Maar wel een met smaakquote:
Die wet kan er misschien wel doorgedrukt wordenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alles met recht verdient toch goed?
Nu alleen het polygame huwelijk nog wettig maken
Sharia FTWquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die wet kan er misschien wel doorgedrukt worden
Daar ga jij voor zorgen toch?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die wet kan er misschien wel doorgedrukt worden
Ook ik heb wel eens mijn mindere momenten geef ik ruiterlijk toequote:
Het zou wel heel dom zijn zou ik dat nu niet meer willenquote:
Ja maar om dan meteen te trouwenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook ik heb wel eens mijn mindere momenten geef ik ruiterlijk toe
wtf, hier is het droog!quote:
Aanstellerquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:00 schreef CherryLips het volgende:
welja, niemand wil mij en miss kaapt iedereen weg
netjes, maar de kaarten zijn voor het hele weekend dan of alleen de race zelf?quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zou wel heel dom zijn zou ik dat nu niet meer willen
Dat was dan juist weer een van mijn betere momentenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja maar om dan meteen te trouwen.
Ik ga zo lekker naar 't paard, dan douchen, eten en dan weer aan het werkquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als dat geen motivatie is om vanavond weer goed aan de slag te gaan met de studie dan weet ik het ook niet meer
ja, dat zou ik mezelf ook maar voorhouden nuquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat was dan juist weer een van mijn betere momenten
T wordt wel donker, maar zie nog steeds niksquote:
Dat is een grotere motivatie dan mijn voorstel?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker naar 't paard, dan douchen, eten en dan weer aan het werk
Ignorance is bliss he?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat zou ik mezelf ook maar voorhouden nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |