Het trekt de andere kant op geloof ik, jij hebt er geen last vanquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T wordt wel donker, maar zie nog steeds niks
Het eten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:10 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb even iets gemist denk ik. Samzz brengt geld in de relatie. Waar zorgt MissMSX voor?
totaal offtopic, maar dat is DE manier om een Nederlander met een goed engels accent eruit te halen, de "he" aan het einde van een zinquote:
Nee, wel een goede invulling om je gedachten even op wat anders te zettenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is een grotere motivatie dan mijn voorstel?
T doet nu iets waarvan ik niet duidelijk kan zien of t regen, hagel of sneeuw isquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het trekt de andere kant op geloof ik, jij hebt er geen last van
Gezond verstandquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:10 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb even iets gemist denk ik. Samzz brengt geld in de relatie. Waar zorgt MissMSX voor?
Ik the brains (quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:10 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:10 schreef stbabylon het volgende:
Straks pittige hutspot met verse worstquote:
Wie zorgt voor de seks?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik the brains () MissM the beauty?
hutspotquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Straks pittige hutspot met verse worst
Arme Airquote:
Dat is idd wel erg offtopic he?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
totaal offtopic, maar dat is DE manier om een Nederlander met een goed engels accent eruit te halen, de "he" aan het einde van een zin.
That was a good show he?.
Hoezo dat nu weer?quote:
Ja, heel erg vervelend iddquote:
Die moeten op mij zijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, wel een goede invulling om je gedachten even op wat anders te zetten
Geen point my dear, het kwam zomaar in me opquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is idd wel erg offtopic he?
Your point being?
Ik zou graag met hem ruilenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo dat nu weer?Zo lelijk ben ik toch niet?
Hier sneeuwde het daarstraks weerquote:
Jij lelijk?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoezo dat nu weer?Zo lelijk ben ik toch niet?
Je lijkt wel een vrouwquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen point my dear, het kwam zomaar in me op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |