jeetje wat ben jij de laatste tijd aan de studie..hoe hou je het uit vraag ik me afquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Studeren. Ben vanaf vanmorgen half elf of zo, bezig.
[..]
Bestuursrecht voor morgen kwart voor twee en voor vrijdag kwart voor negen bedrijfsrecht.
Tentamenweken hequote:Op woensdag 26 januari 2011 15:25 schreef cafpow het volgende:
[..]
jeetje wat ben jij de laatste tijd aan de studie..hoe hou je het uit vraag ik me af
Dan is het wel tijd voor een pauze jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Studeren. Ben vanaf vanmorgen half elf of zo, bezig.
[..]
Bestuursrecht voor morgen kwart voor twee en voor vrijdag kwart voor negen bedrijfsrecht.
Het valt wel mee, eigenlijk. Je moet gewoon de wet kennen en die kunnen toepassen. En gelukkig ken ik de wetquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan is het wel tijd voor een pauze ja
Is het moeilijk of gewoon veel? Of allebei?
Je mag het vuur ook wel uittrappen anders.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zou nog niet op je pissen als je in de fik stond.
Je hoeft die dingen toch niet uit je hoofd te kennen he?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het valt wel mee, eigenlijk. Je moet gewoon de wet kennen en die kunnen toepassen. En gelukkig ken ik de wet
Ik heb bijna alle relevante artikelen uitgeschreven en in 't wetboek van een bonnetje voorzienBen maar gestopt op de helft bestuurprocesrecht
Is officieel strafbaar toch? Iemand niet redden als je het wel kan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zou nog niet op je pissen als je in de fik stond.
Nee, gelukkig niet. Maar het scheelt de helft aan tijd als je weet welke wet waar ongeveer staat en of de wet die je moet gebruiken überhaupt bestaat en hoe je deze het beste kan toepassen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hoeft die dingen toch niet uit je hoofd te kennen he?
Behalve als het een marokkaan is.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:31 schreef Murmeli het volgende:
Is officieel strafbaar toch? Iemand niet redden als je het wel kan?
Adblockersquote:
Tenzij dit buitenproportioneel veel gevaar voor jezelf oplevert, geloof ik.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Is officieel strafbaar toch? Iemand niet redden als je het wel kan?
Dus eigenlijk moet je alleen de inhoudsopgave in je kop stampenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Maar het scheelt de helft aan tijd als je weet welke wet waar ongeveer staat en of de wet die je moet gebruiken überhaupt bestaat en hoe je deze het beste kan toepassen.
Ik mag m'n wetboeken ook meenemen op tentamen
Precies. En je pik in de fik lijkt me geen pretjequote:Op woensdag 26 januari 2011 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tenzij dit buitenproportioneel veel gevaar voor jezelf oplevert, geloof ik.
Nee, dat dan weer niet. Ik krijg ook repeteervragen, dat zijn begrippen en zoquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet je alleen de inhoudsopgave in je kop stampen
Ik ben verplicht mensen met een hartaanval te helpenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:36 schreef stbabylon het volgende:
Ik red niemand in levensgevaar, elk persoon minder op de wereld is er 1 (twee of meer als ze zwanger is))
Ik ook. EHBO diploma +reanimatie enzo.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben verplicht mensen met een hartaanval te helpen
Vind je dat interessant eigenlijk?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet. Ik krijg ook repeteervragen, dat zijn begrippen en zoBijvoorbeeld het verschil tussen een bestuurlijke boete en een last onder dwangsom en een last onder bestuursdwang.
Thatquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ook. EHBO diploma +reanimatie enzo.
Bedrijfsrecht is niet het meest interessante onderwerp nee... Dat heb ik al gehad, strafrecht en privaatrecht. Maar het is wel een belangrijk onderdeel.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vind je dat interessant eigenlijk?
Ik zou er spontaan van uitdrogen
Waarom moet je dat soort dingen eigenlijk leren? Waar ga je dat straks in je werk gebruiken?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bedrijfsrecht is niet het meest interessante onderwerp nee... Dat heb ik al gehad, strafrecht en privaatrecht. Maar het is wel een belangrijk onderdeel.
Maar, recht moet je liggen, want zelfs strafrecht heeft ontzettend saaie onderdelen.
Ik zou denk ik zowiezo nooit voor rechten kunnen gaan, zoveel lezen dat zou ik niet kunnenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bedrijfsrecht is niet het meest interessante onderwerp nee... Dat heb ik al gehad, strafrecht en privaatrecht. Maar het is wel een belangrijk onderdeel.
Maar, recht moet je liggen, want zelfs strafrecht heeft ontzettend saaie onderdelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |