abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91888163

Wat is Android?
Android is een open source platform voor mobiele telefoons gebaseerd op de Linux-kernel en het Java-programmeerplatform. Het is ontwikkeld door Google en later door de Open Handset Alliance (OHA). Met de vrijgave van het Android-platform op 5 november 2007 werd ook de oprichting van de OHA aangekondigd. Dit samenwerkingsverband bestaat uit 34 hardware-, software- en telecommunicatiebedrijven die zich erop richten open standaarden voor mobiele apparaten te bevorderen. Hoewel Android op vele apparaten te vinden is (telefoons, muziekspelers, netbooks, e-readers), zal dit topic zich vooral richten op de telefoons. Dit betekent echter niet dat het verboden is om over de andere apparaten te praten! Die zijn juist ook heel interessant.

Aanpassingen van de fabrikant
Er zijn verschillende versies van Android. De standaardversie van Google is niet aangepast door providers/fabrikanten. Deze versie verschijnt voornamelijk op telefoons met de Google Experience ('With Google'). Fabrikanten mogen Android vrij aanpassen, maar de telefoon is dan geen Google Experience telefoon meer. HTC is de eerste die dit gedaan heeft, bij de HTC Hero. Zij ontwikkelden de aangepaste versie van Android, genaamd 'HTC Sense.' Op deze manier heeft HTC ervoor gezorgd dat de Hero multi-touch en Flash 9 ondersteunt. Het nadeel is dat men Android niet draadloos kan updaten. Motorola heeft de MOTOBLUR-interface ontwikkeld voor Android, Samung TouchWiz en Sony Ericsson heeft ook een aangepaste versie van Android, genaamd Rachael.

Welke apparaten draaien er op Android?
Android is beschikbaar op diverse soorten apparaten. Het is voornamelijk te vinden op telefoons, maar bijvoorbeeld ook op muziekspelers, e-readers en netbooks. Eens in de zoveel dagen wordt er wel een nieuw apparaat met Android aangekondigd, daarom staan ze niet in de OP. De beschikbare apparaten en het nieuws daarover zijn te vinden bij de onderstaande sites. Mocht je niet de sites willen afzoeken, dan kan je altijd in het topic even vragen wat op dit moment de meest interessante apparaten zijn.

Handige sites:
http://www.androidplanet.nl/ - Android Planet - Nederlandse Android site
http://www.androidworld.nl/ - Android World - Nederlandse Android site
http://www.phandroid.com/ - Phandroid - Engelse Android site
http://www.androidandme.com/ - Android And Me - Engelse Android site
http://www.androidguys.com/ - Android Guys - Engelse Android site
http://www.androidspin.com/ - AndroidSPIN - Engelse Android site, voornamelijk gericht op custom ROMs
http://www.yourandroid.info/ - Your Android Info - Overzicht van vrijwel al het Androidnieuws

Twitter:
http://twitter.com/cyanogen - Android modder
http://twitter.com/maxisma - Android modder
http://twitter.com/Official_Drizzy - Android modder
http://twitter.com/dwang5 - Android modder
http://twitter.com/stericson - Android modder
http://twitter.com/benocharm - Android modder

Wat zijn die witte vierkanten met zwarte puntjes die ik overal op internet tegenkom?
Dat zijn QR-Codes, een soort barcodes zoals je die in de supermarkt hebt. Met deze QR-Codes kun je heel gemakkelijk een app vinden. Het enige wat je moet doen, is even je camera richten op zo’n QR-Code met bijvoorbeeld het programma Barcodescanner (staat in de Market) en vervolgens krijg je de informatie uit de QR-Code gepresenteerd op je telefoon (meestal een link naar de Market).

Ik ben de looks van Android zat. Hoe kan ik deze aanpassen?
Behalve dat je dingen als de achtergrond kunt veranderen, is er weinig mogelijk in Android. Echter zijn er programma’s die dit wél kunnen. Een voorbeeld is het programma Launcherpro. Dit is een soort schil over Android heen (vergelijkbaar met HTC Sense en Samsung TouchWiz). Met Launcherpro kun je veel kanten op. Zo kun je zelf kiezen hoeveel homescreens (bureaubladen) je wilt, wat voor achtergrond, iconen zonder tekst eronder of je eigen iconen instellen voor applicaties. Ook heeft Launcherpro widgets (handige dingen op je homescreen) zoals een mooie kalender en knoppen waarmee je met 1 druk de vliegtuigstand, wifi, Bluetooth etc. kunt in –en uitschakelen. Hieronder zie je een voorbeeld van een telefoonscherm met Launcherpro: [ afbeelding ] Hieronder vind je de QR-Code voor Launcherpro:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie veel mensen pingen (gratis berichten sturen) op hun BlackBerry. Ik wil dit ook op mijn Android telefoon!
Prima, ook dat kan Android! Je moet er nog wel even een programma voor installeren. De 2 meest populaire programma’s zijn WhatsApp en PingChat. Beide programma’s zijn er voor Android, Blackberries en iPhones. Als je met iemand wil pingen via deze programma’s, moet de ontvanger dus óók dat programma hebben. Let wel op: de berichten tussen de programma’s zijn niet uitwisselbaar; je kunt vanuit WhatsApp dus geen berichten sturen naar iemand die alleen PingChat heeft, of andersom. Verder moet je een internetabbo hebben op je telefoon aangezien de berichten via de internetverbinding verzonden worden. Hieronder vind je de QR-Codes voor respectievelijk WhatsApp en PingChat:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke, ik heb nu een Android telefoon, wat zijn leuke/handige programma’s?
Nu je een Android telefoon hebt, wil je natuurlijk wel ontdekken (en aan anderen showen) wát Android nou allemaal kan! Vandaar dat we hier een aantal programma’s noemen die erg handig of leuk zijn.

AK Notepad
Met dit programma kun je op eenvoudige wijze notities maken op je telefoon. Het programma is via de volgende QR-Code te vinden:
SPOILER
BuienAlarm
Heb jij dat ook altijd? Ben je net 5 minuten buiten, begint het keihard te regenen, en natuurlijk heb je je paraplu niet meegenomen! Met dit programma is dat verleden tijd. BuienAlarm heeft automatisch een melding als er binnen een uur regen voorspeld is in je omgeving. Mooi op tijd om een paraplu mee te nemen dus! BuienAlarm kun je hier vinden:
SPOILER
Bump
Wil je even snel (en op een grappige manier) een bestand sturen naar een iPhone of Android telefoon? Met Bump kun je dit doen! Het enige wat je hoeft te doen, is het bestand/de bestanden te selecteren en de ander een boks te geven. Nu zal het bestand overgestuurd worden! Bump is hier te vinden:
SPOILER
Chrome-to-Phone
Soms zie je een toffe site op je computer en zou je die graag op je telefoon willen kijken. Of je komt een handig programma voor Android tegen op een site, maar de link ernaartoe is nogal lang en onhandig. Om die reden is Chrome-To-Phone bedacht. Met dit programma kun je met een druk op de knop in Firefox of Chrome direct de site die je op dat moment bekijkt, naar je telefoon sturen, waar deze geopend wordt. Om dit programma te gebruiken moet je wel even een plugin voor Chrome of Firefox downloaden, deze zijn hier (Chrome)en hier (Firefox)te vinden. Chrome-To-Phone (voor je telefoon dus) vind je hier:
SPOILER
eBuddy
Veel Android telefoons hebben nog geen programma om op MSN, YIM, AIM of ICQ te komen. Het bekende eBuddy heeft nu een app gemaakt waarmee dit wel kan. Hij is te vinden via de volgende QR-Code:
SPOILER
Layar
Layar is een zeer innovatief programma waarmee je dingen als winkels, te koop staande huizen, bakkerijen, banken etc. heel gemakkelijk kunt vinden. Hij zet namelijk je camera aan, en over de camerabeelden projecteert hij de lokaties van de dor jou gekozen items. Stel, je staat tegenover de Bakker Bart en je richt je camera op Bakker Bart, dan zul je in beeld een tekst zien die aangeeft dat de bakkerij zich voor je bevindt. Ook zijn er radarbeelden te zien waarin met puntjes aangegeven staat welke richting je op met kijken om een bepaald item te vinden. Layar is hier te vinden:
SPOILER
Linda Manager
Een ding wat Android standaard niet heeft, is een file browser. Met een file browser kun je door alle mappen op je telefoon bladeren. Gelukkig is er Linda Manager, die deze taken op zich neemt. Je kunt dit programma hier vinden:
SPOILER
Google Navigation
Jazeker, wij op Android hebben het geluk om een gratis navigatiepakket te hebben! Met Google Navigation kun je op een prachtige manier de weg naar een bestemming vinden. Zo laat hij bijvoorbeeld op een foto zien hoe de lokatie eruitziet als je er bijna bent, zodat je niet uren hoeft rond te rijden om de bestemming te vinden in een wijk. Er is 1 nadeel: je hebt een constante internetverbinding nodig om GN te gebruiken, dus in het buitenland is dit programma wat minder geschikt. Je kunt het hier vinden:
SPOILER
Shazam
Heb jij dat ook wel eens? Zit je in de auto met een lekker nummer op de radio, vertelt de DJ niet hoe het nummer heet… Met Shazam is dat geen probleem! Hij kan namelijk nummers herkennen door ernaar te luisteren. Gewoon even een tijdje de telefoon bij de speaker houden en Shazam vertelt je wie de artiest is, hoe het nummer heet, op welk album het staat etc. Hier kun je Shazam vinden:
SPOILER
Wat is Froyo?
Google geeft al zijn updates voor Android een naam. Alle namen beginnen met een letter uit het alfabet (beginnend bij A, daarna B etc.) en allemaal zijn het de Engelse woorden voor lekkernijen. Froyo is de codenaam voor versie 2.2 van Android en heeft als belangrijkste verbetering dat ie een stuk sneller is dan 2.1. In principe is 2.2 al een tijdje uit, echter hebben veel telefoons een speciale versie van 2.2 nodig, omdat de fabrikant (Samsung, Sony Ericsson, HTC) een schil om Android heeft zitten die ook geupdate moet worden. 2.2 Is dus nog niet voor elk type telefoon uit, maar het worden er wel steeds meer. Alle updates zijn ook gratis trouwens en zijn binnen 5 minuutjes geïnstalleerd. Om te checken of jij Froyo al kan installeren, ga je naar instellingen, Over (onderaan), Systeem software updates. Vervolgens druk je daar op de knop onderaan om te checken voor updates.

Wat is een taskkiller, wat kan ik ermee en wat zijn de voor –en nadelen?
Een taskkiller kun je vergelijken met control-alt-delete in Windows. Je kunt hiermee programma’s die zijn blijven hangen, afsluiten. De taskkillers op Android kunnen echter meer. Zo kunnen ze bijvoorbeeld ook automatisch een programma afsluiten als deze even niet meer gebruikt wordt door de gebruiker. Het voordeel van een taskkiller is dat je een programma dat niet meer reageert (en dus niet meer af te sluiten is), tóch kan stoppen. Het nadeel van taskkillers is dat ze de normale werking van programma’s verstoren. Zo kan het bijvoorbeeld zijn dat hij een kalender constant uitschakelt, terwijl je deze op je homescreen hebt staan. Verder is het bij Android ook niet nodig om een programma te hebbendat automatisch programma’s die niet gebruikt worden, af te sluiten omdat Android dit uit zichzelf al doet, en ook beter dan de taskkillers.

Wat is rooten? Wat zijn custom ROMS?
Op je telefoon kun je veel dingen doen. Er zijn echter een aantal beperkingen, die meestal door de fabrikant of door Android zelf zijn opgelegd. Zo kun je bijvoorbeeld niet een aantal zeer ingrijpende wijzigingen in Android aanbrengen. Als je je telefoon root (root is vergelijkbaar met de administratoraccount op Windows) kan dit allemaal wel. Je hebt in principe dus geen beperkingen meer. Eigenlijk heeft dit voor de meeste gebruikers weinig tot geen nut. Custom ROM’s zijn alternatieve versies van Android. Veel fabrikanten zetten hun programma’s en skins op hun telefoons, zoals HTC met Sense en Samsung met TouchWiz. Als je liever een kale Android telefoon wilt, dan kun je een custom ROM op je telefoon zetten. Uit zo’n custom ROM zijn alle overbodige dingen gesloopt zodat je als het ware de Androidversie krijgt ‘zoals Google het bedoeld heeft’. Handleidingen om custom ROM’s te downloaden en je telefoon te rooten kun je op internet vinden, met name op xdadevelopers.com.

Ik heb vandaag een Android telefoon gekocht, maar mijn accu is na een paar uur alweer leeg? Wat is dit?
In de meeste smartphones van nu zitten Li-ion accu’s. Deze accu’s moeten als het ware ‘leren’. Dit houdt in dat je vooral in het begin de accu zo vaak mogelijk moet opladen. Het beste is dus om je telefoon bij elke mogelijkheid aan de lader te hangen. Bij andere types accu’s is het zo dat je de accu in het begin helemaal moet laten ‘leeglopen’ en em dan pas op moet laden, maar dat moet je bij een Li-Ion accu juist niet doen. Gewoon zo vaak mogelijk opladen dus (en niet alleen als ie (zo goed als) leeg is) en je zal de accuduur met sprongen vooruit zien gaan. Eén tot 3 dagen accuduur is gebruikelijk voor smartphone-accu’s.

Ik heb nu Android, maar ik heb geen idee hoe ik internet werkend krijg op mijn telefoon. Wat zijn de instellingen?
Dit is afhankelijk van je provider. Wat je moet instellen, wordt de APN genoemd. Deze kun je instellen op de volgende manier: Instellingen, Draadloos en netwerken, Mobiele netwerken, Toegangspunten. Vervolgens druk je de Menutoets in en kies je voor Nieuwe APN. Daarna vul je de onderstaande gegevens in (verschilt dus per provider):
SPOILER

Vorig topic: Android #28
De OP vind je hier
HTC Desire topic: HTC Desire #33 - In een nieuw jasje
Samsung Galaxy S topic: Samsung Galaxy S #7 Flashen, flashen en nog eens flashen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Juup© op 26-01-2011 12:12:05 (Link's aangepast) ]
  woensdag 26 januari 2011 @ 12:00:27 #3
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_91888219
Is de Market geupdate ofzo? Ziet er anders uit dan gisterenmiddag.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_91888233
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:59 schreef Juup© het volgende:
Moet natuurlijk #29 zijn |:(
_O-
pi_91888252
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 12:00 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

_O-
}:|
pi_91888281
quote:
11s.gif Op woensdag 26 januari 2011 12:00 schreef Biogarde het volgende:
Is de Market geupdate ofzo? Ziet er anders uit dan gisterenmiddag.
Hmm. Ik zie geen verschil :?
  woensdag 26 januari 2011 @ 12:02:51 #7
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_91888299
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 12:02 schreef Juup© het volgende:

[..]

ik ook niet
Laatste update van de market die ik heb gezien was een week of 3 terug?
NIEUW: Foto's!
  woensdag 26 januari 2011 @ 12:03:03 #8
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_91888309
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 12:02 schreef Juup© het volgende:

[..]

Je hoort er meer van.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_91888311
Het vorige topic eindigde overigens met deze conversatie:

quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 09:26 schreef Oksel het volgende:
Ik zie geen file-laag in Google Nav.
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 09:40 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Als je je kaart voor je hebt:
-menu
-lagen
-eerste optie: verkeersoverzicht

en anders moet je misschien google navigatie even updaten?
Geloof dat ze inmiddels bij versie 5 zitten.
pi_91888313
quote:
Op woensdag 26 januari 2011 11:59 schreef Juup© het volgende:
Moet natuurlijk #29 zijn |:(
En het Galaxy S topic is ondertussen ook al bij deel 7
  woensdag 26 januari 2011 @ 12:03:29 #11
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_91888324
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 12:02 schreef Cryothic het volgende:

[..]

ik ook niet
Laatste update van de market die ik heb gezien was een week of 3 terug?
Oh, dan heeft mijn pheun er nu pas iets mee gedaan.
pi_91888337
quote:
9s.gif Op woensdag 26 januari 2011 12:03 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Je hoort er meer van.
Euhmmm? Ik hoor geen geluid bij de Market? Of bedoel jij iets anders dat ik niet begrijp?
pi_91888354
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 12:03 schreef swollywood het volgende:
En het Galaxy S topic is ondertussen ook al bij deel 7
Dus?
  woensdag 26 januari 2011 @ 12:04:27 #14
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_91888355
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 12:03 schreef Juup© het volgende:

[..]

Euhmmm? Ik hoor geen geluid bij de Market? Of bedoel jij iets anders dat ik niet begrijp?
Die van mij zingt liedjes! Maar het was een grap Juup, dat je er iets van zou horen.
pi_91888434
quote:
9s.gif Op woensdag 26 januari 2011 12:04 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Die van mij zingt liedjes! Maar het was een grap Juup, dat je er iets van zou horen.
Aha, ik snap het nog steeds niet maar laat maar ;)

Ik vind de huidige market trouwens maar druk en onoverzichtelijk vergeleken met de "oude".

Zo.
Nu eerst even voor een jonge dame wat te eten gaan maken ;)
:W
pi_91888446
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 12:04 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dus?
In de OP link je nog naar deel 4 :')
pi_91888555
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 12:07 schreef swollywood het volgende:

[..]

In de OP link je nog naar deel 4 :')
Mooi toch?
Heb de OP uit de Wiki overgenomen, dus heb er verder niet aan gedacht :D

Al aangepast ;)
pi_91891028
Ik heb al een tijdje last van het feit dat mijn telefoon mn smsjes niet verstuurd, krijg dan altijd de melding kan sms niet verzenden, hebben meer mensen hier last van?
Of niet dan?
pi_91891489
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 13:18 schreef Letstalk het volgende:
Ik heb al een tijdje last van het feit dat mijn telefoon mn smsjes niet verstuurd, krijg dan altijd de melding kan sms niet verzenden, hebben meer mensen hier last van?
Hier niet, ook lekker duidelijke reactie trouwens. Informatie als provider/telefoon/android versie e.d. zouden handig kunnen zijn.
pi_91893024
Haha klopt, sorry. maar ik draai custom en ik heb een acer liquid, heb als provider ben. Heb wel ontdekt dat mn foon de sms centrale niet goed opslaat, maar hoe je dat nou weer oplost..?
Of niet dan?
pi_91893606
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 13:18 schreef Letstalk het volgende:
Ik niet, mijn vrouw wel. Komt door het schitterende netwerk van T-Mobile :r hier. Al heeft zij gewoon ontvangst, dan krijgt zij de melding dat de sms niet verzonden kon worden. De telefoon probeert het dan nog een paar maal maar nog steeds dezelfde melding, dus probeert zij het later nog maar eens, en nog maar eens...... Wat blijkt achteraf, de sms'en zijn wel degelijk verzonden :') alleen T-Mobile geeft aan dat het niet gelukt is. Fijn hoor dat schitterende netwerk van T-Mobile :')
pi_91894541
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 14:17 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik niet, mijn vrouw wel. Komt door het schitterende netwerk van T-Mobile :r hier. Al heeft zij gewoon ontvangst, dan krijgt zij de melding dat de sms niet verzonden kon worden. De telefoon probeert het dan nog een paar maal maar nog steeds dezelfde melding, dus probeert zij het later nog maar eens, en nog maar eens...... Wat blijkt achteraf, de sms'en zijn wel degelijk verzonden :') alleen T-Mobile geeft aan dat het niet gelukt is. Fijn hoor dat schitterende netwerk van T-Mobile :')
hmm dat is wel raar, want soms krijg ik inderdaad wel gewoon een reactie van mensen maar zegt mn foon dat de smsjes niet zijn verstuurd. Wat wel apart is, is dat ik dit niet had met andere telefoons met dezelfde simkaart (E72, SE Xperia X10, HTC HD2, HTC Legend, BB bold 9000, Nokia 5800). Ben loopt ook via het Tmobile netwerk maar ik heb nooit last van verbindingsproblemen.. misschien ligt het wel aan een combinatie van provider en toestel?
Of niet dan?
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 26 januari 2011 @ 15:02:55 #23
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_91895648
Android. _O_
pi_91895956
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 14:03 schreef Letstalk het volgende:
Haha klopt, sorry. maar ik draai custom en ik heb een acer liquid, heb als provider ben. Heb wel ontdekt dat mn foon de sms centrale niet goed opslaat, maar hoe je dat nou weer oplost..?
Als je custom roms gaat draaien heb je wel vaker problemen met sms-centrale's of je APN (internet). Gewoon even googlen wat de handmatige instellingen zijn.

*Reden hiervoor is dat custom roms regelmatig achterhaalde APN/sms-centrale's in de rom aannemen. Ook kan het gewoon een bug zijn van de custom rom natuurlijk.
pi_91896384
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 15:10 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Als je custom roms gaat draaien heb je wel vaker problemen met sms-centrale's of je APN (internet). Gewoon even googlen wat de handmatige instellingen zijn.

*Reden hiervoor is dat custom roms regelmatig achterhaalde APN/sms-centrale's in de rom aannemen. Ook kan het gewoon een bug zijn van de custom rom natuurlijk.
ja ik heb de rom al geupdate, maar het punt is dat hij wanneer ik de sms centrale goed instel hij hem weer wist of vergeet, waardoor ik het dus regelmatig opnieuw moet instellen. Dit is echter heel random, want soms kan ik wel normaal smsen en t volgende moment niet, heel vervelend!
Of niet dan?
  woensdag 26 januari 2011 @ 15:34:56 #26
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_91897046
Ik weet trouwens niet van wie de Launcherpro versie uit de OP is?? Maar welke widget staat op die screen linksonder over het geheugengebruik??

En nu we toch bezig zijn.. Dat icon-pack voor die dock? En och.. dan ook maar de wallpaper als ik aan t zeuren ben :+
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  woensdag 26 januari 2011 @ 16:02:16 #27
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_91898351
Even een vraagje over 2 android telefoons hé.
een galaxy S met superamoled (abo t-mobile, 0 euro 190 min/onbeperkt internet @ 1mb/s voor gemiddeld 28 euro per maand over 2 jaar)
of
Nexus S met superclear lcd vodafone abo met 3/6mb/s internet 275 min/550 sms voor 0 euro a gemiddeld 34 euro per maand?

Aangezien hier alle android kenners zitten en ik een nieuw topic een beetje overboden vond :P

Oh ja en is die belsimpel site betrouwbaar? daar kan je die nexus s halen.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_91898710
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 16:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
een galaxy S met superamoled (abo t-mobile, 0 euro 190 min/onbeperkt internet @ 1mb/s voor gemiddeld 28 euro per maand over 2 jaar)
of
Nexus S met superclear lcd vodafone abo met 3/6mb/s internet 275 min/550 sms voor 0 euro a gemiddeld 34 euro per maand?

Aangezien hier alle android kenners zitten en ik een nieuw topic een beetje overboden vond :P

Met belsimpel heb ik geen ervaring, maar goede, betrouwbare shopreviews van belsimpel kun je hier vinden.
Uitgaande van het minimale verschil tussen de SGS en de NS en kijkende naar het prijsverschil en de belminuten zou ik zeker voor de NS gaan. Als bijkomend voordeel kan ik nog noemen dat de NS een kale versie van Android heeft en direct wordt ondersteund vanuit Google. Je hebt dus altijd de beschikking over de nieuwste android versies...
Of niet dan?
pi_91900407
Overgestapt van de Xperia X10 naar de Desire HD vanwege het feit dat de Xperia X10 geen update naar Froyo krijgt. SE weet precies hoe ze trouwe klanten moeten weg jagen :r

Desrie HD _O_
  woensdag 26 januari 2011 @ 16:42:39 #30
189963 nubreektmijnklomp
pi_91900422
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 16:08 schreef Letstalk het volgende:

[..]

Met belsimpel heb ik geen ervaring, maar goede, betrouwbare shopreviews van belsimpel kun je hier vinden.
Uitgaande van het minimale verschil tussen de SGS en de NS en kijkende naar het prijsverschil en de belminuten zou ik zeker voor de NS gaan. Als bijkomend voordeel kan ik nog noemen dat de NS een kale versie van Android heeft en direct wordt ondersteund vanuit Google. Je hebt dus altijd de beschikking over de nieuwste android versies...
Ja, dat dacht ik ook. Alleen kan ik nergens het verschil tussen super clear lcd en super amoled vinden. :( En ben steeds zo bang over die 1gb limiet van vodafone te gaan :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  woensdag 26 januari 2011 @ 16:43:27 #31
189963 nubreektmijnklomp
pi_91900458
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 16:42 schreef Viro het volgende:
Overgestapt van de Xperia X10 naar de Desire HD vanwege het feit dat de Xperia X10 geen update naar Froyo krijgt. SE weet precies hoe ze trouwe klanten moeten weg jagen :r

Desrie HD _O_
Nou is de xperia 10 ook niet zo geniaal. Had dan gewacht op de arc! O+
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_91900662
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 16:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Ja, dat dacht ik ook. Alleen kan ik nergens het verschil tussen super clear lcd en super amoled vinden. :( En ben steeds zo bang over die 1gb limiet van vodafone te gaan :P
Voor je datalimieten heb je allerlei apps om dat in de gaten te houden, bijvoorbeeld 3G Watchdog. Het verschil tussen super clear lcd en super amoled is denk ik te verwaarlozen.. Hier wordt echter in het engels precies dezelfde vraag gesteld! Succes!
Of niet dan?
pi_91900687
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 16:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

De x10 is een prima telefoon alleen SE verneuqt het door geen updates uit te geven! Faal!
Of niet dan?
pi_91903445
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 16:48 schreef Letstalk het volgende:

[..]

De x10 is een prima telefoon alleen SE verneuqt het door geen updates uit te geven! Faal!
Dat ding was al achterhaald toen die uitkwam
-Achterhaalde versie van Android
-CPU met oudere archituctuur (zegt meer dan de kloksnelheid)
-LCD scherm waar de concurentie Super-Amoled o.i.d. had.

Alleen de Camera was beter dan de concurentie, kon zich bij launch al niet meten concurentie. Ik hoop heel erg voor SE dat ze met de Arc wel de goede weg inslaan. De geruchten zijn in ieder geval goed.
pi_91904306
Ik heb net de Samsung Galaxy i5800 voor m'n vriendin binnen gekregen. Niet echt scherp, dat scherm. Wel snel genoeg. Was ook niet duur, 150 EUR nieuw.

Verder ben ik Aura aan het installeren, navi-software.
pi_91904738
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 17:50 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Dat ding was al achterhaald toen die uitkwam
-Achterhaalde versie van Android
-CPU met oudere archituctuur (zegt meer dan de kloksnelheid)
-LCD scherm waar de concurentie Super-Amoled o.i.d. had.

Alleen de Camera was beter dan de concurentie, kon zich bij launch al niet meten concurentie. Ik hoop heel erg voor SE dat ze met de Arc wel de goede weg inslaan. De geruchten zijn in ieder geval goed.
Ik heb hem gehad en uiteindelijk zegt die processor voor heel veel gebruikers eigenlijk niets.. Bovendien keek je bij oude telefoons toch ook nooit naar de processor? Volgens mij is dat hele processor gedoe enorm overrated... Een telefoon functioneert ook prima met een mindere processor...
Of niet dan?
pi_91904940
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:20 schreef Letstalk het volgende:

[..]

Ik heb hem gehad en uiteindelijk zegt die processor voor heel veel gebruikers eigenlijk niets.. Bovendien keek je bij oude telefoons toch ook nooit naar de processor? Volgens mij is dat hele processor gedoe enorm overrated... Een telefoon functioneert ook prima met een mindere processor...
Ik lette er altijd al op :+, maar mij kan je ook niet echt representatief noemen.

En functioneert toch minder in mijn mening heb bijvoorbeeld de legend wel eens vergeleken met mijn Galaxy S.

Daar laden pagina's over Wifi in 6-7 seconden waar ik ze heb in 2 seconden.

RSS-reader laadt hier in 10-12 seconden al mijn feeds waar legend minstens een minuut nodig heeft.

Ook geen gezeur met mobiele games alles laadt vrijwel instant.
pi_91906406
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:25 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Ik lette er altijd al op :+, maar mij kan je ook niet echt representatief noemen.

En functioneert toch minder in mijn mening heb bijvoorbeeld de legend wel eens vergeleken met mijn Galaxy S.

Daar laden pagina's over Wifi in 6-7 seconden waar ik ze heb in 2 seconden.

RSS-reader laadt hier in 10-12 seconden al mijn feeds waar legend minstens een minuut nodig heeft.

Ook geen gezeur met mobiele games alles laadt vrijwel instant.
Haha ja tuurlijk merk je wel een verschil, maar voor de avarage user is een mindere processor, oudere gen en minder ghz in de legend, ook prima! bovendien is de sgs natuurlijk poepkwaliteit qua hardware:p de legend daar in tegen O+
Of niet dan?
pi_91907791
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 16:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Toen ik mijn abo kan verlengen kon ik kiezen tussen de xperia x10 en nog een telefoon met windows mobile.

Dan is de keuze makkelijk gemaakt.
pi_91909059
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 16:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
of

Neem hoe dan ook geen T-Mobile :r
pi_91909613
Kan ik Swypen op mijn Legend?
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:40:37 #42
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_91911209
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:14 schreef Oksel het volgende:
Kan ik Swypen op mijn Legend?
Ja dat kan
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:00:52 #43
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_91912657
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 15:34 schreef Koepert het volgende:
Ik weet trouwens niet van wie de Launcherpro versie uit de OP is?? Maar welke widget staat op die screen linksonder over het geheugengebruik??

En nu we toch bezig zijn.. Dat icon-pack voor die dock? En och.. dan ook maar de wallpaper als ik aan t zeuren ben :+
Iemand?
pi_91912748
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:00 schreef Koepert het volgende:

[..]

Iemand?
Sorry maar ik zie alleen QR codes, geen plaatjes, wat bedoel je precies?
Of niet dan?
pi_91913026
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:00 schreef Koepert het volgende:

[..]

Iemand?
Die screens zijn in ieder geval van Adolecens
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 26 januari 2011 @ 21:06:55 #46
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_91913127
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:02 schreef Letstalk het volgende:

[..]

Deze dus.
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:08:04 #47
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_91913198
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:02 schreef Letstalk het volgende:

[..]

quote:
Hieronder zie je een voorbeeld van een telefoonscherm met Launcherpro: [ afbeelding ] Hieronder vind je de QR-Code voor Launcherpro:
Afbeelding is bij mij dan n link naar... Screens

quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:05 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Die screens zijn in ieder geval van Adolecens
Ah top thnx.. kijken waar die uithangt..
pi_91913523
HTC DESIRE HD _O_
pi_91920519
Ben nu de Meizu M9 ROM aan het installeren, de screens die ik van die telefoon heb gezien zagen er heel veelbelovend uit, ben benieuwd of het wat is :D
You only know what I want you to.
  woensdag 26 januari 2011 @ 23:51:22 #50
104871 remlof
Europees federalist
pi_91923390
Waarom lopen die Nederlandse Android sites

zo achter qua tablets? En die eerste is helemaal bagger, daar werken veel plaatjes niet eens meer.
pi_91923844
quote:
11s.gif Op woensdag 26 januari 2011 23:51 schreef remlof het volgende:
Waarom lopen die Nederlandse Android sites

zo achter qua tablets? En die eerste is helemaal bagger, daar werken veel plaatjes niet eens meer.
Androidworld heeft een aparte site voor tablets.. Et voila

Vind Android Planet wel een leuke site maar het is jammer dat er geen forum bij zit en bovendien heb ik het idee dat die hele site wordt gerunt door die Tim Kraaijevanger..
Of niet dan?
pi_91924160
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 22:59 schreef Sold het volgende:
-edit-
Laat maar, ROM werkt nog niet op m'n telefoon..
pi_91924214
Weet iemand of je ook zonder Titanium Backup al je apps automatisch terug kunt laten zetten?
pi_91924218
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 00:06 schreef Sold het volgende:

[..]

Oke }:|
Of niet dan?
pi_91924236
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 00:07 schreef Sold het volgende:
Weet iemand of je ook zonder Titanium Backup al je apps automatisch terug kunt laten zetten?
Hoe komt het dat ze weg zijn dan? Dat is wel relevante info namelijk ;)
Of niet dan?
pi_91924263
Kut, druk steeds op de quote knop ipv de edit knop }:|
pi_91924359
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 00:07 schreef Letstalk het volgende:

[..]

Hoe komt het dat ze weg zijn dan? Dat is wel relevante info namelijk ;)
Ze zijn niet ineens allemaal weg hoor, maar als je van rom switcht, soms worden al m'n apps dan automatisch teruggezet(+ alle instellingen van alle apps) zonder er iets voor te hoeven doen, maar de laatste tijd gebeurt dat niet meer, en heb weinig zin om steeds 60+ apps handmatig opnieuw te installeren.
  donderdag 27 januari 2011 @ 00:21:39 #58
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_91924780
Scummvm op android _O_
pi_91924941
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 00:10 schreef Sold het volgende:

[..]

Ze zijn niet ineens allemaal weg hoor, maar als je van rom switcht, soms worden al m'n apps dan automatisch teruggezet(+ alle instellingen van alle apps) zonder er iets voor te hoeven doen, maar de laatste tijd gebeurt dat niet meer, en heb weinig zin om steeds 60+ apps handmatig opnieuw te installeren.
Hmm als je van ROM wisselt wist hij bij mij in ieder geval alle gebruikers data, dus voor zover ik weet slaat hij dat niet op, en kun je het dus ook niet gemakkelijk terugzetten. Wat je zou moeten proberen is een back up maken op je geheugenkaart...
Of niet dan?
  donderdag 27 januari 2011 @ 00:26:12 #60
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_91924966
Android hier. HTC Desire Z.
Tics van je petten.
pi_91926388
Sowieso Desire Z _O_
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 27 januari 2011 @ 01:05:27 #62
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_91926440
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 00:07 schreef Sold het volgende:
MyBackup Pro. ^O^
pi_91927154
quote:
14s.gif Op donderdag 27 januari 2011 01:05 schreef Pino112 het volgende:

[..]

MyBackup Pro. ^O^
Appmonster, Appbrain (moet je ze wel opnieuw laten downloaden).

etc. etc.
  donderdag 27 januari 2011 @ 08:41:52 #64
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_91929601
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 00:21 schreef Erasmo het volgende:
Scummvm op android _O_
waar!?!?

vet. alleen werkt het een beetje?
Ooit gehad voor m'n Sony Ericsson, maar dat was een symbian versie.
Die had nogal wat moeite met point&click adventures, omdat je voornamelijk aan het clicken was, en amper kon pointen :)
  donderdag 27 januari 2011 @ 08:44:29 #65
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_91929637
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 08:41 schreef Cryothic het volgende:

[..]

waar!?!?
http://prdownloads.source(...)android.apk?download
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  donderdag 27 januari 2011 @ 09:06:53 #66
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_91929988
oe, nice.
dank u :)
pi_91945632
Ik heb een Desire z, maar de oortjes gaan wel erg zacht. Weet iemand een goede volume booster?
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:42:21 #68
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_91946774
K heb een vraagje over het de-installeren van apps... Blijven daar ook 'restjes' van achter? Dat je dus op je tel nog deeltjes van apps hebt staan die lang geleden er al af gegooid zijn..zo ja, zijn daar opschoon-apps voor? of valt dat allemaal wel mee..
pi_91947205
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:42 schreef Koepert het volgende:
K heb een vraagje over het de-installeren van apps... Blijven daar ook 'restjes' van achter? Dat je dus op je tel nog deeltjes van apps hebt staan die lang geleden er al af gegooid zijn..zo ja, zijn daar opschoon-apps voor? of valt dat allemaal wel mee..
Als je eerste de cache van de app leeg maakt blijft er denk ik vrij weinig achter, denk sowieso dat er weinig achter blijft van die apps...
Of niet dan?
pi_91950216
2 vragen;

Hoe kan ik Swypen op mijn HTC Legend?
Kan ik Google Navi gebruiken in het buitenland zonder dat ik dataverkeer genereer?
pi_91950370
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:42 schreef Koepert het volgende:
Tis geen Windows ;)

Geheugenbeheer en schijfbeheer is heel goed geregeld in Linux (en dus Android).
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:11:34 #72
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_91950594
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:05 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Tis geen Windows ;)

Geheugenbeheer en schijfbeheer is heel goed geregeld in Linux (en dus Android).
Haha. Nee dat weet ik ;) Maar k zat zo met ESFile Explorer eens te neuzen, en kwam nog n file tegen van n app die k al verwijdert had..dus vandaar mn vraag.. of dat sporadisch gebeurt (eventueel door gebruik in andere apps) of dat ook Android n 'vol-lekkend' (jaja...) geheugen kan hebben..
pi_91950806
Op je SD-kaart worden wel gegevens bewaard ja.. Saved Games, Preferences e.d., die gaan niet weg als je de app verwijdert.
pi_91951129
Wat Ireyon zegt, alles wat op je SD-kaart kan je meestal ook wel gewoon verwijderen meestal (tenzij apps2sd).
pi_91951439
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:02 schreef Oksel het volgende:
2 vragen;

Hoe kan ik Swypen op mijn HTC Legend?
Kan ik Google Navi gebruiken in het buitenland zonder dat ik dataverkeer genereer?
Ja je kunt swypen op je legend, en of je kunt navigeren dat weet ik niet. Zou je in nederland gewoon even kunnen testen door je internet uit te zetten.. In principe kan dat gewoon via de satelliet dus het zou gewoon moeten kunnen!
Of niet dan?
pi_91951798
Hoe kan ik dat Swypen aanzetten dan!? :)
pi_91952814
http://www.insidegamer.nl(...)ation-Suite-aan.html

Dat is toch verdomde leuk nieuws. Final Fantasy VII enzo op je Android. :)
pi_91952866
Tof. Final Fantasy. :)

Ik heb per ongeluk die clock widget (dat standaard ding op je desktop) weggemikt. Zucht. Eens zoeken.
pi_91953504
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:42 schreef Oksel het volgende:
Hoe kan ik dat Swypen aanzetten dan!? :)
Je moet em eerst downloaden.. Dit is er een..
Of niet dan?
pi_91953910
  donderdag 27 januari 2011 @ 19:28:16 #81
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_91954013
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 18:26 schreef Kandijfijn het volgende:
Wat Ireyon zegt, alles wat op je SD-kaart kan je meestal ook wel gewoon verwijderen meestal (tenzij apps2sd).
Cache legen bij verwijderen met de gewone uninstaller ook toch?
pi_91954396
Als je een app verwijdert via de Market of gewoon het Applications-menu, alle data/cache van het interne geheugen wordt verwijderd. Alleen op je sd-kaart zul je restjes vinden.
pi_91956519
Kan natuurlijk die standaard klok/weer widget van de HTC (die ik per ongeluk weggooide) niet meer vinden. Fuck. Iemand een naam van dat ding?
pi_91957431
Gewoon de weer widget volgens mij?
pi_91957553
Ff gechecked; klopt.

En dan de eerste 'stijl'.

Overigens is Google of een beetje zelf op onderzoek uitgaan ook niet verboden Oksel :D
  donderdag 27 januari 2011 @ 21:03:55 #86
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_91958983
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:18 schreef Oksel het volgende:
Kan natuurlijk die standaard klok/weer widget van de HTC (die ik per ongeluk weggooide) niet meer vinden. Fuck. Iemand een naam van dat ding?
Bij mij heet ie "Klok", en dan is het stijl 3/12
  donderdag 27 januari 2011 @ 21:04:06 #87
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_91958994
Ok wat de f... Out of de blue is mijn lockscreen wallpaper ineens 'versprongen'

- Stock lockscreen
- Wallpaper uit de OP via Deviantart
- Homescreen zit t gezicht in het midden, Lockscreen zit op het scherm1links zeg maar.. (dus 1 oog rechts uitbeeld)

Eh..huh?

Reboot doet wonderen

[ Bericht 8% gewijzigd door Koepert op 27-01-2011 21:10:20 ]
pi_91959336
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_91960762
Nóg een apart Android topic.. 't Wordt er niet overzichtelijker op :?
  donderdag 27 januari 2011 @ 21:32:42 #90
65252 Bart
pi_91960823
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:31 schreef Ireyon het volgende:
Nóg een apart Android topic.. 't Wordt er niet overzichtelijker op :?
Misschien moet een mod ze allemaal verplaatsen naar AND!
pi_91968767
quote:
99s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:32 schreef Bart het volgende:

[..]

Misschien moet een mod ze allemaal verplaatsen naar AND!
Top idee!
Of niet dan?
  donderdag 27 januari 2011 @ 23:50:28 #92
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_91970137
Mmm... nadat ik er dus achter was dat de LauncherPro homescreens in de OP van Adolecens waren, en ik de wallpaper ed ook wel heb, kwam ik erachter dat de Internal Memory App en de SD memory app die ik zocht niet meer bestaan (internal phone en SD memory oid) (zie linker scherm naast de batt widget) heeft iemand n vergelijkbare widget, of nog liever 1tje in tekst ala battstatt/clockr/minimalistic text ( _O_ ) voor intern geheugen en sd geheugen als widget..
  vrijdag 28 januari 2011 @ 05:30:42 #93
230788 n8n
Pragmatisch
pi_91976609
Android gereed en bewonder: Fok! TouchMobile Beta. We horen graag feedback over de nieuwe mobiele lay-out. :)
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_91976622
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 05:30 schreef n8n het volgende:
Android gereed en bewonder: Fok! TouchMobile Beta. We horen graag feedback over de nieuwe mobiele lay-out. :)
Ik krijg die standaard al 1 week of langer op mijn telefoon?
  vrijdag 28 januari 2011 @ 06:22:50 #95
230788 n8n
Pragmatisch
pi_91976749
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 05:36 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Ik krijg die standaard al 1 week of langer op mijn telefoon?
Is volledig herschreven en de vormgeving heeft een update, zie: [Mobile Beta] TouchPhone 2.2 forumlayout #13
pi_91977545
Werkt de quote knop nu?
Of niet dan?
  vrijdag 28 januari 2011 @ 08:24:39 #97
230788 n8n
Pragmatisch
pi_91977591
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 08:20 schreef Letstalk het volgende:
Werkt de quote knop nu?
Dat is het lopende project van fyah, verder heb ik het verzoek alle vragen en mededelingen in het centrale topic te houden.
pi_91992610
Kan iemand me vertellen hoe ik het beste al mijn contacten kan synchroniseren? In mijn telefoon is het momenteel een zooitje. Ik heb contacten uit Google, Exchange, Facebook, op mijn SIM en op mijn geheugenkaart. Hierdoor staan sommige personen er wel 4 keer in.

Ik wil één centraal punt waar al mijn contacten staan opgeslagen en deze eventueel gekoppeld zien aan Facebook.

Is dit überhaupt mogelijk, en zo ja hoe? Ik weet dat je via http://contacts.google.com je contacten redelijk eenvoudig kunt beheren. Is dat de beste optie? En moet ik dan alle contacten op mijn SIM handmatig daarin gaan overtypen, of kan het eenvoudiger?
  vrijdag 28 januari 2011 @ 16:08:50 #99
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_91993450
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 15:51 schreef Devz het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe ik het beste al mijn contacten kan synchroniseren? In mijn telefoon is het momenteel een zooitje. Ik heb contacten uit Google, Exchange, Facebook, op mijn SIM en op mijn geheugenkaart. Hierdoor staan sommige personen er wel 4 keer in.

Ik wil één centraal punt waar al mijn contacten staan opgeslagen en deze eventueel gekoppeld zien aan Facebook.

Is dit überhaupt mogelijk, en zo ja hoe? Ik weet dat je via http://contacts.google.com je contacten redelijk eenvoudig kunt beheren. Is dat de beste optie? En moet ik dan alle contacten op mijn SIM handmatig daarin gaan overtypen, of kan het eenvoudiger?
ik had ook dubbele contacten, van telefoon, gmail, twitter, whatsapp.
Maar ik heb ze gewoon allemaal aan elkaar gekoppeld. Nu staat iedereen er maar 2x in, met alle info per contact
pi_91994491
Dat wil ik inderdaad ook, maar hoe heb je dat gedaan dan? En heb je nu geen SIM contacten meer? Sim contacten kunnen ook niet gekoppeld worden aan een Facebook account somehow.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 16:45:11 #101
65252 Bart
pi_91995229
SIM-contacten? Wie zet er tegenwoordig nog contacten op zijn SIM?
Anyway, bij mij kwamen de suggesties voor koppelen na opnieuw opstarten. Maar je kan het ook handmatig koppelen in de instellingen in je telefoonboek.
pi_91995719
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 16:45 schreef Bart het volgende:
SIM-contacten? Wie zet er tegenwoordig nog contacten op zijn SIM?
Anyway, bij mij kwamen de suggesties voor koppelen na opnieuw opstarten. Maar je kan het ook handmatig koppelen in de instellingen in je telefoonboek.
IK! das onwijs handig als je vaak van telefoon verwisselt.. Btw weet iemand hoe goed dat opslaan van je contacten via google werkt? Lijkt me enerzijds handig, anderzijds is het een beetje dubbel omdat google dan echt alles te weten kan komen :')
Of niet dan?
  vrijdag 28 januari 2011 @ 16:56:13 #103
65252 Bart
pi_91995807
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 16:54 schreef Letstalk het volgende:

[..]

IK! das onwijs handig als je vaak van telefoon verwisselt..
Want simkaarten wisselen is makkelijker dan inloggen op Google? Maar het gaat mij erom dat je zo ontzettend beperkt bent als je contacten op je sim opslaat. Maximaal zoveel tekens, geen onderscheid tussen voor- en achternaam, geen extra info als mail, adres, verjaardag enz.
quote:
Btw weet iemand hoe goed dat opslaan van je contacten via google werkt?
Dat werkt prima.
quote:
Lijkt me enerzijds handig, anderzijds is het een beetje dubbel omdat google dan echt alles te weten kan komen :')
Weten ze toch al.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 17:28:37 #104
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_91997422
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 16:56 schreef Bart het volgende:

[..]

Want simkaarten wisselen is makkelijker dan inloggen op Google? Maar het gaat mij erom dat je zo ontzettend beperkt bent als je contacten op je sim opslaat. Maximaal zoveel tekens, geen onderscheid tussen voor- en achternaam, geen extra info als mail, adres, verjaardag enz.

[..]

Dat werkt prima.

[..]

Weten ze toch al.
Ik hou ze ook op mijn sim hoor. Als je wisselt van tel is dat zo makkelijk. Ik doe nooit 2 jaar met een tel. Een jaar lukt al niet.
pi_91997728
En wat zou er nou een betere backup zijn en makkelijker te switchen, ergens online 'in de cloud', of op een stukje plastic wat ook maar een x aantal jaar mee gaat.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 18:14:22 #106
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_91999431
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
En wat zou er nou een betere backup zijn en makkelijker te switchen, ergens online 'in de cloud', of op een stukje plastic wat ook maar een x aantal jaar mee gaat.
Ik doe nu 12 jaar met dezelfde simkaart :')

En je kan wel willen syncen, maar dat gaat tussen verschillende platformen niet altijd. Dat kunnen we ontkennen of weet ik veel wat, maar je meuk op je sim is nog steeds de meest simpele en snelle oplossing.
pi_92001605
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 17:28 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ik hou ze ook op mijn sim hoor. Als je wisselt van tel is dat zo makkelijk. Ik doe nooit 2 jaar met een tel. Een jaar lukt al niet.
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 18:14 schreef Biogarde het volgende:

[..]

En je kan wel willen syncen, maar dat gaat tussen verschillende platformen niet altijd. Dat kunnen we ontkennen of weet ik veel wat, maar je meuk op je sim is nog steeds de meest simpele en snelle oplossing.
Kijk alles wat ik wilde zeggen is al gezegd! Top Biogarde!
Of niet dan?
  vrijdag 28 januari 2011 @ 19:56:56 #108
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_92004613
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 16:31 schreef Devz het volgende:
Dat wil ik inderdaad ook, maar hoe heb je dat gedaan dan? En heb je nu geen SIM contacten meer? Sim contacten kunnen ook niet gekoppeld worden aan een Facebook account somehow.
misschien is het iets van htc, maar ik heb bij het editten van een contact rechts boven in een schakel/ketting icoon. Daarmee kan ik koppelen.
pi_92004716
quote:

[..]

Dat lijkt me sterk. Oudere sims kunnen helemaal niks met nieuwe mobiele communicatietechnieken zoals HSDPA
pi_92008064
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 19:59 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk. Oudere sims kunnen helemaal niks met nieuwe mobiele communicatietechnieken zoals HSDPA
En er kunnen maar 150 contacten op ofzo, lijkt me ook een beetje karig.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 21:01:51 #111
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_92008457
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 20:56 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

En er kunnen maar 150 contacten op ofzo, lijkt me ook een beetje karig.
je hoeft je contacten niet op je sim op te slaan natuurlijk.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 21:06:36 #112
230788 n8n
Pragmatisch
pi_92008786
quote:

[..]
Elke moderne telefoon kan met vCards omgaan, en anders is het een prul. Automagisch gesynched en dus altijd binnen handbereik. Ook als je telefoon met al je simcontacten ( :') ) gestolen wordt.

Het is ook niet sneller via sim, nu hoef ik bij een nieuwe telefoon alleen mijn gegevens in te voeren, en als het weer een iPhone is, hoef ik 'm alleen maar aan m'n computer te koppelen en de rest gaat vanzelf.

Dan heb ik het nog niet eens over de karige informatie die een sim tot zich kan nemen ;( Dan heb ik nog liever dat deze enkel de inlognamen van mijn synchronisatieserver onthoudt
  vrijdag 28 januari 2011 @ 21:22:31 #113
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_92009752
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 21:06 schreef n8n het volgende:

[..]

Elke moderne telefoon kan met vCards omgaan, en anders is het een prul. Automagisch gesynched en dus altijd binnen handbereik. Ook als je telefoon met al je simcontacten ( :') ) gestolen wordt.

Het is ook niet sneller via sim, nu hoef ik bij een nieuwe telefoon alleen mijn gegevens in te voeren, en als het weer een iPhone is, hoef ik 'm alleen maar aan m'n computer te koppelen en de rest gaat vanzelf.

Dan heb ik het nog niet eens over de karige informatie die een sim tot zich kan nemen ;( Dan heb ik nog liever dat deze enkel de inlognamen van mijn synchronisatieserver onthoudt
Op bepaalde dagen in een week werk in met ouwe Nokia's vanwege de omgeving en het feit dat een toestel met een 700 inch display dan niet handig is. Succes met syncen.

En dat moet je helemaal niet willen om half 6 's ochtends.
pi_92011516
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 21:22 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Op bepaalde dagen in een week werk in met ouwe Nokia's vanwege de omgeving en het feit dat een toestel met een 700 inch display dan niet handig is. Succes met syncen.

En dat moet je helemaal niet willen om half 6 's ochtends.
Als je eenmalig die telefoon synct is het toch klaar lijkt mij zo?
pi_92011918
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 19:56 schreef Cryothic het volgende:

[..]

misschien is het iets van htc, maar ik heb bij het editten van een contact rechts boven in een schakel/ketting icoon. Daarmee kan ik koppelen.
Maar dat kan niet met SIM contacten...
  vrijdag 28 januari 2011 @ 22:10:28 #116
87334 lekzzz
pi_92013031
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 16:31 schreef Devz het volgende:
simcontacten moet je gewoon uitzetten onder instellingen. Ik heb gewoon een google-account met contacts en die kun je wel/ niet koppelen aan FB
  zaterdag 29 januari 2011 @ 09:52:24 #117
87334 lekzzz
pi_92030685
Iemand een idee hoe je bij plume (touiteur) ook NL trends kan instellen?
pi_92033724
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 09:52 schreef lekzzz het volgende:
Iemand een idee hoe je bij plume (touiteur) ook NL trends kan instellen?
Nee, ben naar TwiDroyd gegaan.
pi_92034732
Waarom is er nou geen truecrypt voor android? ;(
  zaterdag 29 januari 2011 @ 20:34:43 #120
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_92053168
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 19:59 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ik heb nog een Libertel sim en ik internet me suf.
pi_92056758
Zijn er nog mensen die nog steeds taskkillers gebruiken :')?
pi_92056802
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 22:05 schreef Kandijfijn het volgende:
Ja. Probleem mee?
  zaterdag 29 januari 2011 @ 22:28:59 #123
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_92057694
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 22:05 schreef Kandijfijn het volgende:
De ingebakken versie wel. Die werkt.
pi_92058059
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 22:06 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ja. Probleem mee?
Nah weinig, maar vind het sneu voor dev'ers dat deze typen gaan klagen in de market dat hun app niet werkt.
  zondag 30 januari 2011 @ 09:54:53 #125
65252 Bart
pi_92068465
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 17:28 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Tegenwoordig zijn er zo ontzettend veel mogelijkheden om snel en makkelijk je telefoonboek te kopiëren, dat het echt niet meer het handigste is om ze op je sim te bewaren... Oké, het is wel makkelijker, maar imho weegt dat niet om tegen de extra info die je in je gsm kan zetten. Met Android-phones kan het dus heel simpel via Google Contacts, op je nieuwe telefoon gewoon weer inloggen en klaar. Maar met mijn werktelefoon (zijn altijd simpele Nokia's zonder extra functies) gebruik ik bijvoorbeeld gewoon Nokia PC Suite, ff je telefoonboek downloaden naar de pc via bluetooth, en het bestandje weer uploaden naar je nieuwe telefoon. Is misschien één minuut werk, maar je hebt gewoon alles erin staan, adres, verjaardag en al die andere onzin...
  zondag 30 januari 2011 @ 13:02:19 #126
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_92073087
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:50 schreef Koepert het volgende:
Mmm... nadat ik er dus achter was dat de LauncherPro homescreens in de OP van Adolecens waren, en ik de wallpaper ed ook wel heb, kwam ik erachter dat de Internal Memory App en de SD memory app die ik zocht niet meer bestaan (internal phone en SD memory oid) (zie linker scherm naast de batt widget) heeft iemand n vergelijkbare widget, of nog liever 1tje in tekst ala battstatt/clockr/minimalistic text ( _O_ ) voor intern geheugen en sd geheugen als widget..
Niemand die iets in deze richting heeft/weet?

K zoek dus gewoon 1 (of 2) widgets, die het Interne geheugen en t SD geheugen laten zien, en qua stijl een beetje bij de achtergrond in die LauncherPro screens, en Minimalistic Text passen..
Maar elk voorbeeld/suggestie is goed..Liefst met de optie t icoontje te verwijderen/minimaliseren, t gaat mij om de text, niet t plaatje
pi_92076471
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 22:37 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Nah weinig, maar vind het sneu voor dev'ers dat deze typen gaan klagen in de market dat hun app niet werkt.
Ik klaag niet hoor, heb geen problemen :)
pi_92124392
Ik heb een ics-bestand als URL. Weet iemand hoe ik deze kan toevoegen aan de agenda/google calendar? Ik zie nergens de mogelijkheid :?
pi_92124900
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:24 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik heb een ics-bestand als URL. Weet iemand hoe ik deze kan toevoegen aan de agenda/google calendar? Ik zie nergens de mogelijkheid :?
Bij "Andere Agenda's" het pijltje daar: URL toevoegen!
pi_92125862
Iemand enig idee hoe je zorgt dat de launcherpro 'bookmarks'-widget niet iedere link in een nieuw venster opent (in de stock browser @ froyo).

Best storend, iedere keer als ik daar een bookmark aanklikt opent hij een nieuw venster. Met als gevolg dat mn browser schijttraag wordt. De Sense bookmark widget navigeerde dan gewoon door in hetzelfde venster, wat ook mijn wens is.
pi_92126671
Ik heb android 2.2. op de galaxy s (zit volgens mij nog een samsung schil over?) gebruik wel launcher pro.

Hebben jullie een tip wat een betere browser is, of een key board wat beter werkt als de standaard?
pi_92126739
quote:
99s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:14 schreef keepoww het volgende:
Ik heb android 2.2. op de galaxy s (zit volgens mij nog een samsung schil over?) gebruik wel launcher pro.

Hebben jullie een tip wat een betere browser is, of een key board wat beter werkt als de standaard?
Dolphin Browser is goed.
  maandag 31 januari 2011 @ 20:50:00 #133
87334 lekzzz
pi_92141963
quote:

Miron vind ik erg prettig
pi_92145029
quote:

Gebruik zelf ook Miren Browser, is idd erg fijn. Van toetsenbord zijn Swiftkey en Smart Keyboard Pro goede keyboards.
pi_92160958
Ik heb nu gewoon een dubbele melding van mijn smsjes. Geen alternatieve sms-cliënt ofzo geïnstalleerd. Krijg 1 custom icon te zien (van de skin van Galaxy S) en een standaard icon (van Android).

Vermoedde dat het Pure messenger widget zou kunnen zijn maar die geeft andere meldingen (ander symbool) en uitgetest en daarmee uitgesloten dat het dat zou kunnen zijn. Irriteer mezelf er nogal extreem aan eerlijk te zijn ;(.
pi_92167894

:')
pi_92168325
tering, wat een faal.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 12:46:06 #138
65252 Bart
pi_92168429
Waar stond dat in :').
pi_92168662
quote:
99s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:46 schreef Bart het volgende:
Waar stond dat in :').
Spits van vandaag.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 12:56:05 #140
65252 Bart
pi_92168769
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:52 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Spits van vandaag.
Slecht :').
pi_92170200
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:31 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]

:')
epic fail :')
Of niet dan?
  dinsdag 1 februari 2011 @ 14:05:10 #142
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_92171317
stockfoto van een blackbarry is waarschijnlijk goedkoper dan van een android.

of de verslaggever/redacteur heeft geen idee :D
pi_92173997
Gewoon een verborgen T-Mobile ad.
pi_92192838
Uberfaal ja :')
  dinsdag 1 februari 2011 @ 21:14:28 #146
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_92193811
Ik ben echt lang op zoek naar een alternatief voor het programma dat ik op mijn Symbian telefoon gebruikte, Total Recall Call Recorder van Killer Mobile. Er is wel een versie voor Android en WinMo, maar die werken gewoon allebei niet naar behoren. Iemand die een alternatief weet?
pi_92198253
Weet iemand toevallig hoe je de default telefoon applicatie veranderd od wat is een goede? Sms en browser lukken wel
pi_92200001
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:16 schreef keepoww het volgende:
Weet iemand toevallig hoe je de default telefoon applicatie veranderd od wat is een goede? Sms en browser lukken wel
Denk dat dat gewoon net zo is als hoe je andere applicaties veranderd. Een alternatief uit de Market installeren, en wanneer je de app opstart word er gevraagd welke je als default wilt gebruiken.
Misschien dat Youlu iets voor je is? Al weet ik niet meer of daar ook een dialer in zit.
  woensdag 2 februari 2011 @ 09:25:08 #149
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92210868
Hoi ik heb even een vraag: is er iemand met de IMDb app die mij kan uitleggen hoe ik kan aangeven welke films ik al gezien heb? Kan het nergens vinden.
Niet meer actief op Fok!
pi_92211077
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:41 schreef Sold het volgende:

[..]

Denk dat dat gewoon net zo is als hoe je andere applicaties veranderd. Een alternatief uit de Market installeren, en wanneer je de app opstart word er gevraagd welke je als default wilt gebruiken.
Misschien dat Youlu iets voor je is? Al weet ik niet meer of daar ook een dialer in zit.
Ah top volgens mij moet ik op het word Dialer zoeken, dat was wat ik zocht. Thnx!
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 2 februari 2011 @ 19:18:39 #151
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92238145
http://www.youtube.com/android
http://liveblog.androidworld.nl/

Aankondiging van Google.
In ieder geval al een demo geweest van Honeycomb, ziet er supervet uit _O_
pi_92239068
De nieuwe browser versie van de Market ziet er goed uit!
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 2 februari 2011 @ 19:43:54 #153
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92239463
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:36 schreef Sold het volgende:
De nieuwe browser versie van de Market ziet er goed uit!
http://market.android.com/
_O_. Maakt dus zo te zien Appbrain nutteloos.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 2 februari 2011 @ 19:51:16 #154
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92239842
Cool trouwens dat daar gewoon MacBooks worden gebruikt :+
pi_92240798
Het zou pas echt relaxt zijn als ik op mijn desktop daar dingen kan aanvinken en dat ze dan bij openen van market op mijn telefoon automatisch geïnstalleerd worden.

Of bij een factory reset ik automatisch de optie krijg alle apps in een keer te instaleren.
  woensdag 2 februari 2011 @ 20:11:46 #156
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_92240967
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:08 schreef Kandijfijn het volgende:
Het zou pas echt relaxt zijn als ik op mijn desktop daar dingen kan aanvinken en dat ze dan bij openen van market op mijn telefoon automatisch geïnstalleerd worden.

Of bij een factory reset ik automatisch de optie krijg alle apps in een keer te instaleren.
Dat heet www.appbrain.com
inloggen met je google account, apps aanvinken/klikken die je wilt hebben.

Dan de appbrain app op je mobiel uit de market halen, en starten.
Die haalt meteen de lijst op van de site met apps die je klaar had gezet.
pi_92241052
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:11 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Dat werkt bij mij altijd maar half/half ook werkt fastwebinstall niet meer met de nieuwste market.
pi_92241910
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:11 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Dat is met de nieuwe market en/of Android 2.2 niet meer mogelijk.
pi_92241961
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:08 schreef Kandijfijn het volgende:

Dat zou nu moeten via market.android.com maar het lukt mij niet om in te loggen.

http://tweakers.net/nieuw(...)-market-website.html
pi_92242205
Maar we krijgen dus waarschijnlijk binnenkort ook een soort van iTunes? :9
pi_92242221
Gebruikers op tweakers kunnnen ook niet inloggen, zal wel een tijdelijke bug wezen dan.

@ IBenny toch al genoeg alternatieven?
pi_92242278
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:30 schreef Kandijfijn het volgende:
@ IBenny toch al genoeg alternatieven?
Van Google zelf bedoel ik... zou wel tof zijn :P

Enneh.. wat dan? :o
pi_92242300
quote:
2s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:30 schreef iBenny het volgende:
Maar we krijgen dus waarschijnlijk binnenkort ook een soort van iTunes? :9
Nee, gewoon webbased afaik, geen applicatie. In ieder geval het "chrome-to-phone" gedeelte? Heb me met die uitgebreidere muziekspeler/winkel niet zo bezig gehouden.
pi_92242346
quote:
2s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:31 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nee, gewoon webbased afaik, geen applicatie. In ieder geval het "chrome-to-phone" gedeelte? Heb me met die uitgebreidere muziekspeler/winkel niet zo bezig gehouden.
quote:
Er waren geruchten dat Google een webdienst voor muziekaankopen zou lanceren tijdens de Honeycomb-bijeenkomst, waarbij de nieuwe Market-site werd getoond. Dat bleek niet het geval. Onlangs dook een muziek-applicatie op die functionaliteit bevatte voor het delen van muziek, waarbij door Google de codenaam Jumper werd gehanteerd. Wel werd de nieuwe muziek-applicatie getoond, die lijkt op een uitgelekte versie.
pi_92242387
quote:
2s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:32 schreef iBenny het volgende:

[..]

[..]

Ja een muziek applicatie voor op je telefoon was dat. Volgens mij dan tenminste.
pi_92242465
quote:
2s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:31 schreef iBenny het volgende:

[..]

Van Google zelf bedoel ik... zou wel tof zijn :P

Enneh.. wat dan? :o
Amazon verkoopt muziek,...

Voor de rest ben ik neit heel erg op hoogte ik vind mijn muziek altijd op nieuwsgroepen. En van mijn favo artiesten heb ik nog cd's :{
pi_92242487
quote:
2s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:33 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ja een muziek applicatie voor op je telefoon was dat. Volgens mij dan tenminste.
Google is als het goed is al een tijdje bezig met zoiets(soortgelijks als iTunes), dus vandaar ;)
  woensdag 2 februari 2011 @ 20:50:37 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92243437
Druk ineens hier :P
Niet meer actief op Fok!
pi_92243614
@ Viking84

We hebben nog even voordat we Iphone topic hebben ingehaald.
  woensdag 2 februari 2011 @ 21:34:33 #171
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_92246510
quote:
2s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:26 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat is met de nieuwe market en/of Android 2.2 niet meer mogelijk.
Lijkt me sterk.
Mijn telefoon werd geleverd met 2.2, heb na 1 week al een market update gekregen, en kon iig 2 weken terug nog probleemloos via appbrain m'n lijstje ophalen om te installeren.
pi_92246646
Ik heb sinds vandaag een HD, nu word ik nu al gek van alle dubbele app's. 20x twiter, en klote app's, en trail games, hoe kan ik die apps eraf gooien, en desnoods heel htc shit eraf gooien?
De klootzak
pi_92246758
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:36 schreef Kip62 het volgende:
Ik heb sinds vandaag een HD, nu word ik nu al gek van alle dubbele app's. 20x twiter, en klote app's, en trail games, hoe kan ik die apps eraf gooien, en desnoods heel htc shit eraf gooien?
Via Google was het snel te vinden.
http://www.google.nl/sear(...)erwijderen+desire+hd
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_92246860
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:37 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Via Google was het snel te vinden.
http://www.google.nl/sear(...)erwijderen+desire+hd
Ja dat heb ik ook gevonden, maar die visionary waar iedereen naar roept?? is niet te vinden.
De klootzak
pi_92247262
Ik lees dat Visionary uit de market is gehaald. Handig :{

http://aliwaqas.info/rom-(...)android-custom-roms/
Is dit de oplossing?
quote:
For now the tool is only applicable for custom ROMs that are flashed through ClockworkMod.
Hmmz, niet voor iedereen dus.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 2 februari 2011 @ 21:45:53 #176
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92247388
Oke, ik kan inloggen. Op afstand worden de apps die je via de site installeert dus automatisch geïnstalleerd. _O_
pi_92247490
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:44 schreef -J-D- het volgende:

Is dit de oplossing?

[..]

Nee dus..
De klootzak
pi_92247524
quote:
14s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:45 schreef Pino112 het volgende:
Oke, ik kan inloggen. Op afstand worden de apps die je via de site installeert dus automatisch geïnstalleerd. _O_
Hier ook _O_ site is nog wel wat buggy maar dat word vast snel opgelost.
  woensdag 2 februari 2011 @ 21:50:58 #179
87334 lekzzz
pi_92247773
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:47 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

woensdag 2 februari 2011 @ 21:55:56 #180
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_92248151
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:39 schreef Kip62 het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook gevonden, maar die visionary waar iedereen naar roept?? is niet te vinden.
Visionary moet je gewoon via google downloaden.
Maar let op, want als je telefoon geupdate is naar 2.2.1 werk visionary niet meer.

Dan moet je eerst downgraden.

edit:
ook toevallig:
http://tweakers.net/nieuw(...)-market-website.html
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 2 februari 2011 @ 22:13:51 #181
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92249459
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:47 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Omg, echt een halve seconde nadat ik op Install klik wordt ie gedownload _O_ _O_.
  woensdag 2 februari 2011 @ 22:21:40 #182
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_92250044
Werkt goed _O_
pi_92250914
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:34 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Lijkt me sterk.
Mijn telefoon werd geleverd met 2.2, heb na 1 week al een market update gekregen, en kon iig 2 weken terug nog probleemloos via appbrain m'n lijstje ophalen om te installeren.
Bij mij werkte het iig niet meer, ik kon daar al niet meer inloggen met mn Google Account
pi_92253415
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:44 schreef -J-D- het volgende:

Is dit de oplossing?

[..]

Handig progje, dank je ^O^
pi_92253743
quote:
14s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:13 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Omg, echt een halve seconde nadat ik op Install klik wordt ie gedownload _O_ _O_.
quote:
14s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:21 schreef Biogarde het volgende:
Werkt goed _O_
Idd _O_
pi_92259117
Ik zit er aan te denken om een Android telefoon (de Sony Ericsson X8) te kopen maar ik ben nog even aan het kijken of dat handig is om te navigeren. Is er ook een gratis offline navigatisysteem beschikbaar waarbij de kaarten ook gratis te downloaden zijn (zoals Ovimaps bij Symbian?)
  donderdag 3 februari 2011 @ 08:53:33 #187
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_92262316
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 01:32 schreef Miendientje het volgende:
Ik zit er aan te denken om een Android telefoon (de Sony Ericsson X8) te kopen maar ik ben nog even aan het kijken of dat handig is om te navigeren. Is er ook een gratis offline navigatisysteem beschikbaar waarbij de kaarten ook gratis te downloaden zijn (zoals Ovimaps bij Symbian?)
Van wat ik gehoord heb (maar durf het niet met zekerheid te zeggen) kun je met google navigation 5.0 ook kaarten downloaden en offline werken.
pi_92262587
Wel jammer dat je via http://market.android.com/ de apps niet kan deïnstalleren. Voor de rest werkt het perfect!
  donderdag 3 februari 2011 @ 09:10:27 #189
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_92262633
Ik ben op zoek naar een App waarmee ik Profielen kan instellen (huis, werk, auto, enz). Die profielen moeten minstens WiFi, Bluetooth, GPS, Ringtone en belvolume beheren. Én het geheel moet met behulp van een puike widget te regelen zijn op m'n homescreen.

Aanbevelingen/Suggesties? :D
I follow you......but not on Twitter
  donderdag 3 februari 2011 @ 09:10:52 #190
49558 1-of-6Billion
pi_92262639
quote ipv edit :')
  donderdag 3 februari 2011 @ 09:21:19 #191
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92262868
quote:
Op donderdag 3 februari 2011 09:10 schr eef 1-of-6Billion het volgende:
Ik ben op zoek naar een App waarmee ik Profielen kan instellen (huis, werk, auto, enz). Die profielen moeten minstens WiFi, Bluetooth, GPS, Ringtone en belvolume beheren. Én het geheel moet met behulp van een puike widget te regelen zijn op m'n homescreen.

Aanbevelingen/Suggesties? :D
ik weet niet welke telefoon je hebt maar op mijn Htc desire heb ik zogenaamde scenes waarmee je profielen kunt instellen. Weet alleen niet of alles wat jij wilt ook mogelijk is.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 3 februari 2011 @ 10:51:45 #192
49558 1-of-6Billion
pi_92265018
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 09:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ik weet niet welke telefoon je hebt maar op mijn Htc desire heb ik zogenaamde scenes waarmee je profielen kunt instellen. Weet alleen niet of alles wat jij wilt ook mogelijk is.
Een HTC Desire :D

hoewatwaar?
  donderdag 3 februari 2011 @ 11:06:28 #193
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_92265439
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 09:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Is dat niet vooral de looks en layout van je homescreens?
  donderdag 3 februari 2011 @ 11:41:27 #194
49558 1-of-6Billion
pi_92266462
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:06 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Is dat niet vooral de looks en layout van je homescreens?
Yup, 'k Zie het nu ook :)
pi_92281942
'k Vind die nieuwe Market maar weinig bijzonders hoor.. Nog steeds geen fatsoenlijke filters om naar apps te zoeken, wat dat betreft mag er wel wat meer van Appbrain gekopieerd worden..
pi_92290783
Wtf, waarom krijg ik op mn Desire steeds ad's met "keiharde gay porno, 18+" :(

Ik ben niet gay en heb ook nog nooit porno op mn telefoon gekeken... toch krijg ik die flikker reclame steeds.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 3 februari 2011 @ 20:22:10 #197
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92290920
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:19 schreef ohjajohh het volgende:

Ik ben niet gay en heb ook nog nooit porno op mn telefoon gekeken... toch krijg ik die flikker reclame steeds.
:D :D
  donderdag 3 februari 2011 @ 20:24:11 #198
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92291036
quote:

Whehehe >:) .
Niet meer actief op Fok!
pi_92291480
quote:

Google weet al dingen voordat jij het weet,...

Je hebt gewoon teveel gegoogled op de verkeerde kledingstyle o.i.d. nu is Google ervan overtuigd dat je homo bent.
pi_92299018
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 20:32 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Google weet al dingen voordat jij het weet,...

Je hebt gewoon teveel gegoogled op de verkeerde kledingstyle o.i.d. nu is Google ervan overtuigd dat je homo bent.
Nee dat ook niet, maar na flink peinzen denk ik dat ik nu weet waar het vandaan komt. Genereert ie ook ad's van woorden op Facebook? Daar kwam de laaste 2 dagen het woord gay een paar keer voorbij omdat wat vrienden zaten te kloten met elkaar.
pi_92300898
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 22:31 schreef ohjajohh het volgende:

[..]

Nee dat ook niet, maar na flink peinzen denk ik dat ik nu weet waar het vandaan komt. Genereert ie ook ad's van woorden op Facebook? Daar kwam de laaste 2 dagen het woord gay een paar keer voorbij omdat wat vrienden zaten te kloten met elkaar.
Ohjajohh?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_92301501
Ja joh...
pi_92302046
Na uren klooien geef ik het op :(

Vandaag heb ik een Android toetel gekocht n.l. een Samung Galaxy Apollo. Het toestel draait op Android 2.1
Omdat ik weinig zin heb om al mijn contacten van mijn oude phone opnieuw in te voeren heb ik gebruik gemaakt van Sprite migrate, m.b.v. deze software heb ik alle contacten en sms berichten op één probleem na prima over gezet naar m'n Android phone

Het probleem

Achter de namen in de contactenlijst staat achter iedere naam de G van Google. M.i. zijn de contacten online opgeslagen en worden deze gesynchroniseerd via Google Contacts.
Wat ik graag zou willen zien is dat de contacten gewoon op de telefoon worden opgeslagen.

Weet iemand of er een mogelijkheid is om de google contacten te verplaatsen naar de Telefoon de Google contacts uit te schakelen ?
<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
pi_92302059
Flikker nou eens op joh
pi_92302393
Adfree joh, ben je van 't gemiep af.
pi_92302497
Moet je telefoon toch eerst geroot zijn?
pi_92302539
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 23:20 schreef ohjajohh het volgende:
Flikker nou eens op joh
[ afbeelding ]
_O-
pi_92302559
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 23:28 schreef ohjajohh het volgende:
Moet je telefoon toch eerst geroot zijn?
:Y
pi_92302961
Moet ik eerst weer mn telefoon gaan rooten... nu geen zin in.

Er zijn zeker geen adblockers waar je telefoon niet voor geroot hoeft te zijn?
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 4 februari 2011 @ 00:03:42 #210
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92304105
quote:
Flikker nou eens op joh
[ afbeelding ]
:D :D :D
pi_92309047
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 23:20 schreef mvc het volgende:
Na uren klooien geef ik het op :(

Vandaag heb ik een Android toetel gekocht n.l. een Samung Galaxy Apollo. Het toestel draait op Android 2.1
Omdat ik weinig zin heb om al mijn contacten van mijn oude phone opnieuw in te voeren heb ik gebruik gemaakt van Sprite migrate, m.b.v. deze software heb ik alle contacten en sms berichten op één probleem na prima over gezet naar m'n Android phone

Het probleem

Achter de namen in de contactenlijst staat achter iedere naam de G van Google. M.i. zijn de contacten online opgeslagen en worden deze gesynchroniseerd via Google Contacts.
Wat ik graag zou willen zien is dat de contacten gewoon op de telefoon worden opgeslagen.

Weet iemand of er een mogelijkheid is om de google contacten te verplaatsen naar de Telefoon de Google contacts uit te schakelen ?
Ze zijn dan ook gewoon opgeslagen op je telefoon, ze worden alleen ook gewoon gesynct met Google. Ik zie het probleem niet echt?

Maar misschien begrijp ik je vraag niet 100%?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 07:44:30 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92309620
Is er ook een manier om van die reclame -in het algemeen dus- af te komen?
Niet meer actief op Fok!
pi_92310042
Met Adfree in de market. En om snel te rooten download je Z4root ( zo heet dat volgens mij ) uit de market, en root je je device snel. Dan adfree derop download en install je de host-files. En tada geen ads meer op je telefoon/ in je apps.

En anders hier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=833953

Er staat een lijst met devices die niet compatible zijn met de permanente root functie.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 08:58:46 #214
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_92310616
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 08:20 schreef Antony1989 het volgende:
Met Adfree in de market. En om snel te rooten download je Z4root ( zo heet dat volgens mij ) uit de market, en root je je device snel. Dan adfree derop download en install je de host-files. En tada geen ads meer op je telefoon/ in je apps.

En anders hier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=833953

Er staat een lijst met devices die niet compatible zijn met de permanente root functie.
Ligt wel aan het type device, en vooral android versie.
2.2.1 is niet zo 123 te rooten bij mijn weten.
pi_92311028
quote:
Flikker nou eens op joh
[ afbeelding ]
whehehe _O-
  vrijdag 4 februari 2011 @ 10:39:13 #216
49558 1-of-6Billion
pi_92313397
goh
quote:
Flikker nou eens op joh
[ afbeelding ]
Goeie kans dat als je deze pagina bezoekt op je Android, je vervolgens ook aan de beurt bent ;)
pi_92321057
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 04:27 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Ze zijn dan ook gewoon opgeslagen op je telefoon, ze worden alleen ook gewoon gesynct met Google. Ik zie het probleem niet echt?

Maar misschien begrijp ik je vraag niet 100%?
Is er dan ook een mogelijkheid om het synchroniseren van de contacten met Google uit te schakelen ?
<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
pi_92321525
Die market website _O_

Net een spelletje gekocht op de website en vrijwel direct werd het geinstalleerd op mijn telefoon. Hoefde verder niks te doen
  vrijdag 4 februari 2011 @ 13:42:55 #219
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92321676
Net een update gehad, jullie ook? Ineens kreeg ik allemaal berichten via Peep (Twitter app) en eerdere werkte die (blijkbaar) niet goed. Of is het normaal om als je net een nieuwe foon hebt na een paar dagen een update te krijgen? :).
Niet meer actief op Fok!
pi_92322066
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:42 schreef Viking84 het volgende:
Net een update gehad, jullie ook? Ineens kreeg ik allemaal berichten via Peep (Twitter app) en eerdere werkte die (blijkbaar) niet goed. Of is het normaal om als je net een nieuwe foon hebt na een paar dagen een update te krijgen? :).
Net een nieuwe telefoon? Dan kan het kloppen. :)
  vrijdag 4 februari 2011 @ 13:52:49 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92322127
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:51 schreef iBenny het volgende:

[..]

Net een nieuwe telefoon? Dan kan het kloppen. :)
Ja sinds dinsdag ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_92323024
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:29 schreef mvc het volgende:

[..]

Is er dan ook een mogelijkheid om het synchroniseren van de contacten met Google uit te schakelen ?
Bij instellingen > Accounts en Sync > klik op je Google-account, en daar kun je contacten, Gmail en kalender afzonderlijk aan- of uitvinken om automatisch te laten syncen.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 14:44:01 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92324564
Ik was een sms'je aan het typen op m'n HTC Desire en ik kreeg steeds de melding: Bezig met converteren naar MMS-bericht en vervolgens kon ik mijn sms niet versturen.

Waar kan ik dit uitzetten? :).
Niet meer actief op Fok!
pi_92363017
Wat ziet Gingerbread er lelijk uit ;( Zijn er toevallig themes voor Cyanogenmod?
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_92365498
quote:
Flikker nou eens op joh
[ afbeelding ]
Komt door dat IE logo linksboven. Algemeen bekend dat IE voor homo's is :Y
pi_92368213
Jongens, enig idee wanneer android 2.2.1 voor galaxy s weer online komt???
  zaterdag 5 februari 2011 @ 20:58:43 #227
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_92384272
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 13:44 schreef ufopiloot12 het volgende:
Jongens, enig idee wanneer android 2.2.1 voor galaxy s weer online komt???
is ie voor de galaxy s ook ingetrokken dan?
ik dacht dat t een HTC bug was
pi_92402921
Is deze al voorbij gekomen hier?

Beta van SPB Mobile Shell voor Android. Ziet er tof uit! :Y

pi_92403059
quote:
14s.gif Op zondag 6 februari 2011 11:06 schreef Adolecens het volgende:
Is deze al voorbij gekomen hier?

Beta van SPB Mobile Shell voor Android. Ziet er tof uit! :Y

Wat een onzin, performance zorgt voor een perfecte GUI? :') En al dat 3D heb ik echt niet nodig ik zie het nut niet van een carrousel met homescreens :')
pi_92405160
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 20:58 schreef Cryothic het volgende:

[..]

is ie voor de galaxy s ook ingetrokken dan?
ik dacht dat t een HTC bug was
Yep, zou iets met de batterij zijn.
pi_92412837
Hi all,
Wat is een goeie app om muziek te downloaden?
Feel the fuzz!
  zondag 6 februari 2011 @ 21:00:03 #232
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_92429299
iemand dit al eens geprobeerd?
Penetrate pro

Getest en werkt.
Kan iemand mij uitleggen waarom dat zo makkelijk gaat?

op Applanet is ie ook verkrijgbaar
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_92430145
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 21:00 schreef marcel-o het volgende:
Penetrate pro

Getest en werkt.
Omdat bij een router vaak een standaard key zit die op het SSID gebasseerd is. Een hoop mensen zijn te lam om hun SSID en bijbehorende key te veranderen en dus is het vrij makkelijk te vinden. Bij iemand zonder standaard SSID gaat 't je volgens mij niet lukken.
  zondag 6 februari 2011 @ 21:12:19 #234
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_92430259
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 21:10 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Omdat bij een router vaak een standaard key zit die op het SSID gebasseerd is. Een hoop mensen zijn te lam om hun SSID en bijbehorende key te veranderen en dus is het vrij makkelijk te vinden. Bij iemand zonder standaard SSID gaat 't je volgens mij niet lukken.
veel lamme mensen hier dus...
T zijn dan ook n hoop polen :')
  Redactie Sport / Supervogel zondag 6 februari 2011 @ 21:46:33 #235
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92432676
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 21:00 schreef marcel-o het volgende:
Penetrate pro

Getest en werkt.

op Applanet is ie ook verkrijgbaar
Hier werkt ie ook :D
Coole app, houd ik erbij.
  zondag 6 februari 2011 @ 21:49:36 #236
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_92432890
Dit is ook wel een leuke.
Werkt ook en is geen hoax.

Zo en ga k nu dit topic doornemen :P
in hoeverre mag je t hier over applanet hebben?
  maandag 7 februari 2011 @ 09:00:00 #237
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_92448259
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 21:10 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Gelukkig, ik heb m'n eigen SSID ingesteld, en daarbij, ik heb m'n broadcasting uit staan.
Dus zonder de SSID zie je m'n router niet eens :D
pi_92448684
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 21:49 schreef marcel-o het volgende:
Dit is ook wel een leuke.
Werkt ook en is geen hoax.

Zo en ga k nu dit topic doornemen :P
in hoeverre mag je t hier over applanet hebben?

Links naar applanet zijn al een keer verwijderd uit het Galaxy S topic.
pi_92450294
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 09:00 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Gelukkig, ik heb m'n eigen SSID ingesteld, en daarbij, ik heb m'n broadcasting uit staan.
Dus zonder de SSID zie je m'n router niet eens :D
Als je zelf verbinding maakt met je router wordt je SSID gewoon voor iedereen uitgezonden, en er zijn vast wel tools die dat uit kunnen lezen. Dus alleen je SSID niet broadcasten is geen goede beveiliging.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
  maandag 7 februari 2011 @ 11:03:19 #240
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_92451279
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 10:28 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Als je zelf verbinding maakt met je router wordt je SSID gewoon voor iedereen uitgezonden, en er zijn vast wel tools die dat uit kunnen lezen. Dus alleen je SSID niet broadcasten is geen goede beveiliging.
Het is ook niet m'n enige beveiliging.
Ik heb m'n SSID een eigen naam gegeven, hij broadcast niet, en ik heb er natuurlijk een key op zitten (niet default, zelf gegenereerd).
Ik ben niet helemaal dom he ;)
  Redactie Sport / Supervogel maandag 7 februari 2011 @ 15:00:09 #241
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92460087
Ach, rond een straal van zo'n 75meter staat er geen huis bij ons, dus ik maak me niet zo druk om een goede beveiliging. :)
pi_92468107
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 11:03 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Het is ook niet m'n enige beveiliging.
Ik heb m'n SSID een eigen naam gegeven, hij broadcast niet, en ik heb er natuurlijk een key op zitten (niet default, zelf gegenereerd).
Ik ben niet helemaal dom he ;)
Hopelijk niet WEP... Daarnaast valt WPA2 tegenwoordig te bruteforcen met Amazon cloudservices en MAC adressen kan je ook makkelijk genoeg faken... Kortom je bent nooit veilig. (alleen als je WLAN uitzet... Tot dat iemand fysiek toegang krijgt tot je netwerk) :D

quote:
14s.gif Op maandag 7 februari 2011 15:00 schreef Pino112 het volgende:
Ach, rond een straal van zo'n 75meter staat er geen huis bij ons, dus ik maak me niet zo druk om een goede beveiliging. :)
Gelukkig heb ik een netwerkkaart die meer dan 1500 meter bereik heeft op open vlakte :')
  Redactie Sport / Supervogel maandag 7 februari 2011 @ 18:12:55 #243
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92468219
quote:
11s.gif Op maandag 7 februari 2011 18:08 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Hopelijk niet WEP... Daarnaast valt WPA2 tegenwoordig te bruteforcen met Amazon cloudservices en MAC adressen kan je ook makkelijk genoeg faken... Kortom je bent nooit veilig. (alleen als je WLAN uitzet... Tot dat iemand fysiek toegang krijgt tot je netwerk) :D

[..]

Gelukkig heb ik een netwerkkaart die meer dan 1500 meter bereik heeft op open vlakte :')
:D :D Nice :').
Maarja, in de buurt weet ik toch wel dat er geen hackers wonen, klein dorp :).
pi_92468274
quote:
14s.gif Op maandag 7 februari 2011 18:12 schreef Pino112 het volgende:

[..]

:D :D Nice :').
Maarja, in de buurt weet ik toch wel dat er geen hackers wonen, klein dorp :).
Ja agh, waarom zou je uberhaupt bij de buren willen hacken :')
pi_92476922
quote:
11s.gif Op maandag 7 februari 2011 18:08 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

[..]

In principe heb je wel gelijk, maar het is net als fietssloten. Elk fietsslot kan je openbreken maar zolang de jouwe beter heb je meer kans dat er een andere gejat wordt.
  maandag 7 februari 2011 @ 21:33:32 #246
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_92478577
Welk programma kan syncen met Outlook? Dus niet exchange, maar gewoon van je pc naar je telepwn en andersom. Zoek me suf. Wil er best voor betalen.
  maandag 7 februari 2011 @ 21:47:50 #247
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_92479527
Draadloos.
pi_92479641
Draadloos syncen met outlook wat op je computer staat? Via wifi of ook over 3G?

En volgens mij maak je het jezelf erg lastig. Syncen met exchange of Google om vervolgens met die bron de desktop ook te laten syncen is denk ik toch echt de weg van de minste weerstand.

-Edit-

Is dit wat?

http://www.xda-developers(...)ook-to-android-sync/
  maandag 7 februari 2011 @ 21:50:45 #249
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_92479696
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 21:49 schreef Kandijfijn het volgende:

En volgens mij maak je het jezelf erg lastig. Syncen met exchange of Google om vervolgens met die bron de desktop ook te laten syncen is denk ik toch echt de weg van de minste weerstand.
Maar niet iedereen houd z'n agenda/contacten/email bij google/gmail of via exchange natuurlijk.
  maandag 7 februari 2011 @ 21:51:46 #250
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_92479755
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 21:49 schreef Kandijfijn het volgende:

-Edit-

Is dit wat?

http://www.xda-developers(...)ook-to-android-sync/
Ik ga eens kijken. Het is niet voor mezelf, want ik doe alles met Gmail. Maar m'n stiefpa zweert bij Outlook (50+) en wil ook niks anders. Je kent het idee.
pi_92479927
quote:
11s.gif Op maandag 7 februari 2011 21:51 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ik ga eens kijken. Het is niet voor mezelf, want ik doe alles met Gmail. Maar m'n stiefpa zweert bij Outlook (50+) en wil ook niks anders. Je kent het idee.
Ik dring ze meestal gewoon mijn mening op :'). Je doet het op mijn manier zodat ik je kan helpen of ik help je niet :P. Heel effectief 8-)
pi_92479950
Ik heb ook nog 'n tijd met Outlook gesynct maar ben daar vanaf gestapt. Dubbele of verwijderde afspraken. Op één of andere manier liep 't toch niet helemaal lekker. Nu zit ik met 'n gmail-notifier opgescheept (op de pc), maar 't is niet anders.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 23:08:51 #253
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_92526944
quote:
Op maandag 7 februari 2011 21:51 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Er is van Google een progje: Google calendar sync.
Werkt goed.
http://www.google.com/sup(...)y?hl=en&answer=89955
Life is what you make it.
  woensdag 9 februari 2011 @ 13:47:42 #254
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_92544055
Ik draai nu Android 2.3 *O* !
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 9 februari 2011 @ 13:55:15 #255
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92544341
quote:
Op woensdag 9 februari 2011 13:47 schreef TimKuik het volgende:
Ik draai nu Android 2.3 *O* !
Cool *O* Welke foon?
  woensdag 9 februari 2011 @ 13:57:35 #256
236839 TimKuik
pi_92544426
quote:
14s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:55 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Cool *O* Welke foon?
Geeksphone ONE :) . Werkt stukken beter dan ik had verwacht.

Jaartje geleden gekocht, worden nu (refurbished) verkocht voor 140,- per stuk (exclu verzenden).

De foon is volledig open source (rooted) dus je kan er echt alles mee. Als je er veel verstand van hebt kan je zelfs je eigen OS maken voor dat ding. Als er een nieuwe versie van android uitkomt is er meestal binnen een week een beta en binnen een maand een stable release van.
pi_92554732
Leuk idee, beetje jammer van de tegenvallende hardware alleen... 528mhz en 256mb is niet echt heel 2011 meer :P
pi_92561547
quote:
2s.gif Op woensdag 9 februari 2011 18:07 schreef Loveless85 het volgende:
Leuk idee, beetje jammer van de tegenvallende hardware alleen... 528mhz en 256mb is niet echt heel 2011 meer :P
idd. dat heeft mijn 2 jaar oude Xperia ook :9
pi_92591136
Ik heb de laatste tijd nieuwe nummers opgeslagen als telefooncontact ipv als google contact. Dit heeft echter als gevolg dat deze contacten niet online gesynchroniseerd worden en ik ze dus kwijt ben mocht ik m'n telefoon resetten.

Is er eeen makkelijke manier om het telefooncontact te wijzigen in een google contact of kan dat alleen maar dmv verwijderen en opnieuw aan te maken?

Xperia X10

[ Bericht 0% gewijzigd door SpeCulaes op 10-02-2011 15:58:56 ]
-webicon van 329Kb verwijderd, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen-
  donderdag 10 februari 2011 @ 15:45:02 #260
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_92591203
quote:
7s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:43 schreef SpeCulaes het volgende:
Ik heb de laatste tijd nieuwe nummers opgeslagen als telefooncontact ipv als google contact. Dit heeft echter als gevolg dat deze contacten niet online gesynchroniseerd worden en ik ze dus kwijt ben mocht ik m'n telefoon resetten.

Is er eeen makkelijke manier om de telefooncontact te wijzigen in een google contact of kan dat alleen maar dmv verwijderen en opnieuw aan te maken?

Xperia X10
Dit... van Sim- en telefoon- naar Google-contact idd..
  donderdag 10 februari 2011 @ 16:43:05 #261
236839 TimKuik
pi_92593966
quote:
2s.gif Op woensdag 9 februari 2011 18:07 schreef Loveless85 het volgende:
Nee, heb m ook al een tijdje :) . Binnenkort weer een nieuwe.
pi_92642840
Ik heb sinds vandaag een nieuwe telefoon. Een Samsung Galaxy 5 i5500. Daar staat nu Android 2.1 op. Is het handig om nu gelijk 2.2 er op te zetten (en kan dat?). Ik heb nu nog geen instellingen ed veranderd.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 17:24:56 #263
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92645183
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 16:39 schreef Miendientje het volgende:
Ik heb sinds vandaag een nieuwe telefoon. Een Samsung Galaxy 5 i5500. Daar staat nu Android 2.1 op. Is het handig om nu gelijk 2.2 er op te zetten (en kan dat?). Ik heb nu nog geen instellingen ed veranderd.
De instellingen wijzigen niet als er een update op wordt gezet. Ik vermoed dat je de update één dezer dagen vanzelf krijgt, dat gebeurde bij mij ook na 2 dagen bezit :).

Vanochtend weer een update gehad.

Wanneer komt 2.3? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_92647368
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 17:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

De instellingen wijzigen niet als er een update op wordt gezet. Ik vermoed dat je de update één dezer dagen vanzelf krijgt, dat gebeurde bij mij ook na 2 dagen bezit :).

Vanochtend weer een update gehad.

Wanneer komt 2.3? :P.
Moet samsung die update wel hebben uitgegeven. Een android update is niet zo vanzelfsprekend, alleen in de grote release zelf. (hij heeft eclair, maar wie zegt dat hij dan een update naar froyo of zelfs gingerbread krijgt?)
Mijn vriendin bijvoorbeeld zit nog steeds met een LG met 1.5 :')
  vrijdag 11 februari 2011 @ 18:17:56 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92647541
quote:
4s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 18:14 schreef Markster het volgende:

[..]

Moet samsung die update wel hebben uitgegeven. Een android update is niet zo vanzelfsprekend, alleen in de grote release zelf. (hij heeft eclair, maar wie zegt dat hij dan een update naar froyo of zelfs gingerbread krijgt?)
Ah, dat moet via de telefoonproducent gaan? Wist ik niet :).
Niet meer actief op Fok!
pi_92648153
quote:
4s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 18:14 schreef Markster het volgende:

[..]

Hoe kom ik er dan achter of dat bij mijn telefoon zo is? Ik kwam wel dit tegen: http://techbits.co.in/forum/index.php?tid=4400
Kan ik dat updaten dan gewoon zelf doen?
Ik heb trouwens nog even geen internet op mijn mobiel. Mijn nieuwe abbo gaat pas op 2 maart in en met mijn huidige kost internetten iets van ¤3,- per mb. (en thuis heb ik ook nog geen draadloos netwerk) Ik neem dat die automatische update via internet gaat?
  vrijdag 11 februari 2011 @ 18:34:55 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92648288
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 18:31 schreef Miendientje het volgende:

[..]

Hoe kom ik er dan achter of dat bij mijn telefoon zo is? Ik kwam wel dit tegen: http://techbits.co.in/forum/index.php?tid=4400
Kan ik dat updaten dan gewoon zelf doen?
Ik heb trouwens nog even geen internet op mijn mobiel. Mijn nieuwe abbo gaat pas op 2 maart in en met mijn huidige kost internetten iets van ¤3,- per mb. (en thuis heb ik ook nog geen draadloos netwerk) Ik neem dat die automatische update via internet gaat?
Nee per postduif, nou goed? :') :P. Natuurlijk gaat dat via internet. Mijn nieuwe abbo gaat 1 maart in en dan heb ik ook 3g.
Niet meer actief op Fok!
pi_92655359
Weet iemand hoe ik op de Android tel. van m'n vriendin (Samsung i5800) de standaard agenda instel? Er zit een 'Mijn agenda' in, als standaard optie. Die gebruiken we niet, 4 andere agenda's wel. Die 'Mijn agenda', die er standaard inzit, moet er helemaal uit, en hij moet standaard een andere agenda pakken.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 11 februari 2011 @ 21:15:19 #269
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92655603
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 21:10 schreef Oksel het volgende:
Weet iemand hoe ik op de Android tel. van m'n vriendin (Samsung i5800) de standaard agenda instel? Er zit een 'Mijn agenda' in, als standaard optie. Die gebruiken we niet, 4 andere agenda's wel. Die 'Mijn agenda', die er standaard inzit, moet er helemaal uit, en hij moet standaard een andere agenda pakken.
Standaard als in bij het toevoegen van een nieuw event dat ie in die agenda komt?
Als je een event in Agenda X opslaat, staat de volgende keer Agenda X ook als 'standaard'agenda ingesteld.
Of bedoel je de weergave ervan?
pi_92655657
Kan iemand me uitleggen waarom de verjaardagen die ik bij de contacten heb ingesteld, niet verschijnen in de agenda ? (Android 2.1) Galaxy Apollo.
pi_92657005
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 21:16 schreef mvc het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom de verjaardagen die ik bij de contacten heb ingesteld, niet verschijnen in de agenda ? (Android 2.1) Galaxy Apollo.
Omdat dat zo werkt helaas. Ik baal er ook van. (Hero)
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_92657238
Android O+ vanaf de eerste google phone al helemaal verliefd op :Y
Ze mogen imo alleen wel andere betaalmiddelen gaan toevoegen in de market. Via sms oid.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_92657347
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 21:45 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Galaxy heeft een eigen agenda als standaard. Zelfde geld voor de htc < 2.2 dit kun je wel aanpassen als ik mij niet vergis.
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_92657485
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 21:45 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Waat ? Met mijn oude Blackberry ging dit probleemloos, achteraf heb ik toch enigsinds spijt van de aanschaf van een Andoid phone. Er zijn (voor mij) nog diverse minpunten :(
&lt;b&gt;&lt;a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;123caravanhuren.nl&lt;/a&gt;&lt;/b&gt;
pi_92657534
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 21:16 schreef mvc het volgende:
Omdat je "Verjaardagen van contactpersonen" nog niet aan je Google Calendar hebt toegevoegd?
pi_92657813
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 21:54 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Omdat je "Verjaardagen van contactpersonen" nog niet aan je Google Calendar hebt toegevoegd?
Ik heb er om bepaalde redenen voor gekozen om mijn agenda en contacten niet te laten synchroniseren met de diensten van Google. Zou dit ertoe leiden dat de verjaardagen van de contacten niet worden weergegeven in agenda ?
&lt;b&gt;&lt;a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;123caravanhuren.nl&lt;/a&gt;&lt;/b&gt;
pi_92658671
Dan lijkt 't me een gebrek ann de agenda-app die op je Samsung staat.. Zit daar zelf ook nergens een optie "toon verjaardagen" o.i.d. in?

Het 'gevaar' met niet-syncen met Google is dat je informatie invoert volgens de opmaak van de fabrikant. Als een verjaardag bijv. wordt opgeslagen in een format dat alleen Samsung kan lezen, kan de standaard android-agenda dus niks met die info.
pi_92757397
Welk van de dit half jaar uitkomende telefoon wordt echt de dé topper denken jullie?

- Samsung Galaxy S2
- LG P990 Optimus 2X
- SE Xperia Arc
- HTC Desire HD2

Ik ben mijn oude telefoon namelijk zat en wil rond april/mei/juni een nieuwe (android) telefoon gaan halen. Welke wordt nu echt de beste schatten jullie?
Of saté?
pi_92757479
Ik denk dat als ze allemaal gepresenteerd zijn, dat er dan wat meer over te zeggen valt. (wat volgens mij bij de meeste deze week gebeurt)
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
  maandag 14 februari 2011 @ 09:55:34 #280
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92757561
Samsung Galaxy 2 krijgt iig NFC, van de andere telefoons weet ik dat niet :).
Niet meer actief op Fok!
pi_92757884
Ja deze week is de Galaxy 2 al gepresenteerd, de Arc is volgens mij al iets eerder gepresenteerd. Wat houdt dat NFC in?
Of saté?
pi_92759072
Ik vind die PSP telefoon ook wel intressant :o
  maandag 14 februari 2011 @ 10:56:13 #283
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_92759513
quote:
17s.gif Op maandag 14 februari 2011 10:44 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik vind die PSP telefoon ook wel intressant :o
Dat snap ik dus niet.
Mensen lopen nu al te klagen dat een telefoon als bijvoorbeeld de Desire HD het nog geen dag red met een accu. Sommige halen de 10 uur niet eens.

Ik las ergens dat die PSP-foon 4 uur kan doen met de accu als je aan het gamen bent.
Dat is toch helemaal belachelijk?
pi_92760414
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 10:56 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Dat snap ik dus niet.
Mensen lopen nu al te klagen dat een telefoon als bijvoorbeeld de Desire HD het nog geen dag red met een accu. Sommige halen de 10 uur niet eens.

Ik las ergens dat die PSP-foon 4 uur kan doen met de accu als je aan het gamen bent.
Dat is toch helemaal belachelijk?
Ik zit in de ICT, ik heb altjid stroom bij de hand dus dat is eigenlijk nooit een probleem, maar ik kijk ook nog even de kat uit de boom hoor :D
  maandag 14 februari 2011 @ 11:47:15 #285
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_92761568
quote:
17s.gif Op maandag 14 februari 2011 11:20 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ik zit in de ICT, ik heb altjid stroom bij de hand dus dat is eigenlijk nooit een probleem, maar ik kijk ook nog even de kat uit de boom hoor :D
Jep, dat heb ik ook, daarom staat m'n telefoon nooit op auto-sync, want zit toch altijd achter een pc :P

Maar het gaat me meer om het algemeen, niet persoonlijk.
Ergens handig dat 1 apparaat steeds meer kan.
Maar het gevolg is wel dat een lege accu resulteert in veel niet-meer-kunnen-doen.
  maandag 14 februari 2011 @ 16:54:16 #286
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_92774634
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 10:07 schreef De-Hamster het volgende:
Ja deze week is de Galaxy 2 al gepresenteerd, de Arc is volgens mij al iets eerder gepresenteerd. Wat houdt dat NFC in?
NFC is een techniek waarmee je bijvoorbeeld kunt betalen met je telefoon door deze vlakbij een apparaat te houden (bijvoorbeeld bij de kassa).
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  maandag 14 februari 2011 @ 16:57:40 #287
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92774830
quote:
14s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:54 schreef Devolution het volgende:

[..]

NFC is een techniek waarmee je bijvoorbeeld kunt betalen met je telefoon door deze vlakbij een apparaat te houden (bijvoorbeeld bij de kassa).
Dat dus. iPhone 5 krijgt het ook als het goed is.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 14 februari 2011 @ 17:57:22 #288
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_92777933

Nog must have apps voor android?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_92783415
WhatsApp
Androidworld reader
Androidify
Abduction!
Goggles
  maandag 14 februari 2011 @ 20:13:11 #290
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_92785607
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef Qwea het volgende:

my6sense of Pulse, als RSS/newsreaders.
Appie app
Life is what you make it.
  maandag 14 februari 2011 @ 21:09:39 #291
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_92789768
Ik denk dat dat ook heel afhankelijk is van wat je er mee wil... Veel spelletjes/aankutten, of superfunctioneel. Daarbij: smaak.

Ik heb scrollable News voor mn RSS: die is mooi passend bij hele kale stijl van mn LauncherPro textbased op stock HTC.

Als je juist heel erg vd kleurtjes ed bent kun je weer beter een andere kiezen, etc etc.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 14 februari 2011 @ 21:28:27 #292
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92791085
quote:
Op maandag 14 februari 2011 17:57 schreef Qwea het volgende:

Penetrate Pro. :7
  maandag 14 februari 2011 @ 21:42:14 #293
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_92792058
Game Dev Story (erg verslavend... alleen loopt ie bij mij constant vast... maar ik schijn de enige te zijn...)
pi_92797033
Je gelooft het niet, maar er bestaan mensen waarvoor Android te ingewikkeld is :'). Laatst iemand die dezelfde telefoon had als ik (Galaxy S). Vragen die bij haar opkwamen na zien van mijn telefoon.
-Hoe doe je die klokjes en je Facebook zo (gewoon widgets dus).
-Hoe heb je icoontjes verwijderd?
-Je kan apps instaleren? Net als een Iphone. Cool <3
pi_92798205
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 22:45 schreef Kandijfijn het volgende:
Je gelooft het niet, maar er bestaan mensen waarvoor Android te ingewikkeld is :'). Laatst iemand die dezelfde telefoon had als ik (Galaxy S). Vragen die bij haar opkwamen na zien van mijn telefoon.
-Hoe doe je die klokjes en je Facebook zo (gewoon widgets dus).
-Hoe heb je icoontjes verwijderd?
-Je kan apps instaleren? Net als een Iphone. Cool <3
Haha ja zo had ik laatst een kennis, ook met een Galaxy S, die op mijn Nexus de live wallpaper zag en uitkraamde "ik zou willen dat mijn telefoon dat ook kon.." ;(
Dus dan vertel je dat je verschillende live wallpapers ook gewoon uit de Market kunt halen, dat je alleen maar op installeren hoeft te drukken, en..
"Market..Wat is dat?"

Redactie Sport / Supervogel maandag 14 februari 2011 @ 23:02:49 #296
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92798252
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:01 schreef Sold het volgende:

[..]

Haha ja zo had ik laatst een kennis, ook met een Galaxy S, die op mijn Nexus de live wallpaper zag en uitkraamde "ik zou willen dat mijn telefoon dat ook kon.." ;(
Dus dan vertel je dat je verschillende live wallpapers ook gewoon uit de Market kunt halen, dat je alleen maar op installeren hoeft te drukken, en..
"Market..Wat is dat?"

Dit slaat echt alles :') 8)7
pi_92798480
Waarom heb je voor de SGS gekozen dan?

Die kreeg ik ''gratis'' en je kan ermee swypen.
pi_92800265
Sommige mensen verdienen zo'n geävanceerde telefoons niet, die moet je eigenlijk 'n 3310 in de handen drukken.

Alle respect voor 'n 3310 trouwens!
  dinsdag 15 februari 2011 @ 09:59:15 #299
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_92809043
tvp
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_92809201
Die nieuwe Facebook telefoon van HTC is gruwelijk lelijk :X
  dinsdag 15 februari 2011 @ 10:12:52 #301
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_92809371
quote:
2s.gif Op maandag 14 februari 2011 19:41 schreef Loveless85 het volgende:
WhatsApp
Androidworld reader
Androidify
Abduction!
Goggles
Whatsapp en goggles heb ik al. Naar de rest ff kijken zo.

Ik O+ van applanet :+
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')