Androidworld heeft een aparte site voor tablets.. Et voilaquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:51 schreef remlof het volgende:
Waarom lopen die Nederlandse Android sites
http://www.androidplanet.nl/ - Android Planet - Nederlandse Android site
http://www.androidworld.nl/ - Android World - Nederlandse Android site
zo achter qua tablets? En die eerste is helemaal bagger, daar werken veel plaatjes niet eens meer.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:59 schreef Sold het volgende:
-edit-
Laat maar, ROM werkt nog niet op m'n telefoon..
Hoe komt het dat ze weg zijn dan? Dat is wel relevante info namelijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:07 schreef Sold het volgende:
Weet iemand of je ook zonder Titanium Backup al je apps automatisch terug kunt laten zetten?
Ze zijn niet ineens allemaal weg hoor, maar als je van rom switcht, soms worden al m'n apps dan automatisch teruggezet(+ alle instellingen van alle apps) zonder er iets voor te hoeven doen, maar de laatste tijd gebeurt dat niet meer, en heb weinig zin om steeds 60+ apps handmatig opnieuw te installeren.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:07 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Hoe komt het dat ze weg zijn dan? Dat is wel relevante info namelijk
Hmm als je van ROM wisselt wist hij bij mij in ieder geval alle gebruikers data, dus voor zover ik weet slaat hij dat niet op, en kun je het dus ook niet gemakkelijk terugzetten. Wat je zou moeten proberen is een back up maken op je geheugenkaart...quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:10 schreef Sold het volgende:
[..]
Ze zijn niet ineens allemaal weg hoor, maar als je van rom switcht, soms worden al m'n apps dan automatisch teruggezet(+ alle instellingen van alle apps) zonder er iets voor te hoeven doen, maar de laatste tijd gebeurt dat niet meer, en heb weinig zin om steeds 60+ apps handmatig opnieuw te installeren.
MyBackup Pro.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:07 schreef Sold het volgende:
Weet iemand of je ook zonder Titanium Backup al je apps automatisch terug kunt laten zetten?
waar!?!?quote:
Als je eerste de cache van de app leeg maakt blijft er denk ik vrij weinig achter, denk sowieso dat er weinig achter blijft van die apps...quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:42 schreef Koepert het volgende:
K heb een vraagje over het de-installeren van apps... Blijven daar ook 'restjes' van achter? Dat je dus op je tel nog deeltjes van apps hebt staan die lang geleden er al af gegooid zijn..zo ja, zijn daar opschoon-apps voor? of valt dat allemaal wel mee..
Tis geen Windowsquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:42 schreef Koepert het volgende:
K heb een vraagje over het de-installeren van apps... Blijven daar ook 'restjes' van achter? Dat je dus op je tel nog deeltjes van apps hebt staan die lang geleden er al af gegooid zijn..zo ja, zijn daar opschoon-apps voor? of valt dat allemaal wel mee..
Haha. Nee dat weet ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:05 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Tis geen Windows![]()
Geheugenbeheer en schijfbeheer is heel goed geregeld in Linux (en dus Android).
Ja je kunt swypen op je legend, en of je kunt navigeren dat weet ik niet. Zou je in nederland gewoon even kunnen testen door je internet uit te zetten.. In principe kan dat gewoon via de satelliet dus het zou gewoon moeten kunnen!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:02 schreef Oksel het volgende:
2 vragen;
Hoe kan ik Swypen op mijn HTC Legend?
Kan ik Google Navi gebruiken in het buitenland zonder dat ik dataverkeer genereer?
Cache legen bij verwijderen met de gewone uninstaller ook toch?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:26 schreef Kandijfijn het volgende:
Wat Ireyon zegt, alles wat op je SD-kaart kan je meestal ook wel gewoon verwijderen meestal (tenzij apps2sd).
Bij mij heet ie "Klok", en dan is het stijl 3/12quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:18 schreef Oksel het volgende:
Kan natuurlijk die standaard klok/weer widget van de HTC (die ik per ongeluk weggooide) niet meer vinden. Fuck. Iemand een naam van dat ding?
Misschien moet een mod ze allemaal verplaatsen naar AND!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:31 schreef Ireyon het volgende:
Nóg een apart Android topic.. 't Wordt er niet overzichtelijker op
Top idee!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Misschien moet een mod ze allemaal verplaatsen naar AND!
Ik krijg die standaard al 1 week of langer op mijn telefoon?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 05:30 schreef n8n het volgende:
Android gereed en bewonder: Fok! TouchMobile Beta. We horen graag feedback over de nieuwe mobiele lay-out.
Is volledig herschreven en de vormgeving heeft een update, zie: [Mobile Beta] TouchPhone 2.2 forumlayout #13quote:Op vrijdag 28 januari 2011 05:36 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik krijg die standaard al 1 week of langer op mijn telefoon?
Dat is het lopende project van fyah, verder heb ik het verzoek alle vragen en mededelingen in het centrale topic te houden.quote:
ik had ook dubbele contacten, van telefoon, gmail, twitter, whatsapp.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:51 schreef Devz het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe ik het beste al mijn contacten kan synchroniseren? In mijn telefoon is het momenteel een zooitje. Ik heb contacten uit Google, Exchange, Facebook, op mijn SIM en op mijn geheugenkaart. Hierdoor staan sommige personen er wel 4 keer in.
Ik wil één centraal punt waar al mijn contacten staan opgeslagen en deze eventueel gekoppeld zien aan Facebook.
Is dit überhaupt mogelijk, en zo ja hoe? Ik weet dat je via http://contacts.google.com je contacten redelijk eenvoudig kunt beheren. Is dat de beste optie? En moet ik dan alle contacten op mijn SIM handmatig daarin gaan overtypen, of kan het eenvoudiger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |