quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Saaiquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's wel saai.. aan de andere kant is in mijn opinie alles dus slechter geworden, da's een dalende lijn, dus ben jij dan beter af denk ik
Hehehe, het blijft geen feestquote:
staat er ook toch ??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Jah, er moeten toch wat pieken en dalen in het leven zitten, anders ; saaiquote:
Wie zegt dat er in vroeger geen dalen zaten? Ik zei dat vroeger niet beter was.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jah, er moeten toch wat pieken en dalen in het leven zitten, anders ; saai
Ik vind dat het vroeger beter wasquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Wie zegt dat er in vroeger geen dalen zaten? Ik zei dat vroeger niet beter was.
Wil niet zeggen dat het altijd goed ging of gaat.
Ja pa.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vind dat het vroeger beter wasVroeger liep je naar binnen bij een bedrijf waar je wilde werken, en kwam je naar buiten met een baan..
Nein Mann, ich will noch nicht gehen.quote:
heb mijn portie al gehad.quote:
een van de mensen die meepostis eigenaar van een parenclub, en dat is een belg?quote:
daar gaat het omquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is geen BelgHoe dan ook, die batstent staat in België
quote:
Jij FOKt naakt?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga me maar eens aankleden inderdaad
Nee, maar ik welquote:
Toffe aanbieding; let wel even op dat er nog wat kleinigheidjes bij komen; benzinekosten, en mocht je op de Ring willen rijden, komt er nog 19¤ per rondje bij, dus dan verdubbelt de prijs ongeveerquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier misschien geinteresseerden?
http://www.1dayfly.com/nl(...)-circuit#description
Mag niet, mag niet, mag niet, mag niet, mag niet, mag niet.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier misschien geinteresseerden?
http://www.1dayfly.com/nl(...)-circuit#description
Is dat een hintquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:17 schreef Sounddragon het volgende:
Hmm, nou ben ik wel binnenkort jarig
Neequote:
Aparte jib, windmolen ??quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:21 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Ow das flink balen dan!
Ik kwam vorige week nog een leuk stuk speelgoed tegen:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Rijden 2x/week naar Denemarken voor complete windmolens. Een van de chauffeurs is een kennis van me. Die gozers hebben t goed voor elkaar, rijden E-klasses van de zaak omdat ze vaak halverwege op/afstappen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:27 schreef bietelboer het volgende:
Dat was bij Ter linde in Doetinchem, die doen veel wieken voor windmolens transporteren.
Altans die zie ik vaak op de trailers en op het terrein liggen
Dat dacht ik ook te zien inderdaad, lijken me de rotors voor op het bovenhuis, waar de wieken aan komen; vandaar ook de geknikte jibquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:26 schreef Barcaconia het volgende:
Die dingen die op de grond liggen zijn wel van windmolens ja.
Als je van nachtwerk houdt welquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:33 schreef bietelboer het volgende:
Dat speciale transport lijkt mij wel heel gaaf werk
want jij zou liever pakkies soepgroente voor de C1000 rijdenquote:
En anders schop je die zeurkous eruit.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:35 schreef bietelboer het volgende:
Ach dat nachtwerk vind ik niet erg, ben toch alleen dus niemand die gaat zeuren
Ik werk ook graag in de nacht; ik ben best wel een nachtmens; lekker rustig, en als je moet rijden op iets groots is het helemaal geweldig al die ruimtequote:Op woensdag 26 januari 2011 13:35 schreef bietelboer het volgende:
Ach dat nachtwerk vind ik niet erg, ben toch alleen dus niemand die gaat zeuren
Dat is een goeie, ik heb dat ding daar al heel lang op de zelfde plek zien staan..Alleen dan niet zo opgebouwd.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom moet die kraan dan in Doetinchem opgebouwd worden terwijl die molens eerst naar DK moeten dan?
Ziet eruit als een nieuwe kraan; beter even oefenen op de werf met een nieuwe setupquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom moet die kraan dan in Doetinchem opgebouwd worden terwijl die molens eerst naar DK moeten dan?
Stadsdistributie is ook mooi werk.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
want jij zou liever pakkies soepgroente voor de C1000 rijden
Stadsdistributie is niks, zeker niet in grote steden waar het sterft van de kutlemmingen fietsersquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Stadsdistributie is ook mooi werk.
Ik bedenk me trouwens net dat ik nog beloofd had om voor iemand een reactie te plaatsen in het vrachtwagentechniekvragentopic (3x woordwaarde). Even iets op papier zetten.
Wel eens achteruit moeten steken op een weg waar die malloten rijden ??quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:40 schreef bietelboer het volgende:
Dat lijkt mij idd helemaal niks, al die mensen die denken dat zei voorrang hebben
Alleen met een 13 meter lange bus/aanhanger, en dat is soms al te kut voor woordenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wel eens achteruit moeten steken op een weg waar die malloten rijden ??
ze blijven gewoon achter je langs fietsen; je schrikt je elke keer de t@$%$#@.. niks voor mij
Ik reed meestal met stuursemi's, dan heb je niet veel ruimte nodig, en ik kwam niet zo heel veel in stedelijk gebied, maar die anderhalve keer dat ik er wel kwam, heb ik toch tot 2 keer toe een fiets onder het ding vandaan moeten halen; daar word je niet blij van, ook al was het eigen schuld dikke bult voor die sufferds..quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:46 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Alleen met een 13 meter lange bus/aanhanger, en dat is soms al te kut voor woorden
en wat zeg je dan tegen de rechter achteraf ?quote:
"Kijk, dat noemen ze nou natuurlijke selectie."quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
en wat zeg je dan tegen de rechter achteraf ?
he ik heb al een auto die mijn kleine piem0l compenseert. ik hoef heul geen vrachtwaggel te rijdenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
want jij zou liever pakkies soepgroente voor de C1000 rijden
De molens komen op de vrachtwagen uit DK en worden in in Doetinchem vaak op of overgeslagen. Er staat eigenlijk altijd wel een kraan opgebouwd in mijn herinneringen (kom er nu al een paar jaar niet meer, maar 20jr vlakbij gewoond).quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Een trein bijvoorbeeld. Geweldig om door de donkere nacht te gaan, het enige dat je ziet zijn de seinen en de knipperende lampen van de overwegen. Soms een bak licht van een station.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik werk ook graag in de nacht; ik ben best wel een nachtmens; lekker rustig, en als je moet rijden op iets groots is het helemaal geweldig al die ruimte
Rechter; ja, en ik selecteer u bij deze voor 2 jaartjes gevangenisstraf, inname van uw groot rijbewijs en een boete van een roodje of wat wegens opzettelijke dooslag, want u bent met zo'n redenatie en mentaliteit duidelijk totaal ongeschikt voor het besturen van grote voertuigen. Dag meneer 2CVquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:06 schreef 2cv het volgende:
[..]
"Kijk, dat noemen ze nou natuurlijke selectie."
Lijkt me op zich ook wel tof werk, alleen wordt dat na verloop van tijd best saai volgens mij; je bent een menselijk radertje in een heel groot computergestuurd treinenspelletje.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Een trein bijvoorbeeld. Geweldig om door de donkere nacht te gaan, het enige dat je ziet zijn de seinen en de knipperende lampen van de overwegen. Soms een bak licht van een station.
Ik heb geen kleine piem0l, ik deed het omdat ik het tof vond om te doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
he ik heb al een auto die mijn kleine piem0l compenseert. ik hoef heul geen vrachtwaggel te rijden
Vrijwilliger gevraagd om te testen; ik maak wel een filmpjequote:Op woensdag 26 januari 2011 14:12 schreef Barcaconia het volgende:
http://www.futurolab.be/straalmotor.htm
Ik zou zelf wel zo'n ding willen bouwen, ik ben even wat info aan het inwinnenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vrijwilliger gevraagd om te testen; ik maak wel een filmpje
Ik vind het er maar een beetje ehh.. mad max achtig uitzien.. en ik vermoed dat ook alleen Mad Max er op durft te rijden; als er iets uit elkaar spettert gebeurt dat dus wel precies onder je family jewels zeg maarquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zou zelf wel zo'n ding willen bouwen, ik ben even wat info aan het inwinnen
Als je em bouwt, ik test welquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vrijwilliger gevraagd om te testen; ik maak wel een filmpje
Het ziet er wel uit alsof er over nagedacht is vind ik, getuige bijv de tekening en de controls bij elkaar ipv op de plek waar ze toevallig op dat moment zittenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vind het er maar een beetje ehh.. mad max achtig uitzien.. en ik vermoed dat ook alleen Mad Max er op durft te rijden; als er iets uit elkaar spettert gebeurt dat dus wel precies onder je family jewels zeg maar
Als ik zo iets zou bouwen zou het er dan ook heel anders uit zienquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vind het er maar een beetje ehh.. mad max achtig uitzien.. en ik vermoed dat ook alleen Mad Max er op durft te rijden; als er iets uit elkaar spettert gebeurt dat dus wel precies onder je family jewels zeg maar
Remmen is angst, gang is alles.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je em bouwt, ik test welHeb gekkere dingen gedaan
edit - mits er een rem op zit (zie net dat die ontbreekt bij die kerels)
Angst heb ik niet zoveel, maar wil toch wel een poging kunnen doen tot in leven blijven als het fout gaatquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als ik zo iets zou bouwen zou het er dan ook heel anders uit zien
[..]
Remmen is angst, gang is alles.
Ik zou er een kart of stevige skelter als basis voor gebruiken, en geen kiddo steppie met spaakwieltjes; op zijn minst een stevige zelfbouwstep of zoietsquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als ik zo iets zou bouwen zou het er dan ook heel anders uit zien
[..]
Remmen is angst, gang is alles.
technische dienst gebeld maar die wist mij helemaal niks te vertellen (wat een verrassingquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:01 schreef 2cv het volgende:
[..]
Daar weet ik niets van. Als ik jou was zou ik naar het RDW gaan. Helaas zijn die ook niet altijd even duidelijk. Ze werken een beetje volgens de regel 'hier moeten de lampjes, zet het maar in elkaar, laat het voor ¤veel,- door ons testen en als het kapot gaat was het niet goed'.
Zowieso is de Nederlandse wetgeving vaak waardeloos: als het goed gaat was het in orde en als het mis gaat niet en krijg je dus een prent
RDW is tegelijk ook heel makkelijk, mijn auto had een barst in een achterlicht en de midden gordel werkte niet, waardoor ik geen goedkeuring zou krijgen. Stukje wit tape er over (zodat er geen wit licht te zien was) en de gordel tussen de achterbank vrotten en goedgekeurd / klaarquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:03 schreef bietelboer het volgende:
[..]
technische dienst gebeld maar die wist mij helemaal niks te vertellen (wat een verrassing), ik moest maar een mail sturen
Misschien is er iets te klooien met scooter wielen ?? die hebben tegenwoordig al vaak schijfremmen, lijkt me goed bruikbaarquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:52 schreef Barcaconia het volgende:
Sowieso 4 wielen en hydraulische remmen. Een skelterframe met zelfbouw assen dus. En een helm
Dat is dan weer handig ja, ik ben alleen bang dat het bij mij niet zo makkelijk zal gaanquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
RDW is tegelijk ook heel makkelijk, mijn auto had een barst in een achterlicht en de midden gordel werkte niet, waardoor ik geen goedkeuring zou krijgen. Stukje wit tape er over (zodat er geen wit licht te zien was) en de gordel tussen de achterbank vrotten en goedgekeurd / klaar
Ik kan wel dromen maar eerst maar eens een Volvo afmakenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Misschien is er iets te klooien met scooter wielen ?? die hebben tegenwoordig al vaak schijfremmen, lijkt me goed bruikbaar
Het scheelde inderdaad dat ik een bestaand model in wilde voeren en dat mijn auto er 100x beter uit zag dan de barrels die er tegelijk gekeurd werden. De monteur was er wel blij meequote:Op woensdag 26 januari 2011 16:11 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Dat is dan weer handig ja, ik ben alleen bang dat het bij mij niet zo makkelijk zal gaan
Ik zat het net te lezen ja, maar zulke dingen zijn er al wel, heb een keer zoiets gezien op een bergers-meet, waren Alexxx en SD ook.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:30 schreef bietelboer het volgende:
Ghehe, alleen wil ik iets bouwen wat in Nederland nog niet rond rijdt
phoe, geen idee. Ik denk dat je op website over aanhangers ed ze ook wel kan vinden, ik weet dat ik ze ook tegen ben gekomen toen ik op zoek was naar een ambulance voor mn pa.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:40 schreef bietelboer het volgende:
Hmm pic's? dat zou zeker helpen met de RDW.
Jaaa zoiets bedoel ik idd!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:49 schreef PeuRac het volgende:
http://www.bergingsmateri(...)ble_data_set_id=5759
Ik vind t wel erg duurquote:
Als die ook achter de auto moet hangen zonder iets er op, moet die wel weer aan de eisen voor een aanhanger voldoen. Anders misschien niet, hou daar rekening mee.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:02 schreef bietelboer het volgende:
Dat was mijn idee dus ook...2500 euro ex btw...![]()
Ik wil er één uit 1 geheel maken, demontabel is niet boeiend voor mijn doeleinde.
Ik weet zeker dat dat ik het kan maken voor onder de 1000 euro
T zag er wel oke uit, stond toen een Alfa GTV916 op.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:04 schreef bietelboer het volgende:
Ik vind het zelfs nog een gammel ding ook, die platen gaan na verloop van tijd lekker naar binnen buigen...
Was het er ook zo 1 of was het een ander type?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T zag er wel oke uit, stond toen een Alfa GTV916 op.
Volgens mij was het exact die. Maar dat weet SD of Alex beter misschien, ik ken de bedrijven in die sector niet.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:06 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Was het er ook zo 1 of was het een ander type?
quote:
uiteraardquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:22 schreef PeuRac het volgende:
misschien dat Alex er op Buzzybee nog meer heeft?
Maar wel tijd om te FOKkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:23 schreef lipje het volgende:
lekker stressen weer...
-druk op t werk
+ druk prive
Maar wel een linkje via DM/PM geven natuurlijkquote:
Als je ze DMt mag ik ze wel plaatsen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en de fotos posten mag ook niet, want oud copyright
Van dode menschen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en de fotos posten mag ook niet, want oud copyright
nee, er staat buzzybeeforum.nl op dat mag niet, mag alleen fotos zonder die url of methet logo postenquote:
neuh, geen zin, dingetje mag er moeite voor doen dit keerquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als je ze DMt mag ik ze wel plaatsen.
Ik dacht dat jullie er heel anders uitzagen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
DW en ik met onze 1e prijs beker
Je dacht dat ik een hippie was en DW een negerin zeker?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie er heel anders uitzagen.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
DW en ik met onze 1e prijs beker
Kak, dan had ik toch de verkeerde voor me. Sorry.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je dacht dat ik een hippie was en DW een negerin zeker?![]()
Dat krijg je als je op je teenslippers motorrijdtquote:
dat meisje is 12, lutserquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
DW mocht willen dat ze ooit zo slank was
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat krijg je als je op je teenslippers motorrijdt
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:06 schreef 2cv het volgende:
[..]
"Kijk, dat noemen ze nou natuurlijke selectie."
Whehehequote:
huh ??quote:
quote:
Is goed meneer de rechter, ik rijd wel verder in mijn Eendje.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Rechter; ja, en ik selecteer u bij deze voor 2 jaartjes gevangenisstraf, inname van uw groot rijbewijs en een boete van een roodje of wat wegens opzettelijke dooslag, want u bent met zo'n redenatie en mentaliteit duidelijk totaal ongeschikt voor het besturen van grote voertuigen. Dag meneer 2CV
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:34 schreef Paladijn het volgende:
![]()
![]()
Zuid-Holland voert OV-chipkaart gewoon in
Het enige wat IK je kan vertellen is dat je er mee achteruit moet kunnen rijden. Dat klinkt maf dat ik dat zeg, maar de constructies waarnaar gelinkt wordt eerder in dit topic kunnen dat niet. Daarbij werken de wielen als een soort zwenkwielen, maar die kunnen niet 360˚ draaien.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:03 schreef bietelboer het volgende:
[..]
technische dienst gebeld maar die wist mij helemaal niks te vertellen (wat een verrassing), ik moest maar een mail sturen
In tv-programma Nieuwsuur reageert financieel directeur Gerben Nelemans op deze nieuwste OV-chiphack met de vraag: "Het is verboden dus waarom zou iemand dat doen?"quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:35 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Die chipkaart is niet gekraakt, het is gewoon een goed product."
111 kon vluggerquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Nieuw baanrecord geklokt op de Fyra: 173,7 km/h
Best netjes!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
nu nog vullen met mensenquote:
italiaanse tuindeur?quote:
Dan is ie te zwaar en haalt ie dat nooit meer.quote:
maakt ie dan ook minder herrie?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:06 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan is ie te zwaar en haalt ie dat nooit meer.
Neen, meerquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Hè, wat?quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:17 schreef Anne het volgende:
Zeuw. Er wordt hier even iets door de ruit heen gegooid. Ben ik blij dat mijn auto daar niet staat.
Je hebt er een heleboel veel.quote:
Doe je dat met je vingers in je oren?quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:48 schreef Barcaconia het volgende:
Lalalalalalalalalalalalalalalalalala
Wat houd je tegen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:49 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb zin om te werken, te sleutelen, te lassen en veel meer.
Jup, ik ben doof voor de wereld.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Doe je dat met je vingers in je oren?
Een ongelukje waardoor ik een tijdje thuis zit. Weinig boeiends/ingrijpends verder maar ik kan er nu even niets door.quote:
Uh oh. Wat heb je dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Een ongelukje waardoor ik een tijdje thuis zit. Weinig boeiends/ingrijpends verder maar ik kan er nu even niets door.
Mwah, is weinig relevant om op internet te plaatsen maar ik zit thuis, dat is het irritantstequote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Een ongelukje waardoor ik een tijdje thuis zit. Weinig boeiends/ingrijpends verder maar ik kan er nu even niets door.
Ah, je doet weer geheimzinnigquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:52 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mwah, is weinig relevant om op internet te plaatsen maar ik zit thuis, dat is het irritantste
Whehe niet alles hoeft op internet natuurlijk.quote:
Oh, dan heeft bij jou iemand gedaan waar ik IT hier weleens mee heb gedreigd.quote:
Wat hebbie uitgespookt jonguh ? als het weken gaat duren is het redelijk serieus of niet ?quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Whehe niet alles hoeft op internet natuurlijk.
Je zult nog meer van me horen de komende weken gok ik zomaar. Ik heb toch niets beters te doen
DMquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat hebbie uitgespookt jonguh ? als het weken gaat duren is het redelijk serieus of niet ?
quote:Verliefde conducteur saboteert treinen voor vriendin
BRUSSEL - Een conducteur van de Belgische spoorwegen moet wel tot over zijn oren verliefd zijn. Om zijn vriendin maar zo veel mogelijk te kunnen zien, saboteerde de man namelijk verschillende treinen. Zo kon hij steeds lekker vroeg op huis aan, naar zijn geliefde toe.
De feiten vonden zo'n jaar geleden plaats rondom Brussel. De dwaze romanticus verwijderde steeds bepaalde cruciale electronica, waardoor de treinen niet verder konden rijden. De sabotages zorgden voor veel vertragingen, maar volgens een woordvoerder van de Belgische spoorwegen hebben reizigers nooit gevaar gelopen.
De aanbeden mevrouw werkt overigens ook voor de spoorwegen. Haar teerbeminde is inmiddels uit zijn functie ontheven. (EK)
Die gaan dan sneeuw ruimen op het spoor. Handmatig.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:16 schreef Freezer het volgende:
Hmmmm zouden de ns-medewerkers dat doen wanneer ze sneeuw zien?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:18 schreef 2cv het volgende:
[..]
Die gaan dan sneeuw ruimen óp het spoor scheppen. Handmatig.
Ja, maar daar hebben ze een iets betere visie op openbaar vervoer.. sowieso een gezondere mentaliteit.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:37 schreef Barcaconia het volgende:
In Japan hadden de spoorrails bij stations op besneeuwde trajecten antivriessproeiers tussen de lijnen liggen zodat de treinstellen en rails constant ontdooit worden.
Ik denk het wel maar daar geven Japanners dan ook weer niets omquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:45 schreef Sounddragon het volgende:
da's dan toch teringslecht voor het milieu of is dat andere antivries als ik denk ?
Klopt ja. Nou en?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:45 schreef Sounddragon het volgende:
da's dan toch teringslecht voor het milieu of is dat andere antivries als ik denk ?
Nou, daar gaan dieren van dood enzo, dat vind ik een beetje overdrevenquote:
eten ze die ook ?quote:
Dieren zijn toch om op te eten?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nou, daar gaan dieren van dood enzo, dat vind ik een beetje overdreven
Is toch algemeen bekend wel?quote:
Dieren die vergiftigd zijn kun je niet meer eten hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dieren zijn toch om op te eten?
[..]
Is toch algemeen bekend wel?
ok, maar dat laatste gaat niet op denk ik, er zit hier in nl zelfs braakmiddel in om ellende te voorkomenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:03 schreef Barcaconia het volgende:
Ze eten daar alles met vinnen en een staart geloof ikEn als het vergiftigd is bouw je nog wat weerstand op ook.
Jepquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:05 schreef Barcaconia het volgende:
Daar word je hard kotsmisselijk van!
is oom agent wel blijquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:52 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mwah, is weinig relevant om op internet te plaatsen maar ik zit thuis, dat is het irritantste
Die is al langs geweestquote:
ja ?? om te zorgen dat je het er meteen weer uit gooit als je het per ongeluk binnenkrijgt.quote:
DM mij ook eens ffquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:09 schreef Barcaconia het volgende:
Ik denk wel dat ik vandaag in ieder geval hoog in de statistieken zal staan voor deze SCAlhoewel ik vanmiddag wel even weg ben.
Done.quote:
Neuh, als Anne hier is, is het meestal wel netjesquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:13 schreef Barcaconia het volgende:
Moet je van Anne je rotzooi opruimen?
naja, 'moet'; ik wil, want da's goed voor de planningquote:
kristallen glazen ookquote:
Trustequote:
Rust schijnt goed te zijn voor mensen na een zware lobotomiequote:Op donderdag 27 januari 2011 12:29 schreef Barcaconia het volgende:
Dat moest ik maar eens gaan doen ja.
True, maar het is wel het proberen waardquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:30 schreef Barcaconia het volgende:
Ach ik ben toch zo goed als hersendood dus of ik nu slaap of zit maakt fysiek gezien niet veel uit.
Ik moet niksquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, nee, nu moet je het zeggen ook.
Ik was helemaal niet degene die een woordgrapje maaktequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet niksMet je flauwe woordgrapjes
1 pot natquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik was helemaal niet degene die een woordgrapje maakte! Dat was SD.
Ow.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:26 schreef Anne het volgende:
Jezelf quoten is zó 27 januari 2011 - 13:26:11.
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 26-01-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 061 Sounddragon
02. 026 bietelboer
03. 023 Anne
04. 020 Barcaconia
05. 018 PeuRac
06. 013 2cv
07. 013 Dr_Flash
08. 009 Paladijn
09. 008 Alexxxxx
10. 007 Duvel
11. 006 Tjabbo
12. 005 lipje
13. 005 Alfisti
14. 003 Dangel
15. 003 Freezer
16. 001 BroesWillems
Reeks-statistieken!
ik ook nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik kan zelfs geen overeenkomsten bedenken!
of tezamenquote:
Tezamen op FOK!quote:
Ja. Het zonnetje schijnt. Ik heb mijn zonnebril al klaar liggenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:30 schreef Sounddragon het volgende:
Het is trouwens ernstig lekker weer hier
Ik heb hem zelfs al opquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja. Het zonnetje schijnt. Ik heb mijn zonnebril al klaar liggen![]()
.
lunchpauzuuuuhhhh !!quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:31 schreef Anne het volgende:
Fuck, ik moet bijna gaan. Schiet eens op.
nee joh, hij is zo volquote:
Alles alweer op ??quote:
Dat doet geen pijn, daarbij moet je op vrouwen meestal wachten .quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja.. maar ze hebben hun jassen al aan..
Maar ik ben een meisje.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat doet geen pijn, daarbij moet je op vrouwen meestal wachten .
niet gewenst is iets anders als 'mag niet'quote:
Bij mij niet. Van mij mag het niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
niet gewenst is iets anders als 'mag niet'
Da's niet heel veel andersquote:
Je bent streng voor jezelfquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Bij mij niet. Van mij mag het niet.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |