Emmen is wel een beetje verquote:
Inderdaad!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Want ze kan niet seksen in het bed van een ander
Als er maar geneukt wordt!quote:
Ik word afgeleidquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Word je oud, mien jong? Kan je het allemaal niet meer bijhouden?
Groter dan 0 % kleiner dan 100 %quote:
Groter dan 0?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Groter dan 0 % kleiner dan 100 %
Goed zoquote:
quote:
Afgegrondquote:
Wanneer heb jij voor het laatst geneukt?quote:
Ik dacht meer aan groter of gelijk aan 0quote:
Ik kan me niet voorstellen dat Sting door iets anders afgeleid wordt dan door een vrouw. Daar is hij een man voor, toch?quote:
Doe er wat aan!quote:
Geen commentaar.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst geneukt?
Jij hebt liever MET spinrag?quote:
Jij eerstquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst geneukt?
Sure honquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Sting door iets anders afgeleid wordt dan door een vrouw. Daar is hij een man voor, toch?
[..]
Doe er wat aan!
Van mij is het niet interessant, want ik neuk genoeg.quote:
De kans is groter dat de missie naar Afghanistan doorgaat dan dat anderequote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan groter of gelijk aan 0
Ik zou me zorgen maken als dat niet zo wasquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Van mij is het niet interessant, want ik neuk genoeg.
Nee ik leef meequote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:20 schreef xFriendx het volgende:
Ze moet nog verhuizen maar de 1e neuk-uitnodigingen kan ze daar al uit de brievenbus vissen
Ach het kan altijd ergerquote:
Your wish is our command.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Jullie... gaan... te ... snel...
Ik geef het op
Jij kan toch vast wel heel snel lezenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik geef het op
you killed itquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik geef het op
Topic-kill, of iedereen is zijn kaartje aan het schrijven voor Huppel:quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:22 schreef CherryLips het volgende:
Ik geef het op
Sinterklaasgevoelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Topic-kill, of iedereen is zijn kaartje aan het schrijven voor Huppel:
Lieve Huppel, ik heb vernomen, jij weer een eigen nest,
Vrij als een vogel, je kan weer los, dan ben jij op je best.
Laten wij dat dan maar inwijden zoals het een vrijert betaamt,
Dus ik zal open kaart spelen en vraag het je onbeschaamd....
Laten wij samen alle hoeken van je huis gaan verkennen,
zonder kleren en zodoende kan je er snel aan wennen.
Doe je het weerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mijn tieten zijn dan ook ideale kussentjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:30 schreef PeuRac het volgende:
half 11 pas, ik ga 12u niet halen vandaag
Soort waterbed?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn tieten zijn dan ook ideale kussentjes
Dan was ik al wel weg geweestquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn tieten zijn dan ook ideale kussentjes
Dan moeten ze gemolken wordenquote:
Oeh ja, het is weer bijna sinterklaas!quote:
Ligt dat ook zo lekker? Dan kom ik wel bij jou liggen zo namelijkquote:
Ik kreeg er tranen van in mn ogen. No shitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het klotst een beetjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ligt dat ook zo lekker? Dan kom ik wel bij jou liggen zo namelijk
Geeft niet, geeft een rustiek effectquote:
Als ze maar positief zijn die tranenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg er tranen van in mn ogen. No shit
Ik ben gewoon zo blij. Heb al de hele tijd happy tearsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als ze maar positief zijn die tranen
Neequote:
Zo makkelijk word je ingeruild, blijkt maar weerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ligt dat ook zo lekker? Dan kom ik wel bij jou liggen zo namelijk
Mieters!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zo blij. Heb al de hele tijd happy tears
Melkbedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeMaar laten we eerlijk zijn, borsten zijn gewoon puur vet en klieren.
[..]
Zo makkelijk word je ingeruild, blijkt maar weer
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zo blij. Heb al de hele tijd happy tears
Jij blijft niet stil liggenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Zo makkelijk word je ingeruild, blijkt maar weer
Heb je woonruimte? Wow! Geweldig! Waar? Hoe wat waar? (of een linkje naar waar je het al hebt uitgelegdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg er tranen van in mn ogen. No shit
Smoesjesquote:
Je lijkt GvsE welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Peu is weer eens niet tevreden?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
SmoesjesIk zoek wel iemand anders die ze wel kan waarderen
Waardeer ze zeker, maar ze zijn niet zo bereikbaarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
SmoesjesIk zoek wel iemand anders die ze wel kan waarderen
En dan vind ze t gek dat ik naar andere vet hompen op zoek gaquote:
Detailsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waardeer ze zeker, maar ze zijn niet zo bereikbaar
Jij weet heel goed hoe ik over roken denkquote:
Je had publiek uitgenodigdquote:
[ONZ Radio] #462 BAM EEN SPIKSPLINTERNIEUWE SERVERquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:43 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Heb je woonruimte? Wow! Geweldig! Waar? Hoe wat waar? (of een linkje naar waar je het al hebt uitgelegd)
Echt super!
avond Fokster, zou je zeggen..hahaha. Want overdag iedere keer als ik er voor ga zitten wordt ik wel weer door iets gestoord of iets wat ik moet doen.quote:
Zou ze niet gedaan hebbenquote:
Emmen. Alsnog een teringeind weg.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ONZ Radio] #462 BAM EEN SPIKSPLINTERNIEUWE SERVER
Sorry voor de radio onzin spam
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Emmen. Alsnog een teringeind weg.
ECHT HE-LE-MAAL SUPER GEWELDIG TOF!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ONZ Radio] #462 BAM EEN SPIKSPLINTERNIEUWE SERVER
Sorry voor de radio onzin spam
Oooh gaan we bij elkaar buurten?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik ben vrijdag weer bij je in de buurt
Ohquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zou ze niet gedaan hebbenweet ik nog wel iemand anders voor
Waar zit jij ook alweer?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oooh gaan we bij elkaar buurten?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar zit jij ook alweer?
Ik moet rond uur of 7, half 8 bij de IKEA in Haarlem zijn namelijk
Ga je shoppen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar zit jij ook alweer?
Ik moet rond uur of 7, half 8 bij de IKEA in Haarlem zijn namelijk
Supertof! Allemaal treinen en spoor en beton.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:57 schreef Watertornado het volgende:
D'r is zelfs een apart treinstation voor IKEA.
Een vluchtroutequote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Supertof! Allemaal treinen en spoor en beton.
Waarom verbaast mij dat nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
D'r is zelfs een apart treinstation voor IKEA.
Waar gaan je naartoe treinen? Naar 't Westen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom verbaast mij dat niet
Ik mag vanaf volgende week weer lekker treinenVerheug me er nu al op
Ik doe het veel te weinigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom verbaast mij dat niet
Ik mag vanaf volgende week weer lekker treinenVerheug me er nu al op
En josti's onder de trein?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
En plastic meubelsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Alsof je vanuit Enschede ergens anders naar toe kan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar gaan je naartoe treinen? Naar 't Westen?
Noorden, Zuiden. Of natuurlijk Oosten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Alsof je vanuit Enschede ergens anders naar toe kan.
Uiteraardquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:59 schreef Kreator het volgende:
Samz, had je die vis nog gezien die ik had gepost? Was wel een tof ding.. Helaas is het een beetje een roofvis, maar voor de rest ziet ie er wel cool uit.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat moet je bij de IKEA dan?
Ik ga met Ezechielk naar die housewarming en ik pik hem op. Hij werkt vlakbij de IKEA dus meestal spreken we daar af danquote:
Die is echt niet zo bijzonder als je zou denken hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:58 schreef CherryLips het volgende:
Ikea
Moet nog eens naar de Ikea in Duiven
Brabantquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar gaan je naartoe treinen? Naar 't Westen?
Ik heb ook wel ikea, tijdelijk, tot ik iets moois tegenkom. En dat duurt altijd nogal lang. Beetje kritischquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Leuk toch, iedereen dezelfde meubels.. Eenheidsworst ftw.
Haha hij werkt bij het voormalige Joh. Enschedé.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik ga met Ezechielk naar die housewarming en ik pik hem op. Hij werkt vlakbij de IKEA dus meestal spreken we daar af dan![]()
Maar WT we spreken nog wel ff af voor vrijdag
Que?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha hij werkt bij het voormalige Joh. Enschedé.
Ja dat kanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:04 schreef Murmeli het volgende:
Kan ik gaan slapen terwijl er nog bezoek is?
Ik moet werken, vriendje en helft van bezoek heeft morgen vrij
Mijn kamer is een en al Ikeaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik heb ook wel ikea, tijdelijk, tot ik iets moois tegenkom. En dat duurt altijd nogal lang. Beetje kritisch
TYquote:
Geen idee waar ie werktquote:
Eerst was 't Johannes Enschedé, toen SDU, daarna Sagem en nu geen idee wat ze er weer van gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
TY![]()
![]()
[..]
Geen idee waar ie werkt![]()
Ja weet ik wel maar niet of het voormalig dat was ofzo
Gewoon weltrusten zeggen en je bed in, zeggen dat je vroeg op moetquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:04 schreef Murmeli het volgende:
Kan ik gaan slapen terwijl er nog bezoek is?
Ik moet werken, vriendje en helft van bezoek heeft morgen vrij
zoek het pogramma dan op in de gidsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:14 schreef Samzz het volgende:
Ik zit nu een programma te kijken, geen idee wat, maar het is best leuk
Oh geen idee eigenlijk. Ga ook niet vertellen waar hij werktquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eerst was 't Johannes Enschedé, toen SDU, daarna Sagem en nu geen idee wat ze er weer van gemaakt hebben.
altijd leukquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Broertje kijkt G.I. Joe met z'n date
Ik heb geen zin m'n warme bed uit te gaanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:15 schreef cafpow het volgende:
[..]
zoek het pogramma dan op in de gids
en een digitale gids??? Die bestaan, en voor zover ik merk heb je in bed internet ter beschikkingquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen zin m'n warme bed uit te gaanDoe het morgen wel.
www.tvgids.nlquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen zin m'n warme bed uit te gaanDoe het morgen wel.
Teveel gedoe op de mobielquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:18 schreef cafpow het volgende:
[..]
en een digitale gids??? Die bestaan, en voor zover ik merk heb je in bed internet ter beschikking
Welke zender, kijk ik wel voor jequote:
Zulks een heldin jijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke zender, kijk ik wel voor je
ben jij er ook nog huppel? Ik dacht dat er nog maar 3 waren hier, nu zijn het er 4quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppel is hyper joh:Dquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:22 schreef cafpow het volgende:
[..]
ben jij er ook nog huppel? Ik dacht dat er nog maar 3 waren hier, nu zijn het er 4
Dat jullie er niet aan gedacht hadden verbaasd mequote:
RTL5, misdaadserie geloof ik...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hebben er een bepaald tafeltjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is echt niet zo bijzonder als je zou denken hoor
Lie to me!!!quote:
Die hebben ze bij de andere IKEA's niet?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben er een bepaald tafeltje
Hyper Huppel! Die slaapt voorlopig nog nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppel is hyper joh:D
[..]
Dat jullie er niet aan gedacht hadden verbaasd me
ow dan zijn er in ieder geval 2 hyperquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppel is hyper joh:D
[..]
Dat jullie er niet aan gedacht hadden verbaasd me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |