zoek het pogramma dan op in de gidsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:14 schreef Samzz het volgende:
Ik zit nu een programma te kijken, geen idee wat, maar het is best leuk
Oh geen idee eigenlijk. Ga ook niet vertellen waar hij werktquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eerst was 't Johannes Enschedé, toen SDU, daarna Sagem en nu geen idee wat ze er weer van gemaakt hebben.
altijd leukquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Broertje kijkt G.I. Joe met z'n date
Ik heb geen zin m'n warme bed uit te gaanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:15 schreef cafpow het volgende:
[..]
zoek het pogramma dan op in de gids
en een digitale gids??? Die bestaan, en voor zover ik merk heb je in bed internet ter beschikkingquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen zin m'n warme bed uit te gaanDoe het morgen wel.
www.tvgids.nlquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen zin m'n warme bed uit te gaanDoe het morgen wel.
Teveel gedoe op de mobielquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:18 schreef cafpow het volgende:
[..]
en een digitale gids??? Die bestaan, en voor zover ik merk heb je in bed internet ter beschikking
Welke zender, kijk ik wel voor jequote:
Zulks een heldin jijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welke zender, kijk ik wel voor je
ben jij er ook nog huppel? Ik dacht dat er nog maar 3 waren hier, nu zijn het er 4quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppel is hyper joh:Dquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:22 schreef cafpow het volgende:
[..]
ben jij er ook nog huppel? Ik dacht dat er nog maar 3 waren hier, nu zijn het er 4
Dat jullie er niet aan gedacht hadden verbaasd mequote:
RTL5, misdaadserie geloof ik...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hebben er een bepaald tafeltjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is echt niet zo bijzonder als je zou denken hoor
Lie to me!!!quote:
Die hebben ze bij de andere IKEA's niet?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben er een bepaald tafeltje
Hyper Huppel! Die slaapt voorlopig nog nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppel is hyper joh:D
[..]
Dat jullie er niet aan gedacht hadden verbaasd me
ow dan zijn er in ieder geval 2 hyperquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppel is hyper joh:D
[..]
Dat jullie er niet aan gedacht hadden verbaasd me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |