quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Nu kan ik gericht dagdromen![]()
Een vriend van R. woont in zelfde soort flatje dus ik weet hoe groot het is enz.![]()
![]()
Sowieso nietquote:
quote:
Hier niet, ze maken ook andere movesquote:
Neequote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doet dat je wangetjes kouder maken qua kleurtemperatuur?
Volgens mij heb ik dat nergens beweerd/gezegd?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeHet kan mij toch niet schelen wat je reden is om aan m'n tieten te willen zitten
* STING geeft WT 400 mg Relativeronquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat nergens beweerd/gezegd?
Als er maar iemand aan zit?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeHet kan mij toch niet schelen wat je reden is om aan m'n tieten te willen zitten
Oh, dan heb ik het verkeerd onthouden/gelezen/opgevatquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat nergens beweerd/gezegd?
*triangel aangeeft*quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:27 schreef missbehavin het volgende:
Aaargh, ik ben een josti. Krijg die slaapzak met geen mogelijkheid meer in zijn zakje.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:27 schreef missbehavin het volgende:
Aaargh, ik ben een josti vrouw. Krijg die slaapzak met geen mogelijkheid meer in zijn zakje.
* missbehavin schudt met de triangel... Hoe werkt zo'n ding?quote:
Sorryquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja zegZo erg is het nu ook weer niet
MIquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin schudt met de triangel... Hoe werkt zo'n ding?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sorry* PeuRac kriebelt verder terwijl die z'n hoofd verder tussen Samzz tieten nestelt en kusje op een tiet geeft
Je moet 'm tegen je hoofd slaanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin schudt met de triangel... Hoe werkt zo'n ding?
Heb net een uur met m'n zus aan de telefoon gehangenquote:
Ja kwam zo onverwachts en ik ben zo blij.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:31 schreef Ripley het volgende:
Heb je een huis hm? Tof, gefeliciteerd!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja kwam zo onverwachts en ik ben zo blij.
Eigenlijk heb ik hem nog niet![]()
Morgen eerst van alles regelen met soos enz. Maar hij is MIJ aangeboden en ik laat de woning niet zomaar gaan.
Onverwachts bovenaan de wachtlijst staan bij de woningbouwquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Hoe is het gekomen dan?
Niet op mij hequote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, ik ben echt enorm aan 't knoeien met de rode nagellak
Nicequote:
Hoe hoog stond je vorige week nog eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onverwachts bovenaan de wachtlijst staan bij de woningbouw
Nee, m'n hele handen zitten onderquote:
Idd, dat mag ik ook nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb net een uur met m'n zus aan de telefoon gehangenNou ja, wordt die belbundel ook eens optimaal benut, ik mag toch geen belminuten meer meenemen van meneer KPN.
dan is t goed *verder suft*quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, m'n hele handen zitten onder
[..]
Idd, dat mag ik ook niet
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onverwachts bovenaan de wachtlijst staan bij de woningbouw
Ik vanaf volgende maand ook niet meer als ik bij Himeneer zit ipv T-mobile meneer.. Maarja de afgelopen maanden had ik toch nooit wat om mee te nemenquote:
Het duurde bij mij dan ook een halfjaar voor ik het doorhadquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:37 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik vanaf volgende maand ook niet meer als ik bij Himeneer zit ipv T-mobile meneer.. Maarja de afgelopen maanden had ik toch nooit wat om mee te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |