Waar gaan je naartoe treinen? Naar 't Westen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom verbaast mij dat niet
Ik mag vanaf volgende week weer lekker treinenVerheug me er nu al op
Ik doe het veel te weinigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom verbaast mij dat niet
Ik mag vanaf volgende week weer lekker treinenVerheug me er nu al op
En josti's onder de trein?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Supertof! Allemaal treinen en spoor en beton.
En plastic meubelsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Supertof! Allemaal treinen en spoor en beton.
Alsof je vanuit Enschede ergens anders naar toe kan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar gaan je naartoe treinen? Naar 't Westen?
Noorden, Zuiden. Of natuurlijk Oosten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Alsof je vanuit Enschede ergens anders naar toe kan.
Uiteraardquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:59 schreef Kreator het volgende:
Samz, had je die vis nog gezien die ik had gepost? Was wel een tof ding.. Helaas is het een beetje een roofvis, maar voor de rest ziet ie er wel cool uit.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat moet je bij de IKEA dan?
Ik ga met Ezechielk naar die housewarming en ik pik hem op. Hij werkt vlakbij de IKEA dus meestal spreken we daar af danquote:
Die is echt niet zo bijzonder als je zou denken hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:58 schreef CherryLips het volgende:
Ikea
Moet nog eens naar de Ikea in Duiven
Brabantquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar gaan je naartoe treinen? Naar 't Westen?
Ik heb ook wel ikea, tijdelijk, tot ik iets moois tegenkom. En dat duurt altijd nogal lang. Beetje kritischquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Leuk toch, iedereen dezelfde meubels.. Eenheidsworst ftw.
Haha hij werkt bij het voormalige Joh. Enschedé.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik ga met Ezechielk naar die housewarming en ik pik hem op. Hij werkt vlakbij de IKEA dus meestal spreken we daar af dan![]()
Maar WT we spreken nog wel ff af voor vrijdag
Que?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha hij werkt bij het voormalige Joh. Enschedé.
Ja dat kanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:04 schreef Murmeli het volgende:
Kan ik gaan slapen terwijl er nog bezoek is?
Ik moet werken, vriendje en helft van bezoek heeft morgen vrij
Mijn kamer is een en al Ikeaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik heb ook wel ikea, tijdelijk, tot ik iets moois tegenkom. En dat duurt altijd nogal lang. Beetje kritisch
TYquote:
Geen idee waar ie werktquote:
Eerst was 't Johannes Enschedé, toen SDU, daarna Sagem en nu geen idee wat ze er weer van gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
TY![]()
![]()
[..]
Geen idee waar ie werkt![]()
Ja weet ik wel maar niet of het voormalig dat was ofzo
Gewoon weltrusten zeggen en je bed in, zeggen dat je vroeg op moetquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:04 schreef Murmeli het volgende:
Kan ik gaan slapen terwijl er nog bezoek is?
Ik moet werken, vriendje en helft van bezoek heeft morgen vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |