Dat is idd,nog niet zo slechtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:40 schreef Norrage het volgende:
Ik denk dat ik ook nog wel vrijdagochtend ga vrijnemen denk ik, als beide ultieme halve finales uitkomen hoor
Dan ga ik zaterdag die achterstand wel inhalen
Federer-Djokovic is al donderdagquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:40 schreef Norrage het volgende:
Ik denk dat ik ook nog wel vrijdagochtend ga vrijnemen denk ik, als beide ultieme halve finales uitkomen hoor
Dan ga ik zaterdag die achterstand wel inhalen
Oh?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:10 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Federer-Djokovic is al donderdag
Klopt hoor.quote:
Was vergeten...kut, 2 ochtenden skippen is wel wat zwaarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt hoor.
Donderdag 09.30: Federer-Djokovic
Vrijdag 09.30: Nadal-Murray
pffff haha. Nadal had in de 1ste paar rondes een veel makkelijkere loting dan Federer.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:27 schreef jojomen4 het volgende:
Fuck zeg, Rafa een veel zwaardere loting (3 top 15 spelers voordat die de finale haalt) en maar 1 dag rust.
Fed (1), Murray (1) en Djoko (2) hebben het veel makkelijker. Het leven is zo oneerlijk. Het lijkt wel alsof de ATP tegen een overwinning van Rafa zijn, en hem daardoor de moeilijkste loting geven. Ziek zou je er van worden.
Jij snapt er echt de ballen niet van. Wat maakt het nou uit of je tegen de nummer 80 speelt, of tegen de 105? Die zijn allebei easy. Alleen de toppers kunnen genoeg weerstand bieden voor een eventuele nederlaag. Rafa heeft duidelijk veel meer weerstand op weg naar de finale.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:29 schreef tennisboy het volgende:
[..]
pffff haha. Nadal had in de 1ste paar rondes een veel makkelijkere loting dan Federer.
Dus even niet zeuren over de loting van Nadal.
Het lijkt eerder dat ze Nadal de overwinning gunnen vanwege die simpele rondes tot de kwart
Tuurlijk, het maakt geen reet uit of je tegen Simon speelt of tegen Sweetingquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:36 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Jij snapt er echt de ballen niet van. Wat maakt het nou uit of je tegen de nummer 80 speelt, of tegen de 105? Die zijn allebei easy. Alleen de toppers kunnen genoeg weerstand bieden voor een eventuele nederlaag. Rafa heeft duidelijk veel meer weerstand op weg naar de finale.
Men zei hier altijd dat Simon zo'n verschrikkelijk slechte tennisser was en veel te hoog gerankt stond. Nu staat die dan eindelijk op z'n plek, en gaan we roepen dat hij veel beter is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tuurlijk, het maakt geen reet uit of je tegen Simon speelt of tegen Sweeting
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:55 schreef jojomen4 het volgende:
[...]
Nog 3 wedstrijden en dan heeft hij weer een record op zak, een record die the little goat nooit heeft kunnen pakken.![]()
![]()
![]()
[...]
Dat zou me toch een indrukwekkende zege zijn zeg: Tsonga, Soderling, Murray, Nadal en Federer op een rijtje verslaan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik.
Dat lijkt me dus echt zo geniaalAlle grote namen nog over en Dolgo die het toernooi wint
En Federer is dan het geitenbokje?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:35 schreef Norrage het volgende:
Als het Rafa lukt...ga ik voor het eerst in mijn leven denken dat hij wellicht toch gewoon de GOAT is....ondanks dat ie dan nog 6 GS achterligt.
Siiiiiiiii!!!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:35 schreef Norrage het volgende:
Als het Rafa lukt...ga ik voor het eerst in mijn leven denken dat hij wellicht toch gewoon de GOAT is....ondanks dat ie dan nog 6 GS achterligt.
Ik begin jouw reacties echt leuk te vindenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:43 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Siiiiiiiii!!!!![]()
RAFA = GOAT!
FED = fake-GOAT!
VAMOS CAMPEON!!
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:45 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik begin jouw reacties echt leuk te vinden![]()
![]()
!
"alleen maar"? Dat is toch gewoon niet waar man. Ik post van de week nog een linkje over Esther Vergeer.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:23 schreef XL het volgende:
Ik vond jojomen altijd wel irritant, omdat hij alleen maar over Nadal zelf post en niet over tennis in het algemeen. Hoort wat mij betreft dus allemaal in het Nadal topic. Door de lage frequentie was er alleen nog wel mee te leven. Nu hij dezelfde postdiarree als Tong heeft wordt het behoorlijk irritant. Niet dat iemand op mijn mening zit te wachten, want damestennis wordt ook nog steeds uitgezonden.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:27 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
"alleen maar"? Dat is toch gewoon niet waar man. Ik post van de week nog een linkje over Esther Vergeer.
Niet liegen a.u.b.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:44 schreef Federer-fan het volgende:
Heren, mag ik jullie uitnodigen om op een constructieve manier met elkaar van gedachten te wisselen?
Voor straf mijn meest recente slechte zelfbedachte grap:hahaha, ik vind m leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
Als Nadal van Murray heeft verloren zijn we weer een maandje van hem af.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:23 schreef XL het volgende:
Ik vond jojomen altijd wel irritant, omdat hij alleen maar over Nadal zelf post en niet over tennis in het algemeen. Hoort wat mij betreft dus allemaal in het Nadal topic. Door de lage frequentie was er alleen nog wel mee te leven. Nu hij dezelfde postdiarree als Tong heeft wordt het behoorlijk irritant. Niet dat iemand op mijn mening zit te wachten, want damestennis wordt ook nog steeds uitgezonden.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:50 schreef luckass het volgende:
[..]
Als Nadal van Murray heeft verloren zijn we weer een maandje van hem af.
+1quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:55 schreef BeamofLight het volgende:
Rafa is gewoon een grote dope-slikker. Mag je quoten JoJo voor als het later allemaal uitkomt
+2quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:55 schreef BeamofLight het volgende:
Rafa is gewoon een grote dope-slikker. Mag je quoten JoJo voor als het later allemaal uitkomt
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:44 schreef Federer-fan het volgende:
Heren, mag ik jullie uitnodigen om op een constructieve manier met elkaar van gedachten te wisselen?
Voor straf mijn meest recente slechte zelfbedachte grap:ongelooflijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik quote graag mezelf."
Jammer genoeg moet ik er wel een +3 van makenquote:
Ik denk niet dat dit ooit uit zal komen als het waar is. De tennissport zal dan teveel geschaad worden. Ze zullen Nadal waarschijnlijk dwingen zijn carriere te beeindigen en gooien het dan op blessures ofzoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:55 schreef BeamofLight het volgende:
Ach ja, men zal de CL overwinning van Barcelona twee jaar geleden ook hoger aanschrijven die van Inter afgelopen jaar lijkt mij. Het gaat niet alleen om winnen, ook de manier waarop. En met mijn beperkte tenniskennis heb ik toch het idee dat Federer 100 keer mooier tennist dan Nadal.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:35 schreef Norrage het volgende:
Kwestie van smaak. Ik zie weer veel liever deze Murray dan Federer qua tennis.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:20 schreef thettes het volgende:
[..]
Ach ja, men zal de CL overwinning van Barcelona twee jaar geleden ook hoger aanschrijven die van Inter afgelopen jaar lijkt mij. Het gaat niet alleen om winnen, ook de manier waarop. En met mijn beperkte tenniskennis heb ik toch het idee dat Federer 100 keer mooier tennist dan Nadal.
Wat een woordpoep weer. Federer moet tegen Djokovic, na Nadal misschien wel zijn grootste angstgegner + voormalig grand slam winner. Maar je hebt gelijk hoor, Cilic en Ferrer zijn veeeeel moeilijker.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:44 schreef jojomen4 het volgende:
Kwa moeilijkheidsgraad heeft Rafa gewoon een lastigere loting. Spelers die het hem moeilijk zouden kunnen maken heeft hij op z'n weg gehad, Cilic, Ferrer, Murray. En juist Fed heeft spelers op z'n weg gehad waar hij nooit moeite mee heeft (Excl Simon dan).
Kom maar terug wanneer we het gaan hebben over de in jou mening "mooiste tennisser". De GOAT is de beste tennisser.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:20 schreef thettes het volgende:
[..]
Ach ja, men zal de CL overwinning van Barcelona twee jaar geleden ook hoger aanschrijven die van Inter afgelopen jaar lijkt mij. Het gaat niet alleen om winnen, ook de manier waarop. En met mijn beperkte tenniskennis heb ik toch het idee dat Federer 100 keer mooier tennist dan Nadal.
Waarom wordt dit ineens een Rafa-slam genoemd trouwens?quote:Op woensdag 26 januari 2011 03:30 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Verbaast me overigens dat je nergens in de media hoort dat Federer al twee keer eerder in dezelfde positie heeft verkeerd als Nadal nu is. In 2006 en 2007 hoefde hij alleen Roland Garros te winnen om een Rafa slam te halen. Maar werd toen in de finale door Nadal verslagen.
Omdat die niet 4x in 1 kalenderjaar heeft gewonnen. Geen originele Year grand slam ofzo.quote:Op woensdag 26 januari 2011 07:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Waarom wordt dit ineens een Rafa-slam genoemd trouwens?
Dat noemen ze toch ook geen Steffi-slam? Heet gewoon een non-calender year Grand Slam.quote:Op woensdag 26 januari 2011 07:16 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Omdat die niet 4x in 1 kalenderjaar heeft gewonnen. Geen originele Year grand slam ofzo.
Hoe noemen ze die van Steffi dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 07:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat noemen ze toch ook geen Steffi-slam? Heet gewoon een non-calender year Grand Slam.
Grand Slam. En bij haar zelfs de Golden Slamquote:Op woensdag 26 januari 2011 07:23 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Hoe noemen ze die van Steffi dan?
En tsja, je had op een gegeven moment de Serena-slam...Officieel zou dit ook een Serena-slam heten die van van Rafa...Want de streak eindigt met de AO...Dat is een unieke volgorde. Als de laatste van de 4 GS RG is kan je het weer wat anders noemenquote:Op woensdag 26 januari 2011 07:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat noemen ze toch ook geen Steffi-slam? Heet gewoon een non-calender year Grand Slam.
angstzweet?quote:Op woensdag 26 januari 2011 07:41 schreef jojomen4 het volgende:
Murray wordt van de baan gemept door Dolgo. Murray verdient het niet om deze AUSopen te winnen. Hij moet nog volwassen worden.
Nee, dat gebeurd vaker. Hij had het 14 punten lang.quote:Op woensdag 26 januari 2011 07:40 schreef donroyco het volgende:
Is dat een record, 3 games geen enkel punt pakken?
LAten we het True-Goat-Slam noemen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 07:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
En tsja, je had op een gegeven moment de Serena-slam...Officieel zou dit ook een Serena-slam heten die van van Rafa...Want de streak eindigt met de AO...Dat is een unieke volgorde. Als de laatste van de 4 GS RG is kan je het weer wat anders noemen
Maar goed...haha
Oke, thanks.quote:Op woensdag 26 januari 2011 07:49 schreef XL het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurd vaker. Hij had het 14 punten lang.
Ja ik had ook een beetje dat gevoel. Maar ik denk dat we ons zeker geen zorgen hoeven te maken, want Murray kijkt altijd alsof ie geblesseerd is.quote:Op woensdag 26 januari 2011 07:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
Oke, thanks.
Murray zag er bij het handtekeningen uitdelen geblesseerd uit.
Maar hij hinkte..quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja ik had ook een beetje dat gevoel. Maar ik denk dat we ons zeker geen zorgen hoeven te maken, want Murray kijkt altijd alsof ie geblesseerd is.
Nee, het suffe is alleen dat het dan een Non-Calendar Grand Slam is, maar dat is waarschijnlijk een te moeilijke term.quote:Op woensdag 26 januari 2011 07:16 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Omdat die niet 4x in 1 kalenderjaar heeft gewonnen. Geen originele Year grand slam ofzo.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 07:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien...quote:
Wow.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:35 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal "is gonna try to play his best tennis"
Dat engels van die Nadal is echt tenenkrommend, hij zegt ook regelmatig bij persconferenties etc "what he said" als een andere persoon al een goed antwoord heeft gegeven.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wow.![]()
"Is gonna be tough match no? I try my best no? Dies ies not mai best soefrees."
Hoe ie die game pakt..wat een punten zegquote:
Op Grand Slams komt dat wel geregeld voor hoor. Roeien met de riemen die je hebt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:43 schreef Federer-fan het volgende:
Dat zie je niet vaak, een vrouwelijke umpire bij een herenwedstrijd.
Ja vooral de service van ferrerquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:13 schreef Norrage het volgende:
Maar goed, in deze partij gaat sowieso WTA-veel gebroken worden denk ik. Dit wordt een slijtage slag
Zou wel vervelend zijn. Zou die griep/koorts zijn teruggekomen?quote:
Die van Rafa is niet veel beter hoor, iig niet dit toernooi. En Ferrer is bovendien een geweldige retourneerder.quote:
De koning van de dubbele fout.quote:
Ja, nu ineens wel nu ie het al lastig heeft. Vorige wedstrijd zei hij dat het wel weer goed wasquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou wel vervelend zijn. Zou die griep/koorts zijn teruggekomen?
Inderdaad. Ferrer zat er lekker in zo het begin...quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:18 schreef TheGeneral het volgende:
En daar is de medical time-out.
Hij zal wel als een beest spelen als hij terug komt. Daar heeft hij wel een handje van. Het heel lastig hebben/verliezen, een medical time-out nemen en dan zijn tegenstander afmaken die totaal geen ritme meer heeft..
Ik ben heel benieuwd wat er (officieel) aan de hand was.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:18 schreef TheGeneral het volgende:
Hij zal wel als een beest spelen als hij terug komt. Daar heeft hij wel een handje van. Het heel lastig hebben/verliezen, een medical time-out nemen en dan zijn tegenstander afmaken die totaal geen ritme meer heeft..
2-1 1e set na net gebroken te hebben is idd aan t verliezen zijn of t lastig hebben ja...quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:18 schreef TheGeneral het volgende:
Hij heeft in ieder geval een excuus als hij verliest.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:18 schreef TheGeneral het volgende:
Goat betekent wel geit, maar niet in deze context.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:30 schreef Susi het volgende:
[..]
Toen ik het hierboven las, dacht ik dat ie het gewoon over een geit had. Maar niet dus ?
Knie?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:31 schreef Norrage het volgende:
Ik vind Rafa trouwens wel gewoon goed spelen. Veel beter dan zijn vorige potten...Dus ik weet niet wat nou het probleem is..
Bovenbeen/hamstring/lies. Kan alles zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:31 schreef Drassss het volgende:
Gewoon een doodnormale lies blessure dus?
Gaat deze keer iig niet gebeuren, want Soderling ligt eruitquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wanneer is het eigenlijk voor het laatst voorgekomen dat de volledige top-4 in de halve finales stond?
Achter de baseline bedoel je? Want hij draaide wel naar binnen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:33 schreef TheGeneral het volgende:
Die bal zou een meter uit stuiteren...
Nee, in de tramlijn.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Achter de baseline bedoel je? Want hij draaide wel naar binnen.
Dat was de vraag nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Gaat deze keer iig niet gebeuren, want Soderling ligt eruit
Ik wil net hetzelfde zeggen. hij lijkt gewoon hetzelfde te halen als normaal. Hij kijkt er alleen wat moeilijker bij.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:42 schreef Norrage het volgende:
Ik snap het echt niet hoor, Rafa speelt gewoon goed
Ik vroeg het me net af: hoeveel last kan hij hebben van die blessure als hij zo goed speelt?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:42 schreef Norrage het volgende:
Ik snap het echt niet hoor, Rafa speelt gewoon goed
Zou het kunnen dat het een soort voorzorg is, dus dat hij niet echt pijn heeft maar wel vaag iets voelt en bang is dat het erger wordt?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:43 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik wil net hetzelfde zeggen. hij lijkt gewoon hetzelfde te halen als normaal. Hij kijkt er alleen wat moeilijker bij.
En niet gewoon 0-40, maar door drie eigen foutenquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:44 schreef Federer-fan het volgende:
0-40 op de service van Ferrer terwijl hij voor de set serveert.
quote:
Waar zie jij dan een probleem?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:46 schreef Drassss het volgende:
Vooral de backhand wanneer hij nog aan het bewegen is lijkt een probleem.
Geforceerd neerkomen + de slag.. Achja tot nu toe valt het allemaal nog meequote:Op woensdag 26 januari 2011 10:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waar zie jij dan een probleem?Ik zie niks.
7e.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:49 schreef L3IPO het volgende:
Hoeveelste staat die Ferrer knakker eigenlijk op de ranglijst?
Steak? ;oquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:51 schreef Reya het volgende:
Won in Auckland nog de finale van steak.
Nalbandian?quote:
Nalbandianquote:
Hij houdt wel van een lekker burgertje. Komt vaak op op het buffet van toernooien.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:52 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Waarom heet hij steak?Land van herkomst?
Omdat hij een fatty is.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:52 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Waarom heet hij steak?Land van herkomst?
Ik was eerstquote:
Doet hij wel meer hoor. En daarnaast dwingt Ferrer hem ook tot het slaan van dit soort ballen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:51 schreef Susi het volgende:
Ik ben geen kenner, maar voor zover ik wedstrijden van Nadal heb gezien, slaat hij nooit zoveel afzwaaiers of van die ballen van net, die hoog komen en dan achter de baseline gaan.
Nadal is geblesseerd ja.quote:
Hij zal wel doorgaan. Zo erg ziet het er ook niet uit. Hij is zeker wat gelimiteerd, maar als je een blessure hebt en je kunt nog zo heen en weer rennen zal het ook weer niet zo erg zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:57 schreef Salamando het volgende:
Oei oei, wat zal Nadal nu gaan doen
Hij gaat toch weer naar de kleedkamerquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:58 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij zal wel doorgaan. Zo erg ziet het er ook niet uit. Hij is zeker wat gelimiteerd, maar als je een blessure hebt en je kunt nog zo heen en weer rennen zal het ook weer niet zo erg zijn.
Het is niet heel zwaar hoor, maar het is wel duidelijk dat er wat mis is met Nadal.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:53 schreef TheArt het volgende:
[..]
Doet hij wel meer hoor. En daarnaast dwingt Ferrer hem ook tot het slaan van dit soort ballen.
Ging hij daar naartoe? Dat mag toch niet zomaar? Ik dacht dat dat maar 1 keer mocht.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:59 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hij gaat toch weer naar de kleedkamer
quote:
Volgens de belg maximaal 2 keer voor dezelfde blessure.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ging hij daar naartoe? Dat mag toch niet zomaar? Ik dacht dat dat maar 1 keer mocht.
De enige reden is natuurlijk vanwege de moneyz.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:01 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Tuurlijk, de enige reden waarom hij er nog staat is vanwege de 4 op een rij...
Dat zal het zijn ja.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:01 schreef L3IPO het volgende:
[..]
De enige reden is natuurlijk vanwege de moneyz.
Anders moet hij komende maand op een houtje bijten, dat moeten we niet hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:01 schreef L3IPO het volgende:
[..]
De enige reden is natuurlijk vanwege de moneyz.
Het is Australia Day, nationale feestdag.quote:
aha dankjequote:Op woensdag 26 januari 2011 11:18 schreef Salamando het volgende:
[..]
Het is Australia Day, nationale feestdag.
Tevens Nadal weer naar de kleedkamer.
Nieuwe layoutquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:19 schreef L3IPO het volgende:
Ow lol ik dacht dat deze vol zatNieuwe kut layout
Ik herinner me nog dat Edberg in de SF van de AO 1990 Wilander met 6-1 6-1 6-2 van de baan veegde. Toen was er ook dat vuurwerk maar ze gingen gewoon door met spelen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:18 schreef Salamando het volgende:
[..]
Het is Australia Day, nationale feestdag.
Tevens Nadal weer naar de kleedkamer.
Gebeurd wel vaker. Spelers mogen kiezen of ze doorspelen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat Edberg in de SF van de AO 1990 Wilander met 6-1 6-1 6-2 van de baan veegde. Toen was er ook dat vuurwerk maar ze gingen gewoon door met spelen.
Denk het niet. Als het op dat punt komt dan zal het ook niet lang meer duren. Dan zal hij de partij wel uitzitten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Zal Nadal alsnog opgeven als hij merkt dat het winnen toch niet meer mogelijk is?
Zou hem wel sieren in ieder geval.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:32 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Denk het niet. Als het op dat punt komt dan zal het ook niet lang meer duren. Dan zal hij de partij wel uitzitten.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:37 schreef Chriz2k het volgende:
David ''Het Beest'' Ferrer!
Jammer dat Nadal altijd doet alsof hij geblesseerd is als hij wordt vernederd, zeer onsportief.
Ik miste je al Chrizquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:37 schreef Chriz2k het volgende:
David ''Het Beest'' Ferrer!
Jammer dat Nadal altijd doet alsof hij geblesseerd is wanneer hij wordt vernederd, zeer onsportief.
Dogopolov is inderdaad wel een stukje belangrijkerquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik was in slaap gesukkeld na afloop van de vorige wedstrijd.
Mauresmo viel wel tegen he of was Murray echt een klasse apart?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:40 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dogopolov is inderdaad wel een stukje belangrijker
Ik weet het niet, als je al een blessure hebt dan is het natuurlijk wel een goed excuus. En dat is geen eens slecht bedoeld want hij is natuurlijk duidelijk echt aangeslagen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:40 schreef Federer-fan het volgende:
Zo te zien speelt Nadal hem uit. Ferrer keek Nadal verwachtingsvol an om het op te geven.
Ik heb hem niet gezien, ik kon het echt niet maken om in de nacht op te blijvenquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Mauresmo viel wel tegen he of was Murray echt een klasse apart?
Lijkt me dat er ook kracht uit zijn benen komt en uit de draai die hij misschien minder goed kan maken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:47 schreef TheArt het volgende:
De ballen van Nadal vallen ook wel regelmatig erg kort, terwijl het probleem echt niet in zijn armen zit.
Dat dus, ligt aan de regelmaat. Als je ineens veel langzamer beweegt dan normaal, is alles een stuk lastiger.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Lijkt me dat er ook kracht uit zijn benen komt en uit de draai die hij misschien minder goed kan maken.
Dan hoop ik dat een van beiden of beiden aanvallend spelen, anders duurt hij straks nog langer dan Isner-Mahut.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:53 schreef truedestiny het volgende:
murray-ferrer kan een hele mooie partij worden.
Slechtst mogelijke match-up voor Murrayquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:53 schreef truedestiny het volgende:
murray-ferrer kan een hele mooie partij worden.
Waarom, omdat Ferrer zo vast is?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Slechtst mogelijke match-up voor Murray!
Mhua ik vind dat allemaal wel meevallen hoor. Ja hij beweegt wat langzamer, maar veel langzamer valt ook wel mee. Zelfs als hij prima voor de bal staat, slaat hij de ballen alsnog veel korter dan normaal.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:52 schreef Sportex het volgende:
[..]
Dat dus, ligt aan de regelmaat. Als je ineens veel langzamer beweegt dan normaal, is alles een stuk lastiger.
Het kan toch zijn dat hij gewoon minder kracht uit zijn benen haalt voor die ballen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mhua ik vind dat allemaal wel meevallen hoor. Ja hij beweegt wat langzamer, maar veel langzamer valt ook wel mee. Zelfs als hij prima voor de bal staat, slaat hij de ballen alsnog veel korter dan normaal.
Murray moet echt heel agressief gaan spelen om Ferrer te ontregelen, dat kan hij goed, alleen laat hij het heel vaak na.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom, omdat Ferrer zo vast is?
Alle drie de overwinningen van Ferrer zijn op gravel alleen. Maar ik heb er vertrouwen in!quote:
Ja, het lijkt erop alsof Murray zich daartoe alleen kan zetten bij Federer-Nadal en Djokovic.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Murray moet echt heel agressief gaan spelen om Ferrer te ontregelen, dat kan hij goed, alleen laat hij het heel vaak na.
[..]
De versnelling haalt hij voor meer dan driekwart uit zijn armen. Die armversnelling doet het hem juist voor hem. En daarnaast slaat hij ze toch regelmatig deze wedstrijd vol. Dan heeft ie ook geen beperking wat betreft zijn benen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het kan toch zijn dat hij gewoon minder kracht uit zijn benen haalt voor die ballen.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
De versnelling haalt hij voor meer dan driekwart uit zijn armen. Die armversnelling doet het hem juist voor hem. En daarnaast slaat hij ze toch regelmatig deze wedstrijd vol. Dan heeft ie ook geen beperking wat betreft zijn benen.
Ik zeg niet dat er niets aan de hand is. Ik zeg dat het niet zo super erg is. Want als het echt zodanig is, dan sta je niet meer op de baan. Klaar.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:03 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
De ballen komen minder hard door en hij heeft geen blessures aan zn boven lichaam. Waar zou het zelf aan liggen denk je
Dat ligt ook aan je pijngrens. Je hebt ook wielrenners die de Tour de France rijden met een gebroken sleutelbeen ofzo.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er niets aan de hand is. Ik zeg dat het niet zo super erg is. Want als het echt zodanig is, dan sta je niet meer op de baan. Klaar.
Ik wel een beetje want ik vin het jammer dat het geen Federer-Nadalfinale wordt.quote:
Wielrenners zijn een ander ras. Daarnaast is het zo dat een gebroken sleutelbeen relatief simpel is. Daar kan je niet veel meer aan verergeren. Bij een hamstring dan wel liesblessure wel.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat ligt ook aan je pijngrens. Je hebt ook wilrenners die de Tour de France rijden met een gebroken sleutelbeen ofzo.
Ah daar is iequote:
Si senoooooooor.quote:
quote:
Nadal is natuurlijk niet helemaal in normale doen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:10 schreef XL het volgende:
[] Of hij opgeeft of niet, geblesseerd is of niet lijkt me niet relevant. Hij blijft op de baan, dus verliest omdat Ferrer beter speelt vandaag.
Cilic niet serieus noemenquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:13 schreef Szura het volgende:
Nadal krijgt één serieuze tegenstander en hij kan het al niet meer aan
Dat. En Daniel, Sweeting en Tomic niet serieus noemen. Die staan ook op de wereldranglijst hoor.quote:
Cilic was niet echt serieus nee. Heb je die het laatste jaar zien spelen? En heb je hem zien spelen tegen Nadal.quote:
Nadal speelde niet goed, Cilic speelde ook niet goed. Cilic wint echter wel de potjes die hij moet winnen deze AO.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:15 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Cilic was niet echt serieus nee. Heb je die het laatste jaar zien spelen? En heb je hem zien spelen tegen Nadal.
Natuurlijk niet man, daar had Nadal geen kind aan zo speelde diequote:
Nadal niet goed tegen een Cilic die niet goed is, is nogal een verschil.. Nadal zou op 1 been een niet goede Cilic nog moeten kunnen verslaan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:16 schreef Salamando het volgende:
[..]
Nadal speelde niet goed, Cilic speelde ook niet goed. Cilic wint echter wel de potjes die hij moet winnen deze AO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |