hmm beide lijken me niks..quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
The troll hunter
Doe mij maar snel en boos, we zullen zien morgen
Waar is ons?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Bij ons wordt de sneak 12 jaar en ouder dus mijn gok is hangover 2.
Die gaat binnenkort in premiere.
Geheim. Maar je kan op de pathé website natuurlijk zien hoeveel jaar en ouder de sneak in jouw opgeving wordt. Vorige keer was het bij theaters 16+ ivm hobo with a shotgun.quote:
enige wat ik in den haag heb gezien is 16+ met nog een zwik logo's, kort gezegd dekken ze zich voor alles in en loopt de kijkwijzer niet synchroom met de film die er gaat draaien..quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geheim. Maar je kan op de pathé website natuurlijk zien hoeveel jaar en ouder de sneak in jouw opgeving wordt. Vorige keer was het bij theaters 16+ ivm hobo with a shotgun.
Dus ze ontzeggen dan niet de toegang aan kinderen van 11 als de film 16+ is?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:24 schreef mschol het volgende:
[..]
enige wat ik in den haag heb gezien is 16+ met nog een zwik logo's, kort gezegd dekken ze zich voor alles in en loopt de kijkwijzer niet synchroom met de film die er gaat draaien..
ik denk eerder dat ze uit ervaring kennelijk weten dat er geen 16 jarige naar de sneak komen?quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus ze ontzeggen dan niet de toegang aan kinderen van 11 als de film 16+ is?
Ai, zijn ze wel fout bezig. Scheelt dat er meestal geen kinderen naar de Sneak gaan.
Moet wel. Genoeg kinderen van rond de 12 die proberen naar scream 4 te gaan bijv.quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk eerder dat ze uit ervaring kennelijk weten dat er geen 16 jarige naar de sneak komen?
en volgens mij controleren ze zowiezo niet op leeftijd..
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
Stil hier, wat was het afgelopen week? Bij mustsee was het source code.
Weet nog niet wat we deze week mogen verwachten!quote:
die wil ik wel zien.. ben benieuwd naar volgende week..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:42 schreef YskaFredriksson het volgende:
Stil hier, wat was het afgelopen week? Bij mustsee was het source code.
Klopt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:27 schreef koei het volgende:
Source Code is toch allang bij Pathé in de sneak geweest? Ik heb 'm iig twee weken geleden al gezien. Plus dat dat helemaal geen alternatieve film is en de film ook al in de voorpremiere draait. Ik acht de kans dus heel erg klein.
Werkelijk? Die film heb ik een paar maanden geleden op brkwaliteit gezien... Overigens best wel een leuke thriller, verder niet zo heel boeiend. Leuk einde ook.quote:
Oh, Trust dusquote:
Aangezien de film van 2010 is, is ie vast ook ergens anders te krijgen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:12 schreef N-E-R-D het volgende:
Lijkt me best ok maar vind ik meer een thuis op de bank kijk film. Vanavond maar naar Source Code denk ik.
NL voorpremiere (@pathe op zondag)quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wij hadden Cars 2 afgelopen zondag. YEAH
hmm had me wel intressant geleken, maar vanaaf naar HP double billquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:23 schreef bierjoost het volgende:
Volgens Pathesneakers forum:
Attack the Block (2011) - IMDb
zomerstop?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:39 schreef Esje-lief het volgende:
Is het nog geen tijd voor de zomerstop?
Alleen maar vanwege haar?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:32 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik ga vanavond ook maar weer eens naar de sneak.
je reageert op een post van 15 februari?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:52 schreef rubje het volgende:
[..]
Alleen maar vanwege haar?je weet handjes boven de armleuning he..
![]()
Moet je dit topic vaker checken en wachten op een goeie film.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:38 schreef schijffie het volgende:
Mijn eerste sneak..The Conspirator, was niet echt een reden om nog eens naar een sneak preview te gaan.
Horrible Bosses.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:51 schreef lobotm het volgende:
Wat was de sneak van dinsdag ? Hij zat vol toen we er waren grrr...
Super 8? In alle Pathe-bioscopen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Morgen leuke film.
Van Spielberg.
In alle weet ik niet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Super 8? In alle Pathe-bioscopen?
Het gaat me vooral om Spuiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt een soort Cloverfield meets district 9.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 03:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Einde vond ik juist een beetje jammer. Dat het ineens...ik doelde eigenlijk op de aftitelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt een soort Cloverfield meets district 9.
maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
als je dan volgende keer direct meldt welke het wel isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |