quote:Op woensdag 13 april 2011 10:55 schreef N-E-R-D het volgende:
The Lincoln Lawyer volgende week in de Kuip.
Ik blijk iemand te kennen die wellicht aan de juiste info kan komen. Eens kijken of ik die kan porren af en toe een update te gevenquote:Op zondag 17 april 2011 23:59 schreef koei het volgende:
[..]
Alleen afgelopen week was er niets bekend. De periode daarvoor was het meestal wel bekend of waren er twee opties. Er moet ook maar net iemand zijn die het weet natuurlijk!
Afgelopen week was het ook bekend!quote:Op zondag 17 april 2011 23:59 schreef koei het volgende:
[..]
Alleen afgelopen week was er niets bekend. De periode daarvoor was het meestal wel bekend of waren er twee opties. Er moet ook maar net iemand zijn die het weet natuurlijk!
en dat was het ook (in spui iig)quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:18 schreef lobotm het volgende:
tja vroeger hadden we een bron nu moeten we het doen met www.pathesneakers.nl
De verwachting is the lincoln lawyer zie post van
[..]
trollen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:24 schreef botterfly het volgende:
Hmmmmm...... er wordt nu ook iets gefluisterd over trollen enzo!
The troll hunterquote:
hmm beide lijken me niks..quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
The troll hunter
Doe mij maar snel en boos, we zullen zien morgen
Waar is ons?quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Bij ons wordt de sneak 12 jaar en ouder dus mijn gok is hangover 2.
Die gaat binnenkort in premiere.
Geheim. Maar je kan op de pathé website natuurlijk zien hoeveel jaar en ouder de sneak in jouw opgeving wordt. Vorige keer was het bij theaters 16+ ivm hobo with a shotgun.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |