zon laag cijfer had ik het niet gegeven. Vond het nog wel een aardige filmquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:08 schreef bierjoost het volgende:
Season of the Witch volgens pathesneakers.nl. Een heerlijke 4% op RT.
http://www.rottentomatoes.com/m/10010694-season_of_the_witch/
RT geeft em dan, i.v.m. de gebruikers, een idioot laag cijfer (zowel op RT als op IMDB is hij rond de 50-60%)quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:21 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
zon laag cijfer had ik het niet gegeven. Vond het nog wel een aardige film
RT scoort inderdaad vaak lager dan imdb en de users aangezien RT hun score baseren op filmcritici. Ik vond het echt een belachelijk slechte film (hoewel 4% inderdaad wel erg laag is), maar met de conclusie:quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:31 schreef mschol het volgende:
[..]
RT geeft em dan, i.v.m. de gebruikers, een idioot laag cijfer (zowel op RT als op IMDB is hij rond de 50-60%)
Ben ik het meer dan eens.quote:Slow, cheap-looking, and dull, Season of the Witch fails even as unintentional comedy.
Ah bah. Daar blijf ik ver bij vandaan!quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:45 schreef bierjoost het volgende:
Volgende week ook een toppertje trouwens:
Die hadden we in de mustsee zondag. Pluspunt.. Hij duurde maar anderhalf uurquote:Op zondag 6 februari 2011 13:48 schreef lelouch het volgende:
[..]
Ah bah. Daar blijf ik ver bij vandaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
The Machinist dus?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:42 schreef botterfly het volgende:
Transporter heeft even een andere job!
Oh ja, The Machinist is met Christian Bale en al een paar jaar uit.quote:
Tja. Ook niet echt een film voor in de sneak. Ik had ook Animal Kingdom in Pathe Rembrandt. Meer in film voor in een filmhuis.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:43 schreef Soulagement het volgende:
Animal Kingdom in De Munt gisteren, was ook wel oké. Alleen jammer van het publiek
spui was mechanicquote:Op zondag 6 maart 2011 02:46 schreef koei het volgende:
Is er iemand naar de sneak in Spui geweest afgelopen week? Draaide daar Animal Kingdom of The Mechanic?
Gerucht is overigens dat dinsdag I am Number Four is. Beetje jammer dat ze films die een voorpremiere hebben gehad in de sneak gooien...
In de sneak? Die heb ik vorige week ook in de voorpremiere gezien. Zal het dan een andere zijn in den haag?quote:
Sommige hebben "mij" in de sneak!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:51 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
In de sneak? Die heb ik vorige week ook in de voorpremiere gezien. Zal het dan een andere zijn in den haag?
Nee den haag is spui en buitenhof. Maar zou best nog kunnen dus aangezien ik hem in buitenhof gekeken heb en dat ze hem nu in de sneak in spui draaien want die willen nog wel eens verschillen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:41 schreef botterfly het volgende:
[..]
Sommige hebben "mij" in de sneak!
Is Den Haag de munt? Ben blond sorry! Maar die hebben 99% zeker dat vechtersbaasje.
Pathé de Munt is Amsterdam, om de hoek bij Pathé Tuschinski.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:41 schreef botterfly het volgende:
[..]
Sommige hebben "mij" in de sneak!
Is Den Haag de munt? Ben blond sorry! Maar die hebben 99% zeker dat vechtersbaasje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
Voor zover bekend staat het hierboven!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:54 schreef Spunks het volgende:
Heeft iemand nog nieuws over vanavond? Wat er in Den Haag draait?
Waarom gooien ze die nou weer in de sneakquote:
Hmm, dat zou ook kunnen natuurlijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:41 schreef N-E-R-D het volgende:
ik denk dat de hint naar limitless is en niet naar the smurfs
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:41 schreef N-E-R-D het volgende:
ik denk dat de hint naar limitless is en niet naar the smurfs
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik wil wel een keer naar de sneak maar dinsdag...met Owen Wilson
Can't stand the guy.
cloverfield was niet echt goed, maar mits je er niet teveel van verwacht prima te doen...quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:53 schreef rubje het volgende:
Als er hier mensen al warm lopen voor deze film spaar je de moeitewant alleen de trailer is spannend. Zet liever dan nog een keer War of the Worlds of ID4 op als je echt wilt genieten
want dit is minstens zo slecht als Coverfield.
beide lijken best intressantquote:Op maandag 4 april 2011 17:26 schreef N-E-R-D het volgende:
De geruchten zijn Paul en Red Riding Hood.
En dat gaat voor volgende week ook weer gelden!quote:Op maandag 4 april 2011 17:26 schreef N-E-R-D het volgende:
De geruchten zijn Paul en Red Riding Hood.
dan zal et volgende week wel red riding hood worden...quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:25 schreef botterfly het volgende:
[..]
En dat gaat voor volgende week ook weer gelden!
Alleen afgelopen week was er niets bekend. De periode daarvoor was het meestal wel bekend of waren er twee opties. Er moet ook maar net iemand zijn die het weet natuurlijk!quote:Op zondag 17 april 2011 23:53 schreef HiZ het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat de info in dit topic zoveel minder is geworden? Vroeger kon je gewoon hier even kijken wat er kwam. Nu is het meestal gissen.
quote:Op woensdag 13 april 2011 10:55 schreef N-E-R-D het volgende:
The Lincoln Lawyer volgende week in de Kuip.
Ik blijk iemand te kennen die wellicht aan de juiste info kan komen. Eens kijken of ik die kan porren af en toe een update te gevenquote:Op zondag 17 april 2011 23:59 schreef koei het volgende:
[..]
Alleen afgelopen week was er niets bekend. De periode daarvoor was het meestal wel bekend of waren er twee opties. Er moet ook maar net iemand zijn die het weet natuurlijk!
Afgelopen week was het ook bekend!quote:Op zondag 17 april 2011 23:59 schreef koei het volgende:
[..]
Alleen afgelopen week was er niets bekend. De periode daarvoor was het meestal wel bekend of waren er twee opties. Er moet ook maar net iemand zijn die het weet natuurlijk!
en dat was het ook (in spui iig)quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:18 schreef lobotm het volgende:
tja vroeger hadden we een bron nu moeten we het doen met www.pathesneakers.nl
De verwachting is the lincoln lawyer zie post van
[..]
trollen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:24 schreef botterfly het volgende:
Hmmmmm...... er wordt nu ook iets gefluisterd over trollen enzo!
The troll hunterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |