zon laag cijfer had ik het niet gegeven. Vond het nog wel een aardige filmquote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:08 schreef bierjoost het volgende:
Season of the Witch volgens pathesneakers.nl. Een heerlijke 4% op RT.
http://www.rottentomatoes.com/m/10010694-season_of_the_witch/
RT geeft em dan, i.v.m. de gebruikers, een idioot laag cijfer (zowel op RT als op IMDB is hij rond de 50-60%)quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:21 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
zon laag cijfer had ik het niet gegeven. Vond het nog wel een aardige film
RT scoort inderdaad vaak lager dan imdb en de users aangezien RT hun score baseren op filmcritici. Ik vond het echt een belachelijk slechte film (hoewel 4% inderdaad wel erg laag is), maar met de conclusie:quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:31 schreef mschol het volgende:
[..]
RT geeft em dan, i.v.m. de gebruikers, een idioot laag cijfer (zowel op RT als op IMDB is hij rond de 50-60%)
Ben ik het meer dan eens.quote:Slow, cheap-looking, and dull, Season of the Witch fails even as unintentional comedy.
Ah bah. Daar blijf ik ver bij vandaan!quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:45 schreef bierjoost het volgende:
Volgende week ook een toppertje trouwens:
Die hadden we in de mustsee zondag. Pluspunt.. Hij duurde maar anderhalf uurquote:Op zondag 6 februari 2011 13:48 schreef lelouch het volgende:
[..]
Ah bah. Daar blijf ik ver bij vandaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |