NL voorpremiere (@pathe op zondag)quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:49 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wij hadden Cars 2 afgelopen zondag. YEAH
hmm had me wel intressant geleken, maar vanaaf naar HP double billquote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:23 schreef bierjoost het volgende:
Volgens Pathesneakers forum:
Attack the Block (2011) - IMDb
zomerstop?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:39 schreef Esje-lief het volgende:
Is het nog geen tijd voor de zomerstop?
Alleen maar vanwege haar?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:32 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik ga vanavond ook maar weer eens naar de sneak.
je reageert op een post van 15 februari?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:52 schreef rubje het volgende:
[..]
Alleen maar vanwege haar?je weet handjes boven de armleuning he..
![]()
Moet je dit topic vaker checken en wachten op een goeie film.quote:Op woensdag 20 juli 2011 02:38 schreef schijffie het volgende:
Mijn eerste sneak..The Conspirator, was niet echt een reden om nog eens naar een sneak preview te gaan.
Horrible Bosses.quote:Op donderdag 28 juli 2011 01:51 schreef lobotm het volgende:
Wat was de sneak van dinsdag ? Hij zat vol toen we er waren grrr...
Super 8? In alle Pathe-bioscopen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Morgen leuke film.
Van Spielberg.
In alle weet ik niet.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Super 8? In alle Pathe-bioscopen?
Het gaat me vooral om Spuiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt een soort Cloverfield meets district 9.
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 03:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Einde vond ik juist een beetje jammer. Dat het ineens...ik doelde eigenlijk op de aftitelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt een soort Cloverfield meets district 9.
maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
als je dan volgende keer direct meldt welke het wel isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |