Hij is niet de ster van de showquote:
Nee, dat is uber-kapitalist Mr Krabs (wat mij betreft althans)quote:
Hij is geen sterquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dat is uber-kapitalist Mr Krabs (wat mij betreft althans)
quote:
quote:
Jep, hij stemt in dezelfde kamer als Bosmaquote:
Het afsteken van vuurwerk verdrijft boze geesten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:50 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb echt de schurft aan vuurwerk. Een verbod gaat mij een tikkeltje te ver, maar als iedereen volgend jaar plots besluit om maar geen vuurwerk af te steken, dan lig ik daar niet wakker van.
Heiden!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het afsteken van vuurwerk verdrijft boze geesten.
Dan moeten we ook het offeren van mensen weer instellen, om de hergeboorte van de god(in) van de vruchtbaarheid te garanderen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het afsteken van vuurwerk verdrijft boze geesten.
Laten we beginnen met Maxime Verhagen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:00 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dan moeten we ook het offeren van mensen weer instellen, om de hergeboorte van de god(in) van de vruchtbaarheid te garanderen.
Mag ik? Mag ik?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laten we beginnen met Maxime Verhagen.
Word jij de volgende volkert?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laten we beginnen met Maxime Verhagen.
Er gaat een wereld voor je openquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:08 schreef Morendo het volgende:
Ik ga denk ik binnenkort een afspraak maken bij de opticien. Heb tegenwoordig steeds meer moeite met lezen van een afstand.
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |