Ik denk dat het verstandiger is even af te wachten. Ik denk niet dat de hemel naar beneden zal vallen in de komende paar jaar maar ben er van overtuigd dat de huizenprijs niet zal stijgen. Ik denk zelfs dat het erg reeel is te veronderstellen dat de categorie huizen die nu 350 k kost over 2,5 jaar voor 300 k van de hand gaat.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:41 schreef HansvD het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, maar het staat in elk geval in een rij.
Als je zo graag in Soesterberg wilt wonen moet je gewoon betalen of met minder genoegen nemen.
Dat ligt er geheel aan waar de woning staat en wat voor woning het is en welk aanbod er in dat segment is evenals de vraag. Uiteraard ook de staat van de woning. De vinexwijken in die categorie hebben het nu al zwaar.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:49 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Ik denk dat het verstandiger is even af te wachten. Ik denk niet dat de hemel naar beneden zal vallen in de komende paar jaar maar ben er van overtuigd dat de huizenprijs niet zal stijgen. Ik denk zelfs dat het erg reeel is te veronderstellen dat de categorie huizen die nu 350 k kost over 2,5 jaar voor 300 k van de hand gaat.
Dan worden ze gewoon verhuurd.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:02 schreef xenobinol het volgende:
Gewoon niets meer kopen met zijn allen dan gaat er vanzelf een hoop van de prijs af.
129.000 voor een oud huurhuisjequote:Op woensdag 26 januari 2011 10:47 schreef xenobinol het volgende:
Er staat vast nog wel ergens een leuk huurhuisje leeg![]()
129k om te wonen tussen de huurpaupersquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:47 schreef HansvD het volgende:
129.000 voor een oud huurhuisje
Soort woonhuis Eengezinswoning, tussenwoning
Oppervlakte 100 m² woonopp. / 149 m² perceelopp.
Aantal kamers 4 kamers (3 slaapkamers)
Bijzonderheden Tuin en schuur / berging
http://www.funda.nl/koop/dronten/huis-47818130-gaffelstraat-18/
Niet zo negatief. Je ziet het vertrouwen op de beurs en in het bedrijfsleven toenemen, dat zijn gunstige voortekenen voor het onroerend goed. Daarnaast ligt Soesterberg aan de rand van het Gooi, heeerlijk centraal in Nederland. De rente is laag en de koper is koning. Als je nu je slag niet slaat zou je wel eens naast de pot kunnen pissen. Ik denk dat we nu in het oog van de crisis zitten en dat dit jaar de eerste zonnestralen te zien zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:47 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Servicekosten ¤75,- per maand![]()
Daarnaast lelijke jaren 50 troep, als je daar 180k voor betaald ben je echt knettergek. Ja.... ook voor Soesterberg zijn doen
Ik las op het hypotheekforum een reactie van een user die nu al reeds beweerde dat het beste moment om te kopen tussen een jaar geleden en nu had gelegenquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:27 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
Niet zo negatief. Je ziet het vertrouwen op de beurs en in het bedrijfsleven toenemen, dat zijn gunstige voortekenen voor het onroerend goed. Daarnaast ligt Soesterberg aan de rand van het Gooi, heeerlijk centraal in Nederland. De rente is laag en de koper is koning. Als je nu je slag niet slaat zou je wel eens naast de pot kunnen pissen. Ik denk dat we nu in het oog van de crisis zitten en dat dit jaar de eerste zonnestralen te zien zijn.
![]()
![]()
Hoeveel zet je daar op in?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:39 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik las op het hypotheekforum een reactie van een user die nu al reeds beweerde dat het beste moment om te kopen tussen een jaar geleden en nu had gelegen![]()
Ze blijven het proberen... die criminelen van een hypotheekadviseurs![]()
De draai van de NVM m.b.t. de vraagprijs is een teken dat de kasstromen daar aardig beginnen op te drogen, kennelijk hebben veel leden geklaagd over het beleid. Door de stijgende rente, de strengere eisen m.b.t. de financiering gaan we epische prijsdalingen te gemoed zien dit jaar. Ik zet in op 10% en een absoluut vastgelopen huizenmarkt. Wie in 2011 een huis koopt word later verguisd door vriend en vijand
Mmm.... toch vrij veel volgens de grootleners. Zij beweren dat ik steel van mijn eigen portemonnee, ik betaal immers meer belasting, gooi mijn huurgeld weg en moet zo meteen tegen een veel hogere rente lenen. Dus feitelijk neem ik een enorm risico, tja... ik ben een echte gokverslaafdequote:
En wanneer mogen we je er op afrekenen?quote:
Jij krijgt nu toch al reeds van mij betaald voor je HRA? Wil je mij soms nog meer geld afpersenquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En wanneer mogen we je er op afrekenen?
Ik heb mijn ziel al aan de duivel verkocht, dus wat heb ik te verliezen? Ik pluk je kaal, Xenokipje!quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:52 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Jij krijgt nu toch al reeds van mij betaald voor je HRA? Wil je mij soms nog meer geld afpersen
Verhuur je huis aan de armen en deze barmhartige daad kan je ziel misschien nog reddenquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:56 schreef Whuzz het volgende:
Ik heb mijn ziel al aan de duivel verkocht, dus wat heb ik te verliezen? Ik pluk je kaal, Xenokipje!
Wie zegt dat ik gered wil worden?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:01 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Verhuur je huis aan de armen en deze barmhartige daad kan je ziel misschien nog redden
Echt, ik heb de tijd genomen om dat grafiekje in elkaar te zetten omdat ik dacht dat men interesse zou hebben in de huisprijzen in een andere Europees land waar er in de jaren 90 en 00 een flinke stijging is geweest... en dan krijg ik zo'n oneliner voor terug.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:20 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Heb je die van Swahili toevallig ook?
Dat wordt flink afwaarderen op de vastgoedportefeuille van verzekeraars, banken en pensioenfondsen. Die leugenaars hebben die troep vaak voor bedragen in de boeken staan die volkomen gefingeerd zijn. Het 'verjongen' is natuurlijk nodig omdat de bouwsector ook graag wat te doen wil hebben.quote:'Kantorenmarkt is doodziek'
VOORBURG - De kantorenmarkt in Nederland is zwaar ziek. Circa 7 miljoen vierkante meter, oftewel 14 procent van het hele bestand, staat leeg.
Als er niets gebeurt, loopt dat in 2015 op tot zeker 10 miljoen vierkante meter, stelt de NVB, de vereniging voor ontwikkelaars en bouwondernemers, in de woensdag verschenen 'Thermometer Kantoren'.
De brancheorganisatie pleit voor een mix aan maatregelen. De komende jaren zal jaarlijks een tot anderhalf miljoen vierkante meter leegstaande kantoorruimte uit de markt moeten worden gehaald.
Klik hier!
''Door sloop of verbouw'', zegt directeur Nico Rietdijk van de NVB. In ideeën als boetes op leegstand of een 'slot' op nieuwbouw ziet de NVB niets. ''Nieuwbouw blijft nodig omdat de markt zich moet blijven verjongen''.
© ANP
Van deze kant wel veel waardering hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:29 schreef de_ier het volgende:
[..]
Echt, ik heb de tijd genomen om dat grafiekje in elkaar te zetten omdat ik dacht dat men interesse zou hebben in de huisprijzen in een andere Europees land waar er in de jaren 90 en 00 een flinke stijging is geweest... en dan krijg ik zo'n oneliner voor terug.
Wie zegt dat wij de belastingbetalers van dit land jouw willen reddenquote:
Jij begon over redden, niet ik hequote:Op woensdag 26 januari 2011 13:37 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Wie zegt dat wij de belastingbetalers van dit land jouw willen redden
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:48 schreef Whuzz het volgende:
Jij begon over redden, niet ik he
En, jij hebt niets te willen. Jij moet gewoon je huur aan je huurmeester overmaken en je belasting naar mijn HRA. Hup, aan het werk huurslaafje van me!
Hoorde laatst dat een goede bedelaar in een drukke stad makkelijk 100 euro per dag op haalt in het toeristenseizoen. Da's toch 3k netto in de maand. Laten we zeggen dat het dan slechts 500k netto is in de resterende maanden...quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:54 schreef xenobinol het volgende:
[..]
![]()
Binnenkort ga ik in een doos wonen en bedelen, dan ben ik een vrij mens en hoef ik ook geen belasting HRA meer te betalen voor Whuzz
Een doos kopen? Whuzz... een doos haal je gewoon gratis bij de supermarkt. Desnoods kraak je er eentje die leegstaat op een bedrijfsterreinquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:03 schreef Whuzz het volgende:
Maar dan woon je wel in een KOOPdoos. Is dat niet wat te risicovol voor je? Wat als de dozenmarkt instort?
Stuur mij tegen die tijd maar een PM dan mag je hier op het bedrijf wel een grote doos komen ophalen. We hebben dozen in veel verschillende maten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:21 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Een doos kopen? Whuzz... een doos haal je gewoon gratis bij de supermarkt. Desnoods kraak je er eentje die leegstaat op een bedrijfsterrein
Dat ik als zwerver mag beginnen in een extra grote doos.... de luxe...quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Stuur mij tegen die tijd maar een PM dan mag je hier op het bedrijf wel een grote doos komen ophalen. We hebben dozen in veel verschillende maten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |