Dat is zeker wel nicequote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:43 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Yep, zo gaat dat de hele week. Maar vrijdagmiddag ben ik vrij![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sta er niet in![]()
Dat is tegenwoordig stoerder dan er wel in staan
Werken en zo afspraak buiten de deurquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:31 schreef summer2bird het volgende:
En staat er bij jullie nog iets op de planning van vandaag?
Veel succes er mee, hoe is het nu dan met je buik?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Werken en zo afspraak buiten de deur.
doe jij dat eensquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:50 schreef Muck het volgende:
Zo eerst de was maar ergens anders hangen voor ik ga schuren, anders kan ik weer opnieuw beginnen
Basel vind ik persoonlijk een van de leukste steden van Zwitserland en over het jaarlijks gemiddelde het warmstquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is het daar zeker, alleen ik zit toch liever wat zuidelijker dan basel
[..]
Niks bijzonders, daar?
idd vergelijkbaar, maar is niet leuk hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh ben jij getrouwd met de vrouw van Koen66??
Dat lijkt me wel zo handigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:50 schreef Muck het volgende:
Zo eerst de was maar ergens anders hangen voor ik ga schuren, anders kan ik weer opnieuw beginnen
Ik heb gewoon wat meer met de regio Lugano en Locarnoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:51 schreef crv het volgende:
[..]
Basel vind ik persoonlijk een van de leukste steden van Zwitserland en over het jaarlijks gemiddelde het warmst
Ik laat ze zo liggen voor je hoorquote:
is ook wel een mooie regio, maar qua stad blijft basel wel het leukst.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel zo handig
[..]
Ik heb gewoon wat meer met de regio Lugano en Locarno
Hallo weerquote:
Ik ben zelf ook geen steden persoon, het liefst ergen in the middle of nowhere, daarom ook echt ergens in de bergen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:55 schreef crv het volgende:
[..]
is ook wel een mooie regio, maar qua stad blijft basel wel het leukst.
Ik ben totaal geen stadsmens. maar gaan regelmatig in basel terrassen![]()
We hebben dit jaar zelfs al op het terras gehangen op 8 januari![]()
14 graden en zonnig
![]()
WB LLquote:
Dat wel tof en die kleedjes kan je er af halenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:57 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 reed vandaag langs een koffiehuis wat te koop staat
als ik het online kan vinden zal ik het hier posten
volgens mij is het wel zo'n koffie huis met kleedjes op tafel
He gesellugquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:57 schreef Barretje80 het volgende:
Wat komt er vanaf nu eigenlijk op zondagavond?quote:
Tot nu toe rustig... alleen dat is meestal 's ochtends... hopelijk blijft het dat ook tot ik weer thuis ben vanavondquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Veel succes er mee, hoe is het nu dan met je buik?
Ik duim voor jequote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tot nu toe rustig... alleen dat is meestal 's ochtends... hopelijk blijft het dat ook tot ik weer thuis ben vanavond.
En jij wil het kopen en het 'Koffiehuis KSC' gaan noemen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:57 schreef Barretje80 het volgende:
Het acht uur journaal.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Wat komt er vanaf nu eigenlijk op zondagavond?
moet wel goed gaan bedenken hoe ik dat kan combineren met m'n huidige baanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
En jij wil het kopen en het 'Koffiehuis KSC' gaan noemen?
Maar het lijkt jou dus wel wat om er eentje te openen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh..
nouja .. naar aanleiding van DIT topic
En ik zou het 'Theehuis' noemen trouwens.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
moet wel goed gaan bedenken hoe ik dat kan combineren met m'n huidige baan
ik wil je wel helpen hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Je bent dan wel van je baas afquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het is echt een super schattig huisje!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar het lijkt jou dus wel wat om er eentje te openen?
1 dag in de week??quote:
jah.. en ook van die (internationale ) carriere..quote:
Mijn aandacht heb je nu zekerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het is echt een super schattig huisje!
mja.. in Noorwegen hadden we altijd een enorm goede koffie tent waar de chocolade melk echt super was.. zoiets ben ik nog niet in NL tegen gekomen ..
Vind je dat jammer of niet?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jah.. en ook van die (internationale ) carriere..
Geen idee, ik ben straks weer van slag als ik terug ben. Hell, dat ben ik over twee dagen al, als de tijd voor maar zes dagen weer anders is. Afschaffen die tijdzones!quote:
is er wat mis dan, lieverd?quote:
Ach, zo'n theehuis kan ook een leuke carrière zijn... met vestigingen van Barmucks in heel Europa binnen 5 jaarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jah.. en ook van die (internationale ) carriere..
wat heeft Muck er nou weer mee te maken??quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, zo'n theehuis kan ook een leuke carrière zijn... met vestigingen van Barmucks in heel Europa binnen 5 jaar.
Ja, toch? Ik kom niet, maar er is toch een meet? Ik ga niet half slapend aanwezigzijn, dat doe ik wel in mijn eigen bedquote:
Ik verbaster Starbucks altijd naar Starmucksquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat heeft Muck er nou weer mee te maken??
Gewoon meer drinken, dan heb je er geen last vanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, toch? Ik kom niet, maar er is toch een meet? Ik ga niet half slapend aanwezigzijn, dat doe ik wel in mijn eigen bed
Edit, oh verkeerd gelezen, die wijn helpt niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |