Het acht uur journaal.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Wat komt er vanaf nu eigenlijk op zondagavond?
moet wel goed gaan bedenken hoe ik dat kan combineren met m'n huidige baanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
En jij wil het kopen en het 'Koffiehuis KSC' gaan noemen?
Maar het lijkt jou dus wel wat om er eentje te openen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh..
nouja .. naar aanleiding van DIT topic
En ik zou het 'Theehuis' noemen trouwens.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
moet wel goed gaan bedenken hoe ik dat kan combineren met m'n huidige baan
ik wil je wel helpen hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Je bent dan wel van je baas afquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het is echt een super schattig huisje!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar het lijkt jou dus wel wat om er eentje te openen?
1 dag in de week??quote:
jah.. en ook van die (internationale ) carriere..quote:
Mijn aandacht heb je nu zekerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
het is echt een super schattig huisje!
mja.. in Noorwegen hadden we altijd een enorm goede koffie tent waar de chocolade melk echt super was.. zoiets ben ik nog niet in NL tegen gekomen ..
Vind je dat jammer of niet?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jah.. en ook van die (internationale ) carriere..
Geen idee, ik ben straks weer van slag als ik terug ben. Hell, dat ben ik over twee dagen al, als de tijd voor maar zes dagen weer anders is. Afschaffen die tijdzones!quote:
is er wat mis dan, lieverd?quote:
Ach, zo'n theehuis kan ook een leuke carrière zijn... met vestigingen van Barmucks in heel Europa binnen 5 jaarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jah.. en ook van die (internationale ) carriere..
wat heeft Muck er nou weer mee te maken??quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, zo'n theehuis kan ook een leuke carrière zijn... met vestigingen van Barmucks in heel Europa binnen 5 jaar.
Ja, toch? Ik kom niet, maar er is toch een meet? Ik ga niet half slapend aanwezigzijn, dat doe ik wel in mijn eigen bedquote:
Ik verbaster Starbucks altijd naar Starmucksquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat heeft Muck er nou weer mee te maken??
Gewoon meer drinken, dan heb je er geen last vanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, toch? Ik kom niet, maar er is toch een meet? Ik ga niet half slapend aanwezigzijn, dat doe ik wel in mijn eigen bed
Edit, oh verkeerd gelezen, die wijn helpt niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |