Eerder wet sweater contestquote:
gefeliciteerd mevrouwquote:Op dinsdag 25 januari 2011 07:13 schreef Barretje80 het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
voor iedereen!
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:36 schreef Toekito het volgende:
anders schrik je anderhalf uur te laat wakker..........................
nu eerst koffie!
quote:
Is dat Fransquote:
Slechte start van de dag welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:36 schreef Toekito het volgende:
anders schrik je anderhalf uur te laat wakker..........................
nu eerst koffie!
Ik vermoed Zwitsersduitsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Is dat Fransdan heb ik toch een andere taal geleerd op de middelbare school
schwizzerduetschquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Is dat Fransdan heb ik toch een andere taal geleerd op de middelbare school
quote:
belachelijke taal!quote:
nee juist heel leukquote:
lijkt mij ook een leuke taalquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:01 schreef crv het volgende:
[..]
nee juist heel leuk![]()
Alleen jammer dat ze zo'n beetje in elke grote stad weer een variant hebben, dat maakt het wel lastig
als je der zo midden in zit is het echt welk een leuk taaltje, zeker met de manier zoals mensen het hier ook uitspreken. niet zoals ikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
lijkt mij ook een leuke taal
En beterschap cgm
wel nee.. Duits is al belachelijk, en om er dan ook nog een zwitserse draai aan te gevenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:01 schreef crv het volgende:
[..]
nee juist heel leuk![]()
Alleen jammer dat ze zo'n beetje in elke grote stad weer een variant hebben, dat maakt het wel lastig
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 07:55 schreef MaleDuck het volgende:
Mogguh!
gefeliciteerd bar! *smak, smak, smak*
Dank je wel allemaalquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal
En gefeliciteerd Barretjewaarmee als ik vragen mag?
Ik gok dat je jarig bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |