Nee, ik denk na. Over het leven. Vakantie is voor het plebs.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent echt vakantie aan het vieren![]()
vakantie is wel voor plebs
Half drie 's middags?quote:
slaap ze flitserquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:22 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Met de andere hand is toch minder lekker dan met de goede hand.
gelukkigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik denk na. Over het leven. Vakantie is voor het plebs.
siestaquote:
lees ze phenoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:26 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens verder nadenken. En een boekje lezen.
Veel plezier pheno! neem een presentje meequote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:26 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens verder nadenken. En een boekje lezen.
Ik hoef er maar een paar kilometer voor te zwemmen. Vanaf nieuw zeelandquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Veel plezier pheno! neem een presentje meeIets kleins anime achtigs als je in japan bent
Japanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Veel plezier pheno! neem een presentje meeIets kleins anime achtigs als je in japan bent
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoef er maar een paar kilometer voor te zwemmen. Vanaf nieuw zeeland
Cya
Je bent lui, dat je het zo ver hebt laten komen dat het in een nacht af moet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 05:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Good morning KSC!
Wie nog durft te beweren dat studenten lui zijn moet maar een keertje hier komen studeren. Fuckin' nachtwerk, maar het is nu wel mooi allemaal af.
70 pagina's aan volgeschreven papier. Ik ben blij als we dit kwartiel achter ons kunnen laten.
Lang, zonnig, sportief, en nu even wat bijkomen voordat ik het volgende land aan doe. Eerst nog een dagje christchurch morgen, daarna vliegen , overnachting in singapore en de ochtend er op naar langkawi. Ik stel die winter zo lang mogelijk uitquote:
Klinkt goed. Geniet er verder nog van!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 06:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lang, zonnig, sportief, en nu even wat bijkomen voordat ik het volgende land aan doe. Eerst nog een dagje christchurch morgen, daarna vliegen , overnachting in singapore en de ochtend er op naar langkawi. Ik stel die winter zo lang mogelijk uit
tnx!quote:
heheh DAT zou mij niet overkomen hierquote:Op dinsdag 25 januari 2011 07:30 schreef DaMart het volgende:
Ik moest mog uitkijken ook onderweg, er renden vier herten over straat.
hmm jah//quote:Op dinsdag 25 januari 2011 07:32 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
en gelijk tot latersssss
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 05:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent lui, dat je het zo ver hebt laten komen dat het in een nacht af moet.
regenpak doet wonderenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:10 schreef summer2bird het volgende:
Her regent en ik moet straks naar het station fietsen
Heb ik niet en ik moet vet ver fietsenquote:
Same here. Lekker broodje, eet ze!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb ik niet en ik moet vet ver fietsen
Maar heb wel extra donker brood met oude kaas a;s troost
Ik vind die mobiele layout zoberso onhandig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 07:47 schreef DaMart het volgende:
Onhandig. In de mobiele layout moet je nu eerst een topic openen en pas als je pagina 1 voor je hebt, kun je naar de pagina waar je eigenlijk naartoe wilt.
quote:
Dan moet je er 1 regelenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb ik niet en ik moet vet ver fietsen
Maar heb wel extra donker brood met oude kaas a;s troost
Wet t-shirt contestquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
helemaal zeiknat geregend staat wel lekker wou je zeggen
Goedemorgen Solquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:25 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen allen
Koffieautomaat nog steeds kaduuk.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |