quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:22 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Met de andere hand is toch minder lekker dan met de goede hand.
gelukkigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik denk na. Over het leven. Vakantie is voor het plebs.
siestaquote:
lees ze phenoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:26 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens verder nadenken. En een boekje lezen.
Veel plezier pheno! neem een presentje meequote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:26 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens verder nadenken. En een boekje lezen.
Ik hoef er maar een paar kilometer voor te zwemmen. Vanaf nieuw zeelandquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Veel plezier pheno! neem een presentje meeIets kleins anime achtigs als je in japan bent
Japanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Veel plezier pheno! neem een presentje meeIets kleins anime achtigs als je in japan bent
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoef er maar een paar kilometer voor te zwemmen. Vanaf nieuw zeeland
Cya
Je bent lui, dat je het zo ver hebt laten komen dat het in een nacht af moet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 05:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Good morning KSC!
Wie nog durft te beweren dat studenten lui zijn moet maar een keertje hier komen studeren. Fuckin' nachtwerk, maar het is nu wel mooi allemaal af.
70 pagina's aan volgeschreven papier. Ik ben blij als we dit kwartiel achter ons kunnen laten.
Lang, zonnig, sportief, en nu even wat bijkomen voordat ik het volgende land aan doe. Eerst nog een dagje christchurch morgen, daarna vliegen , overnachting in singapore en de ochtend er op naar langkawi. Ik stel die winter zo lang mogelijk uitquote:
Klinkt goed. Geniet er verder nog van!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 06:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lang, zonnig, sportief, en nu even wat bijkomen voordat ik het volgende land aan doe. Eerst nog een dagje christchurch morgen, daarna vliegen , overnachting in singapore en de ochtend er op naar langkawi. Ik stel die winter zo lang mogelijk uit
tnx!quote:
heheh DAT zou mij niet overkomen hierquote:Op dinsdag 25 januari 2011 07:30 schreef DaMart het volgende:
Ik moest mog uitkijken ook onderweg, er renden vier herten over straat.
hmm jah//quote:Op dinsdag 25 januari 2011 07:32 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
en gelijk tot latersssss
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 05:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent lui, dat je het zo ver hebt laten komen dat het in een nacht af moet.
regenpak doet wonderenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:10 schreef summer2bird het volgende:
Her regent en ik moet straks naar het station fietsen
Heb ik niet en ik moet vet ver fietsenquote:
Same here. Lekker broodje, eet ze!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb ik niet en ik moet vet ver fietsen
Maar heb wel extra donker brood met oude kaas a;s troost
Ik vind die mobiele layout zoberso onhandig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 07:47 schreef DaMart het volgende:
Onhandig. In de mobiele layout moet je nu eerst een topic openen en pas als je pagina 1 voor je hebt, kun je naar de pagina waar je eigenlijk naartoe wilt.
quote:
Dan moet je er 1 regelenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb ik niet en ik moet vet ver fietsen
Maar heb wel extra donker brood met oude kaas a;s troost
Wet t-shirt contestquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
helemaal zeiknat geregend staat wel lekker wou je zeggen
Goedemorgen Solquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:25 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen allen
Koffieautomaat nog steeds kaduuk.![]()
Eerder wet sweater contestquote:
gefeliciteerd mevrouwquote:Op dinsdag 25 januari 2011 07:13 schreef Barretje80 het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
voor iedereen!
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:36 schreef Toekito het volgende:
anders schrik je anderhalf uur te laat wakker..........................
nu eerst koffie!
quote:
Is dat Fransquote:
Slechte start van de dag welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:36 schreef Toekito het volgende:
anders schrik je anderhalf uur te laat wakker..........................
nu eerst koffie!
Ik vermoed Zwitsersduitsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Is dat Fransdan heb ik toch een andere taal geleerd op de middelbare school
schwizzerduetschquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Is dat Fransdan heb ik toch een andere taal geleerd op de middelbare school
quote:
belachelijke taal!quote:
nee juist heel leukquote:
lijkt mij ook een leuke taalquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:01 schreef crv het volgende:
[..]
nee juist heel leuk![]()
Alleen jammer dat ze zo'n beetje in elke grote stad weer een variant hebben, dat maakt het wel lastig
als je der zo midden in zit is het echt welk een leuk taaltje, zeker met de manier zoals mensen het hier ook uitspreken. niet zoals ikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
lijkt mij ook een leuke taal
En beterschap cgm
wel nee.. Duits is al belachelijk, en om er dan ook nog een zwitserse draai aan te gevenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:01 schreef crv het volgende:
[..]
nee juist heel leuk![]()
Alleen jammer dat ze zo'n beetje in elke grote stad weer een variant hebben, dat maakt het wel lastig
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 07:55 schreef MaleDuck het volgende:
Mogguh!
gefeliciteerd bar! *smak, smak, smak*
Dank je wel allemaalquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal
En gefeliciteerd Barretjewaarmee als ik vragen mag?
Ik gok dat je jarig bent?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wel nee.. Duits is al belachelijk, en om er dan ook nog een zwitserse draai aan te geven
ik begreep geen reet van dat mens in de lunch room in Zurich
Het is hier (Zurich) begonnen met sneeuwenquote:
Limbo's kan ik ook niet verstaan..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:05 schreef crv het volgende:
[..]
weet je dat er veel woorden inzitten die zo uit het Nederlands kunnen komen. Ik denk dat Limbo's het nog best zouden kunnen verstaan
is een Kutbankquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Limbo's kan ik ook niet verstaan..
wat is er mis met ABN??
quote:
De sperma bank kende ik al...quote:
quote:
Het nieuws van gister ?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wokkie![]()
beetje bekomen van het nieuws van gister?
tja, beetjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wokkie![]()
beetje bekomen van het nieuws van gister?
[..]
Mogguh Muck
quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:26 schreef wel.o.k het volgende:
thanks all![]()
ze heeft osteochondritis
dat wil zeggen een versleten knie, geen kraakbeen meer.
de behandel methode is of een kunstknie, maar daar is ze te jong voor. of een been correctie.
dat moet dus gebeuren.... ergens.... in de nabije toekomst...
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady geeft wok een knuff
mevrouw Wok??quote:
quote:
* DaMart ziet Basel staan in de ondertitel van crv...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:11 schreef crv het volgende:
Miss crv komt vandaag![]()
heb haar alleen niet gezegd dat het sneeuwt, vindt ze namelijk niet zo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |