Dus je kunt niet meer rukken?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:34 schreef cablegunmaster het volgende:
Arm verrekt... damn.. komt door een ongelukkige val yay![]()
Dat word morgen rondlopen met een stijve arm![]()
het i ook nog mijn goeie arm
slaap ze symquote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ook de wekker gaat gewoon weer om kwart voor zes
trusten MPGquote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:31 schreef MPG het volgende:
Dan ga ik ook maar pitten.
Slaap lekker allemaal![]()
quote:
Sorry, moest even zonnebrandcreme opsmeren. Het is hier lekkerquote:
je bent ons aan het stangenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, moest even zonnebrandcreme opsmeren. Het is hier lekker
toch niet iedereenquote:
maar dat is niet je goede handquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
pfft!
donderop
ik heb nog een andere hand
![]()
Da's vreemdgaan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:15 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
pfft!
donderop
ik heb nog een andere hand
![]()
quote:
Als het echt lekker was zat hij niet op FOK!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent ons aan het stangen
pinguin kennende zit hij aan het zwembad lekker in het zonnetje wat te drinken en even op fok rondneuzenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:17 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als het echt lekker was zat hij niet op FOK!
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pinguin kennende zit hij aan het zwembad lekker in het zonnetje wat te drinken en even op fok rondneuzen
Nee, kijk maar:quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent ons aan het stangen
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar dat is niet je goede hand
quote:
tis maar 20 gradenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, kijk maar:
http://www.google.co.nz/search?q=weather+akaroa
natuurlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:19 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Wel ja joh, benadruk het nog even.
GMTAquote:
Niet eens, er is geen zwembad. Landhuis, bij zee, met een zacht windje, voor de rest, zie google linkje van hierboven. Een dagje rust, even geen auto, net een wandeling langs het strand, wat gegeten en nu ultiem lui wat internetten, boekje lezen en gewoon lamme tak uithangen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pinguin kennende zit hij aan het zwembad lekker in het zonnetje wat te drinken en even op fok rondneuzen
Lamme takquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet eens, er is geen zwembad. Landhuis, bij zee, met een zacht windje, voor de rest, zie google linkje van hierboven. Een dagje rust, even geen auto, net een wandeling langs het strand, wat gegeten en nu ultiem lui wat internetten, boekje lezen en gewoon lamme tak uithangen.
je bent echt vakantie aan het vierenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet eens, er is geen zwembad. Landhuis, bij zee, met een zacht windje, voor de rest, zie google linkje van hierboven. Een dagje rust, even geen auto, net een wandeling langs het strand, wat gegeten en nu ultiem lui wat internetten, boekje lezen en gewoon lamme tak uithangen.
Met de andere hand is toch minder lekker dan met de goede hand.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 02:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Mwhoah , met jezelf vreemdgaan dat zal wat worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |