Tis eigenlijk een stavonde geloof ik, een ovalen rotonde. Als ik daar echt had gewoond, had ik echt de moeder van Pino kunnen zijn... tienerzwangerschappen...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
you gotta show me that roundabout!
een ovalen rotonde is toch een ovatonde? een stavonde ken ik nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Tis eigenlijk een stavonde geloof ik, een ovalen rotonde. Als ik daar echt had gewoond, had ik echt de moeder van Pino kunnen zijn... tienerzwangerschappen...
met wat?quote:
Helaas niet met jouquote:
tja, je kunt niet alles hebbenquote:
Ik neem aan dat je wie bedoeltquote:
Wat is er dan ?quote:
Jij bent me voorquote:
bij jou weet je het maar nooit!quote:
ow?quote:
Jawel, het is sowieso menselijk en vrouwelijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bij jou weet je het maar nooit!
maar ik ga richting bed.....dromen over lange rokken en rauwe mossels!
slaap zacht allen!
Nee dat zijn datumsquote:
Ja, sorryquote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:05 schreef DaMook het volgende:
Ben ik er eindelijk, is het tempo eruit![]()
.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, sorry. ook hier bedtijd...
Mag ook een stovonde zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een ovalen rotonde is toch een ovatonde? een stavonde ken ik niet
Een stompe rotonde ?quote:
Ja sorry... ik vertrap nu eenmaal graag mannenhartenquote:
Je hebt hem nog niet vertrapt hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja sorry... ik vertrap nu eenmaal graag mannenharten
*trapt*quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je hebt hem nog niet vertrapt hoor.
Sorry!!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bij jou weet je het maar nooit!
maar ik ga richting bed.....dromen over lange rokken en rauwe mossels!
slaap zacht allen!
Mis!quote:
Nou ja zegquote:
Ik smijt tenminste met mijn eigen vleeswaren!quote:
Daar heeft blof een nummer overquote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik smijt tenminste met mijn eigen vleeswaren!
jahoor! slaap zacht!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry!!!Ben ik nog op tijd? Slaap lekker
![]()
Hmz... Blof? Dat nr ken ik dan nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daar heeft blof een nummer over. Van mij hoef je er niet mee te gooien hoor
.
Pfiew...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jahoor! slaap zacht!
en ij ook alvast DaMook!
#Foxit!
Je staat gewoon niet wijd open voor sommige nummersquote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Hmz... Blof? Dat nr ken ik dan niet
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:18 schreef DaMook het volgende:
Eigenlijk moet ik ook gewoon gaan.
Doe ik dus ook maar
Truste allemaalen
aan minthy
.
Succesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
Ik ga ook van Fok af, verder met schoolwerk enzulks
Ow, die! Ja, dat gaat daarover, zonder twijfel!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je staat gewoon niet wijd open voor sommige nummers![]()
.
ik vind leven op dit tijdstip een groot woord, ik adem, beweeg en er komt geluid uit....quote:
Ik ben nog zo hyper als de pest, ik ga vanavond zoooo instortenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 07:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind leven op dit tijdstip een groot woord, ik adem, beweeg en er komt geluid uit....
zo, schoenen aan en an der arbeit.
tot later allen en een kus voor wie dat wil en een aai over de bol voor de rest!
quote:
Succes!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:53 schreef CindieY het volgende:
Ook maar eens naar Windesheim, tentamen 1 van de 2 maken vandaag.
Succes!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:12 schreef minthy het volgende:
Koffie, werk, school, toetsen, gesprekken, totvanavond
Wie was het??quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:10 schreef heloef het volgende:
Ah weet ik ook weer van wie dit nummer is.
Police - Message in a bottle wist niet dat het van de Police was.quote:
Noortjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
1.. 2.. 3..
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA wat een held
MeeegaaaaSHIIIITTTT!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:49 schreef Markeerstift het volgende:
Hoezo dat nummer net? Ik zet een koptelefoon op om niet van die kutmuziek van mijn buurjongen te horen. Komt het op mijnkoptelefoon
Tot later, Mook!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:06 schreef DaMook het volgende:
Douchen, eten, werken en dan WEEKEND.
Tot vanavond.
Iddquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Echt, dat vrouwtje net... Ik kom niet meer bij hier.
Goede plaat iddquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Police - Message in a bottle wist niet dat het van de Police was.
Ik zeg vervang @ door een 2 en dan kom je na het uitvoeren van wat lastige berekeningen uit op U2. Heb ik wat gewonnen?!quote:
Het U@ prijzenpakket !quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zeg vervang @ door een 2 en dan kom je na het uitvoeren van wat lastige berekeningen uit op U2. Heb ik wat gewonnen?!
Yeeeah, zeer blij meequote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het U@ prijzenpakket !
[ afbeelding ]
Welke?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:21 schreef alors het volgende:
schijtnummer dit, zal wel megahit worden.
Van Sara Barellis. Huisvrouwenpop...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welke?
Ze moeten gewoon Janelle Monae megahit maken, en boeien als het geen nieuwe plaat is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:32 schreef summer2bird het volgende:
Bond!![]()
Heb je nieuwe mascara nodig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh? iets gemist?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heb je nieuwe mascara nodig?
Ow, haha, nee ik heb nog genoegquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, ik heb over. Nog in de verpakking.
Jammer.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:33 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ow, haha, nee ik heb nog genoeg
Die werd net door Frank ook al gemaakt jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze gaan verder onder de naam Mono.
Te flauw, ik weet 't.
FAILquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:50 schreef alors het volgende:
[..]
Die werd net door Frank ook al gemaakt ja
Je denkt dat ik daarnaar luister?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:50 schreef alors het volgende:
[..]
Die werd net door Frank ook al gemaakt ja
Nee, ik deel het mede ter kennisgeving.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je denkt dat ik daarnaar luister?
Zou je een afgang bespaard ehbben.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je denkt dat ik daarnaar luister?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:52 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, ik deel het mede ter kennisgeving.
Dank.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zou je een afgang bespaard ehbben.
Ik ook. Sheryl Crow was ik niet op gekomen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:19 schreef 3rdRock het volgende:
ff Dj Duel luisteren....mmm, ik weet er nog best wat
de introvragen wist ik niet, de andere 4 wel![]()
ik had normaal gesproken met 7-4 van Gerard verloren![]()
![]()
rolfwolfquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:11 schreef wolfrolf het volgende:
Zojuist de 3FM en GIEL app gedownload @ mijn iPhone 4.
Frankrijk
eigenlijk best irritant dat ik op mn werk wel kan zien dat ik pm heb, maar t niet kan lezen. stomme Websense!quote:
Leuk, Southern Sun zocht ik ook al, maar ik was het alweer vergeten toen ik de vrije keuzes kon invoeren.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Eindelijk mijn lijst ook af voor de Zeroes.
Aaliyah - Try Again
Alicia Keys - No One
Amy MacDonald - This Is The Life
Bløf - Mooie Dag
Christina Aguilera feat. Lil' Kim - Can't Hold Us Down
Evanescence - My Immortal
Gossip - Heavy Cross
Guano Apes - Big In Japan
Jennifer Lopez feat. Ja Rule - I'm Real (Remix)
Judith - You
Krezip - Won't Cry
Motorcycle - As The Rush Comes (en dan eigenlijk de Sweeping Strings Remix)
Nelly Furtado - Try
Nneka - Heartbeat
Robyn - With Every Heartbeat
Sisqo - Thong Song
The Streets - Dry Your Eyes
Thirteen Senses - Through The Glass
Within Temptation - Ice Queen
Wyclef Jean feat. Mary J Blige - 911
Eigen keuze:
Anouk - Margarita Chum
Paul Oakenfold - Southern Sun
Saybia - The Second You Sleep
Veel guilty pleasures eigenlijk. En dan heeft de grootste guilty pleasure het uiteindelijk nét niet gered... Eamon - Fuck It heb ik er uiteindelijk afgehaald...
Andere plaatjes die het net niet hebben gered en ik toch wel even wil noemen zijn Rank 1 - Such Is Life, Lasgo - Something, QOTSA - No One Knows, Gigi d'Agostini - L'Amour Toujours, Coldplay - The Scientist en Alicia Keys - Fallin. Wilde toch voor No One gaan.
das echt kut! hoe lang moet je daar op wachten? ik bedoel: hoe laat was je vorige schooldate?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:53 schreef CindieY het volgende:
Pff, even jullie lastig vallen uit pure verveling. Straks om half7 nog een tentamen
Die was van half10 tot half11. Reken maar uitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das echt kut! hoe lang moet je daar op wachten? ik bedoel: hoe laat was je vorige schooldate?
Huh dat is wel vaag!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eigenlijk best irritant dat ik op mn werk wel kan zien dat ik pm heb, maar t niet kan lezen. stomme Websense!
godsamme kolere zeg! hoe verzinnen ze het! en tussendoor naar huis?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die was van half10 tot half11. Reken maar uit
welnee, IT heeft gewoon bepaalde onderdelen geblokt. echt consequent zijn ze er niet in, maar dat terzijde.....quote:
Sowieso tentamens 's avonds, ik heb nu echt nul concentratievermogen meer over. En nee, tussendoor niet naar huis geweest, ik heb op Windesheim zitten studeren. Doe ik obviously niet nog een keerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
godsamme kolere zeg! hoe verzinnen ze het! en tussendoor naar huis?
sterkte straks! ik zal voor je duimen. i kheb straks geen duimen meer over na al dat geduim vandaag!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sowieso tentamens 's avonds, ik heb nu echt nul concentratievermogen meer over. En nee, tussendoor niet naar huis geweest, ik heb op Windesheim zitten studeren. Doe ik obviously niet nog een keer
Dankje dankje! Eet smakelijk en film kijksequote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sterkte straks! ik zal voor je duimen. i kheb straks geen duimen meer over na al dat geduim vandaag!
Flauwquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
welnee, IT heeft gewoon bepaalde onderdelen geblokt. echt consequent zijn ze er niet in, maar dat terzijde.....
i know...was zelf ooit stagair systeembeheer ergens.....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Flauw. En zelf mogen ze alles checken
.
Maar Ben Saunders is GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:58 schreef alors het volgende:
Oh mt5 zal wel vol zitten met Saunders bagger, de megahit en andere shit, ik ga wel Spangas kijken.
Spangasquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:58 schreef alors het volgende:
Oh mt5 zal wel vol zitten met Saunders bagger, de megahit en andere shit, ik ga wel Spangas kijken.
To Say Helloquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:11 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme Rihanna en lesbosex.
I just came.
Venema is er niet dus geen toeterquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Let op er komt zo een feesttoeter.
Luilak.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:38 schreef CindieY het volgende:
Zo, goeieavondIk verzet geen stap meer tot morgenmiddag 4 uur
Neuh, een 'HO! Nu even niet Cin, anders ga je echt goed ziek worden". Ik loop al anderhalve week achter mezelf aan te hollen met allerllei nare verschijnselen en ik ben 't nu wel zat. Ik ga even rustig aan doen en dit topic verblijden met mijn aanwezigheidquote:
Aww, *aait wat*quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, een 'HO! Nu even niet Cin, anders ga je echt goed ziek worden". Ik loop al anderhalve week achter mezelf aan te hollen met allerllei nare verschijnselen en ik ben 't nu wel zat. Ik ga even rustig aan doen en dit topic verblijden met mijn aanwezigheid
Ok, vooruit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, een 'HO! Nu even niet Cin, anders ga je echt goed ziek worden". Ik loop al anderhalve week achter mezelf aan te hollen met allerllei nare verschijnselen en ik ben 't nu wel zat. Ik ga even rustig aan doen en dit topic verblijden met mijn aanwezigheid
Die hamsterquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:52 schreef Cee het volgende:
3fm heeft mijn Zeroes Request-lijst gelezen en besloten alle nummers deze week uit te zenden. Kan niet anders.
Hij ligt er al.quote:
Bandje geformeerd door een tv-programma. Zangeres heeft bij mij op school gezetenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:29 schreef 3rdRock het volgende:
is Stereo uit elkaar??
wie??? kan echt geen nummer van ze noemen....
Nou, luister nu maar naar de radio dan. Die plaat ken je heus wel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:29 schreef 3rdRock het volgende:
is Stereo uit elkaar??
wie??? kan echt geen nummer van ze noemen....
nee, zegt me echt niets...maar 2 jaar geleden luisterde ik amper radio.......maar ik vind het ook niet echt geweldig dus...like I carequote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, luister nu maar naar de radio dan. Die plaat ken je heus wel.
En daarnaast is de zangeres van Stereo in een hele bak 3FM-jingles te horen.
ik begin dit liedje steeds leuker en leuker te vinden...quote:
* 3rdRock laat justmattie binnenquote:
Bier?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
* 3rdRock laat justmattie binnen
yo bitch!
heb ik nietquote:
quote:
Wijn moet ik nog leren drinken. Iets anders dan? Frisje?quote:
School gaat bij mij de rest van de week mooi aan de kant!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:09 schreef justmattie het volgende:
Huiswerk even aan de kant, muziek uit en 3FM aan
Ik heb donderdag en vrijdag een toets. En dan volgende week woensdag nog 1quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:10 schreef minthy het volgende:
[..]
School gaat bij mij de rest van de week mooi aan de kant!!
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wijn moet ik nog leren drinken. Iets anders dan? Frisje?
goed plan! heb alleen oploskoffie....quote:
Koffie gaat er ook nog wel inquote:
Ga je thee voor mij zetten dan? Met honing, bittequote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
goed plan! heb alleen oploskoffie....
Ik ben er voor een week of 10 weer vanaf, gelukkig!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb donderdag en vrijdag een toets. En dan volgende week woensdag nog 1
Nog opdrachten die je in elkaar moet knutselen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben er voor een week of 10 weer vanaf, gelukkig!!
Maakt niet uit, joh! Als er maar caffeine in zit!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
goed plan! heb alleen oploskoffie....
Ik ook na volgende week. Moet alleen dan m'n laatste verslagen af gaan maken. Eind maart heb ik afrondingsgesprekquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben er voor een week of 10 weer vanaf, gelukkig!!
De komende periode weer, maar nu komen de leuke vakken voor mij, (keuze)minorsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nog opdrachten die je in elkaar moet knutselen?
En na dat gesprek ben je helemaal klaar met je studie?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ook na volgende week. Moet alleen dan m'n laatste verslagen af gaan maken. Eind maart heb ik afrondingsgesprek
honing heb ik niet....wel 4 fruitsmaakjes.....weet ff niet wat.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ga je thee voor mij zetten dan? Met honing, bitte
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:15 schreef minthy het volgende:
[..]
De komende periode weer, maar nu komen de leuke vakken voor mij, (keuze)minorsDaar ben ik dan ook niet zo bang voor. Als ik deze periode alles voldoende afsluit, heb ik m'n P
Laat 't ons weten, dan gaan we een feestje vieren in dit topicquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ook na volgende week. Moet alleen dan m'n laatste verslagen af gaan maken. Eind maart heb ik afrondingsgesprek
Ik drink geen koffie. Maar fruitsmaakjes zijn altijd goed! Wel suiker in huis?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
honing heb ik niet....wel 4 fruitsmaakjes.....weet ff niet wat.
en qua koffie: hazelnoot, latte macchiato, cappuccino, vanillecappuccino en wienermelange!
ehm...er staat een pot van de vorige bewoners...verder alleen zoetjes!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie. Maar fruitsmaakjes zijn altijd goed! Wel suiker in huis?
Suiker van de vorige bewonersquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm...er staat een pot van de vorige bewoners...verder alleen zoetjes!
Cursus. En jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:16 schreef minthy het volgende:
[..]
En na dat gesprek ben je helemaal klaar met je studie?
Ga ik zeker doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Laat 't ons weten, dan gaan we een feestje vieren in dit topic
+1quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:21 schreef CindieY het volgende:
[..]Eerlijk gezegd blijf ik er voor wakker
Dankjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1
en hier is uw citroenthee met zoetje!
Ja, doen we!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Laat 't ons weten, dan gaan we een feestje vieren in dit topic
ik vind van niet. granaat op die man!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dankje
Dit nummer wordt eerlijk gezegd ook steeds lekkerder naarmate ik em vaker hoor.
I'd catch a grenade for ya!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind van niet. granaat op die man!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |