To Say Helloquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:11 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme Rihanna en lesbosex.
I just came.
Venema is er niet dus geen toeterquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Let op er komt zo een feesttoeter.
Luilak.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:38 schreef CindieY het volgende:
Zo, goeieavondIk verzet geen stap meer tot morgenmiddag 4 uur
Neuh, een 'HO! Nu even niet Cin, anders ga je echt goed ziek worden". Ik loop al anderhalve week achter mezelf aan te hollen met allerllei nare verschijnselen en ik ben 't nu wel zat. Ik ga even rustig aan doen en dit topic verblijden met mijn aanwezigheidquote:
Aww, *aait wat*quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, een 'HO! Nu even niet Cin, anders ga je echt goed ziek worden". Ik loop al anderhalve week achter mezelf aan te hollen met allerllei nare verschijnselen en ik ben 't nu wel zat. Ik ga even rustig aan doen en dit topic verblijden met mijn aanwezigheid
Ok, vooruit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, een 'HO! Nu even niet Cin, anders ga je echt goed ziek worden". Ik loop al anderhalve week achter mezelf aan te hollen met allerllei nare verschijnselen en ik ben 't nu wel zat. Ik ga even rustig aan doen en dit topic verblijden met mijn aanwezigheid
Die hamsterquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:52 schreef Cee het volgende:
3fm heeft mijn Zeroes Request-lijst gelezen en besloten alle nummers deze week uit te zenden. Kan niet anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |