Huh dat is wel vaag!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eigenlijk best irritant dat ik op mn werk wel kan zien dat ik pm heb, maar t niet kan lezen. stomme Websense!
godsamme kolere zeg! hoe verzinnen ze het! en tussendoor naar huis?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die was van half10 tot half11. Reken maar uit
welnee, IT heeft gewoon bepaalde onderdelen geblokt. echt consequent zijn ze er niet in, maar dat terzijde.....quote:
Sowieso tentamens 's avonds, ik heb nu echt nul concentratievermogen meer over. En nee, tussendoor niet naar huis geweest, ik heb op Windesheim zitten studeren. Doe ik obviously niet nog een keerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
godsamme kolere zeg! hoe verzinnen ze het! en tussendoor naar huis?
sterkte straks! ik zal voor je duimen. i kheb straks geen duimen meer over na al dat geduim vandaag!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sowieso tentamens 's avonds, ik heb nu echt nul concentratievermogen meer over. En nee, tussendoor niet naar huis geweest, ik heb op Windesheim zitten studeren. Doe ik obviously niet nog een keer
Dankje dankje! Eet smakelijk en film kijksequote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sterkte straks! ik zal voor je duimen. i kheb straks geen duimen meer over na al dat geduim vandaag!
Flauwquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
welnee, IT heeft gewoon bepaalde onderdelen geblokt. echt consequent zijn ze er niet in, maar dat terzijde.....
i know...was zelf ooit stagair systeembeheer ergens.....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Flauw. En zelf mogen ze alles checken
.
Maar Ben Saunders is GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:58 schreef alors het volgende:
Oh mt5 zal wel vol zitten met Saunders bagger, de megahit en andere shit, ik ga wel Spangas kijken.
Spangasquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:58 schreef alors het volgende:
Oh mt5 zal wel vol zitten met Saunders bagger, de megahit en andere shit, ik ga wel Spangas kijken.
To Say Helloquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:11 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme Rihanna en lesbosex.
I just came.
Venema is er niet dus geen toeterquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Let op er komt zo een feesttoeter.
Luilak.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:38 schreef CindieY het volgende:
Zo, goeieavondIk verzet geen stap meer tot morgenmiddag 4 uur
Neuh, een 'HO! Nu even niet Cin, anders ga je echt goed ziek worden". Ik loop al anderhalve week achter mezelf aan te hollen met allerllei nare verschijnselen en ik ben 't nu wel zat. Ik ga even rustig aan doen en dit topic verblijden met mijn aanwezigheidquote:
Aww, *aait wat*quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, een 'HO! Nu even niet Cin, anders ga je echt goed ziek worden". Ik loop al anderhalve week achter mezelf aan te hollen met allerllei nare verschijnselen en ik ben 't nu wel zat. Ik ga even rustig aan doen en dit topic verblijden met mijn aanwezigheid
Ok, vooruit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, een 'HO! Nu even niet Cin, anders ga je echt goed ziek worden". Ik loop al anderhalve week achter mezelf aan te hollen met allerllei nare verschijnselen en ik ben 't nu wel zat. Ik ga even rustig aan doen en dit topic verblijden met mijn aanwezigheid
Die hamsterquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:52 schreef Cee het volgende:
3fm heeft mijn Zeroes Request-lijst gelezen en besloten alle nummers deze week uit te zenden. Kan niet anders.
Hij ligt er al.quote:
Bandje geformeerd door een tv-programma. Zangeres heeft bij mij op school gezetenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:29 schreef 3rdRock het volgende:
is Stereo uit elkaar??
wie??? kan echt geen nummer van ze noemen....
Nou, luister nu maar naar de radio dan. Die plaat ken je heus wel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:29 schreef 3rdRock het volgende:
is Stereo uit elkaar??
wie??? kan echt geen nummer van ze noemen....
nee, zegt me echt niets...maar 2 jaar geleden luisterde ik amper radio.......maar ik vind het ook niet echt geweldig dus...like I carequote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, luister nu maar naar de radio dan. Die plaat ken je heus wel.
En daarnaast is de zangeres van Stereo in een hele bak 3FM-jingles te horen.
ik begin dit liedje steeds leuker en leuker te vinden...quote:
* 3rdRock laat justmattie binnenquote:
Bier?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
* 3rdRock laat justmattie binnen
yo bitch!
heb ik nietquote:
quote:
Wijn moet ik nog leren drinken. Iets anders dan? Frisje?quote:
School gaat bij mij de rest van de week mooi aan de kant!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:09 schreef justmattie het volgende:
Huiswerk even aan de kant, muziek uit en 3FM aan
Ik heb donderdag en vrijdag een toets. En dan volgende week woensdag nog 1quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:10 schreef minthy het volgende:
[..]
School gaat bij mij de rest van de week mooi aan de kant!!
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wijn moet ik nog leren drinken. Iets anders dan? Frisje?
goed plan! heb alleen oploskoffie....quote:
Koffie gaat er ook nog wel inquote:
Ga je thee voor mij zetten dan? Met honing, bittequote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
goed plan! heb alleen oploskoffie....
Ik ben er voor een week of 10 weer vanaf, gelukkig!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb donderdag en vrijdag een toets. En dan volgende week woensdag nog 1
Nog opdrachten die je in elkaar moet knutselen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben er voor een week of 10 weer vanaf, gelukkig!!
Maakt niet uit, joh! Als er maar caffeine in zit!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
goed plan! heb alleen oploskoffie....
Ik ook na volgende week. Moet alleen dan m'n laatste verslagen af gaan maken. Eind maart heb ik afrondingsgesprekquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben er voor een week of 10 weer vanaf, gelukkig!!
De komende periode weer, maar nu komen de leuke vakken voor mij, (keuze)minorsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nog opdrachten die je in elkaar moet knutselen?
En na dat gesprek ben je helemaal klaar met je studie?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ook na volgende week. Moet alleen dan m'n laatste verslagen af gaan maken. Eind maart heb ik afrondingsgesprek
honing heb ik niet....wel 4 fruitsmaakjes.....weet ff niet wat.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ga je thee voor mij zetten dan? Met honing, bitte
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:15 schreef minthy het volgende:
[..]
De komende periode weer, maar nu komen de leuke vakken voor mij, (keuze)minorsDaar ben ik dan ook niet zo bang voor. Als ik deze periode alles voldoende afsluit, heb ik m'n P
Laat 't ons weten, dan gaan we een feestje vieren in dit topicquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ook na volgende week. Moet alleen dan m'n laatste verslagen af gaan maken. Eind maart heb ik afrondingsgesprek
Ik drink geen koffie. Maar fruitsmaakjes zijn altijd goed! Wel suiker in huis?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
honing heb ik niet....wel 4 fruitsmaakjes.....weet ff niet wat.
en qua koffie: hazelnoot, latte macchiato, cappuccino, vanillecappuccino en wienermelange!
ehm...er staat een pot van de vorige bewoners...verder alleen zoetjes!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie. Maar fruitsmaakjes zijn altijd goed! Wel suiker in huis?
Suiker van de vorige bewonersquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm...er staat een pot van de vorige bewoners...verder alleen zoetjes!
Cursus. En jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:16 schreef minthy het volgende:
[..]
En na dat gesprek ben je helemaal klaar met je studie?
Ga ik zeker doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Laat 't ons weten, dan gaan we een feestje vieren in dit topic
+1quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:21 schreef CindieY het volgende:
[..]Eerlijk gezegd blijf ik er voor wakker
Dankjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1
en hier is uw citroenthee met zoetje!
Ja, doen we!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Laat 't ons weten, dan gaan we een feestje vieren in dit topic
ik vind van niet. granaat op die man!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dankje
Dit nummer wordt eerlijk gezegd ook steeds lekkerder naarmate ik em vaker hoor.
I'd catch a grenade for ya!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind van niet. granaat op die man!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |