MeeegaaaaSHIIIITTTT!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:49 schreef Markeerstift het volgende:
Hoezo dat nummer net? Ik zet een koptelefoon op om niet van die kutmuziek van mijn buurjongen te horen. Komt het op mijnkoptelefoon
Tot later, Mook!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:06 schreef DaMook het volgende:
Douchen, eten, werken en dan WEEKEND.
Tot vanavond.
Iddquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Echt, dat vrouwtje net... Ik kom niet meer bij hier.
Goede plaat iddquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Police - Message in a bottle wist niet dat het van de Police was.
Ik zeg vervang @ door een 2 en dan kom je na het uitvoeren van wat lastige berekeningen uit op U2. Heb ik wat gewonnen?!quote:
Het U@ prijzenpakket !quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik zeg vervang @ door een 2 en dan kom je na het uitvoeren van wat lastige berekeningen uit op U2. Heb ik wat gewonnen?!
Yeeeah, zeer blij meequote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Het U@ prijzenpakket !
[ afbeelding ]
Welke?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:21 schreef alors het volgende:
schijtnummer dit, zal wel megahit worden.
Van Sara Barellis. Huisvrouwenpop...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welke?
Ze moeten gewoon Janelle Monae megahit maken, en boeien als het geen nieuwe plaat is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:32 schreef summer2bird het volgende:
Bond!![]()
Heb je nieuwe mascara nodig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh? iets gemist?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heb je nieuwe mascara nodig?
Ow, haha, nee ik heb nog genoegquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, ik heb over. Nog in de verpakking.
Jammer.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:33 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ow, haha, nee ik heb nog genoeg
Die werd net door Frank ook al gemaakt jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze gaan verder onder de naam Mono.
Te flauw, ik weet 't.
FAILquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:50 schreef alors het volgende:
[..]
Die werd net door Frank ook al gemaakt ja
Je denkt dat ik daarnaar luister?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:50 schreef alors het volgende:
[..]
Die werd net door Frank ook al gemaakt ja
Nee, ik deel het mede ter kennisgeving.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je denkt dat ik daarnaar luister?
Zou je een afgang bespaard ehbben.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je denkt dat ik daarnaar luister?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:52 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, ik deel het mede ter kennisgeving.
Dank.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zou je een afgang bespaard ehbben.
Ik ook. Sheryl Crow was ik niet op gekomen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:19 schreef 3rdRock het volgende:
ff Dj Duel luisteren....mmm, ik weet er nog best wat
de introvragen wist ik niet, de andere 4 wel![]()
ik had normaal gesproken met 7-4 van Gerard verloren![]()
![]()
rolfwolfquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:11 schreef wolfrolf het volgende:
Zojuist de 3FM en GIEL app gedownload @ mijn iPhone 4.
Frankrijk
eigenlijk best irritant dat ik op mn werk wel kan zien dat ik pm heb, maar t niet kan lezen. stomme Websense!quote:
Leuk, Southern Sun zocht ik ook al, maar ik was het alweer vergeten toen ik de vrije keuzes kon invoeren.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Eindelijk mijn lijst ook af voor de Zeroes.
Aaliyah - Try Again
Alicia Keys - No One
Amy MacDonald - This Is The Life
Bløf - Mooie Dag
Christina Aguilera feat. Lil' Kim - Can't Hold Us Down
Evanescence - My Immortal
Gossip - Heavy Cross
Guano Apes - Big In Japan
Jennifer Lopez feat. Ja Rule - I'm Real (Remix)
Judith - You
Krezip - Won't Cry
Motorcycle - As The Rush Comes (en dan eigenlijk de Sweeping Strings Remix)
Nelly Furtado - Try
Nneka - Heartbeat
Robyn - With Every Heartbeat
Sisqo - Thong Song
The Streets - Dry Your Eyes
Thirteen Senses - Through The Glass
Within Temptation - Ice Queen
Wyclef Jean feat. Mary J Blige - 911
Eigen keuze:
Anouk - Margarita Chum
Paul Oakenfold - Southern Sun
Saybia - The Second You Sleep
Veel guilty pleasures eigenlijk. En dan heeft de grootste guilty pleasure het uiteindelijk nét niet gered... Eamon - Fuck It heb ik er uiteindelijk afgehaald...
Andere plaatjes die het net niet hebben gered en ik toch wel even wil noemen zijn Rank 1 - Such Is Life, Lasgo - Something, QOTSA - No One Knows, Gigi d'Agostini - L'Amour Toujours, Coldplay - The Scientist en Alicia Keys - Fallin. Wilde toch voor No One gaan.
das echt kut! hoe lang moet je daar op wachten? ik bedoel: hoe laat was je vorige schooldate?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:53 schreef CindieY het volgende:
Pff, even jullie lastig vallen uit pure verveling. Straks om half7 nog een tentamen
Die was van half10 tot half11. Reken maar uitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
das echt kut! hoe lang moet je daar op wachten? ik bedoel: hoe laat was je vorige schooldate?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |