Veel plezierquote:Op maandag 24 januari 2011 23:58 schreef Teal het volgende:
[..]
O wacht nog 990 posts voor de 4000 ik blijf nog even
3.3 cent?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:11 schreef Zeroku het volgende:
Twijfell. Vodafail blijft sms'jes willekeurig 4 uur later versturen. Bekend probleem schijnbaar, maar wel 1.000 sms'jes voor 10 euro. En bij T-Mobile krijg ik iedere 10 euro 300 sms'jes gratis en betaal ik 12 cent per sms, terwijl bij Vofafone dus 1 cent..
vrije dag ja?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 07:06 schreef Michhas het volgende:
Godver, zo vroeg wakker op mijn vrije dag
Ja, goed, lekker bezig, nu wel een beetje gaar, maar dat is altijd op dinsdag... gisteravond weer tot laat trainen...quote:
Mwaah, redelijk, nog wel hoofdpijn, maar ben wel gewoon aan het werk deze week... en veel minder op fok, omdat ik gewoon moet werken!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:04 schreef MaleDuck het volgende:
en hoe is het bij jou? weer helemaal beter?
jep tot kwart voor 11, dus is meestal over twaalven voordat je thuis in je bedje ligt... en dan om 6 uur er weer uit... daar ben ik niet voor gemaaktquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:06 schreef NBT het volgende:
[..]
Mwaah, redelijk, nog wel hoofdpijn, maar ben wel gewoon aan het werk deze week... en veel minder op fok, omdat ik gewoon moet werken!!![]()
Tot laat getraind ja?
Nee, ben daar ook niet voor gemaakt..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jep tot kwart voor 11, dus is meestal over twaalven voordat je thuis in je bedje ligt... en dan om 6 uur er weer uit... daar ben ik niet voor gemaakt
werkse dan! Ga ik ook doen vandaag!
ik ook, 8 uurtjes heb ik wel nodig...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:10 schreef NBT het volgende:
[..]
Nee, ben daar ook niet voor gemaakt..Was gister ook half 12, normaal lig ik om 10 uur al plat
Ja dat zeker wel, en dan nog kan ik wel langer blijven liggenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ook, 8 uurtjes heb ik wel nodig...
Dat wil ik ook wel, maar gaat tegenwoordig niet meer...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:14 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja dat zeker wel, en dan nog kan ik wel langer blijven liggen
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:21 schreef tdrone het volgende:
hoi
ik heb vandaag wel kunnen uitslapen (halfuurtje langer)
ja mijn vader kon me brengen en dat scheelt me weer 3 kwartier OVquote:
Ik ook, maar ik moet wel over 10 min wegquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:21 schreef tdrone het volgende:
hoi
ik heb vandaag wel kunnen uitslapen (halfuurtje langer)
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:25 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik moet wel over 10 min weg
Ik ben al een uur aan het werk joh, zeur nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:25 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik moet wel over 10 min weg
ik leef met je meequote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:26 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ben al een uur aan het werk joh, zeur niet
Anders zou ik echt mijn bed niet uitkomen, als ik niks zou verdienen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik leef met je mee![]()
maar jij verdient er wel geld mee he
Ik moet dan naar school voor vakken waar ik al examen voor zou kunnen doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:31 schreef NBT het volgende:
[..]
Anders zou ik echt mijn bed niet uitkomen, als ik niks zou verdienen.
Waarom ga je dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:31 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik moet dan naar school voor vakken waar ik al examen voor zou kunnen doen
nou ik heb ook maar een magere stagevergoedingquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:31 schreef NBT het volgende:
[..]
Anders zou ik echt mijn bed niet uitkomen, als ik niks zou verdienen.
omdat je een aandachtsgeile puber bent?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:35 schreef honkeytonk het volgende:
Ik moet naar school voor een gesprek met een maatschappelijk werker
Nee, niet daaromquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
omdat je een aandachtsgeile puber bent?
moet je diegene daarover gaan lastig vallen, ben benieuwd wat de reactie isquote:
quote:
Ik heb hem nooit eerder gezienquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:00 schreef tdrone het volgende:
[..]
inderdaad boutnummer
ben jij nieuw hier?
ppssst, hij is er weerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:05 schreef tdrone het volgende:
hij is ook al weer weg geloof ik
(ik werd al bang)
Mijn afgetrainde lichaam mag je wel als schild gebruikenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:07 schreef tdrone het volgende:
[..]
mag ik achter jou brede gestalte schuilen?
Mensen die rokenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:10 schreef otacon het volgende:
...ik ben zelf niet 1 van de kleinste hoor!
even een peukie doen ben der zo weer!
rookzequote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:10 schreef otacon het volgende:
...ik ben zelf niet 1 van de kleinste hoor!
even een peukie doen ben der zo weer!
Klinkt als faalzequote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:11 schreef tdrone het volgende:
[..]
haalze
(waarom klinkt dat zo raar? )
SPOILER: Ik die een auto til :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typefouten, ik maak ze met trots.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:13 schreef Teal het volgende:
haha ik bedenk me net dat dat wel een briljante manier zou zijn om autos te jattenSPOILER: Ik die een auto til :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doe ik hier?
Zo op je boot, en dan door naar America varenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:14 schreef tdrone het volgende:
[..]
haha ik bedenk me net dat dat wel een briljante manier zou zijn om autos te jatten
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:17 schreef Teal het volgende:
[..]
Zo op je boot, en dan door naar America varen
Jammer genoeg doen ze er alles aan om het onmogelijk te maken een auto te jattenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:20 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik ga me zo flink wat autos jatten en dan rentenieren
?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:22 schreef otacon het volgende:
Zal je voornamelijk twingo's lopen jatten hier in NL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With all due respect. F*ck you, Sir!
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:26 schreef otacon het volgende:
Twingo's...auto's die je wel op elke hoek van de straat kan vindenIk weet wat een twingo isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik vind het reuze meevallen hoeveel het er zijn.
Denk dat je eerder een golf / polo te pakken hebt
Typefouten, ik maak ze met trots.
Ik kom het niet vaak tegen, maar het is niet ongewoon.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:26 schreef Teal het volgende:
Is het eigenlijk normaal dat je je cv gewoon op je portfolio website zet?
Kom uit het zuiden alleen maar van die twingo's hier. Beter als hij een tripje monacco maak om daar wat auto's te stelenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:27 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik weet wat een twingo is
Maar ik vind het reuze meevallen hoeveel het er zijn.
Denk dat je eerder een golf / polo te pakken hebt
Mijn portfolioquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:30 schreef otacon het volgende:
[..]
Ik kom het niet vaak tegen, maar het is niet ongewoon.
Wat voor een portfolio precies?
[..]
Kom uit het zuiden alleen maar van die twingo's hier. Beter als hij een tripje monacco maak om daar wat auto's te stelen
je kan ook erbij zetten voor meer informatie en mijn CV mail naar .... en dan zet je ergens anders dat je werkervaring hebt en opleiding etc maar niet je hele CVquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:34 schreef Teal het volgende:
[..]
Mijn portfolio
Om te laten zien wie ik ben, webdesigner en alles wat daarbij hoort.
ja maar dan liggen wel veel gegevens van je op internet..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:35 schreef otacon het volgende:
Kan je er makkelijk een cv-tje bij mikken. Dan hoef je het later ook nooit extra erachteraan te verzenden of wat dan ook.
Het makkelijke van cv daar neer pleuren is dat mensen hem daar gewoon kunnen downloaden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:35 schreef tdrone het volgende:
[..]
je kan ook erbij zetten voor meer informatie en mijn CV mail naar .... en dan zet je ergens anders dat je werkervaring hebt en opleiding etc maar niet je hele CV
Indeedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:35 schreef otacon het volgende:
Kan je er makkelijk een cv-tje bij mikken. Dan hoef je het later ook nooit extra erachteraan te verzenden of wat dan ook.
Ik kan er ook een wachtwoord voor zetten, en dan als mensen mijn cv willen zien, dat ze dan dat wachtwoord kunnen opvragen, zodat ik weet wie er naar kijktquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:37 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja maar dan liggen wel veel gegevens van je op internet..
Mwa zolang je sofinummer en je bankrekeningnummer niet op je cv staan dan maak het weinig uitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:37 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja maar dan liggen wel veel gegevens van je op internet..
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:43 schreef otacon het volgende:
[..]
Mwa zolang je sofinummer en je bankrekeningnummer niet op je cv staan dan maak het weinig uit
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:46 schreef otacon het volgende:
jahh jullie zoeken een oplossingik denk alleen mee
Pincode ofzo maakt inderdaad niet zoveel uit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:43 schreef otacon het volgende:
[..]
Mwa zolang je sofinummer en je bankrekeningnummer niet op je cv staan dan maak het weinig uit
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Pincode ofzo maakt inderdaad niet zoveel uit.
Ben een studentje en doe beveiliging.quote:
beveiligingquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:51 schreef otacon het volgende:
[..]
Ben een studentje en doe beveiliging.
Verder veel zwart werk
Ik zoek ook nog werkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:00 schreef otacon het volgende:
Jahh maar waar ik vandaag zit is dood en dood saai. Daarom heb ik zoveel tijd for Fok!
Nou, ik ben nu veel vrij voor een half jaar, en dan ga ik op kamers, dus ik MOET een baan hebben anders heb ik geen geld om op kamers te gaanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:07 schreef tdrone het volgende:
[..]
ben je wel actief op zoek of gewoon kijken of er iets op je pas komt?
Waar ga je op kamers?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:09 schreef Teal het volgende:
[..]
Nou, ik ben nu veel vrij voor een half jaar, en dan ga ik op kamers, dus ik MOET een baan hebben anders heb ik geen geld om op kamers te gaan
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:16 schreef tdrone het volgende:
[..]
kom je daar tussen de oh oh cherso types te zitten
Over stempels gesprokenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:16 schreef tdrone het volgende:
[..]
kom je daar tussen de oh oh cherso types te zitten
[/fokgedrag]quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:22 schreef tdrone het volgende:
[..]
ALLE HAGENEZEN ZIJN ZOALS DIE MENSEN IN OH OH GERZO!
[/autistengedrag]
Maar goed dat je er dan maar niet heen hoeft hea?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:24 schreef tdrone het volgende:
[..]
maar ik weet niet Den Haag lijkt me gewoon niet de leukste stad om te studeren..
Sinds studeren in Twentequote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:26 schreef otacon het volgende:
Sinds wanneer gaan studeren en leuk samen dan? Maak niet uit in welke stad je dan zit
moest inderdaad zijn "om op kamers te gaan"quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:29 schreef otacon het volgende:
Dat is een leuke studentenleven hebben, maar dat maakt leren/studeren niet leuker
Aan het werk ofzo?quote:
hetzelfde hierquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:59 schreef Teal het volgende:
[..]
Aan het werk ofzo?
Ik ben ook aan het werk, aan me website, maar wel tijd voor FOK!
Ik om 6.15quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:30 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik stond al om half 8 naast me bed te dansen
Was dat maar waar. Heb net 3,5 uur gewerkt alquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:31 schreef Teal het volgende:
[..]
Oke, ik dacht dat je net uit bed kwam strompelen
Daar heb ik gelukkig nooit last van. Wel dat ik altijd moe ben thoughquote:
Lekker, ik heb geen werkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Was dat maar waar. Heb net 3,5 uur gewerkt al
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig nooit last van. Wel dat ik altijd moe ben though
Ja, maar examen half jaar, 2 dagen per week schoolquote:
Oooh, dat schiet niet opquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:36 schreef Teal het volgende:
[..]
Ja, maar examen half jaar, 2 dagen per week school, dus ik wil een bijbaantje maar kan niets vinden
It'squote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dat schiet niet op
Misschien moet je het eens bij It's proberen
Dat is toch leukquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
bah zaterdag weer voetbalplaatjes uit gaan delen
hihi daar ben ik vanaf nu dat weer naar AH isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
bah zaterdag weer voetbalplaatjes uit gaan delen
Nouquote:
Zuurquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:47 schreef Teal het volgende:
029. 199 Rockiejj
029. 199 Teal
Gedeeld nog wel
MAar ik heb gister wel de 3000 gehaaldquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wilde ook een rond getal, en ik mis ook 1 post
Woohoo, en jij hebt de power over de plaatjes. Hail to CCquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Neejankende kinderen en ouders bij je kassa
okquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:49 schreef Teal het volgende:
[..]
MAar ik heb gister wel de 3000 gehaald
En dan nog niet gevenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woohoo, en jij hebt de power over de plaatjes. Hail to CC
Kruip voor dit plaatje etterbakje
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woohoo, en jij hebt de power over de plaatjes. Hail to CC
Kruip voor dit plaatje etterbakje
Je wil dit plaatje? En dan verscheur je het waar de ouders bij staanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hihi
ik heb de macht over ze
Ik denk dat je baas dan jouw contract verscheurd waar je zelf bij staatquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je wil dit plaatje? En dan verscheur je het waar de ouders bij staan
Ach, als je maar lol hebt gehad tochquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk dat je baas dan jouw contract verscheurd waar je zelf bij staat.
Niet als ze geen recht hebben op een plaatjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk dat je baas dan jouw contract verscheurd waar je zelf bij staat.
Zat er net een extreem zeldzame inquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Niet als ze geen recht hebben op een plaatje
Ik moet nu een voetbalplaatje van mezelf makenquote:
Doe dan je UIquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik moet nu een voetbalplaatje van mezelf maken
Omdat ik er werk kreeg ik zo'n gratis code
Nou, dan ga je die toch gewoon kijkenquote:
Ik heb toch geen kerst film liggenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dan ga je die toch gewoon kijken
quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kom bij mij Home alone kijken
Je mag bij CC kijken lucky fishquote:
Mensquote:
Duhuquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wel naar de film blijven kijken dan he
owquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zo vanzelfsprekend is dat niet
Was voor mensen die ook wat wouden zien, het was een decoyquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens iets aanbieden,
quote:
Ja, ga maar naar de video theekquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:03 schreef tdrone het volgende:
ik heb nog nooit home alone gezien
(is dat erg)
Ja, dat is ergquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:03 schreef tdrone het volgende:
(is dat erg)
neuhquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:03 schreef tdrone het volgende:
(is dat erg)
Dus je accepteert mijn aanbod voor die kamer?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:04 schreef Teal het volgende:
[..]
Was voor mensen die ook wat wouden zien, het was een decoy
[..]
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
neuh
[..]
Dus je accepteert mijn aanbod voor die kamer?
Waarom in Den Haag? Ik zoek wel mn eigen kamertje in Noord-Hollandquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:06 schreef Teal het volgende:
Ga maar 300 reacties doorlezen waarom je het moet kijken![]()
[..]![]()
Maar dan zit je in den haag en kost het je 250 per maand
Jij wou bij mij komenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Waarom in Den Haag? Ik zoek wel mn eigen kamertje in Noord-Holland
Ik kijk bijna nooit TVquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:07 schreef tdrone het volgende:
ik kijk sowieso bijna nooit films..
alleen in de bioscoop af en toe
Ik kom wel eens op bezoekquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:07 schreef Teal het volgende:
[..]
Jij wou bij mij komen
Ik ga in Den haag zitten
Kost je ook 250quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik kom wel eens op bezoek
kom je ook eens bij mij op bezoek dan??quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik kom wel eens op bezoek
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Er zijn toch wel verschillende manieren om dat te betalen?
De vraag is of je dat wilt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:11 schreef tdrone het volgende:
[..]
kom je ook eens bij mij op bezoek dan??
owquote:
waarom niet ben je zo eng in het echt?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
De vraag is of je dat wilt.
Cash, overschrijven, creditcard is toch genoeg mogelijkheden?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
De vraag is of je dat wilt.
[..]
ow
ik ben niet eng hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:12 schreef tdrone het volgende:
[..]
waarom niet ben je zo eng in het echt?
Ik niet hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:25 schreef tdrone het volgende:
wat is iedereen deze week maar in de kamer opruim mood
werk zequote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:29 schreef Stuart het volgende:
* Stuart moet zo weer werken. Tot vanavond
3 uur sluiten de cafesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:32 schreef eNGine10 het volgende:
Mr T? Tot hoelaat is alles los in Valkenburg?
Ondertussen je nummer nog kunnen vinden trouwens? Of sms jij mij gewoon een keer?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:37 schreef tdrone het volgende:
[..]
3 uur sluiten de cafes
ik moet nog tot volgende week woensdag op stage
Ik sms jou wel als je je nummer even PMtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:40 schreef eNGine10 het volgende:
En misschien iets leuks om 's middags te gaan doen in de omgeving van Valkenburg?
Nu werk ik bij mn vader en dat is werkelijk oersaaiquote:
Dat had ik al gedaan hahaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:43 schreef tdrone het volgende:
[..]
Ik sms jou wel als je je nummer even PMtik weet natuurlijk niet of dat nu open is maar je kan in de grotten gaan lasergamen, maastricht is ook wel een leuke stad.. laat me verder even denken dan kom ik nog wel op wat dingen..
okquote:
voor één keer jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:46 schreef Zeroku het volgende:
Dat lasergamen in Valkenburg is wel tof.
Is ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:49 schreef tdrone het volgende:
[..]
voor één keer ja
maar heb het vroeger iets van 8 keer gedaan met kinderfeestjes enzulks.. dan word het wel iets minder leuk
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:54 schreef tdrone het volgende:
is het hoi kwartiertje begonnen © by michhas
Jeeejquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hoi iedereen
Zometeen eindelijk abonnement veranderen en mobiel FOK!ken
Ik neem een blackberry (ofzo) en die telefoons zijn meer gemaakt voor internet dan mijn starquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jeeej
Hoezo heb je daar en ander abbo voor nodig dan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |