Veel plezierquote:Op maandag 24 januari 2011 23:58 schreef Teal het volgende:
[..]
O wacht nog 990 posts voor de 4000 ik blijf nog even
3.3 cent?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:11 schreef Zeroku het volgende:
Twijfell. Vodafail blijft sms'jes willekeurig 4 uur later versturen. Bekend probleem schijnbaar, maar wel 1.000 sms'jes voor 10 euro. En bij T-Mobile krijg ik iedere 10 euro 300 sms'jes gratis en betaal ik 12 cent per sms, terwijl bij Vofafone dus 1 cent..
vrije dag ja?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 07:06 schreef Michhas het volgende:
Godver, zo vroeg wakker op mijn vrije dag
Ja, goed, lekker bezig, nu wel een beetje gaar, maar dat is altijd op dinsdag... gisteravond weer tot laat trainen...quote:
Mwaah, redelijk, nog wel hoofdpijn, maar ben wel gewoon aan het werk deze week... en veel minder op fok, omdat ik gewoon moet werken!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:04 schreef MaleDuck het volgende:
en hoe is het bij jou? weer helemaal beter?
jep tot kwart voor 11, dus is meestal over twaalven voordat je thuis in je bedje ligt... en dan om 6 uur er weer uit... daar ben ik niet voor gemaaktquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:06 schreef NBT het volgende:
[..]
Mwaah, redelijk, nog wel hoofdpijn, maar ben wel gewoon aan het werk deze week... en veel minder op fok, omdat ik gewoon moet werken!!![]()
Tot laat getraind ja?
Nee, ben daar ook niet voor gemaakt..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jep tot kwart voor 11, dus is meestal over twaalven voordat je thuis in je bedje ligt... en dan om 6 uur er weer uit... daar ben ik niet voor gemaakt
werkse dan! Ga ik ook doen vandaag!
ik ook, 8 uurtjes heb ik wel nodig...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:10 schreef NBT het volgende:
[..]
Nee, ben daar ook niet voor gemaakt..Was gister ook half 12, normaal lig ik om 10 uur al plat
Ja dat zeker wel, en dan nog kan ik wel langer blijven liggenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ook, 8 uurtjes heb ik wel nodig...
Dat wil ik ook wel, maar gaat tegenwoordig niet meer...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:14 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja dat zeker wel, en dan nog kan ik wel langer blijven liggen
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:21 schreef tdrone het volgende:
hoi
ik heb vandaag wel kunnen uitslapen (halfuurtje langer)
ja mijn vader kon me brengen en dat scheelt me weer 3 kwartier OVquote:
Ik ook, maar ik moet wel over 10 min wegquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:21 schreef tdrone het volgende:
hoi
ik heb vandaag wel kunnen uitslapen (halfuurtje langer)
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:25 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik moet wel over 10 min weg
Ik ben al een uur aan het werk joh, zeur nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:25 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik moet wel over 10 min weg
ik leef met je meequote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:26 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ben al een uur aan het werk joh, zeur niet
Anders zou ik echt mijn bed niet uitkomen, als ik niks zou verdienen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik leef met je mee![]()
maar jij verdient er wel geld mee he
Ik moet dan naar school voor vakken waar ik al examen voor zou kunnen doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:31 schreef NBT het volgende:
[..]
Anders zou ik echt mijn bed niet uitkomen, als ik niks zou verdienen.
Waarom ga je dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:31 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ik moet dan naar school voor vakken waar ik al examen voor zou kunnen doen
nou ik heb ook maar een magere stagevergoedingquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:31 schreef NBT het volgende:
[..]
Anders zou ik echt mijn bed niet uitkomen, als ik niks zou verdienen.
omdat je een aandachtsgeile puber bent?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:35 schreef honkeytonk het volgende:
Ik moet naar school voor een gesprek met een maatschappelijk werker
Nee, niet daaromquote:Op dinsdag 25 januari 2011 08:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
omdat je een aandachtsgeile puber bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |