quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:03 schreef zarGon het volgende:
Zeliha, genomes sharen?!
*wink
*nudge
*grab
En deze was ook nog wel een quote waardquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:04 schreef IHVK het volgende:
Volgens mij is die hele site gewoon door Joden opgericht en zeggen ze dat iedereen Joods is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2011 23:13:24 ]
Landysh, er is iets wat ik je moet vertellen...quote:Op maandag 24 januari 2011 23:24 schreef Landysh het volgende:
Weissman! Mijn vader heeft een Joods/Afrikaanse mtDNA!
http://farm6.static.flickr.com/5211/5385846274_05ca77685b_z.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Landysh, er is iets wat ik je moet vertellen...Wat is er, Triggershot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeliha, je bent een negerin.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:24 schreef Landysh het volgende:
Weissman! Mijn vader heeft een Joods/Afrikaanse mtDNA!
http://farm6.static.flickr.com/5211/5385846274_05ca77685b_z.jpg
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sen bu satirlari okurken, ben cok uzaklarda olacagim;
Yillar oncesiydi...
Mogen Jodenknechten ook mee doen?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:14 schreef zarGon het volgende:
AFSPLITSEN DIT TOPIC! Joden op FOK! #1!
Jij hebt geen UI, dus sowieso DOE JE NIET MEER MEE !!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:37 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Mogen Jodenknechten ook mee doen?
Heb je een suggestie?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij hebt geen UI, dus sowieso DOE JE NIET MEER MEE !!
Hm. Ja.. ehhhquote:Op maandag 24 januari 2011 23:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ayça wat doe je ?
Ik dacht dat we samen ROOD waren
Al meer dan 8k posts maar niet weten hoe je een UI moet instellen. Mijn beeld van de gemiddelde Fok!ker zakt steeds verder weg.quote:
1000 is mooier.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Weet niet eigenlijk , vond het een mooi rond getal.
Hoho , doe rustig tegen Sachertote. Hij vind Joden heel leuk , ik denk dat jullie goede vrienden kunnen worden !quote:Op maandag 24 januari 2011 23:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Al meer dan 8k posts maar niet weten hoe je een UI moet instellen. Mijn beeld van de gemiddelde Fok!ker zakt steeds verder weg.
Dat is te makkelijk. Ik zend liever diffuse boodschappen uit.quote:
Nee man, ik heb niet eens 1% Afrikaans DNA. Mijn vader heeft wel iets minder dan 1% Afrikaans.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:50 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat is te makkelijk. Ik zend liever diffuse boodschappen uit.
dan lees je niet goed, en feliquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:17 schreef Weissman het volgende:
wtf, waarom wordt ik niet gefeliciteerd ?
Omdat je een onvergeeflijke grammaticale fout maakt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:17 schreef Weissman het volgende:
Jij houdt niet van kaas.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:17 schreef Weissman het volgende:
Ben je jarig dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:17 schreef Weissman het volgende:
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2011 00:19:44 ]
Ik weet niet of ik moet huilen of lachen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:20 schreef Weissman het volgende:
grammarNAZIS![]()
maar alsnog heul dank U.
Seni sevi yoromquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:24 schreef Symphonic het volgende:
Mijn klomp breekt (een klomp is puur Hollands)
Maar hoe zeg je nou in het Turks: Ik snap hier geen reet van?
Waar uit Turkije is je vader? Is hij een echt Oosterse Koerd of meer een Centraal-Anatolische Koerd?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:12 schreef Fanta-stick het volgende:
Mijn voorouders komen uit Turkmenistan iig die van mijn moeders kant..daddy is een koerd..weet ik veel waar hij vandaan komt.
Sorani toch ? voor zover ik me kon herinneren.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Waar uit Turkije is je vader? Is hij een echt Oosterse Koerd of meer een Centraal-Anatolische Koerd?
sen chok ghuzell kiezquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:24 schreef Symphonic het volgende:
ik ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb een haat-liefde relatie met Turken
Bundan bir kıç anlamıyorum.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:24 schreef Symphonic het volgende:
ja zoiets ik ben dus echt een verkaaste turk ik weet niks van turkijequote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sorani toch ? voor zover ik me kon herinneren.
Benimle çıkmak ister misin?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:24 schreef Symphonic het volgende:
Dit ging over Koerden schat, is hij een Kirmanchi of een Sorani ?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ja zoiets ik ben dus echt een verkaaste turk ik weet niks van turkije
Vraag even naar gordelroos.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ja zoiets ik ben dus echt een verkaaste turk ik weet niks van turkije
Pezevenk !quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:24 schreef Symphonic het volgende:
Kirmanchi.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit ging over Koerden schat, is hij een Kirmanchi of een Sorani ?
Dat betekent pooier of klootzak.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Pezevenk !
lees als Pe-zeh-weank.
met de klemtoon op de laatste lettergreep.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat betekent pooier of klootzak.
Buyuk yarak.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Pezevenk !
lees als Pe-zeh-weank.
met de klemtoon op de laatste lettergreep.
http://translate.google.c(...)20geen%20reet%20van..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:33 schreef Ayca het volgende:
Vind het maar slapjes.Kon je niks anders bedenken.
Mijn fanta-stick, wat doe je...?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat betekent pooier of klootzak.
Zomaar.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://translate.google.c(...)20geen%20reet%20van...
Nee, ok. ff serieus:quote:
Haha tof! Maar serieus, ik wil weten hoeveel procent Aziatisch je bent. Het zou echt leuk zijn als ik meer Aziaat ben dan jij.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:04 schreef zarGon het volgende:
Zeliha, onze maternal haplogroups gemixt:
[ afbeelding ]
Geen idee wat het nut is trouwens, leek me leuk..
Ahahahah. Jup!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:40 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ook! Die van jou komt ook veel voor in Azie en Siberie, zie ik nu!
Misschien delen jij en ik wel een voorouder. Ik kan niet wachten tot relative finder klaar is.quote:
Europa 95%, Azië 5%.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Haha tof! Maar serieus, ik wil weten hoeveel procent Aziatisch je bent. Het zou echt leuk zijn als ik meer Aziaat ben dan jij.
Betah Ff weekendje rustig aan gedaan en nu weer knallen op school. Hoe gaat het met jou?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:34 schreef Staal het volgende:
[..]
Vraag even naar gordelroos..
Hoe gaat het trouwens met je?
Daar ben je mooi snel vanaf. Staat meestal een paar weken voor. Hoop dat het niet doorzet want dan kun je heel enge foto's maken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 07:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Betah Ff weekendje rustig aan gedaan en nu weer knallen op school. Hoe gaat het met jou?
Dat is nou het tonen van ruggengraatquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:06 schreef Staal het volgende:
Kwam Fanta laatst tegen in een topic in LIF.
Geen idee wat ik hier doe. Liep eergisteren nog af te geven op alle SC's en nu post ik er in drie..
Wat een kutnummer.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:07 schreef Rookert het volgende:
Soundtrack van Tron Legacy door Daft Punk
Derezzed vind ik anders ook best nice (denk dat je die hebt gehoord)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:25 schreef Ayca het volgende:
Die ene die ik beluisterd had, vond ik niet zo boeiend.Zo goed?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:46 schreef Rookert het volgende:
Ben weer 155 euro aan boeken lichter
Maar had wel 5% korting
Ayca, ik heb jouw even vergeleken met de mensen in mijn lijst, en je scoort het hoogst met een Assyrier (Ik ook, hij scoort hoog met iedereen, zijn grootvader was vast een playboy). Op de tweede plek komt zarGon en de 3e ben ik.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:32 schreef Ayca het volgende:
Die film lijkt me al helemaal niksmaar laat maar weten wat je ervan vond als je hem gaat kijken.
Jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Of ben je zo iemand die tegen het 'ouder worden'opziet?
Wist je dat alles alleen maar minder wordt na je 21e? Dat wordt dus afzien.quote:
Niet waar.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Wist je dat alles alleen maar minder wordt na je 21e? Dat wordt dus afzien.
Muah, je maakt je minder druk om onbelangrijke dingen die je in je jongere jaren niet kan onderscheiden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Je begint geestelijk en fysiek af te takelen; je krijgt een bierbuik en vergeet steeds vaker dingen. Over niet al te lange tijd begin je je af te vragen waarom al die jaren zo snel voorbij zijn gevlogen.
88 is oud, 21 is jong. Het is een psychologische barrière, het stelt helemaal niks voor.quote:
Draag je een keppeltje om je kalende kruin te verbergen? 24, je moet al bijna grijs zijn, mang.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:10 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heul niet, ik ben 24 en damn sexy !
Ik heb al een getunede rollator. Velgen, getinte handvatten alles...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Draag je een keppeltje om je kalende kruin te verbergen? 24, je moet al bijna grijs zijn, mang.
Wat is er mis met 22?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
21 klinkt oud. Oke, ik wil wel 21 worden maar nooit ouder worden dan 21.
Het leven begint pasquote:
Waarom dan ineens welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Pas na je 30e mag je gaan klagen!
Dan meten vrouwen zich een kort, pittig kapsel aan, komen ze 100 kilo aan, en worden ze chagrijnig.quote:
QFT.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan meten vrouwen zich een kort, pittig kapsel aan, komen ze 100 kilo aan, en worden ze chagrijnig.
Ja zeker.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan meten vrouwen zich een kort, pittig kapsel aan, komen ze 100 kilo aan, en worden ze chagrijnig.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:46 schreef Ayca het volgende:
Bekijk het positief, elk jaar dat je ouder wordt kom je dichter bij de dood. 14.gif
Mijn Ayca, wat doe jequote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:46 schreef Ayca het volgende:
Bekijk het positief, elk jaar dat je ouder wordt kom je dichter bij de dood. 14.gif
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:42 schreef Rookert het volgende:
WTF IS IHVK JARIG OFZO WAAROM WEET IK DIT NIET
Wie wordt de Robespierre?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:10 schreef IHVK het volgende:
De Mubaraks zijn naar Londen gevlucht gonst het op het internet.
Nou ja de nasleep van de Franse Revolutie was toch ook niet echt iets moois?quote:
Tis onvoorspelbaar, maar het is aannemelijk dat er veel bloed zal vloeien. Egypte is een kruitvat.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nou ja de nasleep van de Franse Revolutie was toch ook niet echt iets moois?
Alles kreeg weer snel een dictatoriaal sausje.
Het was een begin.
Ben echt benieuwd wat er gaat gebeuren.
Klopt. Egypte is ook geen Tunesië.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:31 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Tis onvoorspelbaar, maar het is aannemelijk dat er veel bloed zal vloeien. Egypte is een kruitvat.
Nog steeds geen UI ?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:31 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Tis onvoorspelbaar, maar het is aannemelijk dat er veel bloed zal vloeien. Egypte is een kruitvat.
Al gelezen, goed stuk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Klopt. Egypte is ook geen Tunesië.
Hier een interessant stuk erover
http://www.depers.nl/buit(...)middelvinger-op.html
Jup.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:19 schreef Landysh het volgende:
@Ayca & zarGon
Doet jullie relative finder het al?
Ik heb net die van mijn vader gecheckt en hij heeft allemaal neven nichten uit Noord/West Europa (& Blanke Amerikanen). Echt raar.
Nee, ik zie nog geen resultaten in de Relative Finder.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:19 schreef Landysh het volgende:
@Ayca & zarGon
Ik heb net die van mijn vader gecheckt en hij heeft allemaal neven nichten uit Noord/West Europa (& Blanke Amerikanen). Echt raar.
DNA->opslaan->doorverkopen->registratie etc etcquote:Op woensdag 26 januari 2011 04:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, ik zie nog geen resultaten in de Relative Finder.
Heb jij de Ancenstry Finder van je pa al bekeken? En hoe ziet het eruit als jij je pa en jou vergelijkt bij de Family Inheritance: Advanced?
Tien resultaten, waarvan negen 5th cousin en één distant cousin.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:19 schreef Landysh het volgende:
@Ayca & zarGon
Yup - ik ben benieuwd of mijn vader überhaupt naar zijn werk kan. Ze wonen alleen wel in New Cairo, en daar merk je waarschijnlijk weinig van de onrust.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Hé Wik, zitten je ouders nog in Egypte? Het is daar flink onrustig aan het worden, heb ik begrepen.
Ik heb opeens een 5th cousin erbij!quote:Op woensdag 26 januari 2011 06:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tien resultaten, waarvan negen 5th cousin en één distant cousin.
Hoogste % DNA shared is 0,11%.
Zijn ancestry finder is nog niet klaar. :/quote:Op woensdag 26 januari 2011 04:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, ik zie nog geen resultaten in de Relative Finder.
Heb jij de Ancenstry Finder van je pa al bekeken? En hoe ziet het eruit als jij je pa en jou vergelijkt bij de Family Inheritance: Advanced?
Is het echt een 5th cousin? Bij mijn vader staat bij alles 'predicted 5th' cousin, maar in de colom daarnaast staat weer 5-10th cousin.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb opeens een 5th cousin erbij!.
Ze hebben een tijd terug gezegd dat ze gaan experimenteren met de prijs. Niks staat vast, het kan duurder maar ook goedkoper worden. Btw, als je echt geïnteresseerd bent, dan zou ik wachten tot April. Dan komt er waarschijnlijk weer een mega-korting (op DNA-day).quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:12 schreef IHVK het volgende:
$199
Was $499
Our New Low Price For All!
* Requires a Personal Genome Service subscription at $5/month.
Het is voor altijd goedkoper volgens mij.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:12 schreef Landysh het volgende:
[..]
Is het echt een 5th cousin? Bij mijn vader staat bij alles 'predicted 5th' cousin, maar in de colom daarnaast staat weer 5-10th cousin.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | Predicted Relationship Relationship Range -------------------------------------------------------------- 5th Cousin 3rd to 10th Cousin 5th Cousin 3rd to 10th Cousin 5th Cousin 3rd to 10th Cousin 5th Cousin 4th to 10th Cousin 5th Cousin 4th to 10th Cousin 5th Cousin 4th to 10th Cousin 5th Cousin 4th to 10th Cousin 5th Cousin 4th to 10th Cousin 5th Cousin 4th to 10th Cousin 5th Cousin 4th to 10th Cousin Distant Cousin - |
Bwhehehee!quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:25 schreef Landysh het volgende:
Ik heb mijn vader op relative finder, en volgens 23andme zijn wij ouder-kind. Hehe, het staat vast. Mijn vader is mijn echte vader.
Damn, 23andme kan wel families kapotmakenquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:25 schreef Landysh het volgende:
Ik heb mijn vader op relative finder, en volgens 23andme zijn wij ouder-kind. Hehe, het staat vast. Mijn vader is mijn echte vader.
Hehe, je moet wel de functie 'show close relatives' aanzetten. Wel grappig dit.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bwhehehee!.
Hm... Nu wil ik dat ook mijn vader spuugt in een tube!
Hehehe.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Damn, 23andme kan wel families kapotmaken
Niets. Of nja, omdat ik zelf niet eens wat en hoe ik het precies kan vertellen, heb ik niets verteld.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:37 schreef Landysh het volgende:
Trouwens zarGon, wat vonden je ouders van de uitslag?
Is je 'vader' niet toevallig negroïde?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bwhehehee!.
Hm... Nu wil ik dat ook mijn vader spuugt in een tube!
En ik dacht: waarom niet?!quote:EURO-DNA-CALC
Compiled by Dienekes Pontikos the EURO-DNA-CALC will produce a pie chart of "Northwestern European", "Southeastern European", or "Ashkenazi Jewish". The calc uses 300 markers from a scientific study.
Bron: http://www.isogg.org/23andmetools.html.
Negroide?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is je 'vader' niet toevallig negroïde?
Maar de mogelijkheid bestaat dat mijn vader niet mijn biologische vader is?!quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:20 schreef Landysh het volgende:
Hoe kom je daarbij? Zijn Y-DNA heeft niks te maken met negers?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:20 schreef Landysh het volgende:
Hoe kom je daarbij? Zijn Y-DNA heeft niks te maken met negers?
LOL wtf.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:26 schreef IHVK het volgende:
In de bijbel staat het zo beschreven
The Cainite view argues that Cain was born white, but after his unacceptable sacrifice and the murder of his brother, Abel, he was turned black as punishment and became the progenitor of all black people.
Breezers die anderen e-mailen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:57 schreef IHVK het volgende:
http://www.topix.com/forum/world/macedonia/TAAAAFN23PMGMJ147
Zel jij weet wel waar dit over gaat denk ik?
Ik kreeg een mail dat ik NEE moest stemmen hierop, want Grieken zijn slecht!111EINS
Dat deed ik, gewoon omdat het kanquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:59 schreef Landysh het volgende:
Alles wat van topix komt moet je negeren! Dat is echt zo'n forum waar Grieken, Turken, Armenen en alle andere haters virtuele oorlogen met elkaar voeren.
Maar stem toch maar nee.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:33 schreef Landysh het volgende:
zarGon, heb jij de Native American Ancestry Finder al geprobeerd?
Dit zegt het over mij:
Could Zeliha have Native American ancestry?
Recent Native American ancestry is possible.
Zeliha's Maternal Haplogroup interpretation
C4a1
Though this mitochondrial DNA haplogroup could be consistent with Native American ancestry along the maternal (mother's mother's mother's ...) line, its geographic distribution suggests that it more likely derives from an East or Central Asian ancestor.
quote:This mitochondrial DNA haplogroup is inconsistent with Native American ancestry along the maternal (mother's mother's mother's ...) line.
Ben ik te weinig Aziaat voor.quote:This Y chromosome haplogroup is inconsistent with Native American ancestry along the paternal (father's father's father's ...) line.
Ok.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik lees altijd van beneden naar boven, van laatste post naar eerste post.
Je weet dat jij die van mij gewoon kunt checken, hè?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:06 schreef Landysh het volgende:
Mijn vader heeft ook geen Aziatische haplogroepen maar bij hem staat ook 'Recent Native American ancestry is possible'. Heb je dat al gechecked?
Kan er nu alsnog geen DNA-topic geopend worden?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:12 schreef Landysh het volgende:
Ik dacht erover om een topic te openen in C&H over de 23andme sale. Maar toch niet gedaan. Jammer.
Kunnen we doen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kan er nu alsnog geen DNA-topic geopend worden?. Alhoewel het destijds beter zou geweest zijn... Dan heeft deze reeks er minder last van.
.
Haha, ik ben zwarter dan je vader.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:30 schreef Landysh het volgende:
Hey ik heb niks tegen zwarten. Mijn vader is 0.02% neger volgens 23andme.
Jup, heb ze allemaal even een berichtje gestuurd.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:30 schreef Landysh het volgende:
De mijne is nog niet eens klaar, echt stom.
Wel grappig he? Ga je contact met ze zoeken? Gewoon om erachter te komen wat hun afkomst is?
Eindelijk 1 zinnige reactie op de laatste 3 paginasquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:24 schreef IHVK het volgende:
WE ARE TURKISH AIRLINES WE ARE GLOBALLY YOURS
Je houdt van randomness hè ?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Eindelijk 1 zinnige reactie op de laatste 3 paginas
Dat dacht ik ook.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:09 schreef zarGon het volgende:
Ik las dit:
[..]
En ik dacht: waarom niet?!
En dus:
[ afbeelding ]
oh jaaaa, morgen kurtlar vadisi checkenquote:
Doet jouw ancestry finder het nu ook?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:42 schreef Landysh het volgende:
Iewh ik heb een neef of nicht uit Griekenland.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:18 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
Zo voel ik me momenteel.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:18 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
Zo voel ik me momenteel.
mooiquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:53 schreef AryaMehr het volgende:
Wat fijne muziek voor op de donderdagmiddag:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:43 schreef IHVK het volgende:
Twiter:
Conducteur roept om: indien u reist met een gehackte OVchipkaart, vergeet dan straks thuis niet uit te checken..... #ovchipkaart
Ik weet niet wat triester isquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:53 schreef Landysh het volgende:
Het 'Nederlandse' meisje dat heeft meegedaan aan de internationale My Super Sweet 16 is een Turk!In April wordt de Nederlandse aflevering uitgezonden op MTV. LOL.
sterk punt!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik weet niet wat triester is
MTV
Turken
je 16e verjaardag vieren
Dat Landysh het hier komt melden
Of dat ik hier op reageer
Een combinatie van ze allemaal denk ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik weet niet wat triester is
MTV
Turken
je 16e verjaardag vieren
Dat Landysh het hier komt melden
Of dat ik hier op reageer
nee toch nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:12 schreef Doler12 het volgende:
Lol de nieuwe Kurtlar Vadisi is verboden in Duitsland
Volgens mijn bron is het 18+ maar niet verboden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:12 schreef Doler12 het volgende:
Lol de nieuwe Kurtlar Vadisi is verboden in Duitsland
gisteren was ie idd ff verbodenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Volgens mijn bron is het 18+ maar niet verboden.
Wat is jouw bron?
Wacht even het word kennelijk alleen maar uitgesteld, omdat er vandaag een of ander speciale joden dag is.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Volgens mijn bron is het 18+ maar niet verboden.
Wat is jouw bron?
Daar zijn ook herdenkingen voor. Maar die zijn niet vandaag. En het gaat over Duitsland. Chinezen hebben daar weinig mee te maken hé.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:31 schreef Doler12 het volgende:
Nu snap ik het. Vandaag is het de Internationale Herdenkingsdag voor de Holocaust! Joden zijn natuurlijk heel special! Dat er tientallen miljoenen Russen en Chinezen zijn gestorven in de tweede wereldoorlog who cares!
Polat Alemdar and his men comprise a Turkish commando team are going to Palestine to get revenge of the aid workers who were killed by israeli commandos in the Flotilla bound to Gaza...quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Waar gaat die film precies over? (Koerden, ja).
Is het raar dat ik een film a la Turkish Supermen verwachtte te zien?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:34 schreef IHVK het volgende:
http://www.imdb.com/video/wab/vi344890137/
trailertje erbij
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Waar gaat die film precies over? (Koerden, ja).
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:32 schreef IHVK het volgende:
After the Freedom Flotilla attempts to bring humanitarian assistance to Gaza refuses to turn back, it is attacked by the Israeli military. In a dramatic battle scene, activists resist and are mowed down by the Israeli commandos. A Turkish commando team led by Polat Alemdar (Necati amaz) travels to Israel, where they launch a campaign of destruction and murder against Israeli forces in an attempt to track down and eliminate the Israeli commander Moe Ben Eliyezer (Erdal Beikçiolu) responsible for the flotilla raid.
Dat begrijp ik best wel. Maar kom op als je een film maakt over hoe de kwaadaardige Arabieren/Turken/Iraniërs/Zuid-Amerikanen/Vietnamezen/Russen worden afslacht door de Amerikaanse held kraait er geen haan naar, maar nu de Joden de slechteriken zijn is de beerput los. Ik noem dat hypocriet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Daar zijn ook herdenkingen voor. Maar die zijn niet vandaag. En het gaat over Duitsland. Chinezen hebben daar weinig mee te maken hé.
Beetje respect mag best.
Toch blijft het een hoogtepunt in de Turkse filmgeschiedenis.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:38 schreef IHVK het volgende:
Ja want de jaren '70 zijn veertig jaar terug inmiddels
Dat is waar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:38 schreef Doler12 het volgende:
[..]
[..]
Dat begrijp ik best wel. Maar kom op als je een film maakt over hoe de kwaadaardige Arabieren/Turken/Iraniërs/Zuid-Amerikanen/Vietnamezen worden afslacht door de Amerikaanse held kraait er geen haan naar, maar nu de Joden de slechteriken zijn is de beerput los. Ik noem dat hypocriet.
Na ongeveer de millenieumwisseling worden er weer goede films gemaakt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Toch blijft het een hoogtepunt in de Turkse filmgeschiedenis.
you bet!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:28 schreef IHVK het volgende:
Leuk visitekaartje voor Turkije die film.
En die mensen lekker cashen!
uc maymun, mayis sikintisiquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:42 schreef IHVK het volgende:
Maar goed ik heb Uzak en Dondurmam Kaymak niet gezien en die zijn internationaal bekroond.
Hoewel bekroonde films meestal bagger zijn
Een film met langzame opbouw betekent voor veel mensen meteen dat het een saaie kutfilm is. Soms is dat waar, maar vaak ook niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
uc maymun, mayis sikintisi![]()
de bekroonde films zijn juist de beste films, alleen moet je daar wel een echt filmkenner voor zijn om dat te kunnen begrijpen
Ik zei het wel alleen om deze reactie van jou te krijgen. Hap hap.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
uc maymun, mayis sikintisi![]()
de bekroonde films zijn juist de beste films, alleen moet je daar wel een echt filmkenner voor zijn om dat te kunnen begrijpen
nuri bilge ceylan maakt bv films die erg traag zijn, er gebeurt op het scherm vaak niet zo gek veel, meestal wordt er niet veel gesproken en dat alleen maakt zon film voor de meeste mensen vrij snel "saai", maar het is gewoon briljant hoe hij ondanks zo weinig gebeurtenissen en dialogen in zijn films, toch zoveel kan vertellen met beelden alleen, je kan heel duidelijk zien dat hij een fotografie achtergrond heeftquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een film met langzame opbouw betekent voor veel mensen meteen dat het een saaie kutfilm is. Soms is dat waar, maar vaak ook niet.
1 was tof! 2 was minder.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:49 schreef IHVK het volgende:
Wat vind je van VizonTele dan Slayage?
Slecht of goed?
Uzak?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben hem nu aan het downloaden, ik hoop wel dat er ondertitels zijn te vinden op het i-net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |