quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Niet hetzelfde, maar allebei wel fout.
Of het was gewoon een goede troll.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:45 schreef KoosVogels het volgende:
Het meest treurige is trouwens dat een provinciaal bestuur hier helemaal niets over heeft te zeggen. Met andere woorden: de PVV heeft een lijsttrekker aangesteld die niet bekend is met de taken en bevoegdheden van de pronvincie.
Nee, zelfs als ik had geweten dat die bestond, liet ik 'm met graagte aan mij voorbijgaan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jij leest zijn 'column' in de Metro zeker niet af en toe?
Ik durf dat te betwijfelen. Neem bijvoorbeeld een tweede opmerking over de buslijnen in Noord-Holland van zijn kant in ogenschouw. Volgens Brinkman dienen alle onrendabele lijnen te worden opgeheven, terwijl algemeen bekend is dat streekbussen niet rendabel zijn. Dat is ook nooit de insteek geweest. Die buslijnen zijn in het leven geroepen om kleine dorpskernen van een levensader te voorzien. Zodat de inwoners aldaar niet altijd met de fiets of benenwagen richting een grote stad hoeven.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:50 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Of het was gewoon een goede troll.
Dat is wel zo, maar toch is het een van de meest intelligente en best geïnformeerde PVV-kamerleden die er zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik durf dat te betwijfelen. Neem bijvoorbeeld een tweede opmerking over de buslijnen in Noord-Holland van zijn kant in ogenschouw. Volgens Brinkman dienen alle onrendabele lijnen te worden opgeheven, terwijl algemeen bekend is dat streekbussen niet rendabel zijn. Dat is ook nooit de insteek geweest. Die buslijnen zijn in het leven geroepen om kleine dorpskernen van een levensader te voorzien. Zodat de inwoners aldaar niet altijd met de fiets of benenwagen richting een grote stad hoeven.
Brinkman weet gewoon niet waar de neuk hij het over heeft.
De PVV regeert helemaal niet mee. Ze zitten er alleen maar om ja te knikken bij elk voorstel van de VVD. En als ze dan toch eens nee knikken, dan gaan die wel shoppen bij de oppositie.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:33 schreef Berlitz het volgende:
[..]
De PVV regeerd mee, dat zie ik jou groenlinks nog niet doen.
De PVV is veel realistischer.
Daar geeft hij weinig blijk van. Hoewel het natuurlijk wel typerend is voor de PVV wanneer Brinkman het meest intelligente Kamerlid is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar toch is het een van de meest intelligente en best geïnformeerde PVV-kamerleden die er zijn.
Dan is Brinkman dus Wilders' eigen Ernst Röhm.quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan is Brinkman dus Wilders' eigen Ernst Röhm.
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:42 schreef Ringo het volgende:
Hero Brinkman is de Ernst Röhm van de PVV.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |