quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:03 schreef zarGon het volgende:
Zeliha, genomes sharen?!
*wink
*nudge
*grab
En deze was ook nog wel een quote waardquote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:04 schreef IHVK het volgende:
Volgens mij is die hele site gewoon door Joden opgericht en zeggen ze dat iedereen Joods is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2011 23:13:24 ]
Landysh, er is iets wat ik je moet vertellen...quote:Op maandag 24 januari 2011 23:24 schreef Landysh het volgende:
Weissman! Mijn vader heeft een Joods/Afrikaanse mtDNA!
http://farm6.static.flickr.com/5211/5385846274_05ca77685b_z.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Landysh, er is iets wat ik je moet vertellen...Wat is er, Triggershot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeliha, je bent een negerin.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:24 schreef Landysh het volgende:
Weissman! Mijn vader heeft een Joods/Afrikaanse mtDNA!
http://farm6.static.flickr.com/5211/5385846274_05ca77685b_z.jpg
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sen bu satirlari okurken, ben cok uzaklarda olacagim;
Yillar oncesiydi...
Mogen Jodenknechten ook mee doen?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:14 schreef zarGon het volgende:
AFSPLITSEN DIT TOPIC! Joden op FOK! #1!
Jij hebt geen UI, dus sowieso DOE JE NIET MEER MEE !!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:37 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Mogen Jodenknechten ook mee doen?
Heb je een suggestie?quote:Op maandag 24 januari 2011 23:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij hebt geen UI, dus sowieso DOE JE NIET MEER MEE !!
Hm. Ja.. ehhhquote:Op maandag 24 januari 2011 23:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ayça wat doe je ?
Ik dacht dat we samen ROOD waren
Al meer dan 8k posts maar niet weten hoe je een UI moet instellen. Mijn beeld van de gemiddelde Fok!ker zakt steeds verder weg.quote:
1000 is mooier.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Weet niet eigenlijk , vond het een mooi rond getal.
Hoho , doe rustig tegen Sachertote. Hij vind Joden heel leuk , ik denk dat jullie goede vrienden kunnen worden !quote:Op maandag 24 januari 2011 23:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Al meer dan 8k posts maar niet weten hoe je een UI moet instellen. Mijn beeld van de gemiddelde Fok!ker zakt steeds verder weg.
Dat is te makkelijk. Ik zend liever diffuse boodschappen uit.quote:
Nee man, ik heb niet eens 1% Afrikaans DNA. Mijn vader heeft wel iets minder dan 1% Afrikaans.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:50 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat is te makkelijk. Ik zend liever diffuse boodschappen uit.
dan lees je niet goed, en feliquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:17 schreef Weissman het volgende:
wtf, waarom wordt ik niet gefeliciteerd ?
Omdat je een onvergeeflijke grammaticale fout maakt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:17 schreef Weissman het volgende:
Jij houdt niet van kaas.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:17 schreef Weissman het volgende:
Ben je jarig dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:17 schreef Weissman het volgende:
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2011 00:19:44 ]
Ik weet niet of ik moet huilen of lachen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:20 schreef Weissman het volgende:
grammarNAZIS![]()
maar alsnog heul dank U.
Seni sevi yoromquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:24 schreef Symphonic het volgende:
Mijn klomp breekt (een klomp is puur Hollands)
Maar hoe zeg je nou in het Turks: Ik snap hier geen reet van?
Waar uit Turkije is je vader? Is hij een echt Oosterse Koerd of meer een Centraal-Anatolische Koerd?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:12 schreef Fanta-stick het volgende:
Mijn voorouders komen uit Turkmenistan iig die van mijn moeders kant..daddy is een koerd..weet ik veel waar hij vandaan komt.
Sorani toch ? voor zover ik me kon herinneren.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Waar uit Turkije is je vader? Is hij een echt Oosterse Koerd of meer een Centraal-Anatolische Koerd?
sen chok ghuzell kiezquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:24 schreef Symphonic het volgende:
ik ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb een haat-liefde relatie met Turken
Bundan bir kıç anlamıyorum.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:24 schreef Symphonic het volgende:
ja zoiets ik ben dus echt een verkaaste turk ik weet niks van turkijequote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sorani toch ? voor zover ik me kon herinneren.
Benimle çıkmak ister misin?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:24 schreef Symphonic het volgende:
Dit ging over Koerden schat, is hij een Kirmanchi of een Sorani ?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ja zoiets ik ben dus echt een verkaaste turk ik weet niks van turkije
Vraag even naar gordelroos.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ja zoiets ik ben dus echt een verkaaste turk ik weet niks van turkije
Pezevenk !quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:24 schreef Symphonic het volgende:
Kirmanchi.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit ging over Koerden schat, is hij een Kirmanchi of een Sorani ?
Dat betekent pooier of klootzak.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Pezevenk !
lees als Pe-zeh-weank.
met de klemtoon op de laatste lettergreep.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat betekent pooier of klootzak.
Buyuk yarak.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Pezevenk !
lees als Pe-zeh-weank.
met de klemtoon op de laatste lettergreep.
http://translate.google.c(...)20geen%20reet%20van..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:33 schreef Ayca het volgende:
Vind het maar slapjes.Kon je niks anders bedenken.
Mijn fanta-stick, wat doe je...?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dat betekent pooier of klootzak.
Zomaar.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://translate.google.c(...)20geen%20reet%20van...
Nee, ok. ff serieus:quote:
Haha tof! Maar serieus, ik wil weten hoeveel procent Aziatisch je bent. Het zou echt leuk zijn als ik meer Aziaat ben dan jij.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:04 schreef zarGon het volgende:
Zeliha, onze maternal haplogroups gemixt:
[ afbeelding ]
Geen idee wat het nut is trouwens, leek me leuk..
Ahahahah. Jup!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:40 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ook! Die van jou komt ook veel voor in Azie en Siberie, zie ik nu!
Misschien delen jij en ik wel een voorouder. Ik kan niet wachten tot relative finder klaar is.quote:
Europa 95%, Azië 5%.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Haha tof! Maar serieus, ik wil weten hoeveel procent Aziatisch je bent. Het zou echt leuk zijn als ik meer Aziaat ben dan jij.
Betah Ff weekendje rustig aan gedaan en nu weer knallen op school. Hoe gaat het met jou?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 00:34 schreef Staal het volgende:
[..]
Vraag even naar gordelroos..
Hoe gaat het trouwens met je?
Daar ben je mooi snel vanaf. Staat meestal een paar weken voor. Hoop dat het niet doorzet want dan kun je heel enge foto's maken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 07:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Betah Ff weekendje rustig aan gedaan en nu weer knallen op school. Hoe gaat het met jou?
Dat is nou het tonen van ruggengraatquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:06 schreef Staal het volgende:
Kwam Fanta laatst tegen in een topic in LIF.
Geen idee wat ik hier doe. Liep eergisteren nog af te geven op alle SC's en nu post ik er in drie..
Wat een kutnummer.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:07 schreef Rookert het volgende:
Soundtrack van Tron Legacy door Daft Punk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |