quote:Op maandag 24 januari 2011 22:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee een hele duidelijke keuze. De VVD is zeer bewust in dit samenwerkingsverband gestapt met een partij waarvan ze weten dat die van moslims tweederangs burgers wil maken ten opzichte van andere gelovigen. Hoe kan je dat ooit als een verstandige actie van een liberale partij verkopen?
Dan valt volgens mij daarbij een idiote proefballon over vuurwerk volgens mij in het niet.
Nee een hele duidelijke keuze. De VVD is zeer bewust in dit samenwerkingsverband gestapt met een partij waarvan ze weten dat die van moslims tweederangs burgers wil maken ten opzichte van andere gelovigen. Hoe kan je dat ooit als een verstandige actie van een liberale partij verkopen?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
Valse keuze. Wie heb jij liever als schoonbroer: Hitler of Stalin?
Is de SGP niks voor jou?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:57 schreef remlof het volgende:
Van mij mag particulier bezit van vuurwerk trouwens best verboden worden.
Nee, ik zou nooit op een partij stemmen die religie tot leidraad van haar beleid maakt. Zelfs niet op het CDA.quote:
Was ook meer cynisch bedoeld, want vuurwerk verbieden zou wel typisch iets voor de SGP zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik zou nooit op een partij stemmen die religie tot leidraad van haar beleid maakt. Zelfs niet op het CDA.
Of hij hoereert zichzelf gewoon voor het 'landsbelang'quote:Op maandag 24 januari 2011 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
Als GL of CU wegvalt moet Geert het kabinet te hulp springen, maar dan moet de eisen als volgt zijn
-alles wordt betaald uit ontwikkelingshulp
-geen trainings missie maar gewoon vuurwerk afsteken zoals een echte Amerikaan het betaamd.
-Verhagen gaat het gazon maaien bij het witte huis.
Dan valt D66 ook weg en hebben ze hooguit 78 stemmen, als ze het hele CDA meekrijgen. Dat is veel te weinig voor zo'n uitzending.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:01 schreef phpmystyle het volgende:
Als GL of CU wegvalt moet Geert het kabinet te hulp springen, maar dan moet de eisen als volgt zijn
-alles wordt betaald uit ontwikkelingshulp
-geen trainings missie maar gewoon vuurwerk afsteken zoals een echte Amerikaan het betaamd.
-Verhagen gaat het gazon maaien bij het witte huis.
Dat was de angst vooraf, en nu het kabinet er zit blijkt dit enorm mee te vallen. Overigens zou een eventueel hoofddoekjesverbod niet alleen aanhangers van de islam treffen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:57 schreef du_ke het volgende:
De VVD is zeer bewust in dit samenwerkingsverband gestapt met een partij waarvan ze weten dat die van moslims tweederangs burgers wil maken ten opzichte van andere gelovigen. Hoe kan je dat ooit als een verstandige actie van een liberale partij verkopen?
Klopt, ik mag dan niet meer in de winter een muts dragen.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat was de angst vooraf, en nu het kabinet er zit blijkt dit enorm mee te vallen. Overigens zou een eventueel hoofddoekjesverbod niet alleen aanhangers van de islam treffen.
Stalin was nogal wreed voor zijn persoonlijke omgeving. Ik weet niet, qua taal zou Hitler makkelijker geweest zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:57 schreef ethiraseth het volgende:
Verder is Stalin natuurlijk de betere schoonbroer, aangezien hij de betere snor had.
Met dat nummer van the eye of the tiger op de achtergrond, ik zie het al helemaal voor mequote:Op maandag 24 januari 2011 23:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Of hij hoereert zichzelf gewoon voor het 'landsbelang'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |