Dat is natuurlijk onzin. Je wordt praktisch verplicht om het spelletje mee te spelen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:32 schreef Reya het volgende:
[..]
Ook daarbij geldt: dat is een individuele keuze. Als je je enkel tot doel stelt zo rijk mogelijk te worden, prima; zolang je maar niet valsspeelt en belasting blijft betalen. Je kunt daarentegen ook prima een soberder levensstijl kiezen waarbij je vermogen beperkt blijft maar je je minder druk hoeft te maken om de accumulatie van geld. Beiden zijn keuzes, en het lijkt me nou juist een moderne verworvenheid dat we daar elkaar niet eindeloos de les over lezen.
Wie verplicht dat?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Je wordt praktisch verplicht om het spelletje mee te spelen.
Waar zeg ik dat de overheid geld moet bijdrukken. Er valt genoeg te zeggen voor bezuinigingen en ons monetaire beleid, maar wat ik stel is dat die in beginsel al verkeerd is. Of beter gezegd; geworden is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik dat net zei op jouw opmerking over spuitjes?
Ik had graag gewild dat links wat meer besef voor schulden en belastingverhogingen had, in plaats van te menen dat de overheid met haar monopolie op de grote geldprintmachine wel even wat biljetjes bij laat drukken. We moeten zorgvuldig omgaan met ons beperkte budget, zeker nu en geen gekke dingen doen die onnodig geld kosten.
Praktisch verplicht. er is niemand die een wet heeft gemaakt nee, maar de hele samenleving is wel zo ingericht dat er een hoop druk is om mee te draaien in een bepaald stramien.quote:
Inderdaad, anders ben je outcast, een uitvreter, lapzwans, links tuig etc etc etcquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:36 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Praktisch verplicht. er is niemand die een wet heeft gemaakt nee, maar de hele samenleving is wel zo ingericht dat er een hoop druk is om mee te draaien in een bepaald stramien.
Ja, je ziet het al bij mensen die parttime werken. Die worden al haast als luie niksnutten gezien door een hoop mensen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Inderdaad, anders ben je outcast, een uitvreter, lapzwans, links tuig etc etc etc
Of verplicht Kerst vieren bij hun schoonouders.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:37 schreef Picchia het volgende:
Net zoals die mensen die verplicht zijn om mee te doen aan de postcode loterij.
Nooit iets van gemerkt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:39 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ja, je ziet het al bij mensen die parttime werken. Die worden al haast als luie niksnutten gezien door een hoop mensen.
De postcode speelde in op de gevoelens van de buurman zonder lot.Dit heeft toen tot een relletje geleid omdat het niet verantwoord is om mensen jaloezie aan te praten, de postcodeloterij werving methode is een spiegel voor de huidige maatschappij en al helemaal voor het kapitalisme.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:37 schreef Picchia het volgende:
Net zoals die mensen die verplicht zijn om mee te doen aan de postcode loterij.
Druk, bijna net zo verschrikkelijk als BOEKEN.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:36 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Praktisch verplicht. er is niemand die een wet heeft gemaakt nee, maar de hele samenleving is wel zo ingericht dat er een hoop druk is om mee te draaien in een bepaald stramien.
BOEKEN. MET MENINGEN.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Druk, bijna net zo verschrikkelijk als BOEKEN.
succes.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:40 schreef betyar het volgende:
En nu maar weer eens naar de orthopeed.
![]()
![]()
![]()
Alleen van het kantoorwerk?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:39 schreef ethiraseth het volgende:
Verder heb ik een zere reet van al dat kantoorwerk gekregen.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:54 schreef GSbrder het volgende:
Goh, ik heb nooit gemerkt dat ik verplicht geld in rekening moest brengen voor vrijwilligerswerk.
Helaas wel!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |