Etenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:21 schreef La_Vita het volgende:
Volgens mij begin ik al buikspieren te krijgen van dat rennen![]()
Ik zou eigenlijk wat minder moeten eten zodat je het beter zou zien, maar daar kan ik me echt niet toe zetten. (eten mmmmm)
Ik zal wel zien.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar het gaat er juist om of je die 5 kwartier vol houdt om te rennen, niet de tijd oid. Ik red t nu ook nog niet om een half uur constant te rennen.
Zorg ervoor dat je je niet verveelt! Op lage snelheid krijg je snel de neiging om toch iets harder te lopen omdat het saai is met als gevolg dat je eerder uitgeput raakt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:50 schreef Viking84 het volgende:
Moraal van het verhaal: zorg eerst dat je vol kunt houden, snelheid komt later.
Super!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:06 schreef Periodista het volgende:
Beste Viking84, GotC, egeltje1985 en karoltje,
Bij deze neem ik terug wat ik gisteren gezegd heb. Ik heb vanmorgen de eerste les van Evy voltooid en het was fijn en het helemaal niets van de kou gemerkt.
Ongeveer anderhalf jaar geleden kon ik met veel moeite 20 minuten buiten hardlopen maar na afloop was ik dan wel echt kapot. Na een tijdje ben ik helemaal gestopt omdat ik erg veel last kreeg van mijn been. Nu wil ik weer min of meer van voor af aan beginnen, dit keer niet op mijn eigen manier maar met behulp van Evy dus. Mijn doel is om in ieder geval 20 minuten zonder al teveel moeite te kunnen hardlopen en ik ben heel erg benieuwd of dat dit keer gaat lukken. Daar denk ik dus altijd aan als ik totaal geen zin heb en vervolgens dwing ik mezelf gewoon om te gaan hardlopen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:42 schreef Periodista het volgende:
[..]
Hoe motiveer jij jezelf om tóch te gaan hardlopen als je er heel erg tegen op ziet?
Ik vind het knap dat je dan even goed gewoon gaat in ieder geval.
Na afloop voel ik me altijd zo kicken lekker, daar denk ik dan maar aan als ik me van de bank of hijs en m'n hardloopkleren aantrekquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:42 schreef Periodista het volgende:
[..]
Hoe motiveer jij jezelf om tóch te gaan hardlopen als je er heel erg tegen op ziet?
Ik vind het knap dat je dan even goed gewoon gaat in ieder geval.
Same herequote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:25 schreef karoltje het volgende:
[..]
Na afloop voel ik me altijd zo kicken lekker, daar denk ik dan maar aan als ik me van de bank of hijs en m'n hardloopkleren aantrek.
Elke week is hetzelfde: Lopen - Rust - Lopen - Rust -Lopen - Rust - Rustquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:20 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Ongeveer anderhalf jaar geleden kon ik met veel moeite 20 minuten buiten hardlopen maar na afloop was ik dan wel echt kapot. Na een tijdje ben ik helemaal gestopt omdat ik erg veel last kreeg van mijn been. Nu wil ik weer min of meer van voor af aan beginnen, dit keer niet op mijn eigen manier maar met behulp van Evy dus. Mijn doel is om in ieder geval 20 minuten zonder al teveel moeite te kunnen hardlopen en ik ben heel erg benieuwd of dat dit keer gaat lukken. Daar denk ik dus altijd aan als ik totaal geen zin heb en vervolgens dwing ik mezelf gewoon om te gaan hardlopen.Daarnaast heb ik nog een ander doel, er moet nog wat buikvet weg.
![]()
Ik heb ook een vraag over de rustdagen. Na afloop van les 3 (afgelopen woensdag) moest ik eigenlijk ook twee rustdagen nemen. Aangezien ik in het weekend mezelf niet tot het hardlopen toe kan zetten (tenzij jullie zeggen dat het echt beter is) ben ik gisteren dus gewoon les 4 gaan doen en neem ik nu twee rustdagen. Zou ik op deze manier door kunnen gaan (ik weet ook niet hoe vaak het voorkomt dat er twee rustdagen ingelast worden) of ga ik mezelf dan in de problemen brengen?
Ik heb van die dopjes met 'haakjes' eraan die je achter je oor kunt vouwenquote:Op zondag 30 januari 2011 13:45 schreef ClearOdds het volgende:
Weer gelopen, vanmorgen stond eigenlijk 8km op het programma ter voorbereiding op de wedstrijd van volgende week zondag.
Het werden er 10 en een beetje.. Verkeerde afslag genomen en voor ik het wist was ik de weg kwijt haha. Ik deed parcourverkenning maar ken dat gebied niet.
Nu rust pakken!
Ben wel benieuwd eigenlijk, volgens mij lopen wij hier allemaal met muziek op.
Nou gebruik ik de standaard iphone oordopjes maar die willen nog wel eens uitvallen tijdens het rennen..
Wat voor oordopjes/koptelefoons etc. gebruiken jullie of zijn aan te raden?
Heb ik ook, maar dan van nike. Dezequote:Op zondag 30 januari 2011 13:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb van die dopjes met 'haakjes' eraan die je achter je oor kunt vouwen
Zoiets:
[ afbeelding ]
Maar dan met scharniertjes. Geen idee of je die uit het plaatje ook nog bij kunt stellen.
Ja, diequote:Op zondag 30 januari 2011 14:09 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar dan van nike. Deze [ afbeelding ]
Van Nike en philips samen, ¤30,- Andere oordopjes vielen de hele tijd uit tijdens het rennen. Supervervelend.
Hoe werkt dat? Op je hoofd? Achter je hoofd?quote:
Die beugel hangt achter mn hoofd, totaal geen last vanquote:Op zondag 30 januari 2011 14:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Op je hoofd? Achter je hoofd?
Wat is de functie van die beugel dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 14:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die beugel hangt achter mn hoofd, totaal geen last van
Die koptelefoon is 1 geheel, zorgt ervoor dat alles op zn plek blijft en niets uit mn oren kan donderenquote:Op zondag 30 januari 2011 14:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is de functie van die beugel dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |