Haha ja. Ik had aan 3 woorden genoeg volgens mij.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben blij te lezen dat je het gat gevonden hebt Dushka![]()
En dat onderonsje op 1:20
Je hebt zo'n heerlijke megagrijnsquote:Op maandag 24 januari 2011 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha ja. Ik had aan 3 woorden genoeg volgens mij.
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt zo'n heerlijke megagrijns![]()
Ze hebben ook een snuggie aanquote:Op maandag 24 januari 2011 22:18 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ga ik voortaan als antwoord geven, als het weer gezegd wordt.
Als het onderwerp op kinderen komt wel ja. Altijd dat antwoord, word er zo ziek van.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze hebben ook een snuggie aan![]()
Hoor je het zo vaak dan Bella?
Oh dat is aardig irritant. Idd een goeie opmerking terug makenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als het onderwerp op kinderen komt wel ja. Altijd dat antwoord, word er zo ziek van.
jii weet al dat je nooit kinderen wil?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als het onderwerp op kinderen komt wel ja. Altijd dat antwoord, word er zo ziek van.
Ja. Niet van mezelf tenminste.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:24 schreef gomi het volgende:
[..]
jii weet al dat je nooit kinderen wil?
Hoezo?quote:
Aha! Ja, het is natuurlijk een prachtig iets, ontstaan van het leven enzo, maar ik wil het gewoon niet. Sommige vrouwen doen net alsof dat de enige reden is dat ze op deze wereld zijn gezet.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:58 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb ook nooit kinderen gewild
maar kom altijd vrouwen tegen die dat wel willen
oh jawel hoor, prachtig voor hen die t willenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Aha! Ja, het is natuurlijk een prachtig iets, ontstaan van het leven enzo, maar ik wil het gewoon niet. Sommige vrouwen doen net alsof dat de enige reden is dat ze op deze wereld zijn gezet.
Slaap lekker Gomiquote:Op maandag 24 januari 2011 23:12 schreef gomi het volgende:
ben er weer vandoor
trusten vast allemaal en laters
Er zijn nog 5 plekken vrij in de snuggiequote:
Me wants onequote:Op maandag 24 januari 2011 23:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zijn nog 5 plekken vrij in de snuggie
Donequote:
Moggehquote:
Alleen als de keel kriebelt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moggeh, lang niet gezien. Hoest?
Zeg me dat het over een ruime week iig 15 graden is, dat verschil is nog te overleven. Overmorgen naar maleisie, het laatste gedeelte van de vakantie beginnenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:56 schreef -Miauw- het volgende:
Goedemorgen![]()
Pheno![]()
Klinkt goedHier net flink geregend, doorweekt, en 8 graden.
Och wees blij als het 8 graden is als je terugkomt johquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg me dat het over een ruime week iig 15 graden is, dat verschil is nog te overleven. Overmorgen naar maleisie, het laatste gedeelte van de vakantie beginnen
Landhuisquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen als de keel kriebelt.
Prima, 28 graden, extreem luie dag, gratis wifi en uitzicht op zee vanuit een landhuis. Hoe is het daar?
Ja, da ken ik ook nog. Pijnlijk. Nu is het pijnlijk omdat ik na vijf weken weer eens wat moet gaan doen. Rechts rijden bvquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och wees blij als het 8 graden is als je terugkomt joh
Ik ben eens van Curaçao teruggekomen van 30 naar -3, das pas kut omdat het vriest. 8 is warm![]()
Ik ga mijn best doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg me dat het over een ruime week iig 15 graden is, dat verschil is nog te overleven. Overmorgen naar maleisie, het laatste gedeelte van de vakantie beginnen
Ik denk dat dat alle palmbomen langs het strand van het resort gaan worden. Wel met de juiste afstand om een hangmat er neer te hangen. En op barman-wenkafstand.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen![]()
Oh en maak notities van alle hotspots in Maleisie
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat dat alle palmbomen langs het strand van het resort gaan worden. Wel met de juiste afstand om een hangmat er neer te hangen. En op barman-wenkafstand.
-er gaat iets mis-quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit weer te l0llen om je dansende kat Miauw
Ik kijk om de dag ff, zo leukquote:
Nee Fok doet oke hier volgens mijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahaha, om de dag, jij gek![]()
Doet FOK! ook raar bij jou?
Ik denk dat het aan de pc op mijn werk ligt iddquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee Fok doet oke hier volgens mij
Je shine is weer hersteld.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:27 schreef Pisces29 het volgende:
Klaar bij de mondhygieniste [ afbeelding ]
En straks weer
Jaquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JaEn ik heb ook een grote grijns, Vadushka-style
quote:Hey you! A friend showed me your pics and I think youre really attractive
.quote:
quote:
Brammetje is druk at w0rks.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
Waar is Miauw?
Waar is Ll?
WAAR IS IEDEREEN
Ik geloof er niks van, dan kan ie ook wel postenquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Brammetje is druk at w0rks.
Maar ik denk dattie meeleest
Ik moest 2 keer kijkenquote:
Dushkaquote:
Het is het niet hequote:
Ja net blij een warm koppie choco gedronken, ff genietmomentjequote:Op woensdag 26 januari 2011 13:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, moet ik nu ook van die plagerige vrouwonvriendelijke opmerkingen maken?
PiscieHeb je je glimlach nog vol op je sprekende smoeltje staan?
True, ik kan altijd wel om hem lachenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, als het er op aankomt is hij je grootste mattie.
Hij is alweer bijna opquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je de chocovoorraad in huize Pisces nu op peil?
quote:
quote:
Dat is DE kans!quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:49 schreef DeZwabber het volgende:
koetjes en kalfjes, en we kregen allebei een email van onze vrienden dat die langs kwamen vrijdag, dus dat wordt nog leuk, zo even met haar er over hebben of we alles in een dag gaan proberen te proppen, of dat we gaan kiezen
jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
Oh nog steeds die sushichick Zwabbert? Is zij ook verlegen?
Maar vind zij jou ook wel leuk of ben jij alleen aan het jagen?quote:
dat weet ik niet, ik vermoed van welquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar vind zij jou ook wel leuk of ben jij alleen aan het jagen?
Vraag haar mee uit naar de bios of iets dergelijks?quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vraag haar mee uit naar de bios of iets dergelijks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Een tweede keer, dan kun je nu mooi actie ondernemen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
we gaan vrijdag al voor de tweede keer naar de bios samen
Niet meteen door. Te veilig.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:37 schreef DeZwabber het volgende:
en daarna meteen door naar de irish pub met wat vrienden, flink aan de guiness
Ja dan wordt het natuurlijk nooit watquote:
Heb er net eentje opquote:
Ja dat is goedquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik nog niet.![]()
Mag ik onder je snuggie?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
we gaan vrijdag al voor de tweede keer naar de bios samenWat leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Godver, ik zat toen straks nog te denken, "misschien heeft Ll nog tips"quote:
Een dubbele binnenkomerquote:
Maar inderdaad, de meeste vrouwen stellen vooraf een beetje vertoon van klasse en rijkdom op prijs. Etentje, filmpje, wat drinken, beetje sociaal en intelligent doen, en dan pas toegeven aan de vleeschelijke luschtenquote:
Als de man geil/lekker genoeg is niet hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar inderdaad, de meeste vrouwen stellen vooraf een beetje vertoon van klasse en rijkdom op prijs. Etentje, filmpje, wat drinken, beetje sociaal en intelligent doen, en dan pas toegeven aan de vleeschelijke luschten
Ze hebben al een filmpje gekeken samen en vast ook wel al een borrel gedronken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar inderdaad, de meeste vrouwen stellen vooraf een beetje vertoon van klasse en rijkdom op prijs. Etentje, filmpje, wat drinken, beetje sociaal en intelligent doen, en dan pas toegeven aan de vleeschelijke luschten
Volgens mij knallen ze ook beide bijna van frustratie en opgekropte geilheidquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze hebben al een filmpje gekeken samen en vast ook wel al een borrel gedronken.
quote:
Ja, het is idd echt schattig, als het maar wel iets wordtquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij knallen ze ook beide bijna van frustratie en opgekropte geilheidmaar geen van beide durft de eerste stap te zetten
Ik vinnut schattig
Het is ook cute, Zwabbert moet alleen wel vaart maken, straks zit hij in de friendszonequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij knallen ze ook beide bijna van frustratie en opgekropte geilheidmaar geen van beide durft de eerste stap te zetten
Ik vinnut schattig
Joahquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is ook cute, Zwabbert moet alleen wel vaart maken, straks zit hij in de friendszone
Ja, goeie kansquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JoahOf kaapt een ander haar ineens weg omdat ze al helemaal panklaar is gemaakt door Zwabbie
Nee PGR, af
Ik herinner me iets over steegjes, uit een ESF deeltjequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ja ja, en jij bent de heilige mannelijk maagd
Oeh, er begint me iets te dagenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik herinner me iets over steegjes, uit een ESF deeltje
Ik weet het nog helderquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, er begint me iets te dagenMaar helemaal precies niet, vertel eens Ll?
Ll en de steegjes, need I say more?quote:
Ik wel, ik weet niet of Tombo er was, maar Ml iig welquote:
Ja!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ll en de steegjes, need I say more?
quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ja ja, en jij bent de heilige mannelijk maagd
Dat we allemaal wel eens jong en wild en onbezonnen waren geweest.quote:
Van Ml had ik dat wel verwacht, maar van jouquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Maar Ml en ik herkenden je verhaal niet
Nee dat ging niet over datenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:25 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ja, nou dat is iedereen toch ook weleens geweest?Of wachtte iedereen altijd braaf tot de tigste date, en alleen missionaris braaf en warm in bed, en altijd double dutch enzo
Sssssst Llquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Van Ml had ik dat wel verwacht, maar van jou
Nou dat warme bed meestal wel, maar ik lees nu pas van Double dutchquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:25 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ja, nou dat is iedereen toch ook weleens geweest?Of wachtte iedereen altijd braaf tot de tigste date, en alleen missionaris braaf en warm in bed, en altijd double dutch enzo
Het was in V&A volgens mij, ging over schuren en uitgewoond worden achter de plaatselijke swarmaboerquote:
Nopequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:25 schreef Loveless85 het volgende:
Jaaaaaaa, als de plaatselijke disco/kroeg dicht ging. Dat al die stelletjes lekker stonden te vunzen achter de disco of bij de swarmatentquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het was in V&A volgens mij, ging over schuren en uitgewoond worden achter de plaatselijke swarmaboer
Dat heb ik nooit gedaanquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, als de plaatselijke disco/kroeg dicht ging. Dat al die stelletjes lekker stonden te vunzen achter de disco of bij de swarmatent
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:25 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ja, nou dat is iedereen toch ook weleens geweest?Of wachtte iedereen altijd braaf tot de tigste date, en alleen missionaris braaf en warm in bed
Oh ik dacht echt nog in ESF, in V&A heeft Ml niet zo lang gezeten ook.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het was in V&A volgens mij, ging over schuren en uitgewoond worden achter de plaatselijke swarmaboer
Ah ja ik kwam nooit bij die plaatselijke swarmatent, dat zal het geweest zijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, als de plaatselijke disco/kroeg dicht ging. Dat al die stelletjes lekker stonden te vunzen achter de disco of bij de swarmatent
Ja, ik heb het opgezocht zie bovenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Oh ik dacht echt nog in ESF, in V&A heeft Ml niet zo lang gezeten ook.
Maar Ll vroeg of we allemaal niet wel eens wild waren geweest en idd uitwonen enzo
Ja maar nu praat je telkens over diverse mannen en allerlei types, dus dat is weer iets andersquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik heb het opgezocht zie boven
Toen zei ik ook al dat ik nooit slet ben geweest
Ik noteer ook, je weet maar nooit wat je later tegen ze kan gebruiken.quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar nu praat je telkens over diverse mannen en allerlei types, dus dat is weer iets anders
Nip je er maar uit jaquote:
Do continue.quote:
Kusjes terugquote:
Komt me erg bekend voorquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als de man geil/lekker genoeg is niet hoor
quote:
Ik slowsjet al bijna een jaar met julliequote:
Daar komen ze in mijn bestseller nog wel achter.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik noteer ook, je weet maar nooit wat je later tegen ze kan gebruiken.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar komen ze in mijn bestseller nog wel achter.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik slowsjet al bijna een jaar met jullie
Vast nooooooooit zo spannend als mijn boekquote:
Nee dat denk ik ook niet, in geen 10 jaarquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:50 schreef tombolafan het volgende:
Vast nooooooooit zo spannend als mijn boek
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet, in geen 10 jaar
Al weet je natuurlijk nooit wat Dushka nog meer allemaal voor schrijfwerkjes heeft liggenquote:
Maar niet in die categorie gok ikquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Al weet je natuurlijk nooit wat Dushka nog meer allemaal voor schrijfwerkjes heeft liggen
Ook niet voor als hij de 'gewone' categorieën beu is? Ff wat krabbels hier en daar, ff ontspannen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar niet in die categorie gok ik
Ik vraag het evenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook niet voor als hij de 'gewone' categorieën beu is? Ff wat krabbels hier en daar, ff ontspannen.
Heeft dat met Hyacinth Bouquet te maken?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vraag het even
Vaduz, schrijf jij ook in de categorie bouquetreeks?
Nee dunne Italiaansequote:
Nee, meer zoiets alsquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heeft dat met Hyacinth Bouquet te maken?
Wat vies. Mijn eierstokken vatten spontaan vlam.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, meer zoiets als
"de sjeik keek haar aan, en zijn vurige ogen brandden door haar heen, haar lendenen vlamden op onder zijn blik"
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat vies. Mijn eierstokken vatten spontaan vlam.
Dat kan veel dirtyer. Iets met 'strelen' doet het altijd goed.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, meer zoiets als
"de sjeik keek haar aan, en zijn vurige ogen brandden door haar heen, haar lendenen vlamden op onder zijn blik"
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, meer zoiets als
Laat je gaan Vaduz, laat je gaan!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat kan veel dirtyer. Iets met 'strelen' doet het altijd goed.
Ik heb al veel en veel dirtyer geschrevenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat kan veel dirtyer. Iets met 'strelen' doet het altijd goed.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dan schrijf ik hoe het kan lopen en dan stuurt hij dat naar haar als zijnde "kijk eens wat ze op het forum denken dat we gaan doen"quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je niet een mooi stukje proza voor Zwabbert schrijven, dat hij naar z'n liefje kan sturen?
Branden is met enkel d. Dubbel D gaat over heeeeel wat anders.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, meer zoiets als
Is niet goed voor mij online imago.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Laat je gaan Vaduz, laat je gaan!
Verleden tijdquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Branden is met enkel d. Dubbel D gaat over heeeeel wat anders.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb al veel en veel dirtyer geschrevenEn veel meer ook dan strelen
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dan schrijf ik hoe het kan lopen en dan stuurt hij dat naar haar als zijnde "kijk eens wat ze op het forum denken dat we gaan doen"
Ja, wat de diepte in vind ik niet verkeerd.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:15 schreef Bellatrix het volgende:
''Zijn lichaam was als dat van Achilles, krachtig en smetteloos. Hij duwde steeds harder en verder en er knapte iets in me. En niet alleen mijn maagdelijk vliesje.''
Kun je dat erin verwerken, Vaduz?
Oke hierquote:
Ik heb nog de oude layout op m'n mobiel, die zal er wel uit gaan straks...quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed! Op lokatie op m'n lunch aan het wachten. Straks iemand spreken en dan de boel uitwerken. En ik vind de nieuwe mobiele layout vreselijk.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:08 schreef -Vaduz- het volgende:
En uiteraard dezelfde vraag voor Lara Tombolaraidster.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, op wat brompotten in mezelf na dus prima.. Zolang het de rest maar niet echt opvalt ben ik net zo goed als Ludo Sanders.
Ik heb een hele expressieve bakkes, ik trek hem alle kantenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kom van nog verder. Ik kan nog niet eens boos kijken als ik dat wil.
Vet handig.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb een hele expressieve bakkes, ik trek hem alle kanten
Niet vragen!quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:49 schreef PatriQue89 het volgende:
BimBamBom.. In welk gat eigenlijk!
Dit topic.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:04 schreef jacobussss het volgende:
gaat wel traag deze topic laatste tijdnormaal had je binnen 2 dagen 300 posts
Nog steeds geniaalquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:55 schreef DeZwabber het volgende:
wow, tresspass-era genesis, das nog eens oud
Lekkerquote:
Ik ben aan het oppassen, dus voor de kindjesquote:
En die 60 pms van mij zijn niet noemenswaardig?quote:
Voor je been?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:35 schreef iBenny het volgende:
Ik heb 2 nachtjes gelogeerd in het ziekenhuis
Maar das verder niet boeiend.. hoe is het hier?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:40 schreef Loveless85 het volgende:
Klinkt gezellig, kost dat nou? En had je minibar op de kamer of niet?
Nee, buik.quote:
Volgende keer gewoon in 1 bericht. LL vertelde in de wandelgangen dat hij er gek van werd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En die 60 pms van mij zijn niet noemenswaardig?
Wat had je dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
nah.. wel zo'n jukebox, in de vorm van een oude vrouw.
[..]
Nee, buik.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon in 1 bericht. LL vertelde in de wandelgangen dat hij er gek van werd.
Ja, Bella verliest overall van mij en moet dan 9 Million bicycles karaokezingen.quote:
Echt?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, Bella verliest overall van mij en moet dan 9 Million bicycles karaokezingen.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:40 schreef Bellatrix het volgende:
En als Martina Hafkamp verliest moet ie Cyndi Lauper zingen. Want alle girls just wanna have fun.
Wat is dat?quote:
Nog niet over nagedacht, ik denk dat dit een optreden wordt alleen available voor alle mensen die op dat moment in de kroeg zijn. Lekker exclusief.quote:
quote:
Van mij mag wel een filmpje worden gemaakt. Heb ik al iemand beloofd. Maar goed, zal niet nodig zijn he.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nog niet over nagedacht, ik denk dat dit een optreden wordt alleen available voor alle mensen die op dat moment in de kroeg zijn. Lekker exclusief.
Wandelgangen is een besloten forum. Moet je een goede roddelmiep zijn om daar toegang voor te krijgen.quote:
Wees daar maar niet zo zeker van!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
[..]
Van mij mag wel een filmpje worden gemaakt. Heb ik al iemand beloofd. Maar goed, zal niet nodig zijn he.
Ik zeg... een duet!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je een voorkeur voor wie er moet beslissen Benny?
Kan beter, maar we gaan gewoon doorquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:49 schreef Bellatrix het volgende:
Benny, hoe is het nou trouwens? Voel je je al wat peppyer?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wandelgangen is een besloten forum. Moet je een goede roddelmiep zijn om daar toegang voor te krijgen.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:53 schreef Bellatrix het volgende:
Een duet.
Dat kunnen we doen als encore.
Vaduz, wil jij mijn Nancy Sinatra zijn?
Tipje onder de sluier.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan heul goed roddelen, ik weet nog wel roddels over FOK!kers
Ik kom op tijd binnen zie ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:52 schreef iBenny het volgende:
Ah, het is weer tijd voor Tombo's roddeluurtje![]()
Mooi, dan ben ik Frank. Zal ook een taaie worden, maar ik heb genoeg zelfvertrouwen en brandy om het tot een mooi eind te brengen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Ja, ik wil, wil ik gelijk zeggen. Ik moet me dan wel verdiepen in de facetten van d'r stem. Maar daar valt aan te werken.
Sterkte en een dikke knuffel Bennyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |