Haha ja. Ik had aan 3 woorden genoeg volgens mij.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben blij te lezen dat je het gat gevonden hebt Dushka![]()
En dat onderonsje op 1:20
Je hebt zo'n heerlijke megagrijnsquote:Op maandag 24 januari 2011 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha ja. Ik had aan 3 woorden genoeg volgens mij.
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt zo'n heerlijke megagrijns![]()
Ze hebben ook een snuggie aanquote:Op maandag 24 januari 2011 22:18 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ga ik voortaan als antwoord geven, als het weer gezegd wordt.
Als het onderwerp op kinderen komt wel ja. Altijd dat antwoord, word er zo ziek van.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze hebben ook een snuggie aan![]()
Hoor je het zo vaak dan Bella?
Oh dat is aardig irritant. Idd een goeie opmerking terug makenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als het onderwerp op kinderen komt wel ja. Altijd dat antwoord, word er zo ziek van.
jii weet al dat je nooit kinderen wil?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als het onderwerp op kinderen komt wel ja. Altijd dat antwoord, word er zo ziek van.
Ja. Niet van mezelf tenminste.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:24 schreef gomi het volgende:
[..]
jii weet al dat je nooit kinderen wil?
Hoezo?quote:
Aha! Ja, het is natuurlijk een prachtig iets, ontstaan van het leven enzo, maar ik wil het gewoon niet. Sommige vrouwen doen net alsof dat de enige reden is dat ze op deze wereld zijn gezet.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:58 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb ook nooit kinderen gewild
maar kom altijd vrouwen tegen die dat wel willen
oh jawel hoor, prachtig voor hen die t willenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Aha! Ja, het is natuurlijk een prachtig iets, ontstaan van het leven enzo, maar ik wil het gewoon niet. Sommige vrouwen doen net alsof dat de enige reden is dat ze op deze wereld zijn gezet.
Slaap lekker Gomiquote:Op maandag 24 januari 2011 23:12 schreef gomi het volgende:
ben er weer vandoor
trusten vast allemaal en laters
Er zijn nog 5 plekken vrij in de snuggiequote:
Me wants onequote:Op maandag 24 januari 2011 23:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zijn nog 5 plekken vrij in de snuggie
Donequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |