Haha ja. Ik had aan 3 woorden genoeg volgens mij.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben blij te lezen dat je het gat gevonden hebt Dushka![]()
En dat onderonsje op 1:20
Je hebt zo'n heerlijke megagrijnsquote:Op maandag 24 januari 2011 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha ja. Ik had aan 3 woorden genoeg volgens mij.
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt zo'n heerlijke megagrijns![]()
Ze hebben ook een snuggie aanquote:Op maandag 24 januari 2011 22:18 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ga ik voortaan als antwoord geven, als het weer gezegd wordt.
Als het onderwerp op kinderen komt wel ja. Altijd dat antwoord, word er zo ziek van.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze hebben ook een snuggie aan![]()
Hoor je het zo vaak dan Bella?
Oh dat is aardig irritant. Idd een goeie opmerking terug makenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als het onderwerp op kinderen komt wel ja. Altijd dat antwoord, word er zo ziek van.
jii weet al dat je nooit kinderen wil?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als het onderwerp op kinderen komt wel ja. Altijd dat antwoord, word er zo ziek van.
Ja. Niet van mezelf tenminste.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:24 schreef gomi het volgende:
[..]
jii weet al dat je nooit kinderen wil?
Hoezo?quote:
Aha! Ja, het is natuurlijk een prachtig iets, ontstaan van het leven enzo, maar ik wil het gewoon niet. Sommige vrouwen doen net alsof dat de enige reden is dat ze op deze wereld zijn gezet.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:58 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb ook nooit kinderen gewild
maar kom altijd vrouwen tegen die dat wel willen
oh jawel hoor, prachtig voor hen die t willenquote:Op maandag 24 januari 2011 23:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Aha! Ja, het is natuurlijk een prachtig iets, ontstaan van het leven enzo, maar ik wil het gewoon niet. Sommige vrouwen doen net alsof dat de enige reden is dat ze op deze wereld zijn gezet.
Slaap lekker Gomiquote:Op maandag 24 januari 2011 23:12 schreef gomi het volgende:
ben er weer vandoor
trusten vast allemaal en laters
Er zijn nog 5 plekken vrij in de snuggiequote:
Me wants onequote:Op maandag 24 januari 2011 23:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zijn nog 5 plekken vrij in de snuggie
Donequote:
Moggehquote:
Alleen als de keel kriebelt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moggeh, lang niet gezien. Hoest?
Zeg me dat het over een ruime week iig 15 graden is, dat verschil is nog te overleven. Overmorgen naar maleisie, het laatste gedeelte van de vakantie beginnenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:56 schreef -Miauw- het volgende:
Goedemorgen![]()
Pheno![]()
Klinkt goedHier net flink geregend, doorweekt, en 8 graden.
Och wees blij als het 8 graden is als je terugkomt johquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg me dat het over een ruime week iig 15 graden is, dat verschil is nog te overleven. Overmorgen naar maleisie, het laatste gedeelte van de vakantie beginnen
Landhuisquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen als de keel kriebelt.
Prima, 28 graden, extreem luie dag, gratis wifi en uitzicht op zee vanuit een landhuis. Hoe is het daar?
Ja, da ken ik ook nog. Pijnlijk. Nu is het pijnlijk omdat ik na vijf weken weer eens wat moet gaan doen. Rechts rijden bvquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och wees blij als het 8 graden is als je terugkomt joh
Ik ben eens van Curaçao teruggekomen van 30 naar -3, das pas kut omdat het vriest. 8 is warm![]()
Ik ga mijn best doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg me dat het over een ruime week iig 15 graden is, dat verschil is nog te overleven. Overmorgen naar maleisie, het laatste gedeelte van de vakantie beginnen
Ik denk dat dat alle palmbomen langs het strand van het resort gaan worden. Wel met de juiste afstand om een hangmat er neer te hangen. En op barman-wenkafstand.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen![]()
Oh en maak notities van alle hotspots in Maleisie
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat dat alle palmbomen langs het strand van het resort gaan worden. Wel met de juiste afstand om een hangmat er neer te hangen. En op barman-wenkafstand.
-er gaat iets mis-quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit weer te l0llen om je dansende kat Miauw
Ik kijk om de dag ff, zo leukquote:
Nee Fok doet oke hier volgens mijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahaha, om de dag, jij gek![]()
Doet FOK! ook raar bij jou?
Ik denk dat het aan de pc op mijn werk ligt iddquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee Fok doet oke hier volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |