SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:06 schreef SpankmasterC het volgende:
Daar hadden ze het bij TBBT ook al overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love boobies
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Natuurlijk, het is een Spanky topic, what's there not to like?quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Natuurlijk, het is een Spanky topic, what's there not to like?
Wat hebbie op?quote:
Congratz Knoxiepoxiequote:
vis!quote:
Alweer?quote:
Nijsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
vis!
Oh, dat is geen verrassing geloof ik
Maar wel lekkere vis, met allerlei kruiden en lemon butter. En zo.
Zaterdag was mn feest, vandaag ben ik echt jarigquote:
Ingewikkeld. Hell ik ben jarig geweest en al een kaart krijg, dan lees ik die pas over een ruime week, een maand later dan mijn verjaardagquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:51 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Zaterdag was mn feest, vandaag ben ik echt jarig
Vunf-und-zwanzig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:29 schreef SpankmasterC het volgende:
Kn0x, hoeveel lentes jong ben je nu?
En gefeliciteerd natuurlijk!
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:33 schreef Rossdale het volgende:
Spankertje, waarom heb je trouwens Gunther ingeruild voor een emo-avatartekentje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Je moet Royal Republic eens luisteren voor de gein, best een leuk album.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:38 schreef SpankmasterC het volgende:
Wacht nee, dat was niet het juiste antwoord...
EMO?!?!! HET IS HELEMAAL NIET EMO, HET IS MIJN LEVEN!!!!!
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]is logo van The Octopus, beste album van het jaar, nu al!
Amplifier
The Octopus
Ik ken heel Amplifier niet eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Is ook maar een klein bandje, maar wel Space Rock dus fantastischquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ken heel Amplifier niet eigenlijk
Een wekker naast zetten Pheen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:51 schreef Pheno het volgende:
Ik heb een slaapbeen. Wat zeg ik, het been ligt in coma.
quote:
Ben pas na 19:00 online, moet hem toch eerst downloaden dus moeten maar eens kijken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:30 schreef Rossdale het volgende:
Weet ik niet precies, waarschijnlijk al voor 6 uur en dan maar eventjes. Ligt er een beetje aan hoe laat mijn vriendin het ziekenhuis uit mag vanavond. Na 22:00 uur ben ik ook vast wel weer online
Stuur me maar een invite wanneer je me online ziet komen
Waarom ies ze in het ziekenhuis dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:30 schreef Rossdale het volgende:
Weet ik niet precies, waarschijnlijk al voor 6 uur en dan maar eventjes. Ligt er een beetje aan hoe laat mijn vriendin het ziekenhuis uit mag vanavond. Na 22:00 uur ben ik ook vast wel weer online
Stuur me maar een invite wanneer je me online ziet komen
Ja was nog een grapje van mij! Mijn TT zitten altijd boordevol humor!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:38 schreef Kn0x het volgende:
Wacht....Kuuks Knuffel Klub. Dus wij zijn de KKK?
Ze moest een nachtje blijven omdat het niet goed ging met haar suikerwaardes (ze heeft diabetes), niks ernstigs gelukkig. De doktoren noemden het een "reset". Even zorgen dat haar lichaam weer goed reageert op de insuline etc.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Waarom ies ze in het ziekenhuis dan?
Ok, gelukkig dat het niet ernstig is! Wel balen man diabetes, irritante ziekte die je maar blijft achtervolgen idd....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze moest een nachtje blijven omdat het niet goed ging met haar suikerwaardes (ze heeft diabetes), niks ernstigs gelukkig. De doktoren noemden het een "reset". Even zorgen dat haar lichaam weer goed reageert op de insuline etc.
Awesomequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:18 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga maar eens RB3-en als een gek de komende dagen.
Jammer dat je posts de nodige humor missen..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja was nog een grapje van mij! Mijn TT zitten altijd boordevol humor!
Als het goed is, krijg ik vandaag mn Pro-guitar binnen. Ben benieuwd naar de kwaliteit van het dingquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:18 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga maar eens RB3-en als een gek de komende dagen.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Jammer dat je posts de nodige humor missen..
PARTY BIJ KNOX!!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:55 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Als het goed is, krijg ik vandaag mn Pro-guitar binnen. Ben benieuwd naar de kwaliteit van het ding
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Jammer dat je posts de nodige humor missen..
Hai!quote:
Olaquote:
Oi !quote:
nog gefeliciteerd he !quote:
Vond zn eerste CD echt een stuk beterquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:42 schreef Nebo het volgende:
Eens kijken hoe verfijnd jullie muzieksmaak is
Hmmm ik weet het niet. Anders, ja. Beter, misschienquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vond zn eerste CD echt een stuk beter
Ik zal vanavond eens in m'n brievenbus kijken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:05 schreef AQuila360 het volgende:
Poit heb je de PU ook al? Zit een tof krantje bij
Wat is hun conclussie aangezien ik niet eens meer in de buurt kom van een station/spitskrantjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm heel stuk in de spits over hackers bij MW2 op de PS3
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:42 schreef Nebo het volgende:
Mèh. Nèh. Da's imo niks.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:42 schreef Nebo het volgende:
Die 460 kan een stuk harder draaien dan dit! Volgens mij is dat je zwakste schakelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:07 schreef DJ_ het volgende:
http://3dmark.com/3dm11/506185
mijn score valt me toch vies tegen ......
Yeah, overgenomen door Kim Jung-Un...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:11 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.pu.nl/pu-tv/PU_2_2011.aspx?id=181
Spank de HUB is toch bezet door de Koreanen?
het is de standaard OC'd versie van asus , miss maar is eentje bij prikken in sliquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Die 460 kan een stuk harder draaien dan dit! Volgens mij is dat je zwakste schakel
Ik zou eerst deze nog wat clocken voor ik voor SLI zou gaan, uit die review blijkt ook al dat ze hem met een beetje extra sap 100MHz sneller laten lopen! 460 staat bekend als overclockbeest, dus doen!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:14 schreef DJ_ het volgende:
[..]
het is de standaard OC'd versie van asus , miss maar is eentje bij prikken in sli
http://www.overclock3d.ne(...)x_460_1gb_directcu/1
Dat de hackers de game kapot makenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:56 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Wat is hun conclussie aangezien ik niet eens meer in de buurt kom van een station/spitskrantje
is inderdaad mogelijk , maar als ik nu cpu-z bekijke zie ik dat al mijn clockwaardes fout zijn tegenover het referentie model op de site van aus.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik zou eerst deze nog wat clocken voor ik voor SLI zou gaan, uit die review blijkt ook al dat ze hem met een beetje extra sap 100MHz sneller laten lopen! 460 staat bekend als overclockbeest, dus doen!
Nou zeker! Extra geld betalen voor een OC variant en een standaard geklokte variant terug krijgen!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:22 schreef DJ_ het volgende:
[..]
is inderdaad mogelijk , maar als ik nu cpu-z bekijke zie ik dat al mijn clockwaardes fout zijn tegenover het referentie model op de site van aus.
nu heb ik hier niet eerder opgelet maar hij is een keer stuk geweest en terug gestuurd naar de winkel.
als dit hun oplossing is dan gaat er een boos mailtje henn
Grappig gedaan! Ook dat krantje!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:22 schreef DJ_ het volgende:
[..]
is inderdaad mogelijk , maar als ik nu cpu-z bekijke zie ik dat al mijn clockwaardes fout zijn tegenover het referentie model op de site van aus.
nu heb ik hier niet eerder opgelet maar hij is een keer stuk geweest en terug gestuurd naar de winkel.
als dit hun oplossing is dan gaat er een boos mailtje henn
mmm mijn display driver geeft het wel normaal aan, miss cpu-z is updaten ofzo dat die hem fout uitleestquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nou zeker! Extra geld betalen voor een OC variant en een standaard geklokte variant terug krijgen!
Daar ging ik al van uit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat de hackers de game kapot maken...
In welk inheems heerlijk warm land zit u nu?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:47 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen. Vogeltjes fluiten, de golven kabbelen en ik ben wakker van een overenthousiaste kat in de tuin.zal wel last van zandvliegen hebben
Sinds 1 januari in nieuw zeeland, even kijken of er nog wat veranderd is. En mijn vrouw was er nog niet geweest. Morgen weer vliegen, naar singapore, nachtje pitten daar en dan nog een paar dagen maleisie, strand, palmbomen en cocktails. En daarna weer naar nederland, kou lijen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:54 schreef Poit het volgende:
[..]
In welk inheems heerlijk warm land zit u nu?
Jeetje joh! Wist heel niet dat je weg was.. En dan ook nog eens ruim een maand..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sinds 1 januari in nieuw zeeland, even kijken of er nog wat veranderd is. En mijn vrouw was er nog niet geweest. Morgen weer vliegen, naar singapore, nachtje pitten daar en dan nog een paar dagen maleisie, strand, palmbomen en cocktails. En daarna weer naar nederland, kou lijen.
Dat doe ik. Het er Efkes er van nemen na een bewogen jaar. En daarna meteen op gesprek bij twee sollicitaties, want mijn huidige werk heb ik nu wel gehad. Dus voor mijn vakanties wezen zoeken, en nu eens kijken of er iets tussen zit wat iets kan worden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Jeetje joh! Wist heel niet dat je weg was.. En dan ook nog eens ruim een maand..
Lekker genieten kerel
Damn, goed bezig boy!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doe ik. Het er Efkes er van nemen na een bewogen jaar. En daarna meteen op gesprek bij twee sollicitaties, want mijn huidige werk heb ik nu wel gehad. Dus voor mijn vakanties wezen zoeken, en nu eens kijken of er iets tussen zit wat iets kan worden.
Banen, het zijn net schoenen of vrouwen.. Nooit je ouwe weggooien tot je nieuwe hebtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:18 schreef Pheno het volgende:
Oh, blijven doe ik nog, zo lang ik niets nieuws heb. Het zou wat dom zijn ontslag te nemen zonder nieuwe baan
Precies.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Banen, het zijn net schoenen of vrouwen.. Nooit je ouwe weggooien tot je nieuwe hebt
Omdat het ding weet dat pc's dood zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm waarom doet die pc wijzer het niet op alternate
Dubum Tssshhquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat het ding weet dat pc's dood zijn.
dat ding heb je toch heel niet nodig johquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm waarom doet die pc wijzer het niet op alternate
Misschien is het handiger om GPU-Z te gebruiken ipv CPU-Z.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:37 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mmm mijn display driver geeft het wel normaal aan, miss cpu-z is updaten ofzo dat die hem fout uitleest
Nja opzich welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat ding heb je toch heel niet nodig joh
waarom, dat is toch zo'n pc op maat maak tooltje ?quote:
Ook zo. Hoe is het met je been/enkel?quote:
Ach, in Zeeuws-Vlaanderen heb je een klein gehuchtje wat Nummer Eén heet, door dat gehuchtje loopt een straat die ook Nummer Eén heet. Stel je eens voor dat je daar in het eerste huis woont.quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:32 schreef Nebo het volgende:
In mijn wijk is een straat met de naam Bever, zo ontdek ik net. Je zou maar op nummer 69 wonen
QFT!quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:29 schreef Nebo het volgende: Laat ze dun en makkelijk zijn, zoals Poit zijn vrouwtjes graag heeft.
Of Bever18, mooie chatroom-naamquote:Op woensdag 26 januari 2011 08:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach, in Zeeuws-Vlaanderen heb je een klein gehuchtje wat Nummer Eén heet, door dat gehuchtje loopt een straat die ook Nummer Eén heet. Stel je eens voor dat je daar in het eerste huis woont.
http://maps.google.com/ma(...)15,0.005659&t=h&z=18
Dat wel! Maar dan weet ik wel meteen of alles bij elkaar pastquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:03 schreef DJ_ het volgende:
[..]
waarom, dat is toch zo'n pc op maat maak tooltje ?
je kan net zo goed alles handmatig in je winkelwagentje doen
Nog altijd liever in Nummer Eén dan in Boerenhol.quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach, in Zeeuws-Vlaanderen heb je een klein gehuchtje wat Nummer Eén heet, door dat gehuchtje loopt een straat die ook Nummer Eén heet. Stel je eens voor dat je daar in het eerste huis woont.
http://maps.google.com/ma(...)15,0.005659&t=h&z=18
Of Boerengat, ligt er vlakbijquote:Op woensdag 26 januari 2011 08:58 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nog altijd liever in Nummer Eén dan in Boerenhol.
Zogetquote:
neem een I5 processot op een asus moederbord socket 1155, met triple channel croisair DDR3 geheugen (1600mhz of sneller ) . een Asus Nvidia pci expresss videokaart, en de rest is een kwestie van losse onderdelen als schijven en dvd spelertje en kast ( overigens moet je dan een mid towen ATX hebben )quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat wel! Maar dan weet ik wel meteen of alles bij elkaar past. Maar de link doet het niet, kom je op een andere magazine site uit
Xactly. Wil hooguit ooit nog een PC kopen om PMS op te installeren.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:26 schreef Poit het volgende:
Ik ben zo blij met consoles.. Hoef ik me tenminste niet meer in die meuk te verdiepen..
I5 gaat hem al niet wordenquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
neem een I5 processot op een asus moederbord socket 1155, met triple channel croisair DDR3 geheugen (1600mhz of sneller ) . een Asus Nvidia pci expresss videokaart, en de rest is een kwestie van losse onderdelen als schijven en dvd spelertje en kast ( overigens moet je dan een mid towen ATX hebben )
ohh een 600 watt voeding minimaal afhankelijk van hoe zwaar je videokaart is.
neem voedingen en kasten met 120mm fans anders maken ze zoveel lawaai ( 90mm dingen )
en klaar
Je hebt een PS3, dat zegt dan ook genoegquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:26 schreef Poit het volgende:
Ik ben zo blij met consoles.. Hoef ik me tenminste niet meer in die meuk te verdiepen..
Ik vind het leuk om me erin te verdiepen, ook al koop ik nietsquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:26 schreef Poit het volgende:
NAISquote:
Vroegah!! vond ik dat ook geweldig. Maar sinds ik genoeg andere dingen te doen heb om m'n tijd mee te verneuken is die aandacht wat minder geworden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om me erin te verdiepen, ook al koop ik nietsNo probs hier dus!
Ik game ook niet meer graag achter de pc.. Zit er niet meer lekker, geen goede stoel etc.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:55 schreef Fallen het volgende:
Sinds ik steeds meer game op de consoles en de windowsbak heb verruild voor een Mac, houd ik de ontwikkelingen ook een stuk minder bij.
Vroerâh, toen wist ik alles en haalde veel te vaak nieuwe onderdelen om te klussen en te upgraden. Nu ben ik mijn geld kwijt aan console-games en gaming-hardware. Netto netto maakt het niet veel uit.
You lazy bitchass mofo!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:29 schreef Frankii het volgende:
Na een week lang na 12 uur uit bed komen, vandaag 7:30 uit bed gekomen om te werken. Heb sowieso erg lang naar het stucwerk boven me gestaard vannacht. Ik ging 11 uur naar bed, weinig geslapen denk ik.
KOFFIE!!!
Dude, wanneer ben je ook alweer jarig? Ik zag namelijk een mooie taart voor je!quote:
Ik word blijer van een hashbrownie..quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dude, wanneer ben je ook alweer jarig? Ik zag namelijk een mooie taart voor je!
[ afbeelding ]
Pas een nieuwe 360 kopen als je scriptie af is, maar ondertussen vooral op de PC spelen. Dat is stiekem wel cheaten hequote:Op woensdag 26 januari 2011 12:21 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik game nog steeds heerlijk op de PC! Nu bezig met Alpha Protocol en Mafia 2, Portal 2 wordt ook duidelijk een PC-game voor mij
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pas een nieuwe 360 kopen als je scriptie af is, maar ondertussen vooral op de PC spelen. Dat is stiekem wel cheaten he
dan neem je een i3quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
I5 gaat hem al niet worden. Gelukkig hebben ze ook complete pc's te koop bij alternate
. Alleen met een 570 of 580 videokaart en met dat achterlijke SSD gebeuren
Jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:20 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens (en dames), wat gaat het hier traag! Is iedereen netjes aan het werken ofzo?
quote:
Nou nee, het gaat over PC'squote:Op woensdag 26 januari 2011 14:20 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens (en dames), wat gaat het hier traag! Is iedereen netjes aan het werken ofzo?
Hmmpffff m'n google search op "Sexy PC" levert minder materiaal op dan ik had gehoopt...quote:
PC'squote:
Je had graag pc's gezien met een nietsverhullend ondergoed setje aan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hmmpffff m'n google search op "Sexy PC" levert minder materiaal op dan ik had gehoopt...
Zoeken op "Sexy Xbox 360"quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hmmpffff m'n google search op "Sexy PC" levert minder materiaal op dan ik had gehoopt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zoeken op "Sexy Xbox 360"
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Gaan we irritante liedjes posten die je niet meer uit je kop krijgt?quote:
Alle liedjes uit de efteling blijven in je kop hangen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gaan we irritante liedjes posten die niet meer uit je kop krijgt?
I'll see your Muppets, and I raise you one Indische Waterlelies!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oud SFquote:
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
Hoelang woon je er al?quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:32 schreef Nebo het volgende:
In mijn wijk is een straat met de naam Bever, zo ontdek ik net. Je zou maar op nummer 69 wonen
nee ik heb mij een weekje vakantie toe geeigend door mij ziek te meldenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:20 schreef SpankmasterC het volgende:
Dan kan ik net zo goed bij de quad-Core blijvenquote:
Open sollicitatie mag altijd!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:57 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ah.
Is er nog plaats voor een awesome-checker?
[..]
WEET IK TOCH HEUL NIE
ohhhquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed bij de quad-Core blijven. Nja ga voor een i7
Schandaligquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee ik heb mij een weekje vakantie toe geeigend door mij ziek te melden
mijn laatste vakantie was vorig jaar in de krokus ( feb dus ) dus het mag wel een keer.quote:
Daar heb je vakantiedagen voorquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mijn laatste vakantie was vorig jaar in de krokus ( feb dus ) dus het mag wel een keer.
ik heb de hele zomer door gewerkt
waar ik dit jaar ook goed gebruik van ga makenquote:
Is iedereen bij GAM SC niet automatisch awesome?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:57 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ah.
Is er nog plaats voor een awesome-checker?
[..]
WEET IK TOCH HEUL NIE
Kom dan niet met het smoesje dat je ziek bent omdat je nu vakantie wil...quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:05 schreef DJ_ het volgende:
[..]
waar ik dit jaar ook goed gebruik van ga maken
Blijkbaar niet, want je faket nu ziek zijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:05 schreef DJ_ het volgende:
[..]
waar ik dit jaar ook goed gebruik van ga maken
met zo'n mentaliteit kom je wel wel iddquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee ik heb mij een weekje vakantie toe geeigend door mij ziek te melden
ach zo erg is het nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want je faket nu ziek zijn
Voor mensen zoals jij hebben ze online multiplayer uitgevondenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:31 schreef badboynova het volgende:
laatste klant dan is het tijd voor bier en witte bonen in tomatensaus, wat wat ik heerlijke scheten laten tijdens het gamen vanaaf ;')
Dat wil je heus wel.. Don't play hard to get..quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:26 schreef SuperFruitig het volgende:
STOP MET ME TE BELLEN GORE TELEMARKERS IK WIL NIET OP GOOGLE MAPS
OPZOUTEEE
Mensen die op een ander gaan zeiken en ondertussen zelf wel spoilerenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:11 schreef koei het volgende:
[..]
Kom dan niet met het smoesje dat je ziek bent omdat je nu vakantie wil...
mensen die zich ziekmelden terwijl ze het niet zijn
Dat heb ook zowat de hele zomer gewerkt, 1 week vrij gehad in augustus en 2 in oktober en dat was alles voor een geheel jaarquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mijn laatste vakantie was vorig jaar in de krokus ( feb dus ) dus het mag wel een keer.
ik heb de hele zomer door gewerkt
Mensen met principes en daar na maanden nog over terugkomenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mensen die op een ander gaan zeiken en ondertussen zelf wel spoileren![]()
Mensen die zich met dingen bemoeien waar zij helemaal niet bij betrokken warenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mensen die op een ander gaan zeiken en ondertussen zelf wel spoileren![]()
Nouja, hij (denk ik?) heeft in ieder geval wel voor zwart gekozen, dat kleedt nog een beetje af...quote:
Ik weet t niet aquila, vind het niet zo heel boeiend eruit zien....quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:21 schreef AQuila360 het volgende:
Even dat Axel en Pixel ofzoiets kijken op XBLA
en verticale lijntjes !quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:18 schreef koei het volgende:
[..]
Nouja, hij (denk ik?) heeft in ieder geval wel voor zwart gekozen, dat kleedt nog een beetje af...
Arty Farty toch?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik weet t niet aquila, vind het niet zo heel boeiend eruit zien....
Fixed.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:15 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Mensen met principes en daar na maanden nog over terugkomenvan ik mag het niet dus jij ook niet
Ik word zo fucking moe van jouw
Ik heb alle ramen en deuren dicht en de radio en televisie aangezet, maar ik heb nog niet meer informatie gekregen!quote:
Dat was ik dus wel sufferdquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:16 schreef koei het volgende:
[..]
Mensen die zich met dingen bemoeien waar zij helemaal niet bij betrokken waren
pff gratis games, wie wil dat nou nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:05 schreef AQuila360 het volgende:
Nick is redelijk fair alleen steelt hij soms wel games enzo.
Dat is vreemd, ik wist helemaal niet dat jij een kloon van Nebo was...quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat was ik dus wel sufferd.. En Petti, zo is het helemaal niet
heb jij 11 accounts ja ?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:10 schreef AQuila360 het volgende:
Volgens mij bestaat deze SC maar uit 5 unieke personen die samen een account of 15 hebben.
Heuj!quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:08 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is vreemd, ik wist helemaal niet dat jij een kloon van Nebo was...
quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:08 schreef koei het volgende:
[..]
heb ik gisteren nog wat gescoord in de KPV eigenlijk?quote:
Volgens mij zijn jij en Nick ook dezelfde persoon??quote:
Ter verdediging van Nick, het is natuurlijk niet zo dat alleen jij en Nebo WIDM kijken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:08 schreef koei het volgende:
[..]
Dat moet je zelf kunnen zien dacht ik zoquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:21 schreef Misan het volgende:
[..]
[..]
heb ik gisteren nog wat gescoord in de KPV eigenlijk?
Ik kijk er ook na! Alleen doe ik niet mee aan dat stomme raden wie het is want dat kan gewoonweg niet.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:24 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ter verdediging van Nick, het is natuurlijk niet zo dat alleen jij en Nebo WIDM kijken.
Persoonlijk zal het mij m'n reet roesten, ik kijk er niet naar...
Sssstt, dadelijk ben ik ook nog een kloon van Flodder450quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:27 schreef Misan het volgende:
nee Nick-Gizmo is ook een kloon van mij
waar dan? die link is wegquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:28 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat moet je zelf kunnen zien dacht ik zo
Je kijkt er naar.... of je kijkt iets na.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik kijk er ook na! Alleen doe ik niet mee aan dat stomme raden wie het is want dat kan gewoonweg niet.
ja je hebt me helemaal door, ik ben nick en op zondag draag ik altijd vrouwen kleding !quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jij en Nick ook dezelfde persoon??
Zeg eens eerlijk!
In de Mol worden juist ook tips verstopt over wie het is. En je kunt het daadwerkelijk op basis daarvan weten. Vorig jaar wist ik na aflevering 4 zeker dat het Kim was op basis van een vreemde actie in een school. Dit jaar wist ik tot vorige week zeker dat het Horace was, maar die was het dus nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:35 schreef Fallen het volgende:
[..]
Je kijkt er naar.... of je kijkt iets na.
Maar dat gespeculeer over wie het is en waarom vind ik soms overdreven. Het blijft een tv-programma, dus je krijgt toch alleen te zien wat ze willen dat je ziet. Als je alleen op basis daarvan kunt "weten" wie het is, dan zou het een slecht programma zijn.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:23 schreef badboynova het volgende:
Word er een rel hier geboren?
Waar de hel is de popcorn als je het nodig heb
dat je niet wilt weten wie eruit gaat kan ik me nog voorstellen, de rest is toch maar gespeculeer en kan juist zijn dat je met een andere bril op naar een aflevering kijkt en dit wellicht nog leuker is dan zonder die vlagen die je gehoord hebt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:14 schreef Nebo het volgende:
Ik heb deze discussie ook al helemaal gehad met een follower op Twitter. Ja je mag er over discussiëren, maar als je dat doet op een plek waar mensen komen die het nog niet gezien hebben en het nog willen zien, dan spoil je niet. In een WIDM-topic ja, in de slowchat nee.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:05 schreef koei het volgende:
[..]
In de Mol worden juist ook tips verstopt over wie het is. En je kunt het daadwerkelijk op basis daarvan weten. Vorig jaar wist ik na aflevering 4 zeker dat het Kim was op basis van een vreemde actie in een school. Dit jaar wist ik tot vorige week zeker dat het Horace was, maar die was het dus niet
Maar dan nog vind ik dat je best mag discussieren over een programma dat in Nederland wordt uitgezonden, tenzij iemand van tevoren aangeeft dit absoluut niet te willen. Programma's die nog in Nederland uitgezonden moeten worden zijn een ander verhaal. Deze zelfde richtlijn geldt volgens mij ook in FTR. Over de uitslag van popstars en voice of holland wordt ook overal gepost zodra het bekend is, dus ik zie het verschil niet. De uitslag van Hell's Kitchen wordt niet verklapt, ook al wordt dat in Nederland met minimaal een half jaar vertraging uitgezonden en kun je alle afleveringen allang op het web vinden.
Ik ga donderdagavond dan ook gewoon weer discussieren over WIDM als de uitzending daarvoor zorgt. Mensen die er niets over willen horen kunnen beter helemaal wegblijven van internet totdat ze het hebben gezien. Als ik op wintersport geen TV met één Nederlandse zender heb zoals gelukkig vorig jaar wel dan is WIDM-kijken ook een van de eerste dingen die ik ga doen als ik thuis ben
dit...quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:14 schreef Nebo het volgende:
Ik heb deze discussie ook al helemaal gehad met een follower op Twitter. Ja je mag er over discussiëren, maar als je dat doet op een plek waar mensen komen die het nog niet gezien hebben en het nog willen zien, dan spoil je niet. In een WIDM-topic ja, in de slowchat nee.
Dan weet je het dus nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:05 schreef koei het volgende:
[..]
In de Mol worden juist ook tips verstopt over wie het is. En je kunt het daadwerkelijk op basis daarvan weten. Vorig jaar wist ik na aflevering 4 zeker dat het Kim was op basis van een vreemde actie in een school. Dit jaar wist ik tot vorige week zeker dat het Horace was, maar die was het dus niet
Maar dan nog vind ik dat je best mag discussieren over een programma dat in Nederland wordt uitgezonden, tenzij iemand van tevoren aangeeft dit absoluut niet te willen. Programma's die nog in Nederland uitgezonden moeten worden zijn een ander verhaal. Deze zelfde richtlijn geldt volgens mij ook in FTR. Over de uitslag van popstars en voice of holland wordt ook overal gepost zodra het bekend is, dus ik zie het verschil niet. De uitslag van Hell's Kitchen wordt niet verklapt, ook al wordt dat in Nederland met minimaal een half jaar vertraging uitgezonden en kun je alle afleveringen allang op het web vinden.
Ik ga donderdagavond dan ook gewoon weer discussieren over WIDM als de uitzending daarvoor zorgt. Mensen die er niets over willen horen kunnen beter helemaal wegblijven van internet totdat ze het hebben gezien. Als ik op wintersport geen TV met één Nederlandse zender heb zoals gelukkig vorig jaar wel dan is WIDM-kijken ook een van de eerste dingen die ik ga doen als ik thuis ben
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:05 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja je hebt me helemaal door, ik ben nick en op zondag draag ik altijd vrouwen kleding !
Dus dan zou je nou nog steeds niet mogen praten over wie popstars en Idols 1 ooit heeft gewonnenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:14 schreef Nebo het volgende:
Die mensen leven onder een steenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:01 schreef koei het volgende:
[..]
Dus dan zou je nou nog steeds niet mogen praten over wie popstars en Idols 1 ooit heeft gewonnen
Je bent best schattig als je probeert te rellen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:01 schreef koei het volgende:
[..]
Dus dan zou je nou nog steeds niet mogen praten over wie popstars en Idols 1 ooit heeft gewonnen
Popstars van dit jaar is afgelopen weekend bekend geworden. Hoelang zou je volgens jullie dan moeten wachten? Eén dag? Dan is er iemand die een week op vakantie is geweest en het nog niet heeft gezien. Voor één maand geldt hetzelfde in Pheno's geval... Dan zou je dus nooit meer over TV-programma's kunnen spreken hier, want al een week na uitzending is het geen nieuws meer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:04 schreef Fallen het volgende:
[..]
Je bent best schattig als je probeert te rellen!
Maar nee, je hebt een verschil tussen "nog niet gezien, loop een dagje/weekje achter" en "ik woon in een grot en heb de afgelopen 3 jaar niks meegekregen van de wereld". Maar dat wist je natuurlijk ook al wel....![]()
Je bent volwassen, wat vind jij een redelijke termijn?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:07 schreef koei het volgende:
[..]
Popstars van dit jaar is afgelopen weekend bekend geworden. Hoelang zou je volgens jullie dan moeten wachten? Eén dag? Dan is er iemand die een week op vakantie is geweest en het nog niet heeft gezien. Voor één maand geldt hetzelfde in Pheno's geval... Dan zou je dus nooit meer over TV-programma's kunnen spreken hier, want al een week na uitzending is het geen nieuws meer.
In het geval van een Nederlandse uitzending geen termijn. Gewoon tijdens de uitzending al discussieren indien gewenst, zoals oa. vorig jaar ook het geval was tijdens sommige afleveringen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:10 schreef Fallen het volgende:
[..]
Je bent volwassen, wat vind jij een redelijke termijn?
In een specifiek topic wel, maar toch niet in een SC?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:12 schreef koei het volgende:
[..]
In het geval van een Nederlandse uitzending geen termijn. Gewoon tijdens de uitzending al discussieren indien gewenst, zoals oa. vorig jaar ook het geval was tijdens sommige afleveringen.
Jawel, in deze SC zelfs.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:14 schreef Fallen het volgende:
[..]
In een specifiek topic wel, maar toch niet in een SC?
Nouja, je doet maar.... ik meld me weer wel wanneer het gaat over een programma/serie/film die me wel interesseert.
ideaal dus die spoiler tagsquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:21 schreef koei het volgende:
[..]
Jawel, in deze SC zelfs.
En Misan, het gaat om het principeEn spoilers werken niet in de mobiele versie, en als je een TV-programma niet live kan volgen neem ik aan dat je niet thuis bent en dus mobiel op het forum zit...
Mijn god koei, dit is zo'n Morthill-opmerking. De boodschap komt best aan (althans dat mag ik hopen), dus waarom zou je dan toch van je af gaan bijten met dat soort loze vergelijkingenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:01 schreef koei het volgende:
[..]
Het is inderdaad een principe-kwestie aan het worden....quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:21 schreef koei het volgende:
[..]
Jawel, in deze SC zelfs.
En Misan, het gaat om het principeEn spoilers werken niet in de mobiele versie, en als je een TV-programma niet live kan volgen neem ik aan dat je niet thuis bent en dus mobiel op het forum zit...
En waarom juist wel in deze SC ? Omdat je weet dat er meer mensen naar kijken?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:21 schreef koei het volgende:
[..]
Jawel, in deze SC zelfs.
Reageer niet als je niet goed kan lezen en schrijven.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En waarom juist wel in deze SC ? Omdat je weet dat er meer mensen naar kijken?
De vergelijking met Morthill klopt opzich ook nog eens.
En helemaal perfect dat die spoilers niet werken op de mobiele versie, dus dan weet je ook moet
Op mijn telefoon zijn spoilers altijd geopend, dus daarom werkt het niet.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:22 schreef Fallen het volgende:
[..]
Het is inderdaad een principe-kwestie aan het worden....
Overigens is het zo dat de spoiler-tag in de mobiele versie te goed werkt, je kan ze niet eens meer stiekem bekijken....
Tuurlijk is dit een Morthill-opmerking, maar de vraag blijft wanneer je er dan wel over zou mogen praten. 'Tot de Nederlandse uitzending' gaat niet op in zo'n geval. En ik heb een hekel aan discussies in spoilers dus dat gaat hem sowieso niet worden voor mij.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:22 schreef Nebo het volgende:
[..]
Mijn god koei, dit is zo'n Morthill-opmerking. De boodschap komt best aan (althans dat mag ik hopen), dus waarom zou je dan toch van je af gaan bijten met dat soort loze vergelijkingen
Weet ikquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:35 schreef Fallen het volgende:
[..]
Je kijkt er naar.... of je kijkt iets na.
Dat wil ik ook weer... Die nieuwe layout is nu nog gewoon kutquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:38 schreef koei het volgende:
Op mijn telefoon zijn spoilers altijd geopend, dus daarom werkt het niet.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:38 schreef koei het volgende:
[..]
Reageer niet als je niet goed kan lezen en schrijven.
[..]
Op mijn telefoon zijn spoilers altijd geopend, dus daarom werkt het niet.
[..]
Tuurlijk is dit een Morthill-opmerking, maar de vraag blijft wanneer je er dan wel over zou mogen praten. 'Tot de Nederlandse uitzending' gaat niet op in zo'n geval. En ik heb een hekel aan discussies in spoilers dus dat gaat hem sowieso niet worden voor mij.
Ik heb ook geen idee waarom ik nog de oude mobiele layout heb... Maar ik heb wel van de week de nieuwe versie in werking gezien (inclusief de lange laadtijd) dus ik ben erg blij met mijn huidige versiequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:31 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat wil ik ook weer... Die nieuwe layout is nu nog gewoon kut
Precies, het ziet er leuk uit, maar echt werkbaar neequote:Op woensdag 26 januari 2011 22:17 schreef Misan het volgende:
[..]
ja, totaal niet nagedacht over performance en de hoe de lay-out gebruikt wordt
Nja het is al een stuk vooruit gegaan, maar op 3G is het eigenlijk amper te doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:17 schreef Misan het volgende:
[..]
ja, totaal niet nagedacht over performance en de hoe de lay-out gebruikt wordt
de oranje lay-out was prima voor 3G of gprsquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja het is al een stuk vooruit gegaan, maar op 3G is het eigenlijk amper te doen. Maar goed, oranje layout was ook bagger
.
Op de iPad is de nieuwe versie helemaal kut, safari blijft maar crashen
killzone3 los kopen is goedkoper, volgens bugetgaming.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:42 schreef koei het volgende:
Oeh, de PU heeft een goede actie! Voor 57 euro Killzone 3 + PU-abbo!
Alleen een beetje jammer dat ik momenteel eigenlijk helemaal geen geld heb
Ja, maar ik ga 'm los sowieso niet full-price kopen. Dan ga ik 'm pas in de zomer halen denk ik... En de PU heeft idd bagger reviews, daarvoor lees ik het blad ook niet, maar ik vind de eerste 20 pagina's en de laatste paar altijd wel vermakelijk... En het blad is dan toch 'gratis'.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:55 schreef badboynova het volgende:
[..]
killzone3 los kopen is goedkoper, volgens bugetgaming.
euh... weet ik nog niet. Ik twijfel zo enorm. Aan één kant wil ik meteen bij launch kopen, maar aan de andere kant heb ik het momenteel wel gezien met nieuwe games en moet ik ook meer op de centjes gaan letten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:05 schreef koei het volgende:
[..]
[...]
Fallen wanneer ga jij Killzone 3 halen? Bij de launch direct?
Maar de SP is co-op! En jij bent mijn Killzone-maatje (zolang je me niet dumpt zoals Misan me heeft gedumpt als LBP-maatjequote:Op donderdag 27 januari 2011 00:16 schreef Fallen het volgende:
[..]
euh... weet ik nog niet. Ik twijfel zo enorm. Aan één kant wil ik meteen bij launch kopen, maar aan de andere kant heb ik het momenteel wel gezien met nieuwe games en moet ik ook meer op de centjes gaan letten.
De Helghast-editie heb ik al uit mijn hoofd gezet (niet!, wellus!, nooit, ja maar mooi!, klopt maar duur... etc.) en waarschijnlijk haal ik uiteindelijk een tin-case uit de UK.
Uiteindelijk speel ik toch heel weinig multiplayer, dus daar hoef ik het niet voor te doen. De SP-campaign kan dus ook wel even wachten.
sowieso wat heb je aan de PU, tegen de tijd dat dat ding op de mat ploft is al die info alweer oud nieuws.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:57 schreef Solique het volgende:
Vind sowieso de PU de laatste jaren steeds verder achteruit gaan.
Kijk dan liever online wel een review of info, etc.
Als je het dan gewoon in spoilers gooit, is iedereen happyquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:05 schreef koei het volgende:
[..]
SPOILER: Koei gebruikt spoilers voor WIDM-geroddelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Daar is de Donald Duck beter voorquote:Op donderdag 27 januari 2011 07:17 schreef Poit het volgende:
De PU is heerlijk vermaak op de plee als poepboek.
Oh, en is elke vorm van gedrukte media geen 'oud nieuws' ?
Mogguh trouwens
De DD is dan wel van een hoger niveau maar de entertainment waarde van de PU ligt hogerquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daar is de Donald Duck beter voor
Als je gaat zitten en je hebt het idee dat het wel even kan duren dan pak je een lang verhaaltje, maar zit je aan de race dan is dat verhaaltje op de laatste pagina genoeg.
Ideaal
quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je het dan gewoon in spoilers gooit, is iedereen happyDat kan ze niet, oh nee dat wil ze niet want dan kun je niet discussiërenSPOILER: Koei gebruikt spoilers voor WIDM-geroddelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Boterham met speklap en boterham met gehaktbal![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Ik zeg doen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:42 schreef koei het volgende:
Oeh, de PU heeft een goede actie! Voor 57 euro Killzone 3 + PU-abbo!
Alleen een beetje jammer dat ik momenteel eigenlijk helemaal geen geld heb
QFT!quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zeg doen!
Want de PU is gaaf! Alleen al voor Ed
Jewait ouwe baasquote:
Volgens mij typte je per ongeluk 12-jarige verkeerd Pettiquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:31 schreef Pettigrew81 het volgende:
Zo heel af en toe lees ik nog PU, maar die humor pakt mij al tijden niet meer.
Ik heb gewoon het gevoel dat het op de 22 jarige is gericht en dat ben ik al jaren niet meer
Ik ook niet maar ik vermaak me er nog kostelijk mee.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:31 schreef Pettigrew81 het volgende:
Zo heel af en toe lees ik nog PU, maar die humor pakt mij al tijden niet meer.
Ik heb gewoon het gevoel dat het op de 22 jarige is gericht en dat ben ik al jaren niet meer
12, 22, who's countingquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij typte je per ongeluk 12-jarige verkeerd Petti
Ik lees het nog steeds, maar dat zal nu wel stukken minder worden. Ik haalde het vaak in combinatie met sigaretten. En dat haal ik al een tijdje niet meerquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik vermaak me er nog kostelijk mee.
Maar, aan de andere kant is het puur entertainment. De nieuwswaarde is nihil en de recensies zijn ook niet om over naar huis te schrijven maar ik vermaak me ermee. Ik baal ervan als ik op de plee zit en er achterkom dat ik letterlijk alles al gelezen heb.
Lol, goed bezig boy!quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:00 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik lees het nog steeds, maar dat zal nu wel stukken minder worden. Ik haalde het vaak in combinatie met sigaretten. En dat haal ik al een tijdje niet meer
bijna allequote:Op donderdag 27 januari 2011 10:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Lol, goed bezig boy!
In 1 keer van al je slechte gewoontes af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:59 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ga naar de hel omdat ik hier echt HARDOP heb zitten lachen
Klopt ja, bleek achteraf zo'n aandachtshoertje te zijn. Dacht dat ze haar gesnapt hadden toen ze gewoon normaal lopend een supermarkt uit kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
The first rule of Zombieland: Cardio.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:05 schreef AQuila360 het volgende:
wtf mijn kans om een zombie outbreak te overleven is maar 32%
Ik heb een snelle auto, dus ik moet het ook wel reddenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
The first rule of Zombieland: Cardio.
When the zombie outbreak first hit, the first to go, for obvious reasons... were the fatties.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:59 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ga naar de hel omdat ik hier echt HARDOP heb zitten lachen
naja dan sta ik naast je in de rij, want ik vind hem geniaal hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Dan moet je er wel eerst in zittenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:14 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik heb een snelle auto, dus ik moet het ook wel redden
Ik heb een honkbalknuppel thuis liggen. Die is aardig stevig. Plus ik heb een toque. Dus kunnen de zombies mn ballen er niet af bijtenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:29 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dan moet je er wel eerst in zitten
Hehehequote:Op donderdag 27 januari 2011 11:35 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik heb een honkbalknuppel thuis liggen. Die is aardig stevig. Plus ik heb een toque. Dus kunnen de zombies mn ballen er niet af bijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |