abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91821253
Hier verder

[ Bericht 57% gewijzigd door LudoSanders op 24-01-2011 22:09:45 (Beetje normaal) ]
  maandag 24 januari 2011 @ 21:41:58 #2
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_91821450
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Maar er komt ook meer binnen door een extra werkend persoon en het stopzetten van een uitkering. Streep maar eens wat tegen elkaar weg, ben benieuwd naar de rekensom.

[..]

Dat de zorg zo fucking duur is gemaakt door een falend overheidsbeleid mag natuurlijk geen excuus zijn om maar gewoon thuis te gaan zitten uit angst dat je depri gaat worden.
Ik zit niet thuis uit angst om depri te worden, maar ik heb wel de tijd genomen dat mijn kind haar verlies en ik mijn verlies heeft kunnen verwerken, en wel voordat ik daaraan begon gelijk gezorgd dat ik op wachtlijsten kom, omdat ik niet tot haar 18 zoals ik theoretisch zou mogen thuis wil blijven zitten.

En over het feit ik heb nergens gezegd dat ik dat verdien ik heb alleen gezegd dat ik het betaal.. en theoretisch is dat toch echt zo.. :)

En picco als ik als (webcam) hoer zou werken teer ik toch ook echt van je centen, omdt mongooltjes als jij met nul komma nul social skills diegene zijn die het nodig hebben omdat ze geen wijf kunnen krijgen :*
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 24 januari 2011 @ 21:43:16 #3
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_91821549
quote:

Maar er komt ook meer binnen door een extra werkend persoon en het stopzetten van een uitkering. Streep maar eens wat tegen elkaar weg, ben benieuwd naar de rekensom.
Geen verpleegster heeft 24/7 dienst. Een moeder wel. Ze spaart er minstens 2 uit.

quote:

Dat de zorg zo fucking duur is gemaakt door een falend overheidsbeleid mag natuurlijk geen excuus zijn om maar gewoon thuis te gaan zitten uit angst dat je depri gaat worden.
Jij vindt het 'falen' dat een verpleegstersloon meer kost dan een bijstandsuitkering? :')
pi_91821589
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:41 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Ik zit niet thuis uit angst om depri te worden, maar ik heb wel de tijd genomen dat mijn kind haar verlies en ik mijn verlies heeft kunnen verwerken, en wel voordat ik daaraan begon gelijk gezorgd dat ik op wachtlijsten kom, omdat ik niet tot haar 18 zoals ik theoretisch zou mogen thuis wil blijven zitten.

En over het feit ik heb nergens gezegd dat ik dat verdien ik heb alleen gezegd dat ik het betaal.. en theoretisch is dat toch echt zo.. :)

En picco als ik als (webcam) hoer zou werken teer ik toch ook echt van je centen, omdt mongooltjes als jij met nul komma nul social skills diegene zijn die het nodig hebben omdat ze geen wijf kunnen krijgen :*
Mongool met nul komma nul social skills? Toe maar!

Ik doelde meer op je fotoboek :(
pi_91821605
quote:
Eigenlijk betaal je het ook niet, je doet er zelf niets aan, de overheid doet alsof ze het aan je geeft, en betaalt zichzelf gelijk weer terug, zodat jij de illusie hebt belasting te betalen. :')

quote:
Is wat anders, kiest ie voor.
  maandag 24 januari 2011 @ 21:47:55 #6
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_91821876
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:43 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:

[..]

Mongool met nul komma nul social skills? Toe maar!

Ik doelde meer op je fotoboek :(
ja omdat ik vrijwilligers werk op school doe , en mantelzorg op de tijden dat mijn dochter naar school gaat :+ die poezenfoto was voor fucking carnaval :+
  maandag 24 januari 2011 @ 21:48:14 #7
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_91821898
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:44 schreef illusions het volgende:

[..]

Eigenlijk betaal je het ook niet, je doet er zelf niets aan, de overheid doet alsof ze het aan je geeft, en betaalt zichzelf gelijk weer terug, zodat jij de illusie hebt belasting te betalen. :')

[..]

Is wat anders, kiest ie voor.
Ik heb niet gekozen om weduwe te worden of wel?
  maandag 24 januari 2011 @ 21:48:26 #8
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_91821910
bijstand is geen vetpot. Maar er wordt teveel misbruik van gemaakt.
pi_91821923
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:48 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Ik heb niet gekozen om weduwe te worden of wel?
Wel om een uitkering aan te vragen.
  maandag 24 januari 2011 @ 21:50:59 #10
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_91822074
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:48 schreef illusions het volgende:

[..]

Wel om een uitkering aan te vragen.
ja goh ik zal toch een kind en mezelf moeten kunnen onderhouden op wat voor manier dan ook :')
En ja de nabestaandenwet is daarvoor gemaakt. Omdat er wel in nederland door de overheid is bepaald dat mensen mogen rouwen ^O^ en daarvoor een volksverzekering is aangesteld!
pi_91822238
Sociale verzekeringen/uitkeringen zijn alleen betaalbaar als ze collectief worden geregeld. Ik betaal ieder jaar mijn premies en ik hoop nooit een uitkering nodig te hebben, maar mocht het ongeluk me treffen en zou ik dan noodgedwongen moeten terugvallen op een uitkering dan kunnen de asocialen die iedereen met een uitkering al bij voorbaat voor uitvreter uitmaken doodvallen. Echt waar jongens, ik hoop dat jullie zelf ooit van een uitkering afhankelijk worden.
pi_91822339
Fijn dat bijstander in de TT is behouden voor het nageslacht.
pi_91822547
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:50 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

ja goh ik zal toch een kind en mezelf moeten kunnen onderhouden op wat voor manier dan ook :')
En ja de nabestaandenwet is daarvoor gemaakt. Omdat er wel in nederland door de overheid is bepaald dat mensen mogen rouwen ^O^ en daarvoor een volksverzekering is aangesteld!
Laat dat nou juist de reden zijn dat dit topic geopend is, om op zulke mensen te bashen. :')
pi_91822653
Illusions, picco en scorpie. Ik hoop dat jullie nooit iets gaat overkomen, want met jullie houding ben ik er vrij zeker van dat je behoorlijk in de problemen gaat raken. ten eerst betaal je voor een volksverzekering en hbe je er som ook recht op. Als je zoals Evenstar je partner kwijtraakt is dat al erg genoeg, gelukkig hebben we dan een volksverzekering die ervoor zorgt dat je samen met je kind even tot jezelf kan komen. Zeker als iemand zich dan als vrijwilliger ook nog nuttig maakt vind ik dat geen probleem.

Ook vind ik het geen probleem dat studenten een beurs krijgen, zieken ziektewet of WAO, bejaarden AOW en mensen die buiten eigen schuld om in de problemen komen een bijstand.

En voor wie denkt dat hij/zij zich goed heeft verzekerd, krijg vooral geen MS, dystrofie oid, want je zult behoorlijk in inkomen terug moeten, met hogere kosten voor zorg.
Whatever...
  maandag 24 januari 2011 @ 22:01:23 #15
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_91822832
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:57 schreef illusions het volgende:

[..]

Laat dat nou juist de reden zijn dat dit topic geopend is, om op zulke mensen te bashen. :')
dat mag je best, evengoed zoals ik ook mijn mening mag geven en jullie mag bashen dan :*

Dus hoe voelt dat om zo;n gevoelloos achterlijk stuk vreten te zijn, die zijn medemensen het licht niet eens gunt?
Wordt je er geil van?
pi_91823080
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:58 schreef Spanky78 het volgende:
Illusions, picco en scorpie. Ik hoop dat jullie nooit iets gaat overkomen, want met jullie houding ben ik er vrij zeker van dat je behoorlijk in de problemen gaat raken. ten eerst betaal je voor een volksverzekering en hbe je er som ook recht op. Als je zoals Evenstar je partner kwijtraakt is dat al erg genoeg, gelukkig hebben we dan een volksverzekering die ervoor zorgt dat je samen met je kind even tot jezelf kan komen. Zeker als iemand zich dan als vrijwilliger ook nog nuttig maakt vind ik dat geen probleem.

Ook vind ik het geen probleem dat studenten een beurs krijgen, zieken ziektewet of WAO, bejaarden AOW en mensen die buiten eigen schuld om in de problemen komen een bijstand.

En voor wie denkt dat hij/zij zich goed heeft verzekerd, krijg vooral geen MS, dystrofie oid, want je zult behoorlijk in inkomen terug moeten, met hogere kosten voor zorg.
Ik betaal geen enkele volksverzekering, het enige wat ik betaal is mijn ziektekostenverzekering en een particuliere werkloosheidsverzekering mocht ik niet in staat zijn om te werken. Ideaal.
pi_91823150
quote:
Illusions, picco en scorpie. Ik hoop dat jullie nooit iets gaat overkomen, want met jullie houding ben ik er vrij zeker van dat je behoorlijk in de problemen gaat raken.
Welke houding, mijn houding van het feit dat ik met zoveel mogelijk dingen rekening probeer te houden? :')

quote:
ten eerst betaal je voor een volksverzekering en hbe je er som ook recht op. Als je zoals Evenstar je partner kwijtraakt is dat al erg genoeg, gelukkig hebben we dan een volksverzekering die ervoor zorgt dat je samen met je kind even tot jezelf kan komen. Zeker als iemand zich dan als vrijwilliger ook nog nuttig maakt vind ik dat geen probleem.
Prima hoor, dat je een sabbatical achter je rouwperiode aanplakt, maar ga niet hier op een forum lopen roepen dat je zo graag wilt werken terwijl je dat stiekem helemaal niet wilt. Want laten we wel wezen, een schoonmakersbaantje, desnoods zwart, heb je binnen no time gevonden in het lokale sufferdje, en ja, dat is gewoon werken.

quote:
Laat ik nou juist daar mezelf tegen gewapend hebben :')
  maandag 24 januari 2011 @ 22:06:34 #18
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_91823255
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:04 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik betaal geen enkele volksverzekering, het enige wat ik betaal is mijn ziektekostenverzekering en een particuliere werkloosheidsverzekering mocht ik niet in staat zijn om te werken. Ideaal.
jij betaald toch awbz?
pi_91823277
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:50 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

ja goh ik zal de Staat zal toch een kind en mezelf moeten kunnen onderhouden op wat voor manier dan ook :')
Even verbeterd voor je.
  maandag 24 januari 2011 @ 22:07:09 #20
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_91823309
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:05 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Welke houding, mijn houding van het feit dat ik met zoveel mogelijk dingen rekening probeer te houden? :')

[..]

Prima hoor, dat je een sabbatical achter je rouwperiode aanplakt, maar ga niet hier op een forum lopen roepen dat je zo graag wilt werken terwijl je dat stiekem helemaal niet wilt. Want laten we wel wezen, een schoonmakersbaantje, desnoods zwart, heb je binnen no time gevonden in het lokale sufferdje, en ja, dat is gewoon werken.

[..]

Laat ik nou juist daar mezelf tegen gewapend hebben :')
Wij hadden ook een levensverzekering, echter als iemand zelfmoord pleegt dan keert een levensverzekering neit uit!
  maandag 24 januari 2011 @ 22:07:26 #21
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_91823330
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Even verbeterd voor je.
^O^
pi_91823347
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:06 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

jij betaald toch awbz?
Ik woon niet in Nederland, ik betaal alleen voor dingen waar ik zelf voor kies.
  maandag 24 januari 2011 @ 22:08:27 #23
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_91823420
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:07 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik woon niet in Nederland, ik betaal alleen voor dingen waar ik zelf voor kies.
Als je niet in NL woont wat zeik je dan :') heb jij er toch geen last van mongooltje
pi_91823441
Is dit het haat evenstar topic ofzo
Nondejuu laat een ieder lekker voor zich bepalen of hij/zij werkt....
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_91823452
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:07 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Wij hadden ook een levensverzekering, echter als iemand zelfmoord pleegt dan keert een levensverzekering neit uit!
Wie heeft het over een levensverzekering? Als dat je enige kijk is op de term 'wapenen' dan schiet het idd niet op.
pi_91823491
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:08 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Als je niet in NL woont wat zeik je dan :') heb jij er toch geen last van mongooltje
Heb ik ook niet. :D Ik heb er wel een mening over.
  maandag 24 januari 2011 @ 22:09:27 #27
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_91823499
Stokstaart ik zal echt geen minuut korter slapen door zulke kneusjes hoor.

Maar het is makkelijk afgeven op iets waar ze zelf geen ervaring mee hebben :+

Oh en ja zulke reacties zijn het risico als in je in het hol van de leeuw kruipt :P
  maandag 24 januari 2011 @ 22:09:59 #28
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_91823543
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wie heeft het over een levensverzekering? Als dat je enige kijk is op de term 'wapenen' dan schiet het idd niet op.
vertel mij eens hoe?
pi_91823784
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:09 schreef _evenstar_ het volgende:
Stokstaart ik zal echt geen minuut korter slapen door zulke kneusjes hoor.

Maar het is makkelijk afgeven op iets waar ze zelf geen ervaring mee hebben :+

Oh en ja zulke reacties zijn het risico als in je in het hol van de leeuw kruipt :P
Sociale zekerheden vormen gewoon een belangrijk deel van de samenleving.
De VVD en kornuiten zouden liefste ten koste van burgers de staatsschuld maar weg poetsen of onzinnige opbouw missies ver van huis subsidiëren.

En ze hebben allemaal een grote bek tot ze zelf wat krijgen.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_91823802
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:09 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

vertel mij eens hoe?
Een testament met nalatenschap erin geregeld, spaartegoeden, verkopen van activa/auto`s, uitkeren van opgebouwd pensioen met nabestaandenpensioen eraan gekoppeld, etc etc etc.

Ik heb wat dat betreft een heel plan mocht 1 van ons 2 komen te overlijden / ziek worden. Een levensverzekering is leuk en verplicht bij een hypotheek, maar zeker niet 'dekkend' mocht er wat gebeuren. Of heb je de adviseur op zijn woorden gelooft toen hij dat zei?
  maandag 24 januari 2011 @ 22:14:24 #31
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_91823889
De staat. Waar is die goed voor?

Als de staat je eens een keer ondersteunt ben je meteen een vuile profiteur. Beter dump je een ziek kind in om ergens dozen te gaan stapelen. Dan lever je pas écht een bijdrage. Ze hebben er mooie tuigjes voor, die kinderen zag ik laatst.

Kunnen de belastingbetalers ook rustig slapen. Want de lach op een gezichtje van een belastingbetaler. Daar is waar je het allemaal voor doet. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_91824142
Spijker, kop, raak.

quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:14 schreef Rubber_Johnny het volgende:
De staat. Waar is die goed voor?

Als de staat je eens een keer ondersteunt ben je meteen een vuile profiteur. Beter dump je een ziek kind in om ergens dozen te gaan stapelen. Dan lever je pas écht een bijdrage. Ze hebben er mooie tuigjes voor, die kinderen zag ik laatst.

Kunnen de belastingbetalers ook rustig slapen. Want de lach op een gezichtje van een belastingbetaler. Daar is waar je het allemaal voor doet. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whatever...
pi_91824230
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:18 schreef Spanky78 het volgende:
Spijker, kop uitkeringtrekker, raak.

[..]

Fixed. :)
pi_91824250
Want dat is natuurlijk ook wat er gezegd wordt :') Altijd handig om dingen in het extreme te trekken om de discussie maar niet te hoeven verliezen.
Ik wacht met smart tot de eerste persoon met een originele Godwin aan komt zetten.
  maandag 24 januari 2011 @ 22:20:37 #35
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_91824296
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Een testament met nalatenschap erin geregeld, spaartegoeden, verkopen van activa/auto`s, uitkeren van opgebouwd pensioen met nabestaandenpensioen eraan gekoppeld, etc etc etc.

Ik heb wat dat betreft een heel plan mocht 1 van ons 2 komen te overlijden / ziek worden. Een levensverzekering is leuk en verplicht bij een hypotheek, maar zeker niet 'dekkend' mocht er wat gebeuren. Of heb je de adviseur op zijn woorden gelooft toen hij dat zei?
nee natuurlijk niet :') en de enige nalatenschap die ik kreeg was een schuld van 7k :')
En niet iedereen heeft de mogelijkheid om duizenden aan gelden te kunnen sparen..
En sorry als hij ivm studies etc. maar 4 jaar gewerkt heeft bouw je geen echt pensioen op :')..
De auto die aanwezig was, leverde 400 euro op :') aan meubels was ikea spul dat staat hier in mijn huis.. Verder was er niets aan enige vorm van waarde.. die heb ik dus absoluut wel benut.
maar als je op een 27 jarige leeftijd weduwe wordt etc. dan heb je echt geen godsvermogen opgebouwd.. .
jou idealen en plannen zijn goed, allemaal zaken waar wij wat financieel in ons kunnen lag aan gedacht hebben .
Maar de uitkomsten daarvan zijn niet altijd zoals je plant.. omdat niet alles i het leven zich aan een planning houdt..
Voor dat nabestaanden pensioen... is een volksverzekering..
pi_91824359
quote:

Andere mensen van alles toewensen omdat je het niet met ze eens bent :'). Ik heb overigens al gezegd dat ik begrijp dat ze in een klote situatie zit en dat terecht hulp krijgt/heeft gekregen van de instanties die daarvoor in het leven zijn geroepen. Ze komt alleen over als iemand die pas weer in wil stromen op de arbeidsmarkt als alles verloopt via de voorwaarden die mevrouw stelt.

Beetje misplaatst niet?
pi_91824459
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:21 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:

[..]

Andere mensen van alles toewensen omdat je het niet met ze eens bent :'). Ik heb overigens al gezegd dat ik begrijp dat ze in een klote situatie zit en dat terecht hulp krijgt/heeft gekregen van de instanties die daarvoor in het leven zijn geroepen. Ze komt alleen over als iemand die pas weer in wil stromen op de arbeidsmarkt als alles verloopt via de voorwaarden die mevrouw stelt.

Beetje misplaatst niet?
Lezen is niet je sterkste punt he? Je leest wat je wilt zien, exemplarisch voor je oogkleppen.
Whatever...
pi_91824550
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:20 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

nee natuurlijk niet :') en de enige nalatenschap die ik kreeg was een schuld van 7k :')
En niet iedereen heeft de mogelijkheid om duizenden aan gelden te kunnen sparen..
En sorry als hij ivm studies etc. maar 4 jaar gewerkt heeft bouw je geen echt pensioen op :')..
De auto die aanwezig was, leverde 400 euro op :') aan meubels was ikea spul dat staat hier in mijn huis.. Verder was er niets aan enige vorm van waarde.. die heb ik dus absoluut wel benut.
maar als je op een 27 jarige leeftijd weduwe wordt etc. dan heb je echt geen godsvermogen opgebouwd.. .
jou idealen en plannen zijn goed, allemaal zaken waar wij wat financieel in ons kunnen lag aan gedacht hebben .
Maar de uitkomsten daarvan zijn niet altijd zoals je plant.. omdat niet alles i het leven zich aan een planning houdt..
Kun je je nog steeds afvragen waarom jullie er toentertijd voor kozen om een kind op de wereld te zetten als je in een financiële situatie zat waar je nog niet eens wat kon sparen.
pi_91824578
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:20 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

maar als je op een 27 jarige leeftijd weduwe wordt etc. dan heb je echt geen godsvermogen opgebouwd...
Ik kan niet in jouw verleden kijken, maar ik en mijn vriendin zijn het levende bewijs dat het toch wel kan. En niet eens met rijke ouders; mijn vader is kraanmachinist, haar pa werkt in de groenvoorziening.

quote:
Ik snap dat het niet zo gelopen is als je zou willen, je zit nog steeds in een situatie waar je niet voor gekozen hebt.
  maandag 24 januari 2011 @ 22:26:02 #40
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_91824644
Nee dan interpreteer jij mij verkeerd.
Ik kom nu net rond, want ja mijn kind heeft speciale voeding nodig die welgeteld 3 tot 5 keer zo duur is als wat jij vreet.
Dat red ik nu net alemaal. kan niet op vakantie oid. zit er niet in.
geeft niet klaag ik niet over echt niet.
Als ik dan nog eens 200 de maand achteruit ga, hoe moet ik haar dan haar eten kunnen geven.
En geloof me, ik heb 2.5 jaar op een bank geslapen ivm afwezigheid van een bed.
NOOOIT heeft iemand mij horen klagen.
En ik vind het niet vreemd dat de voorwaarde die ik stel is dat mijn kind een volwaardig leven kan hebben( daarmee bedoel ik kleding, onderdak en voeding ) en daarbij nog enigzins normaal contact kan hebben met haar enige overgebleven ouder.

is dat echt zo verwend en slecht?
  maandag 24 januari 2011 @ 22:27:24 #41
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_91824744
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:24 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:

[..]

Kun je je nog steeds afvragen waarom jullie er toentertijd voor kozen om een kind op de wereld te zetten als je in een financiële situatie zat waar je nog niet eens wat kon sparen.
Soms raak je zwanger he.. En wij konden haar prima onderhouden. Ze is nooit wat aan essentiele materialen tekort gekomen.
En er werd zeker gespaard. Maar dat staat vast voor haar voor haar studie :')
pi_91824813
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:26 schreef _evenstar_ het volgende:
Nee dan interpreteer jij mij verkeerd.
Ik kom nu net rond, want ja mijn kind heeft speciale voeding nodig die welgeteld 3 tot 5 keer zo duur is als wat jij vreet.
Dat red ik nu net alemaal. kan niet op vakantie oid. zit er niet in.
geeft niet klaag ik niet over echt niet.
Als ik dan nog eens 200 de maand achteruit ga, hoe moet ik haar dan haar eten kunnen geven.
En geloof me, ik heb 2.5 jaar op een bank geslapen ivm afwezigheid van een bed.
NOOOIT heeft iemand mij horen klagen.
En ik vind het niet vreemd dat de voorwaarde die ik stel is dat mijn kind een volwaardig leven kan hebben( daarmee bedoel ik kleding, onderdak en voeding ) en daarbij nog enigzins normaal contact kan hebben met haar enige overgebleven ouder.

is dat echt zo verwend en slecht?
Arme meid toch, wie gaat je een keer vertellen dat je al een aantal pagina's lang uit de tent wordt gelokt? :P
pi_91824827
Het is in ieder geval een feit dan een uitkering een stuk hoger is dan studiefinanciering. Terwijl je bij laatst genoemde toch echt 200 euro per maand extra vaste lasten hebt (lage schatting).

Daarnaast meer recht op allerlei vage potjes.
pi_91824875
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:28 schreef illusions het volgende:

[..]

Arme meid toch, wie gaat je een keer vertellen dat je al een aantal pagina's lang uit de tent wordt gelokt? :P
Jij nu denk ik :D
  maandag 24 januari 2011 @ 22:29:31 #45
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_91824881
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:28 schreef illusions het volgende:

[..]

vind je het zo plezierig om mensen in een kut situatie op te naaien?
{ fyi ik lig hier even goed dubbel :+ )
pi_91824974
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:29 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

vind je het zo plezierig om mensen in een kut situatie op te naaien?
{ fyi ik lig hier even goed dubbel :+ )
Mensen op KLB krijgen geen genade, alhoewel jij je zo laat meeslepen dat ik bijna een traantje wegpinkte. :')
  maandag 24 januari 2011 @ 22:32:59 #47
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_91825102
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:30 schreef illusions het volgende:

[..]

Mensen op KLB krijgen geen genade, alhoewel jij je zo laat meeslepen dat ik bijna een traantje wegpinkte. :')
_O-

Ik heb ook geen genade nodig :)
En zoals ik al zei denk je dat mij dit echt iets doet?
En wie weet houdt ik jullie allemaal voor het lapje.. en zit ik wel helemaal niet in die situatie :') :+
  maandag 24 januari 2011 @ 22:33:51 #48
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_91825155
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:21 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Ze komt alleen over als iemand die pas weer in wil stromen op de arbeidsmarkt als alles verloopt via de voorwaarden die mevrouw stelt.

Ja, want er zijn facking belangrijker dingen in het leven van 'mevrouw' dan het accepteren van het eerste de beste uitzendbaantje om de buitenwacht tevreden te stellen.

Zoals een gehandicapt kind, dat zorg nodig heeft. Haar eigen kind.

Maar jullie zijn natuurlijk moreel veel hoogstaander dan 'mevrouw' en aarzelen niet om je eigen kind te dumpen/aborteren als eea wat onhandig uitkomt met het afdragen van belasting. :')
  maandag 24 januari 2011 @ 22:35:12 #49
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_91825227
De situatie is trouwens wel zo, maar ik weet dat ieder zijn mening heeft en dat is ieders goedrecht, maar ook ik heb soms wel eens zin om mee te mutsen :P
pi_91825237
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:33 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Ja, want er zijn facking belangrijker dingen in het leven van 'mevrouw' dan het accepteren van een uitzendbaantje om de buitenwacht tevreden te stellen.

Zoals een gehandicapt kind, dat zorg nodig heeft. Haar eigen kind.

Maar jullie zijn natuurlijk moreel veel hoogstaander dan 'mevrouw' en aarzelen niet om je eigen kind te dumpen/aborteren als eea wat onhandig uitkomt met het afdragen van belasting. :')
Het hoeft niet tot het dumpen van je kind te komen als je van tevoren die hersenpan eens had gebruikt. Dáárom, condoom om.
  maandag 24 januari 2011 @ 22:35:55 #51
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_91825282
Ook een condoom is niet zaligmakend tegen zwangerschap :P niet opgelet bij biologie jongen?
pi_91825394
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:35 schreef _evenstar_ het volgende:
Ook een condoom is niet zaligmakend tegen zwangerschap :P niet opgelet bij biologie jongen?
Condoom en vrouw aan de pil sluit het wel aardig uit. Mocht het misgaan heb je nog zat tijd om in slechte economische situaties niet nog 9 maanden op de volgende kostenpost te moeten broeden terwijl je je dat niet kan veroorloven. Misschien had je dan die uitkering niet hoeven aanvragen.
  maandag 24 januari 2011 @ 22:38:48 #53
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_91825457
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:37 schreef illusions het volgende:

[..]

Condoom en vrouw aan de pil sluit het wel aardig uit. Mocht het misgaan heb je nog zat tijd om in slechte economische situaties niet nog 9 maanden op de volgende kostenpost te moeten broeden terwijl je je dat niet kan veroorloven. Misschien had je dan die uitkering niet hoeven aanvragen.
Je leven plannen om het Niet Krijgen Van een Uitkering. :')
  maandag 24 januari 2011 @ 22:40:22 #54
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_91825560
Onze economische situatie was niet slecht toen ik net zwanger was :P het was geen fortuin nee. maar voldoende om een kind te van kunnen onderhouden.
Die schulden waren gemaakt in de laatste periode dat hij ziek werd. keurig netjes zelf afbetaald ^O^ zonder schuldhulpverlening wat nog eens extra geld zou kosten voor jullie belastingbetalers :+

Maar ik ben jou en anderen geen verantwoording verschuldigt over alle details van hoe en wat dacht ik zo :')
pi_91825591
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:38 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Je leven plannen om het Niet Krijgen Van een Uitkering. :')
Twee eeuwen geleden heette dat misschien plannen, tegenwoordig heten het voorbehoedsmiddelen en kan je die zelfs bij de supermarkt halen.
pi_91825626
quote:
Op maandag 24 januari 2011 22:30 schreef illusions het volgende:

[..]

Oh man wat ben jij toch stoer.
  maandag 24 januari 2011 @ 22:41:51 #57
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_91825637
illusion je weet dat kinderen in de lange termijn goed zijn voor de economie ?
pi_91825714
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Oh man wat ben jij toch stoer.
boks em dan ouwe
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:41 schreef _evenstar_ het volgende:
illusion je weet dat kinderen in de lange termijn goed zijn voor de economie ?
Als ouders maar het goede voorbeeld geven, grote kans dat ze anders later ook uitkering gaan trekken. :')
  maandag 24 januari 2011 @ 22:43:46 #59
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_91825753
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:40 schreef illusions het volgende:

[..]

Twee eeuwen geleden heette dat misschien plannen, tegenwoordig heten het voorbehoedsmiddelen en kan je die zelfs bij de supermarkt halen.
Als je wacht tot je ouder bent wordt de kans op een wegvallende ouder alleen maar groter.
pi_91825917
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:43 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Als je wacht tot je ouder bent wordt de kans op een wegvallende ouder alleen maar groter.
Ok, goed argument, laten we tienermoederschap aanmoedigen zodat ze allemaal lekker op kosten van de staat hun kinderen mogen verzorgen terwijl ze de hele dag programma's als As The World Turns kijken.
pi_91825930
quote:
Op maandag 24 januari 2011 22:35 schreef illusions het volgende:

[..]

Het hoeft niet tot het dumpen van je kind te komen als je van tevoren die hersenpan eens had gebruikt. Dáárom, condoom om.
Jaja, en kinderloze bejaarden die op kosten van de staat verzorgd moeten worden hadden dan zeker maar hun verantwoordelijkheid moeten nemen en kinderen moeten maken die voor ze konden zorgen.
  maandag 24 januari 2011 @ 22:47:36 #62
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_91826009
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:43 schreef illusions het volgende:

[..]

boks em dan ouwe

[..]

Als ouders maar het goede voorbeeld geven, grote kans dat ze anders later ook uitkering gaan trekken. :')
:')____ ik was echt niet van plan om de rest van mijn leven hiervan gebruik te maken.
zoals al eerder aangegven ben ik bezig me reintegratie.. die hebben wachtlijsten staat buiten mijn macht :) En ja dochterlief zal tot haar 18e haar halfweze geld krijgen.. :)
pi_91826028
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Jaja, en kinderloze bejaarden die op kosten van de staat verzorgd moeten worden hadden dan zeker maar hun verantwoordelijkheid moeten nemen en kinderen moeten maken die voor ze konden zorgen.
Juist, maar eerst naar een economisch verantwoorde situatie toewerken waarin met alle risico's rekening wordt gehouden. :')
  maandag 24 januari 2011 @ 22:48:39 #64
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_91826072
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:46 schreef illusions het volgende:

[..]

Ok, goed argument, laten we tienermoederschap aanmoedigen zodat ze allemaal lekker op kosten van de staat hun kinderen mogen verzorgen terwijl ze de hele dag programma's als As The World Turns kijken.
een tienermoeder vergelijken met een weduwe _O- je wordt steeds hilarischer
pi_91826083
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:47 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

:')____ ik was echt niet van plan om de rest van mijn leven hiervan gebruik te maken.
zoals al eerder aangegven ben ik bezig me reintegratie.. die hebben wachtlijsten staat buiten mijn macht :) En ja dochterlief zal tot haar 18e haar halfweze geld krijgen.. :)
wtf, reintegratie? snap je de wereld niet meer omdat je al zo lang op de bank zit? :P
  maandag 24 januari 2011 @ 22:49:19 #66
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_91826124
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:47 schreef illusions het volgende:

[..]

Juist, maar eerst naar een economisch verantwoorde situatie toewerken waarin met alle risico's rekening wordt gehouden. :')
je kunt niet met ALLE risico;s rekening houden :')
  maandag 24 januari 2011 @ 22:50:00 #67
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_91826169
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:47 schreef illusions het volgende:

[..]

En wat als er tijdens dat toewerken een partner overlijdt? En de ander geen broedse nieuwe partner kan vinden?

Vast ook weer 'eigen schuld'
pi_91826215
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:50 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

En wat als er tijdens dat toewerken een partner overlijdt? En de ander geen broedse nieuwe partner kan vinden?

Vast ook weer 'eigen schuld'
.. dikke bult. Zitten op die blaren en hard werken.
pi_91826408
quote:
Op maandag 24 januari 2011 22:50 schreef illusions het volgende:

[..]

Weet je wat, zeik jij het topic maar in je eentje vol. Als niemand meer op jou reageert is voor jou de lol er waarschijnlijk ook wel af :)
  maandag 24 januari 2011 @ 22:56:58 #70
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_91826600
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:48 schreef illusions het volgende:

[..]

wtf, reintegratie? snap je de wereld niet meer omdat je al zo lang op de bank zit? :P
ik zit niet zolang op de bank nee :')
iets met eerst 7 jaar egwerkt vanaf mijn 17 , nee niet omdat ik dom ben :') maar omdat de thuissituatie dusdanig zo was dat een studie niet kon, daarna ben ik gaan studeren.. tijdens de studie raakte ik zwanger, studie op pauze ivm zwangerschap. Kindje geboren man werkte sinds een korte periode bij defensie. Kind werd geboren en was ziek , 66 bezoekjes zkh in alleen het eerste jaar enzo.. en manlief werd weer ziek.. met als gevolge dat hij niet instaat was om voor kind te zorgen met alle bijkomstigheden. En de thuisituatie door zijn ziektes dusdanig veranderde dat ik afgekeurd werd tot 2012 zelfs om te gaan werken. al met al ben ik er dus 5.5 jaar uitgeweest. Echtgenoot is sept 2008 gestorven .
Ik heb tien maanden bij mijn oma ingewoond omdat ze woning coorperaties zo geweldig snel waren :') ik heb nu 2 jaar een eigen woning, en dochterlief gaat sinds een jaar naar school, een jaar waarin ik alles bij elkaar zo;n 300 baantjes heb gesolliciteerd, maar door gebrek aan ervaring en geen mogelijkheid tot specifieke noodzakelijke dingen die nodig zijn. onmogelijk was en niet werd aangenomen. Dus mijn kansen liggen sowieso het hoogste via reintegratie.
En ja mijn dochter heeft anafylaxie. Ik moet ten alle tijden de werkplek kunnen verlaten als zij een reactie krijgt.
En in de huidige banenmarkt wil de werkgever daar geen rekening meehouden :')

Even ter verduidelijking ik heb de uitkering "pas'/"al" 2 jaar en een paar maanden :')
oh en de studie is betaald met geld wat ik gespaard heb tijdens het werken :)
  maandag 24 januari 2011 @ 22:57:12 #71
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_91826615
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:50 schreef illusions het volgende:

[..]

Jouw ideale staat werkt als een Amerikaanse zorgverzekeraar. Over premie betalen geen gezeur, maar verwacht niks van hen als jij eens wat nodig hebt, ze weten het altijd om te lullen naar 'eigen schuld'.

Waarom wil je betalen voor zo'n wanproduct?
pi_91826791
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:56 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

ik zit niet zolang op de bank nee :')
iets met eerst 7 jaar egwerkt vanaf mijn 17 , nee niet omdat ik dom ben :') maar omdat de thuissituatie dusdanig zo was dat een studie niet kon, daarna ben ik gaan studeren.. tijdens de studie raakte ik zwanger, studie op pauze ivm zwangerschap. Kindje geboren man werkte sinds een korte periode bij defensie. Kind werd geboren en was ziek , 66 bezoekjes zkh in alleen het eerste jaar enzo.. en manlief werd weer ziek.. met als gevolge dat hij niet instaat was om voor kind te zorgen met alle bijkomstigheden. En de thuisituatie door zijn ziektes dusdanig veranderde dat ik afgekeurd werd tot 2012 zelfs om te gaan werken. al met al ben ik er dus 5.5 jaar uitgeweest. Echtgenoot is sept 2008 gestorven .
Ik heb tien maanden bij mijn oma ingewoond omdat ze woning coorperaties zo geweldig snel waren :') ik heb nu 2 jaar een eigen woning, en dochterlief gaat sinds een jaar naar school, een jaar waarin ik alles bij elkaar zo;n 300 baantjes heb gesolliciteerd, maar door gebrek aan ervaring en geen mogelijkheid tot specifieke noodzakelijke dingen die nodig zijn. onmogelijk was en niet werd aangenomen. Dus mijn kansen liggen sowieso het hoogste via reintegratie.
En ja mijn dochter heeft anafylaxie. Ik moet ten alle tijden de werkplek kunnen verlaten als zij een reactie krijgt.

Even ter verduidelijking ik heb de uitkering "pas'/"al" 2 jaar en een paar maanden :')
oh en de studie is betaald met geld wat ik gespaard heb tijdens het werken :)
Man bij defensie en zelf tijdens de 'studie' zwanger. Het is allemaal zo cliché.
  maandag 24 januari 2011 @ 23:00:33 #73
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_91826828
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:56 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

En nog iets mensen.

Als je zo kankert op de bijstanders, denk dan ook eens aan werkgevers die voor iets anders dan jong, gezond en zonder privéperikelen hun neusje optrekken.

Over verwende lui 'die alles op hun voorwaarden willen' gesproken.
  maandag 24 januari 2011 @ 23:00:54 #74
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_91826853
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:00 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:

[..]

Man bij defensie en zelf tijdens de 'studie' zwanger. Het is allemaal zo cliché.
Misschien moet ik er een boek van maken , verdien ik zo mijn geld :D
  maandag 24 januari 2011 @ 23:11:42 #75
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_91827506
maar goed speelkwartier is over , ik ga mijn kindje even verzorgen van jullie zuurbetaalde centjes :*
  Redactie Sport maandag 24 januari 2011 @ 23:46:39 #76
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_91829330
Echt. Mensen in dit topic. :|W

Wacht maar tot je zelf eens iets nodig hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')