Condoom en vrouw aan de pil sluit het wel aardig uit. Mocht het misgaan heb je nog zat tijd om in slechte economische situaties niet nog 9 maanden op de volgende kostenpost te moeten broeden terwijl je je dat niet kan veroorloven. Misschien had je dan die uitkering niet hoeven aanvragen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:35 schreef _evenstar_ het volgende:
Ook een condoom is niet zaligmakend tegen zwangerschapniet opgelet bij biologie jongen?
Je leven plannen om het Niet Krijgen Van een Uitkering.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:37 schreef illusions het volgende:
[..]
Condoom en vrouw aan de pil sluit het wel aardig uit. Mocht het misgaan heb je nog zat tijd om in slechte economische situaties niet nog 9 maanden op de volgende kostenpost te moeten broeden terwijl je je dat niet kan veroorloven. Misschien had je dan die uitkering niet hoeven aanvragen.
Twee eeuwen geleden heette dat misschien plannen, tegenwoordig heten het voorbehoedsmiddelen en kan je die zelfs bij de supermarkt halen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:38 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Je leven plannen om het Niet Krijgen Van een Uitkering.
Oh man wat ben jij toch stoer.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:30 schreef illusions het volgende:
[..]
Mensen op KLB krijgen geen genade, alhoewel jij je zo laat meeslepen dat ik bijna een traantje wegpinkte.
boks em dan ouwequote:Op maandag 24 januari 2011 22:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Oh man wat ben jij toch stoer.
Als ouders maar het goede voorbeeld geven, grote kans dat ze anders later ook uitkering gaan trekken.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:41 schreef _evenstar_ het volgende:
illusion je weet dat kinderen in de lange termijn goed zijn voor de economie ?
Als je wacht tot je ouder bent wordt de kans op een wegvallende ouder alleen maar groter.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:40 schreef illusions het volgende:
[..]
Twee eeuwen geleden heette dat misschien plannen, tegenwoordig heten het voorbehoedsmiddelen en kan je die zelfs bij de supermarkt halen.
Ok, goed argument, laten we tienermoederschap aanmoedigen zodat ze allemaal lekker op kosten van de staat hun kinderen mogen verzorgen terwijl ze de hele dag programma's als As The World Turns kijken.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:43 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Als je wacht tot je ouder bent wordt de kans op een wegvallende ouder alleen maar groter.
Jaja, en kinderloze bejaarden die op kosten van de staat verzorgd moeten worden hadden dan zeker maar hun verantwoordelijkheid moeten nemen en kinderen moeten maken die voor ze konden zorgen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:35 schreef illusions het volgende:
[..]
Het hoeft niet tot het dumpen van je kind te komen als je van tevoren die hersenpan eens had gebruikt. Dáárom, condoom om.
quote:Op maandag 24 januari 2011 22:43 schreef illusions het volgende:
[..]
boks em dan ouwe
[..]
Als ouders maar het goede voorbeeld geven, grote kans dat ze anders later ook uitkering gaan trekken.
Juist, maar eerst naar een economisch verantwoorde situatie toewerken waarin met alle risico's rekening wordt gehouden.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Jaja, en kinderloze bejaarden die op kosten van de staat verzorgd moeten worden hadden dan zeker maar hun verantwoordelijkheid moeten nemen en kinderen moeten maken die voor ze konden zorgen.
een tienermoeder vergelijken met een weduwequote:Op maandag 24 januari 2011 22:46 schreef illusions het volgende:
[..]
Ok, goed argument, laten we tienermoederschap aanmoedigen zodat ze allemaal lekker op kosten van de staat hun kinderen mogen verzorgen terwijl ze de hele dag programma's als As The World Turns kijken.
wtf, reintegratie? snap je de wereld niet meer omdat je al zo lang op de bank zit?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:47 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]____ ik was echt niet van plan om de rest van mijn leven hiervan gebruik te maken.
zoals al eerder aangegven ben ik bezig me reintegratie.. die hebben wachtlijsten staat buiten mijn machtEn ja dochterlief zal tot haar 18e haar halfweze geld krijgen..
je kunt niet met ALLE risico;s rekening houdenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:47 schreef illusions het volgende:
[..]
Juist, maar eerst naar een economisch verantwoorde situatie toewerken waarin met alle risico's rekening wordt gehouden.
En wat als er tijdens dat toewerken een partner overlijdt? En de ander geen broedse nieuwe partner kan vinden?quote:Op maandag 24 januari 2011 22:47 schreef illusions het volgende:
[..]
Juist, maar eerst naar een economisch verantwoorde situatie toewerken waarin met alle risico's rekening wordt gehouden.
.. dikke bult. Zitten op die blaren en hard werken.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:50 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
En wat als er tijdens dat toewerken een partner overlijdt? En de ander geen broedse nieuwe partner kan vinden?
Vast ook weer 'eigen schuld'
Weet je wat, zeik jij het topic maar in je eentje vol. Als niemand meer op jou reageert is voor jou de lol er waarschijnlijk ook wel afquote:Op maandag 24 januari 2011 22:50 schreef illusions het volgende:
[..]
.. dikke bult. Zitten op die blaren en hard werken.
ik zit niet zolang op de bank neequote:Op maandag 24 januari 2011 22:48 schreef illusions het volgende:
[..]
wtf, reintegratie? snap je de wereld niet meer omdat je al zo lang op de bank zit?
Jouw ideale staat werkt als een Amerikaanse zorgverzekeraar. Over premie betalen geen gezeur, maar verwacht niks van hen als jij eens wat nodig hebt, ze weten het altijd om te lullen naar 'eigen schuld'.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:50 schreef illusions het volgende:
[..]
.. dikke bult. Zitten op die blaren en hard werken.
Man bij defensie en zelf tijdens de 'studie' zwanger. Het is allemaal zo cliché.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:56 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik zit niet zolang op de bank nee
iets met eerst 7 jaar egwerkt vanaf mijn 17 , nee niet omdat ik dom benmaar omdat de thuissituatie dusdanig zo was dat een studie niet kon, daarna ben ik gaan studeren.. tijdens de studie raakte ik zwanger, studie op pauze ivm zwangerschap. Kindje geboren man werkte sinds een korte periode bij defensie. Kind werd geboren en was ziek , 66 bezoekjes zkh in alleen het eerste jaar enzo.. en manlief werd weer ziek.. met als gevolge dat hij niet instaat was om voor kind te zorgen met alle bijkomstigheden. En de thuisituatie door zijn ziektes dusdanig veranderde dat ik afgekeurd werd tot 2012 zelfs om te gaan werken. al met al ben ik er dus 5.5 jaar uitgeweest. Echtgenoot is sept 2008 gestorven .
Ik heb tien maanden bij mijn oma ingewoond omdat ze woning coorperaties zo geweldig snel warenik heb nu 2 jaar een eigen woning, en dochterlief gaat sinds een jaar naar school, een jaar waarin ik alles bij elkaar zo;n 300 baantjes heb gesolliciteerd, maar door gebrek aan ervaring en geen mogelijkheid tot specifieke noodzakelijke dingen die nodig zijn. onmogelijk was en niet werd aangenomen. Dus mijn kansen liggen sowieso het hoogste via reintegratie.
En ja mijn dochter heeft anafylaxie. Ik moet ten alle tijden de werkplek kunnen verlaten als zij een reactie krijgt.
En in de huidige banenmarkt wil de werkgever daar geen rekening meehouden
Even ter verduidelijking ik heb de uitkering "pas'/"al" 2 jaar en een paar maanden![]()
oh en de studie is betaald met geld wat ik gespaard heb tijdens het werken![]()
En nog iets mensen.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:56 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
En ja mijn dochter heeft anafylaxie. Ik moet ten alle tijden de werkplek kunnen verlaten als zij een reactie krijgt.
En in de huidige banenmarkt wil de werkgever daar geen rekening meehouden
Misschien moet ik er een boek van maken , verdien ik zo mijn geldquote:Op maandag 24 januari 2011 23:00 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Man bij defensie en zelf tijdens de 'studie' zwanger. Het is allemaal zo cliché.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |