abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91821253
Hier verder

[ Bericht 57% gewijzigd door LudoSanders op 24-01-2011 22:09:45 (Beetje normaal) ]
  maandag 24 januari 2011 @ 21:41:58 #2
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_91821450
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Maar er komt ook meer binnen door een extra werkend persoon en het stopzetten van een uitkering. Streep maar eens wat tegen elkaar weg, ben benieuwd naar de rekensom.

[..]

Dat de zorg zo fucking duur is gemaakt door een falend overheidsbeleid mag natuurlijk geen excuus zijn om maar gewoon thuis te gaan zitten uit angst dat je depri gaat worden.
Ik zit niet thuis uit angst om depri te worden, maar ik heb wel de tijd genomen dat mijn kind haar verlies en ik mijn verlies heeft kunnen verwerken, en wel voordat ik daaraan begon gelijk gezorgd dat ik op wachtlijsten kom, omdat ik niet tot haar 18 zoals ik theoretisch zou mogen thuis wil blijven zitten.

En over het feit ik heb nergens gezegd dat ik dat verdien ik heb alleen gezegd dat ik het betaal.. en theoretisch is dat toch echt zo.. :)

En picco als ik als (webcam) hoer zou werken teer ik toch ook echt van je centen, omdt mongooltjes als jij met nul komma nul social skills diegene zijn die het nodig hebben omdat ze geen wijf kunnen krijgen :*
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 24 januari 2011 @ 21:43:16 #3
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_91821549
quote:

Maar er komt ook meer binnen door een extra werkend persoon en het stopzetten van een uitkering. Streep maar eens wat tegen elkaar weg, ben benieuwd naar de rekensom.
Geen verpleegster heeft 24/7 dienst. Een moeder wel. Ze spaart er minstens 2 uit.

quote:

Dat de zorg zo fucking duur is gemaakt door een falend overheidsbeleid mag natuurlijk geen excuus zijn om maar gewoon thuis te gaan zitten uit angst dat je depri gaat worden.
Jij vindt het 'falen' dat een verpleegstersloon meer kost dan een bijstandsuitkering? :')
pi_91821589
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:41 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Ik zit niet thuis uit angst om depri te worden, maar ik heb wel de tijd genomen dat mijn kind haar verlies en ik mijn verlies heeft kunnen verwerken, en wel voordat ik daaraan begon gelijk gezorgd dat ik op wachtlijsten kom, omdat ik niet tot haar 18 zoals ik theoretisch zou mogen thuis wil blijven zitten.

En over het feit ik heb nergens gezegd dat ik dat verdien ik heb alleen gezegd dat ik het betaal.. en theoretisch is dat toch echt zo.. :)

En picco als ik als (webcam) hoer zou werken teer ik toch ook echt van je centen, omdt mongooltjes als jij met nul komma nul social skills diegene zijn die het nodig hebben omdat ze geen wijf kunnen krijgen :*
Mongool met nul komma nul social skills? Toe maar!

Ik doelde meer op je fotoboek :(
pi_91821605
quote:
Eigenlijk betaal je het ook niet, je doet er zelf niets aan, de overheid doet alsof ze het aan je geeft, en betaalt zichzelf gelijk weer terug, zodat jij de illusie hebt belasting te betalen. :')

quote:
Is wat anders, kiest ie voor.
  maandag 24 januari 2011 @ 21:47:55 #6
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_91821876
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:43 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:

[..]

Mongool met nul komma nul social skills? Toe maar!

Ik doelde meer op je fotoboek :(
ja omdat ik vrijwilligers werk op school doe , en mantelzorg op de tijden dat mijn dochter naar school gaat :+ die poezenfoto was voor fucking carnaval :+
  maandag 24 januari 2011 @ 21:48:14 #7
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_91821898
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:44 schreef illusions het volgende:

[..]

Eigenlijk betaal je het ook niet, je doet er zelf niets aan, de overheid doet alsof ze het aan je geeft, en betaalt zichzelf gelijk weer terug, zodat jij de illusie hebt belasting te betalen. :')

[..]

Is wat anders, kiest ie voor.
Ik heb niet gekozen om weduwe te worden of wel?
  maandag 24 januari 2011 @ 21:48:26 #8
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_91821910
bijstand is geen vetpot. Maar er wordt teveel misbruik van gemaakt.
pi_91821923
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:48 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Ik heb niet gekozen om weduwe te worden of wel?
Wel om een uitkering aan te vragen.
  maandag 24 januari 2011 @ 21:50:59 #10
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_91822074
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:48 schreef illusions het volgende:

[..]

Wel om een uitkering aan te vragen.
ja goh ik zal toch een kind en mezelf moeten kunnen onderhouden op wat voor manier dan ook :')
En ja de nabestaandenwet is daarvoor gemaakt. Omdat er wel in nederland door de overheid is bepaald dat mensen mogen rouwen ^O^ en daarvoor een volksverzekering is aangesteld!
pi_91822238
Sociale verzekeringen/uitkeringen zijn alleen betaalbaar als ze collectief worden geregeld. Ik betaal ieder jaar mijn premies en ik hoop nooit een uitkering nodig te hebben, maar mocht het ongeluk me treffen en zou ik dan noodgedwongen moeten terugvallen op een uitkering dan kunnen de asocialen die iedereen met een uitkering al bij voorbaat voor uitvreter uitmaken doodvallen. Echt waar jongens, ik hoop dat jullie zelf ooit van een uitkering afhankelijk worden.
pi_91822339
Fijn dat bijstander in de TT is behouden voor het nageslacht.
pi_91822547
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:50 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

ja goh ik zal toch een kind en mezelf moeten kunnen onderhouden op wat voor manier dan ook :')
En ja de nabestaandenwet is daarvoor gemaakt. Omdat er wel in nederland door de overheid is bepaald dat mensen mogen rouwen ^O^ en daarvoor een volksverzekering is aangesteld!
Laat dat nou juist de reden zijn dat dit topic geopend is, om op zulke mensen te bashen. :')
pi_91822653
Illusions, picco en scorpie. Ik hoop dat jullie nooit iets gaat overkomen, want met jullie houding ben ik er vrij zeker van dat je behoorlijk in de problemen gaat raken. ten eerst betaal je voor een volksverzekering en hbe je er som ook recht op. Als je zoals Evenstar je partner kwijtraakt is dat al erg genoeg, gelukkig hebben we dan een volksverzekering die ervoor zorgt dat je samen met je kind even tot jezelf kan komen. Zeker als iemand zich dan als vrijwilliger ook nog nuttig maakt vind ik dat geen probleem.

Ook vind ik het geen probleem dat studenten een beurs krijgen, zieken ziektewet of WAO, bejaarden AOW en mensen die buiten eigen schuld om in de problemen komen een bijstand.

En voor wie denkt dat hij/zij zich goed heeft verzekerd, krijg vooral geen MS, dystrofie oid, want je zult behoorlijk in inkomen terug moeten, met hogere kosten voor zorg.
Whatever...
  maandag 24 januari 2011 @ 22:01:23 #15
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_91822832
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:57 schreef illusions het volgende:

[..]

Laat dat nou juist de reden zijn dat dit topic geopend is, om op zulke mensen te bashen. :')
dat mag je best, evengoed zoals ik ook mijn mening mag geven en jullie mag bashen dan :*

Dus hoe voelt dat om zo;n gevoelloos achterlijk stuk vreten te zijn, die zijn medemensen het licht niet eens gunt?
Wordt je er geil van?
pi_91823080
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:58 schreef Spanky78 het volgende:
Illusions, picco en scorpie. Ik hoop dat jullie nooit iets gaat overkomen, want met jullie houding ben ik er vrij zeker van dat je behoorlijk in de problemen gaat raken. ten eerst betaal je voor een volksverzekering en hbe je er som ook recht op. Als je zoals Evenstar je partner kwijtraakt is dat al erg genoeg, gelukkig hebben we dan een volksverzekering die ervoor zorgt dat je samen met je kind even tot jezelf kan komen. Zeker als iemand zich dan als vrijwilliger ook nog nuttig maakt vind ik dat geen probleem.

Ook vind ik het geen probleem dat studenten een beurs krijgen, zieken ziektewet of WAO, bejaarden AOW en mensen die buiten eigen schuld om in de problemen komen een bijstand.

En voor wie denkt dat hij/zij zich goed heeft verzekerd, krijg vooral geen MS, dystrofie oid, want je zult behoorlijk in inkomen terug moeten, met hogere kosten voor zorg.
Ik betaal geen enkele volksverzekering, het enige wat ik betaal is mijn ziektekostenverzekering en een particuliere werkloosheidsverzekering mocht ik niet in staat zijn om te werken. Ideaal.
pi_91823150
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:58 schreef Spanky78 het volgende:
Illusions, picco en scorpie. Ik hoop dat jullie nooit iets gaat overkomen, want met jullie houding ben ik er vrij zeker van dat je behoorlijk in de problemen gaat raken.
Welke houding, mijn houding van het feit dat ik met zoveel mogelijk dingen rekening probeer te houden? :')

quote:
ten eerst betaal je voor een volksverzekering en hbe je er som ook recht op. Als je zoals Evenstar je partner kwijtraakt is dat al erg genoeg, gelukkig hebben we dan een volksverzekering die ervoor zorgt dat je samen met je kind even tot jezelf kan komen. Zeker als iemand zich dan als vrijwilliger ook nog nuttig maakt vind ik dat geen probleem.
Prima hoor, dat je een sabbatical achter je rouwperiode aanplakt, maar ga niet hier op een forum lopen roepen dat je zo graag wilt werken terwijl je dat stiekem helemaal niet wilt. Want laten we wel wezen, een schoonmakersbaantje, desnoods zwart, heb je binnen no time gevonden in het lokale sufferdje, en ja, dat is gewoon werken.

quote:
Laat ik nou juist daar mezelf tegen gewapend hebben :')
  maandag 24 januari 2011 @ 22:06:34 #18
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_91823255
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:04 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik betaal geen enkele volksverzekering, het enige wat ik betaal is mijn ziektekostenverzekering en een particuliere werkloosheidsverzekering mocht ik niet in staat zijn om te werken. Ideaal.
jij betaald toch awbz?
pi_91823277
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:50 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

ja goh ik zal de Staat zal toch een kind en mezelf moeten kunnen onderhouden op wat voor manier dan ook :')
Even verbeterd voor je.
  maandag 24 januari 2011 @ 22:07:09 #20
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_91823309
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:05 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Welke houding, mijn houding van het feit dat ik met zoveel mogelijk dingen rekening probeer te houden? :')

[..]

Prima hoor, dat je een sabbatical achter je rouwperiode aanplakt, maar ga niet hier op een forum lopen roepen dat je zo graag wilt werken terwijl je dat stiekem helemaal niet wilt. Want laten we wel wezen, een schoonmakersbaantje, desnoods zwart, heb je binnen no time gevonden in het lokale sufferdje, en ja, dat is gewoon werken.

[..]

Laat ik nou juist daar mezelf tegen gewapend hebben :')
Wij hadden ook een levensverzekering, echter als iemand zelfmoord pleegt dan keert een levensverzekering neit uit!
  maandag 24 januari 2011 @ 22:07:26 #21
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_91823330
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Even verbeterd voor je.
^O^
pi_91823347
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:06 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

jij betaald toch awbz?
Ik woon niet in Nederland, ik betaal alleen voor dingen waar ik zelf voor kies.
  maandag 24 januari 2011 @ 22:08:27 #23
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_91823420
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:07 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik woon niet in Nederland, ik betaal alleen voor dingen waar ik zelf voor kies.
Als je niet in NL woont wat zeik je dan :') heb jij er toch geen last van mongooltje
pi_91823441
Is dit het haat evenstar topic ofzo
Nondejuu laat een ieder lekker voor zich bepalen of hij/zij werkt....
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_91823452
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:07 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Wij hadden ook een levensverzekering, echter als iemand zelfmoord pleegt dan keert een levensverzekering neit uit!
Wie heeft het over een levensverzekering? Als dat je enige kijk is op de term 'wapenen' dan schiet het idd niet op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')