Gijs woont in Abcoude en dat ligt weliswaar officieel in de provincie Utrecht, maar in feite ligt het tegen Amsterdam (Zuidoost) aan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Gijs woont in de richting van Utrecht zei Yvon destijds toen ze de brieven van de dames ging brengen.
Oké provincie Utrecht dan..quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:11 schreef Jane het volgende:
Gijs woont in Abcoude en dat ligt weliswaar officieel in de provincie Utrecht, maar in feite ligt het tegen Amsterdam (Zuidoost) aan.
Ik vind dat je op dit soort fotografen legaal moet kunnen schieten... te triest voor woorden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:23 schreef Spaarne het volgende:
Nou, aan deze foto's te zien, krijgt Femke nog een hele klus aan Gijs. Ik wens d'r veel succes.
http://www.marionap.nl/ca(...)bf97644f5b9e3a3e694b
Ze zei toch zoiets als 'onder de rook van Amsterdam'? En je ziet idd het AMC op de achtergrond!quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Gijs woont in de richting van Utrecht zei Yvon destijds toen ze de brieven van de dames ging brengen.
Vind de foto's ook helemaal niet opmerkelijk. Inderdaad erg triest als je zo je geld wilt verdienen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:56 schreef elkravo het volgende:
[..]
Ik vind dat je op dit soort fotografen legaal moet kunnen schieten... te triest voor woorden.
Inderdaad. Walgelijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:56 schreef elkravo het volgende:
[..]
Ik vind dat je op dit soort fotografen legaal moet kunnen schieten... te triest voor woorden.
Idd, ik snap dat we tegenwoordig ecologisch willen boeren, alleen Gijsbert neemt het wel erg letterlijk. Het hoeft ook geen state-of-the-art zoals bij Richard's boederij te zijn. Maar het geeft geen frisse uitstraling, ik heb het gevoel dat het allemaal verwaarloosd is...quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik bedoel smeerpoets ook niet op die manier.
Tuurlijk zijn boeren niet bang om vies te worden.
Maar het gevoel wat ik nu bij Gijssie krijg, is toch nog wel wat erger.
Zal wel verplichte eis zijn bij het aannemen van een boerinquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:52 schreef Devz het volgende:
Schijnt dat het dit jaar gaat worden opgeknapt.
Net zoals vorig jaar, toen elke keuken is verbouwdquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:54 schreef Brembo het volgende:
[..]
Zal wel verplichte eis zijn bij het aannemen van een boerin.
Dat huis van Jos en Dycke zag er heel erg mooi uit na de verbouwingquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:57 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vond de keukens wel mooi uit zien
Jazeker, en ze hebben gelijk dat ze willen veranderen de dames danquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dat huis van Jos en Dycke zag er heel erg mooi uit na de verbouwing
Volgens mij zijn vorig jaar de huizen van Wietse, Wim en Jos verbouwt toen de vrouwen daar kwamen wonen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jazeker, en ze hebben gelijk dat ze willen veranderen de dames dan
En het huis van Hans ook toch? Allemaal dus. Echt erg eigenlijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:07 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn vorig jaar de huizen van Wietse, Wim en Jos verbouwt toen de vrouwen daar kwamen wonen.
Wietse was al bezig met verbouwen, vandaar dat het huis zo leeg en kaal was.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:07 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn vorig jaar de huizen van Wietse, Wim en Jos verbouwt toen de vrouwen daar kwamen wonen.
Peter heeft een heel nieuw huis gezet / laten zetten inderdaad. Hij woont er nu welquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:29 schreef kvd het volgende:
[..]
Wietse was al bezig met verbouwen, vandaar dat het huis zo leeg en kaal was.
Die van Wim is verbouwd nadat het programma was afgelopen, inmiddels is Astrid erbij in gekomen, maar er werd in december nog druk verbouwd.
Die van Jos is niet verbouwd, alleen gerestyled.
Peter was bezig met verbouwen, vandaar dat ze in die keet zaten
En bij Hans wordt er verbouwd sinds Audrey erbij in is komen wonen
quote:di 25 jan 2011, 06:00 | 39 reacties
Boef Richard AMSTERDAM - Boer Richard is afgelopen zondag veranderd in boef Richard.
Wekelijks zitten wij nu al met vijf miljoen te genieten van de boeren die? aarzelend hun liefdesverklaring doen. We zien elke flonkering in het agrarische oog, merken iedere verandering in het boerenblosje, beschouwen elke trilling van de landelijke lip... En genieten daarvan. De boeren vertederen door hun onbevangenheid en hun oprechte wens een lieve echtgenote of echtgenoot te vinden. We zwijmelen als bij een streekroman.
Maar wat doet boer Richard? Hij ontmoet Annemieke stiekem in Utrecht, maakt een zonovergoten boswandeling met haar en verklaart haar de liefde. En wij, trouwe Boer Zoekt Vrouw-kijkers, zijn daar niet bij! Er is geen enkel beeld van zijn gestamelde liefdesverklaring. Er waren immers geen cameras bij. Ontgoocheld zat ik voor de buis toen boef Richard zijn wangedrag tegen Yvon Jaspers opbiechtte.
En ook de presentatrice stak haar verbazing niet onder stoelen of banken. Dan gaan we het NU de andere twee vrouwen vertellen, want Annemieke en jij zijn hier dus gewoon een toneelstukje aan het opvoeren. En naar dat toneelstukje zitten wij al drie weken te kijken, vulde ik haar in gedachten vol ontzetting aan. De uitkomst van de logeerpartij stond dus al vast voordat die begonnen was!
Het is gek. Dit is al het vijfde seizoen van Boer zoekt vrouw en voor het eerst onttrekt een slinkse boer zich aan de cameras. Boer zoekt privacy of boer pleegt boerenbedrog?
was dat het. Er gebeurde iig al iets tijdens de opnames van BzVquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Peter heeft een heel nieuw huis gezet / laten zetten inderdaad. Hij woont er nu wel
Allinig dè wel. HANNEKE IS UR NIEJ MIR BAI.
Ik vond het zó over the top gestyledquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Dat huis van Jos en Dycke zag er heel erg mooi uit na de verbouwing
Peter vertelde vorige week bij Paul de Leeuw dat ie een nieuwe vriendin heeft ...Bianca heet ze.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
Peter heeft een heel nieuw huis gezet / laten zetten inderdaad. Hij woont er nu wel
Allinig dè wel. HANNEKE IS UR NIEJ MIR BAI.
Oh really?quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Peter vertelde vorige week bij Paul de Leeuw dat ie een nieuwe vriendin heeft ...Bianca heet ze.
Vorige week maandag 17 januari waren de boeren. Je kan terug kijken op www.madiwodovrijdagshow.nlquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oh really?
Dat ga ik straks ff terugkijken.
Jammer, ze hadden toch gewoon een 'grote finale' met de andere boeren kunnen doen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
Is dit al bekend?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)uw-van-de-buis.dhtml
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vorige week maandag 17 januari waren de boeren. Je kan terug kijken op www.madiwodovrijdagshow.nl
Maar misschien komt het ook omdat Frank en Annemarie niemand over houden? Ik gooi maar een balletje op.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
Is dit al bekend?
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)uw-van-de-buis.dhtml
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:58 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Maar misschien komt het ook omdat Frank en Annemarie niemand over houden? Ik gooi maar een balletje op.
Wel leuk interview met de boeren alleen Wietse was er niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:17 schreef NouMooiNiet het volgende:
![]()
Hoewel ik absoluut geen Paul de Leeuw fan ben, is t wel een heel leuk interview!
"NEUJJ, GERBERA'S"
Dat hadden ze kunnen doen..Maar blijkbaar doen ze dat niet..Omdat Richard het programma bedorven heeft!! Wel jammer en balenquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:16 schreef Naamah het volgende:
Jammer, ze hadden toch gewoon een 'grote finale' met de andere boeren kunnen doen?
Het geld zal er wel min of meer voor gereserveerd zijn: achterstallig onderhoud.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:19 schreef Leandra het volgende:
En kennelijk kon het er bij allemaal ook gewoon af, zo'n verbouwing....
In de laatste folder van de Trendhopper. 1 op 1.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:13 schreef Teslynd het volgende:
Kan me het nieuwe interieur bij Jos niet herinneren. Waar is dat te zien?
De 'finale' gaat niet alleen bij Richard misquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:46 schreef Cee het volgende:
Sja, ik snap ook het gejammer over het gemis van een 'Grote Finale' niet. Tenzij inderdaad meerdere miskleunen hebben plaatsgevonden die nog uitgezonden moeten worden. Zou me niet verbazen.
Niet genoeg materiaal? Met aanstaande zondag er al bij gerekend, zijn we al 5 uitzendingen bezig met de eerste 2 dagen van de logeerpartijen. Dan pas zullen we alle eerste keuzes vand e boeren weten...alhoewel er sommigen nu ook al voor de tweede keer moeten kiezen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:02 schreef Jojoke het volgende:
Ze hebben anders gewoon niet genoeg materiaal om de 2 uitzendingen voor de grote finale spannend te houden.Uitkomst Richard is dus komende zondag lijkt me.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:46 schreef Cee het volgende:
Sja, ik snap ook het gejammer over het gemis van een 'Grote Finale' niet. Tenzij inderdaad meerdere miskleunen hebben plaatsgevonden die nog uitgezonden moeten worden. Zou me niet verbazen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of is dat spoilerwaardig? Toch maar wel even doen.
Waarom denk je dat ze het zo rekken dan? Er zijn dit seizoen niet meer afleveringen dan de jaren ervoor.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:07 schreef kvd het volgende:
[..]
Niet genoeg materiaal? Met aanstaande zondag er al bij gerekend, zijn we al 5 uitzendingen bezig met de eerste 2 dagen van de logeerpartijen. Dan pas zullen we alle eerste keuzes vand e boeren weten...alhoewel er sommigen nu ook al voor de tweede keer moeten kiezen.
Normaal zijn er 6 afleveringen nodig op overal 2 vrouwen naar huis te sturen...
1 of 0 kandidaten over, da's toch ook een keus (of van de boeren of van de vrouwen). Maar dat komt wel naar voren in de finale waarin bekend wordt met wie ze op city-trip gaan (en of ze uberhaupt wel op city-trip gaan)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:05 schreef Devz het volgende:
Ze rekken het wel, omdat er voor een aantal boeren dus geen finale komt. Er valt immers weinig te kiezen wanneer er één of geen kandidaten over zijn.
Is toch ook overal in het nieuws geweest.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:15 schreef kvd het volgende:
[..]
Maar goed, wie houdt er dan niemand over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soezen wacht op de ondertiteling.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:02 schreef megamandy het volgende:
Oeeeeeh, in de promo stormde unser Heidy weg uit de kamer. Soezen bleef zitten, zal het wel niet begrepen hebben
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:15 schreef kvd het volgende:
[..]
l
Frank is dus nog de vraag, maar ik gok dat hij toch voor Anita gaat. En als hij niemand kiest, gaat hij vast met een van zijn geiten (of vrienden Niels)
Waar is die te zien?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:02 schreef megamandy het volgende:
Oeeeeeh, in de promo stormde unser Heidy weg uit de kamer. Soezen bleef zitten, zal het wel niet begrepen hebben
Dat heb ik nooit als de grote finale gezien. Zelfs niet als de kleine finale.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:42 schreef kvd het volgende:
Ze rekken het niet, maar de grote finale is de bekendmaking voor welke vrouwen de boeren gaan. Normaal wordt die 'finale' in 1 uitzending gedaan, nu doen ze het in 2 uitzendingen. Sowieso deze zondag Richard en ik vermoed Frank, de week erna zullen Annemarie, Gijs en Marcel wel hun keuze bekendmaken. Ze hebben dus wel degelijk genoeg materiaal om de finale over 2 uitzendingen te verspreiden. Dat is waar ik op reageerde...
ik ook niet, maar dat is hoe ik het volgende stukje leesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:29 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit als de grote finale gezien. Zelfs niet als de kleine finale.
Best stom dat ze zo de kluts kwijt raken van een domme stap. Bij boer Jan zijn ze toch ook niet het overzicht kwijtgeraakt toen hij zo duidelijk voor Siepie ging, dat beide overgebleven dames voortijdig stopten?
bronquote:Hierdoor loopt het programma de grote finale, waarin elke boer zijn keuze bekend maakt, mis. In plaats hiervan worden de eindkeuzes verspreid over meerdere uitzendingen.
ik had het niet alleen van de site van het AD, maar ook van een andere (wete even niet meer welke, maar heb mn post nog wel kunnen vinden, dus de tekst is er nog welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:11 schreef bloodymary het volgende:
Ach, gewoon weer een sensatieverhaal van het AD over een zogenaamde finale. Het is toch altijd gewoon een doorlopend programma. De keuze wordt gemaakt, dan is er nog een aflevering bij de schoonfamilie thuis, stedentrip, niks finale op het keuzemoment.
Op basis van deze 2 teksten (bovenstaand + die van het AD), denk ik dus dat de finale de bekendmaking van de 5 dames is. Maar goed, dat ben ik hequote:wo 26 jan 2011, 06:00
Boer Richard verstoort finale
AMSTERDAM - De KRO zit met de handen in het haar nu boer Richard (50) heeft bekend in het geniep zijn liefde al te hebben verklaard aan Annemieke, terwijl ook Heidy en de Amerikaanse Suzan nog hoopvol ronddartelden op zijn melkveebedrijf.
Boer zoekt Vrouw kan dankzij het ongeleide projectiel niet anders dan de grote finale schrappen, en de ontknopingen over drie uitzendingen uitsmeren. Waarvan aanstaande zondag de eerste.
Boer Richard biechtte op nog voor de logeerweek te hebben afgesproken. "Ik ben naar Utrecht gereden", bekende hij tegen Yvon Jaspers. Zijn keuze voor de vlotte brunette stond toen al vast.
In een vooruitblik op volgende uitzending zagen we hoe Richard zijn dames moest vertellen hoe de zaken ervoor stonden. Hoe dat gesprek afloopt, laat zich, na het besluit van de KRO geen finale-uitzending te maken, wel raden
hihi wilde het net schrijven hier, maar jij was me al voorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:36 schreef kvd het volgende:
Oh oh, straks verklapt Richard bij Boulevard wie er naast hem ligt...
ik ook...ondanks dat ik honger heb en wil koken...maar BzV gaat voor hahahaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:46 schreef MissJ het volgende:
[..]
hihi wilde het net schrijven hier, maar jij was me al voor![]()
Ik ga wel kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zoals Richard nu ook zegt....zondag blijven kijken
[ Bericht 0% gewijzigd door kvd op 28-01-2011 19:27:59 ]
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:59 schreef kvd het volgende:
Zoals het nu lijkt, gaat Richard voorWat? Hoe kan dat???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zoals Richard nu ook zegt....zondag blijven kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat? Hoe kan dat???foutje, ik pas het aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Wim verklaarde Astrid de avond voor het keuzemoment de liefde, maar die hebben elkaar nooit van tevoren ontmoet, hij speelde het spelletje zoals het moest, niets geheimzinnigs voorafquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:15 schreef Injetta het volgende:
Ik vind het allemaal echt achterlijk en totale nonsens.
Hoezo zit de KRO met de handen in het haar NU Richard roet in het eten gooit?? Hoezo NU?? Dit is allemaal al een tijd geleden opgenomen. Ze doen nu net alsof de KRO ook pas afgelopen zondag hoorde van Richard. Dus dit is al de eerste nonsens in die berichten.
Ten tweede: er was nooit een enorme finale-aflevering. De laatste keuze was een aflevering en dan werd dat afgesloten met waar ze dan naar toe zouden gaan. Dat kan nog steeds want er zijn 4 boeren over die ook moeten kiezen. Dus tja... ik zie niet in waarom je die 4 niet een briefje uit een envelop kunt halen met een bestemming omdat er 1 boer een beetje heeft vals gespeeld.
Dus dat van die finale-aflevering is ook nonsens omdat die er eigenlijk niet was.
Verder hadden Wim en zijn Astrid ook al elkaar de liefde verklaard. Voordat hij zijn definitieve keuze bekend maakte. En... de Gerberaboer had ook allang laten merken dat hij voor Audrey ging terwijl de andere 2 er nog rond dartelden.
Wietse was vanaf de brief al ondersteboven van dat meisje (naam even kwijt) en ook al had hij dat niet gezegd, dat was aan alles te merken.
Dus.. dat heeft toch ook niks in de war geschopt?
De KRO maakt heel slim gebruik van de escapades van Richard om nog meer kijkers te trekken en die domme kranten doen daar nog een schepje bovenop...
Alles is al opgenomen, ze zijn zelfs al op trips geweest.. dus.. er is niet ineens zondag iets veranderd...
Ik ben het echt volledig met je eens. Hear hear!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:15 schreef Injetta het volgende:
Ik vind het allemaal echt achterlijk en totale nonsens.
Hoezo zit de KRO met de handen in het haar NU Richard roet in het eten gooit?? Hoezo NU?? Dit is allemaal al een tijd geleden opgenomen. Ze doen nu net alsof de KRO ook pas afgelopen zondag hoorde van Richard. Dus dit is al de eerste nonsens in die berichten.
Ten tweede: er was nooit een enorme finale-aflevering. De laatste keuze was een aflevering en dan werd dat afgesloten met waar ze dan naar toe zouden gaan. Dat kan nog steeds want er zijn 4 boeren over die ook moeten kiezen. Dus tja... ik zie niet in waarom je die 4 niet een briefje uit een envelop kunt halen met een bestemming omdat er 1 boer een beetje heeft vals gespeeld.
Dus dat van die finale-aflevering is ook nonsens omdat die er eigenlijk niet was.
Verder hadden Wim en zijn Astrid ook al elkaar de liefde verklaard. Voordat hij zijn definitieve keuze bekend maakte. En... de Gerberaboer had ook allang laten merken dat hij voor Audrey ging terwijl de andere 2 er nog rond dartelden.
Wietse was vanaf de brief al ondersteboven van dat meisje (naam even kwijt) en ook al had hij dat niet gezegd, dat was aan alles te merken.
Dus.. dat heeft toch ook niks in de war geschopt?
De KRO maakt heel slim gebruik van de escapades van Richard om nog meer kijkers te trekken en die domme kranten doen daar nog een schepje bovenop...
Alles is al opgenomen, ze zijn zelfs al op trips geweest.. dus.. er is niet ineens zondag iets veranderd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:18 schreef Haaibaaike het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:05 schreef Spaarne het volgende:
Paparazzifoto's van Marcel opgedoken. En rara wie woont er bij Marcel?
http://www.marionap.nl/categories.php?cat_id=2063
[ Bericht 8% gewijzigd door IkeDubaku99 op 29-01-2011 00:27:23 (Voor diegene die dit niet willen zien) ]
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:45 schreef kvd het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers, het blijft lastig.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:08 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dan is dit ook geen verrassing meer. Zweverige Marita kan terug naar huis zweven.
niet iedereen klikt op de link hè. Gaat weer lekker mensen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:04 schreef bloodymary het volgende:
Nou, er valt weinig te spoileren, want op die foto's
http://www.nieuwsbank.nl/inp/2011/02/06/R007.htmquote:Boer zoekt Vrouw: onderonsjes op de boerderij
Uitzenddatum: 06/02/2011
Bij Annemarie is er de afgelopen dagen hard gewerkt, maar vandaag wil ze duidelijkheid. Wie van de heren past het best op de kaasboerderij? Ze trekt de stoute schoenen aan en begint een diepgaand gesprek met zowel Adriaan als Harrie.
Gijsbert heeft ook onderonsjes met zijn dames, die behoorlijk van elkaar verschillen.
Anita is van huis uit gewend om op de boerderij te wonen, maar ook Judith voelt zich helemaal thuis tussen de geiten van Frank. Marcel voelt ook het einde van de logeerweek naderen en peilt zijn kansen bij een van de vrouwen. Op één van de boerderijen komt de logeerweek tot een onverwacht einde.
Boer zoekt Vrouw, zondag 6 februari om 20.20 uur bij de KRO op Nederland 1
TRIESTquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:05 schreef Spaarne het volgende:
Paparazzifoto's van Marcel opgedoken. En rara wie woont er bij Marcel?
http://www.marionap.nl/categories.php?cat_id=2063
Ondertussen is het in een spoiler gezet ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:20 schreef bloodymary het volgende:
Ja maar er wordt dus helemaal niets verraden, dus wat valt er te spoileren?
"Ja, zouden jullie jezelf hier op de boerderij zien wonen? " *wegdraait met ogen*quote:Op zaterdag 29 januari 2011 07:09 schreef Grunge. het volgende:
Ik ben zeer benieuwd naar het diepgaande gesprek van Annemarie met Adriaan(!) en Harrie__!
"Ja, ik weet niet zo goed waar ik op moet selecteren, hoor. Wat is jullie lievelingseten, patat of pizza? Dat is ook lekker makkelijk, want ik ben zo druk met kaas maken. Niet te serieus."quote:Op zaterdag 29 januari 2011 07:14 schreef Beach het volgende:
[..]
"Ja, zouden jullie jezelf hier op de boerderij zien wonen? " *wegdraait met ogen*
Adriaan: "maarjebedoeltsamenwonenzondertrouwenmaardatwikikniet"
Harrie: "Gezellig!"
Toch leuk dat er een topic wordt geopend over iets wat we al een week wetenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:33 schreef Arcee het volgende:
Grote finale boer zoekt vrouw afgelast
Zelf niet gelezen, want ik ben gestopt met vooraf dingen lezen over BZV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |