Gijs woont in Abcoude en dat ligt weliswaar officieel in de provincie Utrecht, maar in feite ligt het tegen Amsterdam (Zuidoost) aan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Gijs woont in de richting van Utrecht zei Yvon destijds toen ze de brieven van de dames ging brengen.
Oké provincie Utrecht dan..quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:11 schreef Jane het volgende:
Gijs woont in Abcoude en dat ligt weliswaar officieel in de provincie Utrecht, maar in feite ligt het tegen Amsterdam (Zuidoost) aan.
Ik vind dat je op dit soort fotografen legaal moet kunnen schieten... te triest voor woorden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:23 schreef Spaarne het volgende:
Nou, aan deze foto's te zien, krijgt Femke nog een hele klus aan Gijs. Ik wens d'r veel succes.
http://www.marionap.nl/ca(...)bf97644f5b9e3a3e694b
Ze zei toch zoiets als 'onder de rook van Amsterdam'? En je ziet idd het AMC op de achtergrond!quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Gijs woont in de richting van Utrecht zei Yvon destijds toen ze de brieven van de dames ging brengen.
Vind de foto's ook helemaal niet opmerkelijk. Inderdaad erg triest als je zo je geld wilt verdienen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:56 schreef elkravo het volgende:
[..]
Ik vind dat je op dit soort fotografen legaal moet kunnen schieten... te triest voor woorden.
Inderdaad. Walgelijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:56 schreef elkravo het volgende:
[..]
Ik vind dat je op dit soort fotografen legaal moet kunnen schieten... te triest voor woorden.
Idd, ik snap dat we tegenwoordig ecologisch willen boeren, alleen Gijsbert neemt het wel erg letterlijk. Het hoeft ook geen state-of-the-art zoals bij Richard's boederij te zijn. Maar het geeft geen frisse uitstraling, ik heb het gevoel dat het allemaal verwaarloosd is...quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:37 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik bedoel smeerpoets ook niet op die manier.
Tuurlijk zijn boeren niet bang om vies te worden.
Maar het gevoel wat ik nu bij Gijssie krijg, is toch nog wel wat erger.
Zal wel verplichte eis zijn bij het aannemen van een boerinquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:52 schreef Devz het volgende:
Schijnt dat het dit jaar gaat worden opgeknapt.
Net zoals vorig jaar, toen elke keuken is verbouwdquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:54 schreef Brembo het volgende:
[..]
Zal wel verplichte eis zijn bij het aannemen van een boerin.
Dat huis van Jos en Dycke zag er heel erg mooi uit na de verbouwingquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:57 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik vond de keukens wel mooi uit zien
Jazeker, en ze hebben gelijk dat ze willen veranderen de dames danquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dat huis van Jos en Dycke zag er heel erg mooi uit na de verbouwing
Volgens mij zijn vorig jaar de huizen van Wietse, Wim en Jos verbouwt toen de vrouwen daar kwamen wonen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jazeker, en ze hebben gelijk dat ze willen veranderen de dames dan
En het huis van Hans ook toch? Allemaal dus. Echt erg eigenlijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:07 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn vorig jaar de huizen van Wietse, Wim en Jos verbouwt toen de vrouwen daar kwamen wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |