1 of 0 kandidaten over, da's toch ook een keus (of van de boeren of van de vrouwen). Maar dat komt wel naar voren in de finale waarin bekend wordt met wie ze op city-trip gaan (en of ze uberhaupt wel op city-trip gaan)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:05 schreef Devz het volgende:
Ze rekken het wel, omdat er voor een aantal boeren dus geen finale komt. Er valt immers weinig te kiezen wanneer er één of geen kandidaten over zijn.
Is toch ook overal in het nieuws geweest.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:15 schreef kvd het volgende:
[..]
Maar goed, wie houdt er dan niemand over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soezen wacht op de ondertiteling.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:02 schreef megamandy het volgende:
Oeeeeeh, in de promo stormde unser Heidy weg uit de kamer. Soezen bleef zitten, zal het wel niet begrepen hebben
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:15 schreef kvd het volgende:
[..]
l
Frank is dus nog de vraag, maar ik gok dat hij toch voor Anita gaat. En als hij niemand kiest, gaat hij vast met een van zijn geiten (of vrienden Niels)
Waar is die te zien?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:02 schreef megamandy het volgende:
Oeeeeeh, in de promo stormde unser Heidy weg uit de kamer. Soezen bleef zitten, zal het wel niet begrepen hebben
Dat heb ik nooit als de grote finale gezien. Zelfs niet als de kleine finale.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:42 schreef kvd het volgende:
Ze rekken het niet, maar de grote finale is de bekendmaking voor welke vrouwen de boeren gaan. Normaal wordt die 'finale' in 1 uitzending gedaan, nu doen ze het in 2 uitzendingen. Sowieso deze zondag Richard en ik vermoed Frank, de week erna zullen Annemarie, Gijs en Marcel wel hun keuze bekendmaken. Ze hebben dus wel degelijk genoeg materiaal om de finale over 2 uitzendingen te verspreiden. Dat is waar ik op reageerde...
ik ook niet, maar dat is hoe ik het volgende stukje leesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:29 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit als de grote finale gezien. Zelfs niet als de kleine finale.
Best stom dat ze zo de kluts kwijt raken van een domme stap. Bij boer Jan zijn ze toch ook niet het overzicht kwijtgeraakt toen hij zo duidelijk voor Siepie ging, dat beide overgebleven dames voortijdig stopten?
bronquote:Hierdoor loopt het programma de grote finale, waarin elke boer zijn keuze bekend maakt, mis. In plaats hiervan worden de eindkeuzes verspreid over meerdere uitzendingen.
ik had het niet alleen van de site van het AD, maar ook van een andere (wete even niet meer welke, maar heb mn post nog wel kunnen vinden, dus de tekst is er nog welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:11 schreef bloodymary het volgende:
Ach, gewoon weer een sensatieverhaal van het AD over een zogenaamde finale. Het is toch altijd gewoon een doorlopend programma. De keuze wordt gemaakt, dan is er nog een aflevering bij de schoonfamilie thuis, stedentrip, niks finale op het keuzemoment.
Op basis van deze 2 teksten (bovenstaand + die van het AD), denk ik dus dat de finale de bekendmaking van de 5 dames is. Maar goed, dat ben ik hequote:wo 26 jan 2011, 06:00
Boer Richard verstoort finale
AMSTERDAM - De KRO zit met de handen in het haar nu boer Richard (50) heeft bekend in het geniep zijn liefde al te hebben verklaard aan Annemieke, terwijl ook Heidy en de Amerikaanse Suzan nog hoopvol ronddartelden op zijn melkveebedrijf.
Boer zoekt Vrouw kan dankzij het ongeleide projectiel niet anders dan de grote finale schrappen, en de ontknopingen over drie uitzendingen uitsmeren. Waarvan aanstaande zondag de eerste.
Boer Richard biechtte op nog voor de logeerweek te hebben afgesproken. "Ik ben naar Utrecht gereden", bekende hij tegen Yvon Jaspers. Zijn keuze voor de vlotte brunette stond toen al vast.
In een vooruitblik op volgende uitzending zagen we hoe Richard zijn dames moest vertellen hoe de zaken ervoor stonden. Hoe dat gesprek afloopt, laat zich, na het besluit van de KRO geen finale-uitzending te maken, wel raden
hihi wilde het net schrijven hier, maar jij was me al voorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:36 schreef kvd het volgende:
Oh oh, straks verklapt Richard bij Boulevard wie er naast hem ligt...
ik ook...ondanks dat ik honger heb en wil koken...maar BzV gaat voor hahahaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:46 schreef MissJ het volgende:
[..]
hihi wilde het net schrijven hier, maar jij was me al voor![]()
Ik ga wel kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zoals Richard nu ook zegt....zondag blijven kijken
[ Bericht 0% gewijzigd door kvd op 28-01-2011 19:27:59 ]
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:59 schreef kvd het volgende:
Zoals het nu lijkt, gaat Richard voorWat? Hoe kan dat???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zoals Richard nu ook zegt....zondag blijven kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |