abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91980659
Ze rekken het niet, maar de grote finale is de bekendmaking voor welke vrouwen de boeren gaan. Normaal wordt die 'finale' in 1 uitzending gedaan, nu doen ze het in 2 uitzendingen. Sowieso deze zondag Richard en ik vermoed Frank, de week erna zullen Annemarie, Gijs en Marcel wel hun keuze bekendmaken. Ze hebben dus wel degelijk genoeg materiaal om de finale over 2 uitzendingen te verspreiden. Dat is waar ik op reageerde...
pi_91981419
Ze rekken het wel, omdat er voor een aantal boeren dus geen finale komt. Er valt immers weinig te kiezen wanneer er één of geen kandidaten over zijn.

Is toch ook overal in het nieuws geweest.
pi_91981729
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 11:05 schreef Devz het volgende:
Ze rekken het wel, omdat er voor een aantal boeren dus geen finale komt. Er valt immers weinig te kiezen wanneer er één of geen kandidaten over zijn.

Is toch ook overal in het nieuws geweest.
1 of 0 kandidaten over, da's toch ook een keus (of van de boeren of van de vrouwen). Maar dat komt wel naar voren in de finale waarin bekend wordt met wie ze op city-trip gaan (en of ze uberhaupt wel op city-trip gaan)
Maar goed, wie houdt er dan niemand over?
Annemarie kiest Harrie
Richard Annemieke (vraag is of ze meegaat, ik zag ja)
Marcel kiest Ksenia
Gijsbert zal voor Jose gaan (gok ik) en anders Femke, maar hij kiest wel
Frank is dus nog de vraag, maar ik gok dat hij toch voor Anita gaat. En als hij niemand kiest, gaat hij vast met een van zijn geiten (of vrienden)

en als ik niet meer reageer....ik ga nu naar mn werk....
pi_91981939
Alsof de KRO gaat betalen voor een reisje van Frank en een vriend :')_!
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_91982042
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 11:15 schreef kvd het volgende:

[..]

Maar goed, wie houdt er dan niemand over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 13:02:55 #256
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_91985681
Oeeeeeh, in de promo stormde unser Heidy weg uit de kamer. Soezen bleef zitten, zal het wel niet begrepen hebben :')
吴 曼 迪
  vrijdag 28 januari 2011 @ 13:26:31 #257
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_91986458
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 13:02 schreef megamandy het volgende:
Oeeeeeh, in de promo stormde unser Heidy weg uit de kamer. Soezen bleef zitten, zal het wel niet begrepen hebben :')
Soezen wacht op de ondertiteling.

Ik heb nu al zin in het drama. *O* :9
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_91986655
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 11:15 schreef kvd het volgende:

[..]
l
Frank is dus nog de vraag, maar ik gok dat hij toch voor Anita gaat. En als hij niemand kiest, gaat hij vast met een van zijn geiten (of vrienden Niels)

vrijdag 28 januari 2011 @ 14:08:36 #259
123170 alors
zlata1234
pi_91988141
Er stond een stukje, vrij nietszeggend en kansloos, over Marcel in de Metro van vandaag.
know'm sayin?
word? word.
pi_91988929
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 13:02 schreef megamandy het volgende:
Waar is die te zien? :)
pi_91994383
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 10:42 schreef kvd het volgende:
Ze rekken het niet, maar de grote finale is de bekendmaking voor welke vrouwen de boeren gaan. Normaal wordt die 'finale' in 1 uitzending gedaan, nu doen ze het in 2 uitzendingen. Sowieso deze zondag Richard en ik vermoed Frank, de week erna zullen Annemarie, Gijs en Marcel wel hun keuze bekendmaken. Ze hebben dus wel degelijk genoeg materiaal om de finale over 2 uitzendingen te verspreiden. Dat is waar ik op reageerde...
Dat heb ik nooit als de grote finale gezien. Zelfs niet als de kleine finale.

Best stom dat ze zo de kluts kwijt raken van een domme stap. Bij boer Jan zijn ze toch ook niet het overzicht kwijtgeraakt toen hij zo duidelijk voor Siepie ging, dat beide overgebleven dames voortijdig stopten?
  vrijdag 28 januari 2011 @ 16:50:18 #262
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_91995513
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 14:29 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Op de tv, reclame.
吴 曼 迪
pi_91995847
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 14:29 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

hier
http://www.tvgids.nl/programma/10459628/Boer_zoekt_vrouw/
pi_91996063
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 16:29 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit als de grote finale gezien. Zelfs niet als de kleine finale.
Best stom dat ze zo de kluts kwijt raken van een domme stap. Bij boer Jan zijn ze toch ook niet het overzicht kwijtgeraakt toen hij zo duidelijk voor Siepie ging, dat beide overgebleven dames voortijdig stopten?
ik ook niet, maar dat is hoe ik het volgende stukje lees
quote:
Hierdoor loopt het programma de grote finale, waarin elke boer zijn keuze bekend maakt, mis. In plaats hiervan worden de eindkeuzes verspreid over meerdere uitzendingen.
bron

ik vat het maken van een keus op als zeggen wie de boer kiest om mee te gaan op city-trip
pi_91996561
Ach, gewoon weer een sensatieverhaal van het AD over een zogenaamde finale. Het is toch altijd gewoon een doorlopend programma. De keuze wordt gemaakt, dan is er nog een aflevering bij de schoonfamilie thuis, stedentrip, niks finale op het keuzemoment.
pi_91997186
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 17:11 schreef bloodymary het volgende:
Ach, gewoon weer een sensatieverhaal van het AD over een zogenaamde finale. Het is toch altijd gewoon een doorlopend programma. De keuze wordt gemaakt, dan is er nog een aflevering bij de schoonfamilie thuis, stedentrip, niks finale op het keuzemoment.
ik had het niet alleen van de site van het AD, maar ook van een andere (wete even niet meer welke, maar heb mn post nog wel kunnen vinden, dus de tekst is er nog wel

quote:
wo 26 jan 2011, 06:00
Boer Richard verstoort finale

AMSTERDAM - De KRO zit met de handen in het haar nu boer Richard (50) heeft bekend in het geniep zijn liefde al te hebben verklaard aan Annemieke, terwijl ook Heidy en de Amerikaanse Suzan nog hoopvol ronddartelden op zijn melkveebedrijf.

Boer zoekt Vrouw kan dankzij het ongeleide projectiel niet anders dan de grote finale schrappen, en de ontknopingen over drie uitzendingen uitsmeren. Waarvan aanstaande zondag de eerste.

Boer Richard biechtte op nog voor de logeerweek te hebben afgesproken. "Ik ben naar Utrecht gereden", bekende hij tegen Yvon Jaspers. Zijn keuze voor de vlotte brunette stond toen al vast.

In een vooruitblik op volgende uitzending zagen we hoe Richard zijn dames moest vertellen hoe de zaken ervoor stonden. Hoe dat gesprek afloopt, laat zich, na het besluit van de KRO geen finale-uitzending te maken, wel raden
Op basis van deze 2 teksten (bovenstaand + die van het AD), denk ik dus dat de finale de bekendmaking van de 5 dames is. Maar goed, dat ben ik he ;)
pi_92000516
Oh oh, straks verklapt Richard bij Boulevard wie er naast hem ligt...
pi_92001060
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 18:36 schreef kvd het volgende:
Oh oh, straks verklapt Richard bij Boulevard wie er naast hem ligt...
hihi wilde het net schrijven hier, maar jij was me al voor :D
Ik ga wel kijken :P
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_92001455
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 18:46 schreef MissJ het volgende:

[..]

hihi wilde het net schrijven hier, maar jij was me al voor :D
Ik ga wel kijken :P
ik ook...ondanks dat ik honger heb en wil koken...maar BzV gaat voor hahaha
Ik gok trouwens alvast dat het een kat of hond ofzo is, of een knuffel van een van z'n dochters. Ook dit zal weer een anti-climax worden
pi_92001499
oei...nu
  vrijdag 28 januari 2011 @ 18:55:37 #271
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_92001518
Oei, Frank is ook niet lief volgens boulevard...
吴 曼 迪
pi_92001623
haha...Frank gaat dus voor een geit...;)
pi_92001732
Zoals het nu lijkt, gaat Richard voor

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zoals Richard nu ook zegt....zondag blijven kijken ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door kvd op 28-01-2011 19:27:59 ]
pi_92002353
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 18:59 schreef kvd het volgende:
Zoals het nu lijkt, gaat Richard voor

SPOILER
Maar zoals Richard nu ook zegt....zondag blijven kijken ;)
Wat? Hoe kan dat???
SPOILER
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_92002463
Ik vind het allemaal echt achterlijk en totale nonsens.
Hoezo zit de KRO met de handen in het haar NU Richard roet in het eten gooit?? Hoezo NU?? Dit is allemaal al een tijd geleden opgenomen. Ze doen nu net alsof de KRO ook pas afgelopen zondag hoorde van Richard. Dus dit is al de eerste nonsens in die berichten.

Ten tweede: er was nooit een enorme finale-aflevering. De laatste keuze was een aflevering en dan werd dat afgesloten met waar ze dan naar toe zouden gaan. Dat kan nog steeds want er zijn 4 boeren over die ook moeten kiezen. Dus tja... ik zie niet in waarom je die 4 niet een briefje uit een envelop kunt halen met een bestemming omdat er 1 boer een beetje heeft vals gespeeld.
Dus dat van die finale-aflevering is ook nonsens omdat die er eigenlijk niet was.

Verder hadden Wim en zijn Astrid ook al elkaar de liefde verklaard. Voordat hij zijn definitieve keuze bekend maakte. En... de Gerberaboer had ook allang laten merken dat hij voor Audrey ging terwijl de andere 2 er nog rond dartelden.
Wietse was vanaf de brief al ondersteboven van dat meisje (naam even kwijt) en ook al had hij dat niet gezegd, dat was aan alles te merken.
Dus.. dat heeft toch ook niks in de war geschopt?

De KRO maakt heel slim gebruik van de escapades van Richard om nog meer kijkers te trekken en die domme kranten doen daar nog een schepje bovenop...

Alles is al opgenomen, ze zijn zelfs al op trips geweest.. dus.. er is niet ineens zondag iets veranderd...
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')