abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 januari 2011 @ 19:55:12 #41
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91814509
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 19:54 schreef Silenus het volgende:

[..]

Schuurfeest? *)
_O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_91814650
Er was net een achtergrondmuziekje bij DWDD, maar ik dacht dat het weer een reclame was waarbij het liedje ook altijd komt. Iemand enig idee wat ik bedoel? :@ :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_91814804
Maar ik denk idd dat alleen Gijs en José een setje worden.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  maandag 24 januari 2011 @ 20:00:27 #44
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91814806
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Er was net een achtergrondmuziekje bij DWDD, maar ik dacht dat het weer een reclame was waarbij het liedje ook altijd komt. Iemand enig idee wat ik bedoel? :@ :D
ff uitzending gemist kijken staks dan, volgens mij hoorde t bij die docu waar ze t over hadden?
  maandag 24 januari 2011 @ 20:00:48 #45
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_91814826
Anita: }:|
Frank: :') ;(

Het leukste aan Frank is zijn hondje. O+
pi_91815495
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 20:00 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

ff uitzending gemist kijken staks dan, volgens mij hoorde t bij die docu waar ze t over hadden?
Ja ik denk dat laatste, zag een oud fragment, maar kon niet snel genoeg zien wat het was.
Straks idd terugkijken, thanks ^O^
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 24 januari 2011 @ 20:13:56 #47
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_91815570
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 20:00 schreef Terreros85 het volgende:
Dat zal best iets worden tussen Gijs en José. Andere niet. Misschien Marcel en die Poolse.
pi_91815742
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 20:00 schreef Terreros85 het volgende:
Je hebt de laatste paar berichten van het vorige topic niet gelezen? :P
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 24 januari 2011 @ 20:21:50 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91816070
BZV in het 20 uur journaal. Ik dacht even dat ze gewoon aandacht aan Richard gingen besteden _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_91816145
is de vergelijking tussen boer Richard en Richard Klinkhamer al gemaakt? Ik krijg van beide ne negatieve rillingen en ik vind ze ook nog eens wat op elkaar lijken

pi_91816875
Jeetje, wat een leeswerk maar soms kom ik niet meer bij van al die leuke reacties hier.

Het meeste is wel gezegd, ijskonijn Annemarie heeft echt geen idee wat het doel is van dit programma, wordt echt zielig zo langzamerhand. Toont echt 0,0 affectie en emotie. Ben echt benieuwd als die op citytrip gaat en in een hotelkamer komt met één bed....

En Frank vond ik al een hork, maar ook bij hem gaat het nu bijna altijd over zijn werk, zijn bedrijf, zijn geiten, zijn leefritme, zijn...zijn...weinig inlevingsvermogen zo lijkt het; of zie ik dat verkeerd? :) Nog geen warmte gezien, zoals Gijsbende (haha) dat wel laat zien.
En Richard...ach, volgens Yvonne moeten we blijven kijken, misschien tovert hij nog wat uit zijn kelder.
pi_91817548
quote:
7s.gif Op maandag 24 januari 2011 20:34 schreef Hippos het volgende:
Jeetje, wat een leeswerk maar soms kom ik niet meer bij van al die leuke reacties hier.

Het meeste is wel gezegd, ijskonijn Annemarie heeft echt geen idee wat het doel is van dit programma, wordt echt zielig zo langzamerhand. Toont echt 0,0 affectie en emotie. Ben echt benieuwd als die op citytrip gaat en in een hotelkamer komt met één bed....

En Frank vond ik al een hork, maar ook bij hem gaat het nu bijna altijd over zijn werk, zijn bedrijf, zijn geiten, zijn leefritme, zijn...zijn...weinig inlevingsvermogen zo lijkt het; of zie ik dat verkeerd? :) Nog geen warmte gezien, zoals Gijsbende (haha) dat wel laat zien.
En Richard...ach, volgens Yvonne moeten we blijven kijken, misschien tovert hij nog wat uit zijn kelder.
"Oh een tweepersoonsbed, gezellig!"
  maandag 24 januari 2011 @ 20:55:35 #53
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_91818202
Waarom niks over Jose hier? Wat een moordwijf!
Als Gijs niet voor haar gaat is ie gek.

Verder is de race wel gelopen ja. Annemarie gaat voor Harry, haar stiekeme inteelt-broertje, Frank kiest voor dorpswijf Anita om er vervolgens achter te komen dat de aantrekking toch puur een lokale aangelegenheid was, Richard dekt Annemiek nog voor de tv-ploeg het erf af is en Marcel gaat puur functioneel voor de poolse babymachine.

Hopen echter dat dit voorspelbare slot nog mooie tenenkrommende beelden op gaat leveren.
  maandag 24 januari 2011 @ 20:59:42 #54
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_91818455
Jose is wel genoemd hier..Ik zei al dat zou mooi zijn Gijs en José.
  maandag 24 januari 2011 @ 21:07:01 #55
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_91818957
quote:
7s.gif Op maandag 24 januari 2011 20:59 schreef Haaibaaike het volgende:
Jose is wel genoemd hier..Ik zei al dat zou mooi zijn Gijs en José.
Nu ben ik overtuigd dat Gijsbert voor José gaat, want ik denk niet dat Gijsbert zit te wachten op een tweede moeder. Daarnaast hebben Gijsbert en José een aantal dingen gemeen met elkaar.
pi_91819221
Als ik niet beter zou weten, dan zijn de beelden van Annemarie en haar 3 knechten een docu over het leven op de boerderij.
Ze heeft van te voren wel bedacht welke klussen er gedaan konden worden met 3 paar extra sterke mannenhanden op de boerderij, maar ze heeft niet bedacht wat ze over hen te weten wil komen, hoe ze er achter gaat komen of ze bij elkaar passen

Volgens mij smacht ze naar personeel en niet naar een man.
  maandag 24 januari 2011 @ 21:12:13 #57
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_91819317
Wat is er in Gods naam leuk aan José? Ze is niet knap, komt erg kleurloos en initiatiefloos over en heeft de uitstraling van een hooibaal.
pi_91819635
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:07 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Nu ben ik overtuigd dat Gijsbert voor José gaat, want ik denk niet dat Gijsbert zit te wachten op een tweede moeder. Daarnaast hebben Gijsbert en José een aantal dingen gemeen met elkaar.
Gijsbert heeft juist behoefte aan structuur en iemand die hem aanvult. Jose is te jong en teveel als Gijsbert, daar heeft hij dus niets aan.
  maandag 24 januari 2011 @ 21:24:58 #59
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_91820195
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_91820375
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:24 schreef SonicVolcano het volgende:
SPOILER
Raar dat je spoiler meteen zichtbaar is hier :{ zal wel aan mn browser liggen.
Maar goed dat zegt niks natuurlijk; waarom meteen samenwonen?
  maandag 24 januari 2011 @ 21:29:50 #61
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_91820529
quote:
11s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:12 schreef pfaf het volgende:
Wat is er in Gods naam leuk aan José? Ze is niet knap, komt erg kleurloos en initiatiefloos over en heeft de uitstraling van een hooibaal.
Ben je blind G?
Jij zou gaan voor de goedkope jonge moeder van het stel?
Jose is oprecht, gevat en heeft een betoverende glimlach. Het type vrouw dat me warm krijgt door me aan te kijken.
  maandag 24 januari 2011 @ 21:36:11 #62
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_91821004
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:29 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Jose is oprecht, gevat en heeft een betoverende glimlach. Het type vrouw dat me warm krijgt door me aan te kijken.
:D
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_91821592
quote:
7s.gif Op maandag 24 januari 2011 20:16 schreef Beach het volgende:

[..]

Je hebt de laatste paar berichten van het vorige topic niet gelezen? :P
Oh dat heb ik helemaal niet gelezen. Jose uit Eemnes. Ik ben onderweg c_/
  maandag 24 januari 2011 @ 21:44:10 #64
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_91821615
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:29 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Ben je blind G?
Jij zou gaan voor de goedkope jonge moeder van het stel?
G?
Enniewee: als ik zou moeten kiezen zou ik duizend keer liever voor Femke gaan ja. Zelfs met een pistool tegen m'n slaap zou ik nog niet op José kruipen. En haar gevatheid komt op tv niet naar voren, maar ik geloof ook niet dat een zoete wijn-drinkende, paardrijdende, hyvende boerin dat bezit. Oh ja, ze is ook nog eens Christelijk. :'(
pi_91821651
quote:
11s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:12 schreef pfaf het volgende:
Wat is er leuk aan Femke? Naar wief.

José is leuk, gewoon leuk.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 24 januari 2011 @ 21:52:33 #66
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91822178
quote:
Het theater Boer Zoekt Vrouw

Dit was de week van Richard. Boer Zoekt Vrouw-minnend Nederland bleef zondagavond weer ernstig verward achter, want wie ís Richard nu eigenlijk? De karakterwisselingen volgden elkaar in hoog tempo op. Bij de speeddates zag Richard in elke vrouw ein lekker ding en riepen de kijkers 'creeeeepppp!' Vervolgens leek zijn imago zich wat te herstellen en werd onze zalvende kinderliefhebbende Limbo Marcel alom tot Meest Eng Figuur gebombardeerd. Wie Richard nu echt is weten we nog steeds niet, de scheidslijn tussen engerd en romanticus is altijd dun geweest.

Susan was natuurlijk altijd bij voorbaat al kansloos. Zij spreekt één of andere rare exotische taal waar Richard maar moeilijk mee om kan gaan. Bij alles wat ze zegt hoor je het lage monotone 'yeah, yeah, yeah' van Richard, als teken dat hij net doet alsof hij het volgt. Vervolgens antwoordt hij in het Nederlands. De taal van de liefde spreekt iedereen, maar het verraderlijke dialect van Richard doet de kansen van Susan ernstig slinken. Gelukkig is Richard wel blij dat hij Heidy nog heeft, hij is zo trots op al die leuke meiden die op hem gereageerd hebben! De, naar later bleek, judaskus op het voorhoofd van Heidy zet de kijker op het verkeerde been. Mooie televisie.

Later meer over Richard. Marcel moest even bijkomen na al het Sonja-geweld van vorige week. Gelukkig, hij blijkt dus toch een ruggegraat te hebben, ondanks dat zijn hoofd er altijd af dreigt te vallen als hij naar iemand anders luistert. Hij gaat natuurlijk voor Ksenia, Marita was al iets te oud en toen ging ze tot overmaat van ramp die rare muts van Marcel ook nog opzetten tijdens het tractor-rijden. Game over, Marita.

Gijsbert blijft nog steeds die sympathieke rommelaar. Het is ook lastig om alle rommel op te ruimen als al dat haar constant voor je ogen hangt, dus dat nemen we hem niet kwalijk. Ook hier wordt de kinderwens besproken, en hij blijkt ook een echte kinderliefhebber. Iemand die kinderen neemt om de juiste redenen. A) Ja, ach, waarom niet en B) Het huis is groot zat. Zo hoort het ook Gijs. Als je toch een groot huis hebt kun je beter kinderen nemen, anders is het zo zonde van al die kamers!
Femke mist sowieso haar kind, want ze wil Gijsbert helemaal gaan bemoederen. Gijs is namelijk zo onverstandig om na het melken te eten! Half negen is ook veel te laat, die kleine van Femke kan toch ook niet zo laat eten! Stoute Gijs, als je nog één keer om half negen eet moet je 's avonds zonder eten naar bed!

Onze bon vivant Annermarie moest nog kiezen, en ze is wel van het voorbereiden. Zo gaat ze nu, in aflevering zeven, eens even rustig nadenken hoe ze de mannen gaat benaderen. Lekker op tijd Annemarie! Terwijl ze dat zegt kijkt ze, net zoals altijd, als een schichtig hertje om zich heen. Haar ogen schieten alle kanten op, behalve richting de vragensteller. De kijker vraagt zich af of ze wat kwijt is, of dat er op de achtergrond allemaal vreemde mensen lopen, maar niet is minder waar: op deze manier communiceert Annemarie. Zou ze gaan voor de goedlachse handige Harrie, die vindt dat een grapje op z'n tijd wel moet kunnen want anders is het leven al zo serieus? Of voor Adriaan, waarjezulkegoedegesprekkenmeekuntvoerenomdathijzoheerlijkduidelijkpraat? Of onze goedzak Johannes, die eindelijk van zijn ademhalingsproblemen af is en tegenwoordig foutloos een 'ja' produceert?

De mannen van Annemarie weten het natuurlijk ook niet meer. "Zou je haar niet kunnen verleiden?", was de vraag van Yvon aan Harrie. Je kunt Harrie beter vragen om dit jaar de oudejaarsconference te schrijven dan om Annemarie te verleiden, want dat is godsonmogelijk. Om iemand te verleiden moet het te verleiden object toch enig gevoel voor...gevoel hebben?! Voor flirten is bovendien de eerste vereiste dat er oogcontact is. Oogcontact. Met Annemarie...

Juist. En die gemene Yvon gooit ook nog wat olie op het vuur door te vragen of Harrie haar wel eens recht in de ogen aan heeft gekeken. Dat lukt toch helemaal niemand, Yvonne!
Het keuzemoment. Annemarie komt erachter dat ze geen enkele boer kent en stemt Johannes weg. De kraakheldere reden: "Ja, je ken echt heel gezellig met 'm kletsen en eh, ja ik moet uiteindelijk één iemand overhouden, en ik weet niet goed waar ik op moet selecteren of iets, en ik moet toch een keuze maken."
Nee, als je het zo bekijkt is Johannes een logische keuze, uhu! Johannes reageerde alsof hij bij z'n strot was gegrepen. Hhhhja. Niet zo mooi. Het ga je goed, Johannes!

Terug naar Richard. Richard Iskariot wist het stiekem al. Voor de uitzendingen begonnen had hij al in het geniep afgesproken met Annemiek en gebeld met Heidy. Richard, de prins op de witte koe vertelde tegen de beste koe van de stal dat hij het al wist. Susan wordt het niet, Heidy wordt het niet. "Maar je kunt toch niet op één koe wedden?!", loeide Annemiek. Pure liefde, omdat Richard meteen tot over zijn oren verliefd werd op Annemiek? Of het verraad tegenover Heidy en Susan, omdat zij aan het lijntje worden gehouden? "Deze ontknoping had William Shakespeare nog niet kunnen verzinnen!", zou Evert ten Napel zeggen indien hij het commentaar bij deze aflevering zou verzorgen.

The tragedy of Richard III was één van de eerste werken van de Engelse toneelschrijver. Richards volgende tragedie wordt nu verteld, voor miljoenen Nederlanders in het theater Boer Zoekt Vrouw. Buiten boer Richard, boerin Ann-mary en de andere boeren kent alleen de verteller, Yvon Jaspers, de afloop van dit dramatisch epos. Ruim vijf miljoen Nederlanders tellen gespannen af tot zondag. Immers, in dit toneelstuk genieten we van elk bedrijf. Tot volgende week!

[ Bericht 0% gewijzigd door Silenus op 24-01-2011 22:18:03 ]
Gourmetten of steengrillen?
pi_91822704
_O- (extra filmpje op site, deuren smeren)
Lekker ouderwets romantisch deuren smeren: zal ik even de kruipolie halen? _O- Jeetje, wat een wilde avond
pi_91822848
sneu geld
  maandag 24 januari 2011 @ 22:01:49 #69
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_91822866
Leuk Silenus. :) Al is het Yvon in plaats van Vonne.
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:44 schreef marcodej het volgende:

[..]

Wat is er leuk aan Femke? Naar wief.

José is leuk, gewoon leuk.
Femke komt inderdaad wat moederig over, maar dat is ze per slot van rekening ook. Verder komt ze gezellig en oprecht over.
  maandag 24 januari 2011 @ 22:06:09 #70
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_91823224
Ik mag Femke wel. Ze is wel typisch Fries merk ik wel (ben dat zelf ook, dus ja, there you go :P)

Edit: goed stuk Silenus! :D
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_91823863
quote:
7s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:59 schreef Hippos het volgende:
_O- (extra filmpje op site, deuren smeren)
Lekker ouderwets romantisch deuren smeren: zal ik even de kruipolie halen? _O- Jeetje, wat een wilde avond
dat wordt niets, om 21.45 naar bed gaan, het laat vinden, terwijl de mannen nog best willen blijven zitten....dit is je kans meid, maar contact!!!!!
pi_91824100
Help even, Annemarie en Harrie komen toch uit dezelfde buurt? Op de BZV-site staat namelijk een filmpje over een rondje door Wassenaar op de trekker, maar Harrie kent niks daar in de buurt, zowel niet rond de boerderij van Annemarie als Wassenaar zelf
  maandag 24 januari 2011 @ 22:17:29 #73
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_91824104
quote:
2s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:01 schreef pfaf het volgende:
Leuk Silenus. :) Al is het Yvon in plaats van Vonne.
Ik haal dat altijd door elkaar. :') Thanks, even aanpassen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_91824911
zomg even bijlezen hoor, en ik moet DWDD dus terugkijken.
know'm sayin?
word? word.
pi_91824955
Ik vind Judith op de boerderij van Frank ook een mysterie. Ze ziet er hartstikke lief uit, maar ze komt over als een grijs muisje zonder mening of smaak. Volgens mij een typetje zoals Yvonne.

Yvonne was Judith 10 jaar geleden en Judith is Yvonne over 10 jaar.
pi_91825263
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 21:24 schreef SonicVolcano het volgende:
SPOILER
SPOILER
  maandag 24 januari 2011 @ 22:47:57 #77
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_91826029
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:35 schreef Devz het volgende:

[..]

SPOILER
Ach stop toch met die waanzin G. Boer zoekt vrouw draait niet om de scoops, het zijn puur de schrijnende emotionele situaties die het programma dragen, plus het zelfgenoegzame feel-good gevoel waar je als persoon met normale sociale ontwikkeling mee achter blijft.
pi_91828389
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 22:17 schreef kvd het volgende:
Help even, Annemarie en Harrie komen toch uit dezelfde buurt? Op de BZV-site staat namelijk een filmpje over een rondje door Wassenaar op de trekker, maar Harrie kent niks daar in de buurt, zowel niet rond de boerderij van Annemarie als Wassenaar zelf
Wassenaar-Papekop is echt niet dicht bij hoor :P
  maandag 24 januari 2011 @ 23:40:07 #79
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_91828954
quote:
7s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:29 schreef Beach het volgende:

[..]

Wassenaar-Papekop is echt niet dicht bij hoor :P
Ze kennen elkaar van tentfeesten boys, samen pinten gehakt maar nooit echt verder tot elkaar gekomen. Annemarie was altijd bezig met sollicitatiegesprekken.
pi_91831670
Ik bedacht me net misschien is dat wel de reden dat de slaapkamer van Richard streng verboden terrein is, dat Annemieke daar 's nachts ligt. ~O> Of slapen alle dames bij elkaar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')