quote:Op maandag 24 januari 2011 19:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
Telt er iemand mee?
Blijf kijken: .....
Volgens mij zitten we op 4 of 5.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:43 schreef NouMooiNiet het volgende:
Telt er iemand mee?
Blijf kijken: .....
Ik dacht gister nog: "ik doe mee", super leuk avondje op Fok!.quote:
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:38 schreef Silenus het volgende:
Ohja Marieke, wat een delletje was dat.
quote:Op maandag 24 januari 2011 19:49 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik dacht gister nog: "ik doe mee", super leuk avondje op Fok!.
Nou Mooi Niet..
Ohja aan jou heb ik ook nog een excuus aan te bieden... sorryquote:
Ze heeft echt goede bollen inderdaad.quote:Op maandag 24 januari 2011 19:52 schreef Viking84 het volgende:
Wat is Dycke toch een prachtige vrouw!. En nu de hele tijd in beeld
.
* Viking84 van bank glijdt.
Schuurfeest?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:52 schreef NouMooiNiet het volgende:
K was een feesje vergeten, en dat liep nogal uit de hand...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
ff uitzending gemist kijken staks dan, volgens mij hoorde t bij die docu waar ze t over hadden?quote:Op maandag 24 januari 2011 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Er was net een achtergrondmuziekje bij DWDD, maar ik dacht dat het weer een reclame was waarbij het liedje ook altijd komt. Iemand enig idee wat ik bedoel?![]()
Ja ik denk dat laatste, zag een oud fragment, maar kon niet snel genoeg zien wat het was.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:00 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
ff uitzending gemist kijken staks dan, volgens mij hoorde t bij die docu waar ze t over hadden?
Dat zal best iets worden tussen Gijs en José. Andere niet. Misschien Marcel en die Poolse.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:00 schreef Terreros85 het volgende:
Maar ik denk idd dat alleen Gijs en José een setje worden.
Je hebt de laatste paar berichten van het vorige topic niet gelezen?quote:Op maandag 24 januari 2011 20:00 schreef Terreros85 het volgende:
Maar ik denk idd dat alleen Gijs en José een setje worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |