ik aan de deurbelquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:30 schreef mickeyD het volgende:
[..]
ik hoor t altijd aan de schuifdeur van zn bus
Ik woon niet pal aan een weg (20 meter d'r af), en elke keer dat ik een dieselmotor hoor kijk ik even. Maar blijkbaar ligt m'n pakketje al 7 dagen daar op 't vliegveld om op een vliegtuig geschopt te worden. Verder nog geen teken van m'n BIC-order en m'n Amerikaanse Vintage Zippo én d'r moet nog een kabeltje uit Hongkong komen. Genoeg te ontvangen dus...quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:30 schreef igi0n het volgende:
Haha ik luister meer naar de piepende remmen van de TNT auto
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:40 schreef beeklaan het volgende:
Mijn teller staat op 10 pakketten die moeten komen
6 hierquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:40 schreef beeklaan het volgende:
Mijn teller staat op 10 pakketten die moeten komen
Ik moest lachen.quote:
Bug.quote:
De ronkende dieselmotorquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:30 schreef mickeyD het volgende:
[..]
ik hoor t altijd aan de schuifdeur van zn bus
Ach je bent niet de enige, heb vandaag ook nog wat besteld bij DXquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:13 schreef neo2000 het volgende:
Overigens het lumineuze idee gehad de 24e nog wat bij DX te bestellen? Waarom daar? Nou, enige winkel waar ze het ook hebben is BIC, maar als je dar bestelt kan je direct je pc herinstalleren!![]()
Nu dus weer eens bij DX, maar goed, denk dat ik blij mag zijn als pakketje volgend jaar ergens binnen komt.Status is nog steeds order received. Chinezen zijn natuurlijk allemaal al bezopen vanwege het nieuwjaar indrinken.
Varkentje!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:44 schreef pgrferrari het volgende:
Nog wat leuks te bestellen ergens voor ¤0,97 cent?
Dit!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Die heb ik al besteld
Iets anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:58 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dit!
Kun je 130 van bestellen!
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets anders![]()
Nee nee, daar gaat het niet om. Ik heb er al een paar besteld, alleen nog niet binnen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:20 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Genoeg sterke magneetjes te vinden op de webshops die in de OP staan![]()
En als je te lui bent om ze stuk voor stuk te gaan doorzoeken is er altijd ChinaSheep nog!
Voor monkeybrain!! In plaats van vanaf mijn hoofd filmen, iemand anders laten filmen. Dit ben ik dus die naar beneden komt.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:40 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Heb je weer helm video's gemaakt tijdens het skiën ?
Heb je die helmcam uit china ofzo?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:06 schreef Skiet het volgende:
Ik zou eigenlijk de edit knop moeten gebruiken.... heb nu 4 op een rij....
[..]
Voor monkeybrain!! In plaats van vanaf mijn hoofd filmen, iemand anders laten filmen. Dit ben ik dus die naar beneden komt.
Nee joh, dit heet het Chinese Webshops topic omdat we stiekumpjes alles via modern.nl bestellen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:37 schreef sciter het volgende:
[..]
Heb je die helmcam uit china ofzo?
Ik had ze nog niet gezien, dus ik dacht dat hij hier zijn shizzle kwam flashen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:38 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Nee joh, dit heet het Chinese Webshops topic omdat we stiekumpjes alles via modern.nl bestellen.
Sehr toll!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:06 schreef Skiet het volgende:
[..]
Voor monkeybrain!! In plaats van vanaf mijn hoofd filmen, iemand anders laten filmen. Dit ben ik dus die naar beneden komt.
Niet dezelfde maar wel hetzelfde concept.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:04 schreef RobertNL het volgende:
http://www.thinkgeek.com/gadgets/watches/6a17/
China iemand?
Dan zou ik klokkijken helemaal opnieuw moeten lerenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:04 schreef RobertNL het volgende:
http://www.thinkgeek.com/gadgets/watches/6a17/
China iemand?
Heb je dit gemaakt met een md-80? Best goede kwaliteit!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:06 schreef Skiet het volgende:
[..]
inderdaadquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:24 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.thinkgeek.com/gadgets/lights/dde2/
Ik vind deze wel heul gaaf als dat echt zo werkt
Volgens de website moet ie werken op de iPhone.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:05 schreef mickeyD het volgende:
[..]
kans bestaat dat je android alleen A2DP bluetooth ondersteunt, net als de iphone.
als dat toetsenbordje dat niet heeft, dan werkt hij idd niet.
zo'n iphone kun je ook niet ff koppelen met je buurman z'n nokia op school/werk om beltonen mee te ruilen of fotos naar te sturen, want die apparaten zien elkaar dus niet.
same here.. Echt achterlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:34 schreef Whiskers het volgende:
Mijn bestelling van eind november bij DX is deze week eindelijk geland...
Hier dus ook... al een tijdje!quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:14 schreef Semmm het volgende:
Mijn aardige vrolijke postbode is vervangen door een oude saaie vent
quote:Op maandag 17 januari 2011 12:55 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.priceangels.co(...)ssorted__p16538.html
Price :¤0.01
Lekker snelquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:34 schreef Whiskers het volgende:
Mijn bestelling van eind november bij DX vorige week bij PA is deze week eindelijk geland...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |