Mijne al welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:43 schreef alxzhu het volgende:
[..]
Heb 3 stuks voor ¤9.03, dat is ¤3,01 per stuk. Haha![]()
Maar ook nog niet verzonden. Kunnen zeker de toestroom van orders niet meer handelen.
Wat is er zo bijzonder aan die oortjes dan en hoe kun jij ze zo goedkoop krijgen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:43 schreef alxzhu het volgende:
[..]
Heb 3 stuks voor ¤9.03, dat is ¤3,01 per stuk. Haha![]()
Maar ook nog niet verzonden. Kunnen zeker de toestroom van orders niet meer handelen.
quote:
Vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:55 schreef beeklaan het volgende:
Mag dat hier? Wat heb je er eigenlijk aan?
daar heb je je redenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af.Maar ja, niet iedereen heeft 'nut' nodig van zijn of haar aankopen, soms koop je iets voor de 'heb' en 'omdat het kan'. Een laser kan ik me nog iets bij voorstellen, daar ik zelf krachtige CREE LED zaklampen (veel Lumen) fascinerend vind maar eigenlijk dus daadwerkelijk nuttig zijn. Bij zulke messen komt er eerder de gedachte 'tuig' bij me op dan... 'oh, wat een leuk ding, handig!'. Kan me weinig anders voorstellen dan dat mensen er 'stoer' mee willen doen. En messen zijn natuurlijk geen speeltjes, of om bij je te dragen en er kip mee snijden zie ik ook nog niet gebeuren.
Gebruik als kampeermes kan ik me uiteraard in vinden.
Een moordwapen moet je niet gaan bewaren natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:21 schreef bergdani het volgende:
Heb je daar 3 messen voor nodig? Een is toch wel genoeg.
Op naar de bodem van het IJsselmeer daarmee, reserve hebben we toch.quote:als je iets moet afsnijden ofzo
Naja bijzonder...ik had hier op dit forum gelezen dat ze wel goed waren en door de prijsdaling kon ik het niet laten. Ze zijn nu wel iets duurder @mp4nationquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:21 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan die oortjes dan en hoe kun jij ze zo goedkoop krijgen?
sorry maar tobo?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
Heb mn pakketje van BIC binnen.
Het Bluetooth tobo'tje is wel erg klein. Werkt verder prima met PS3 maar krijg m niet aan met Android.
Gamecube controller lijkt gewoon een prima ding.
http://www.buyincoins.com(...)s3-product-2496.htmlquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:23 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
sorry maar tobo?
Bluetooth stick toevallig. De ronde?
Genoeg sterke magneetjes te vinden op de webshops die in de OP staanquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:32 schreef Treces het volgende:
Iemand ervaring met die sterke magneetjes? Ik heb een sterk vermoeden dat ze ergens in een machine vastzitten ofzo.
Dixons, Mediamarkt?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:29 schreef Negakinu het volgende:
Weet iemand een goede usb charger voor in het stopcontact die niet ontploft of smelt na twee weken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |